Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μια πρόταση για e-commerce

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μια πρόταση για e-commerce"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μια πρόταση για e-commerce
Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Μια πρόταση για e-commerce Απόστολος Πραφτσιώτης, Β1 Βασιλική Σαμαρά, Α2 Αριστείδης Χουζανάς, Β1 Μιλτιάδης Λαπατσάνης Α1 Επιβλέπων Καθηγητής Αραμπατζής Γιώργος

2 Πως προέκυψε η εργασία … από μια εικονική επιχείρηση στα πλαίσια ενός προγράμματος αγωγής σταδιοδρομίας ……

3 … είναι η επιχείρηση OASIS, πώλησης παραδοσιακών τεχνημάτων της φυλής βεδουίνων Κεμπελί του Σινά

4 Οι Κεμπελί . . .

5 Τα είδη . . .

6 Βεδουίνοι και . . . νέες τεχνολογίες
Βεδουίνοι και νέες τεχνολογίες Η προβολή της επιχείρησης σε ιστοχώρο και η πώληση των προϊόντων από ένα e-shop, ήταν η σκέψη για την εργασία αυτή.

7 Δυο λόγια για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Δυο λόγια για το ηλεκτρονικό εμπόριο Ο Οργανισμός Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Electronic Commerce Association) ορίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο ως: Οποιαδήποτε μορφή επιχειρηματικής συναλλαγής η/και ανταλλαγής πληροφοριών, που εκτελείται με τη χρήση οποιασδήποτε τεχνολογίας πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.

8

9 Στόχοι της εργασίας μας
Ενθάρρυνση για διαθεματικότητα (Οικονομία και Πληροφορική) Βιωματική εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη πράξη ( Νέες τεχνολογίες στην μαθητική επειχειρηματικότητα) Απόκτηση δεξιοτήτων μέσα από την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε ( Χρήση διαδικτυακού λογισμικού και εργαλείων) Παράδειγμα και καλή πρακτική ( Ενδεχόμενη χρήση της εμπειρίας από άλλους μαθητές).

10 Στόχοι της εργασίας μας
Εξοικείωση των μαθητών με τον ρόλο των διαδικτυακών τεχνολογιών που διευκολύνουν την δημιουργία ερευνητικών διαθεματικών εργασιών Διαδικασία επίλυσης προβλημάτων (Problem Solving) Γνώση εννοιών ηλεκτρονικού επιχειρείν (e-business, e-commerce, B2B, B2C, B2G κλπ) Διεύρυνση του διαδικτυακού ορίζοντα πέρα από κοινωνικά δίκτυα, κ.ά.

11 Χαρακτηρισμός του e-shop μας σε σχέση με τα συναλλασσόμενα μέρη
Επιχείρηση προς Καταναλωτή Business-to-Consumer e-Commerce B2C

12 Κριτήρια του e-shop μας
Δωρεάν χρήση και λειτουργία (ΕΛ / ΕΛΑΚ ) Αδιάλειπτη λειτουργία Λειτουργικό και εύκολο στη χρήση του πελάτη Δυνατότητες για τον διαχειριστή (flexible, adaptable) Να έχει ελληνικά (Διεπαφή Χρήστη, Διεπαφή Διαχειριστή) Ελκυστικό σε γραφικά και αισθητική Δέχεται τουλάχιστον 100 προϊόντα

13 Έρευνα για το κατάλληλο λογισμικό
Κατηγορία 1η E-Shop με φιλοξενία σε πάροχο ( 1 περίπτωση) Κατηγορία 2η E-Shop ως άρθρωμα (Plug in) σε μεγαλύτερο περιβάλλον ( 2 περιπτώσεις ) Κατηγορία 3η E-Shop ως αυτόνομο λογισμικό σε περιβάλλον Php / MySql (2 περιπτώσεις)

14 E-Shop με φιλοξενία σε πάροχο.
Κατηγορία 1η E-Shop με φιλοξενία σε πάροχο. Χαρακτηριστικά Εγκατάσταση μέσα από αυτοματοποιημένα βήματα ( Wizard) Κάλυπτε όλες τις βασικές λειτουργίες

15 Διεπαφή Διαχειριστή ( Admin )
Βήματα για ολοκλήρωση του e-shop

16 Διεπαφή Πελάτη ( Admin )

17 Θετικά φιλοξενίας e-shop σε πάροχο ( Ιδιωτική Εταιρία)
σε πάροχο ( Ιδιωτική Εταιρία) Εγκατάσταση μέσα από αυτοματοποιημένα βήματα ( Wizard) σε 10 λεπτά Κάλυπτε όλες τις βασικές λειτουργίες

18 Αρνητικά φιλοξενίας του e-shop της εικονικής μας επιχείρησης
της εικονικής μας επιχείρησης σε πάροχο ( Ιδιωτική Εταιρία) Η Demo έκδοση δέχονταν μόνο 10 προϊόντα Για πάνω από 10 προϊόντα, ήταν απαραίτητο ΑΦΜ, λογιστικά βιβλία, και μηνιαία χρέωση. Αδυναμία διαγραφής προϊόντων Κλειστό περιβάλλον

19 Οι επόμενες δύο κατηγορίες λειτουργούν σε περιβάλλον Php / MySql

20

21 Περιβάλλον php/MyAdmin στο Sch.gr

22 E-Shop ως άρθρωμα ( Plug in).
Κατηγορία 2η E-Shop ως άρθρωμα ( Plug in). Τα e-shop της κατηγορίας αυτής (δυο περιπτώσεις) λειτουργούν σαν πρόσθετα άλλων μεγαλύτερων περιβαλλόντων

23 Joomla με plugin VirtueMart.
Περίπτωση 1η Joomla με plugin VirtueMart. Χαρακτηριστικά Εγκατάσταση μέσα από αυτοματοποιημένα βήματα ( Wizard) Κάλυπτε όλες τις βασικές λειτουργίες

24 Βήματα Εγκατάστασης Joomla / VirtueMart

25

26 Διεπαφή Πελάτη ( User )

27 Διεπαφή Διαχειριστή ( Administrator)

28 Θετικά e-shop Joomla VirtueMart
Εγκατάσταση από ελεύθερο λογισμικό Κάλυπτε όλες τις βασικές λειτουργίες Μεγάλο αριθμό προϊόντων - κατηγοριών

29 Αρνητικά e-shop Joomla VirtueMart
Πολύπλοκη εγκατάσταση από διάφορα Plugins, extensions Δύσχρηστη διαχείριση από διάφορα μενού Περιορισμένος αριθμός ελεύθερου κώδικα από εθελοντές

30 Wordpress / wp-e-commerce 3.8.7.6.2
Περίπτωση 2η Wordpress / wp-e-commerce Χαρακτηριστικά To Wordpress είναι ένα Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου ( CMS ) όπως και η Joomla Το wp-e-commerce , είναι το άρθρωμα για e-shop για το Wordpress.

31 Διεπαφή Πελάτη ( User )

32 Διεπαφή Διαχειριστή ( Administrator)

33 WordPress / wp-e-commerce 3.8.7.6.2
Θετικά e-shop WordPress / wp-e-commerce Εγκατάσταση από ελεύθερο λογισμικό Κάλυπτε όλες τις βασικές λειτουργίες Μεγάλο αριθμό προϊόντων - κατηγοριών

34 WordPress / wp-e-commerce 3.8.7.6.2
Αρνητικά e-shop WordPress / wp-e-commerce Προαπαιτούμενη εγκατάσταση WordPress Πολύπλοκη παραμετροποίηση περιβάλλοντος Χαρακτηριστικά Blog στην εμφάνιση της βιτρίνας Πολύπλοκες ρυθμίσεις για διαμόρφωση της εμφάνισης Περιορισμένη παραμετροποίηση για προϊόντα / κατηγορίες

35 Η μόνη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη περιβάλλοντος php / Mysql .
Κατηγορία 3η E-Shop ως αυτόνομο λογισμικό ( Stand alone). Τα e-shop της κατηγορίας αυτής (δυο περιπτώσεις) λειτουργούν σαν αυτόνομα λογισμικά. Η μόνη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη περιβάλλοντος php / Mysql .

36 OsCommerce 2.3.1. Περίπτωση 1η Χαρακτηριστικά
Αυτόνομη εγκατάσταση στο σχολικό δίκτυο σε 4 βήματα Μετά ακολουθεί παραμετροποίηση και εισαγωγή προϊόντων και των κατηγοριών τους.

37 Βήματα Εγκατάστασης OsCommerce

38

39

40

41 Πρόγραμμα FTP στο Sch.gr
Για την προσθήκη ελληνικών αρκεί η τοποθέτηση του καταλόγου greek, στο φάκελο oscommerce  catalog  includes  languages

42 Διεπαφή Διαχειριστή ( Administrator)

43 Διεπαφή Πελάτη ( User )

44

45 Θετικά OsCommerce 2.3.1. Εγκατάσταση από ελεύθερο αυτόνομο λογισμικό
Εγκατάσταση από ελεύθερο αυτόνομο λογισμικό Καλύπτει σχεδόν όλες τις απαραίτητες λειτουργίες Ελληνικά και στον Πελάτη και στον Διαχειριστή Μεγάλο αριθμό προϊόντων - κατηγοριών Δυνατότητα ορισμού ιδιοτήτων προιόντων Εμφάνιση κανονικού e-shop

46 Αρνητικά OsCommerce Ανάγκη για προγραμματισμό σε κάποιες λειτουργίες (πχ είσοδο στοιχείων επιχείρησης) Χρήση μόνο εικόνες τύπου PNG και όχι άλλα κοινά είδη Σχετικά λιτά γραφικά στη βασική έκδοση

47 Περίπτωση 2η OpenCart Τα βήματα εγκατάστασης είναι ανάλογα με αυτά της προηγούμενης εγκατάστασης

48 Πρόγραμμα FTP στο Sch.gr
Ελληνικά στο OpenCart Πρόγραμμα FTP στο Sch.gr Για την προσθήκη ελληνικών αρκεί η τοποθέτηση του καταλόγου greek, στο φάκελο language του admin, και catalog

49 Διεπαφή Διαχειριστή ( Administrator)

50 Διεπαφή Πελάτη ( User )

51

52 Θετικά OpenCart 1.5. Εγκατάσταση από ελεύθερο αυτόνομο λογισμικό
Εγκατάσταση από ελεύθερο αυτόνομο λογισμικό Πληθώρα Αρθρωμάτων (Plugin, Extension) Οδηγίες στο Internet, και εγχειρίδια χρήσης Καλύπτει πάρα πολλές λειτουργίες Ελληνικά και στον Πελάτη και στον Διαχειριστή Μεγάλο αριθμό προϊόντων - κατηγοριών Δυνατότητα ορισμού ιδιοτήτων προιόντων Εμφάνιση κανονικού e-shop

53 Αρνητικά OpenCart Προσοχή στην ανάλυση εικόνων

54 Ερωτηματολόγιο Συμπληρώθηκε ερωτηματολόγιο1 σε περιβάλλον Google Docs από 25μαθητές της Β’ Τάξης για ενδεικτικά στατιστικά, σε 11 χαρακτηριστικά τα οποία σύμφωνα με την βιβλιογραφία μας προσδιορίζουν την ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών 1 Zeithaml, V.A., Parasuraman, A., Malhotra, A., (2000), A Conceptual Framework for Understanding e-Service Quality : Implications for Future Reasearch and Managerial Practice,

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68 Συμπεράσματα To OpenCart ένα καλό δωρεάν λογισμικό για e-shop
Προτείνεται πρώτα πιλοτική εγκατάσταση σε localhost Πιθανές απροσδόκητες καταστάσεις και απρόοπτα

69 Ευχαριστίες Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το Τμήμα Υποστήριξης του Σχολικού Δικτύου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για την βοήθεια και την στήριξη

70 Βιβλιογραφία 1. Πασχόπουλος, Α., Σκαλτσάς, Π., (2001) Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Ανάπτυξη & Εφαρμογή Επιχειρηματικής Στρατηγικής και Marketing στο Διαδίκτυ, (κεφ 2. σελ 63-64) 2η Έκδοση . Κλειδάριθμος . 2. Turban E., Lee J., King D. και Chung H.M.,(2002), Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Αρχές – Εξελίξεις – Στρατηγική από τη σκοπιά του Manager, Εκδόσεις Γκιούρδας. 3. Zeithaml, V.A., Parasuraman, A., Malhotra, A., (2000), A Conceptual Framework for Understanding e-Service Quality : Implications for Future Reasearch and Managerial Practice,

71 Sites of Interest Οργανισμός Ηλεκτρονικού Εμπορίου Κέντρο Πόρων Ηλεκτρονικού Εμπορίου Οδηγίες για τη Δημιουργία MySQL Βάσης Δεδομένων στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Εγκατάσταση Joomla CMS στο ΠΣΔ 8. Ελληνική Κοινότητα Υποστήριξης Joomla

72 Τέλος


Κατέβασμα ppt "Μια πρόταση για e-commerce"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google