Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τεχνολογικά Εργαλεία Πωλήσεων. Agenda 14.30-14.45 Καλοσώρισμα Δημήτρης Καλύβας, Partner Technology Specialist, Microsoft Hellas Κουνάκη Μαρία, Account.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τεχνολογικά Εργαλεία Πωλήσεων. Agenda 14.30-14.45 Καλοσώρισμα Δημήτρης Καλύβας, Partner Technology Specialist, Microsoft Hellas Κουνάκη Μαρία, Account."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τεχνολογικά Εργαλεία Πωλήσεων

2 Agenda Καλοσώρισμα Δημήτρης Καλύβας, Partner Technology Specialist, Microsoft Hellas Κουνάκη Μαρία, Account Manager, SiEBEN Innovative Solutions Εταιρικές Λύσεις Συνεργασίας Δημήτρης Καλυβας, Partner Technology Specialist, Microsoft Hellas Mobile Sales Force Automation Ισίδωρος Σιδερίδης, Business Development Manager, SiEBEN Innovative Solutions Κωνσταντίνος Τζαβάρας, Sales Manager, SiEBEN Innovative Solutions Διάλειμμα - Καφές Microsoft Business Solutions CRM Πάνος Γκίκας, Business Solutions Product Manager, Microsoft Hellas Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementator SiEBEN Innovative Solutions

3   Η εταιρία μας ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής Η εταιρία   Η SiEBEN συνεργάζεται με την Microsoft χτίζοντας τις εφαρμογές της σε προϊόντα της κορυφαίας εταιρείας λογισμικού   Έχει τη διάκριση του Microsoft Gold Certified Partner για τους τομείς ISV Software Solutions και Information Worker Solutions

4 Αναλαμβάνει έργα CRM και Reporting, παρέχοντας παράλληλα και συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικές με την πετυχημένη αφομοίωση της τεχνολογίας από τις επιχειρήσεις. Προσφέρει υπηρεσίες ολοκλήρωσης πληροφοριακών συστημάτων και δικτύων, με λύσεις που ανταποκρίνονται σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων. Προσφέρει λύσεις βασισμένες στο web, όπως κατασκευή και φιλοξενία ιστοσελίδων, ανάπτυξη εφαρμογών internet και σχεδίαση εταιρικών portals. Αναπτύσσει επιχειρηματικές εφαρμογές που βασίζονται σε φορητές συσκευές (PDAs, SmartPhones, Tablet PCs) και βοηθούν τους εν κινήσει χρήστες να διεκπεραιώνουν τις καθημερινές τους εργασίες ενώ βρίσκονται μακριά από την έδρα τους. Τομείς Δραστηριοτήτων Mobile Division Internet & Intranet Division Systems Integration Division Business Applications Division

5 Agenda Καλοσώρισμα Δημήτρης Καλυβας, Partner Technology Specialist, Microsoft Hellas Κουνάκη Μαρία, Account Manager, SiEBEN Innovative Solutions Εταιρικές Λύσεις Συνεργασίας Δημήτρης Καλύβας, Partner Technology Specialist, Microsoft Hellas Mobile Sales Force Automation Ισίδωρος Σιδερίδης, Business Development Manager, SiEBEN Innovative Solutions Κωνσταντίνος Τζαβάρας, Sales Manager, SiEBEN Innovative Solutions Διάλειμμα - Καφές Microsoft Business Solutions CRM Πάνος Γκίκας, Business Solutions Product Manager, Microsoft Hellas Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementator SiEBEN Innovative Solutions

6 Δημήτρης Καλύβας Partner Technology Specialist Σύγχρονες Επιχειρηματικές Λύσεις Συνεργασίας

7 Ατζέντα  Εισαγωγή  Τεχνολογίες SharePoint  Windows Share Point Services  Office Share Point Portal Server 2003  Ενοποιημένη πλατφόρμα Office - Sharepoint  Office System 2003

8 Η πληροφορία σήμερα Πηγή: “The Knowledge Worker Investment Paradox” Gartner research 7/17/2002 Περισσότερο από το 80% της ψηφιακής πληροφορίας της επιχείρησης βρίσκεται στο σκληρό δίσκο προσωπικού υπολογιστή και σε προσωπικά αρχεία. Ο εργαζόμενος έχει το κλειδί για την οικονομία και την αξιοποίηση της γνώσης και η περισσότερη πληροφορία χάνεται όταν φύγει από την επιχείρηση. 50%-75% της χρήσιμης πληροφορίας για τον υπάλληλο προέρχεται άμεσα από άλλους ανθρώπους.

9 Επιχειρηματικά Θέματα  Δύσκολη Πρόσβαση στις Πληροφορίες   Προβλήματα Οργάνωσης της Πληροφορίας   Πολύπλοκα συστήματα, Δύσκολα στη διαχείριση

10 Εστιάζοντας στο Office System Η Ενοποιημένη Πλατφόρμα της Microsoft

11 Τεχνολογίες SharePoint Λύση Enterprise Portal βασισμένη στις τεχνολογίες SharePoint Κεντρικό σημείο διαχείρισης και ενοποίησης για τους προσωπικούς και ομαδικούς τόπους SharePoint SharePoint Portal Server   Νέα και Links   Site Directory and Connections   Προσωπικά Sites   Audience Targeting   Index, Search και Alerts   Single Sign-On   Συνδεσιμότητα μέσω BizTalk Λύση για συνεργασία ομάδων πέρα από τα κλειστά πλαίσια των κλασικών file servers Κλιμακούμενη πλατφόρμα Workspace SharePoint Services   Αποθήκευση εγγράφων και συνεργασία ομάδων   Ευέλικτες Λίστες   Σελίδες από Web Parts   Υποστήριξη Personalization   Εύκολη διαχείριση του κύκλου ζωής του Site   Επέκταση Scale-Up/Out

12 Windows SharePoint Services  Σενάρια για Information Workers  Συνεργασία σε projects, κείμενα, συναντήσεις  Διαλειτουργηκότητα σε πληροφορίες και ιδέες  Διαχείριση virtual teams  Χαρακτηριστικά  Document check in/check out, versioning  Shared calendars, discussions, surveys  Templated sites  Ενοποίηση με το Office 2003, και τον Live Communication Server  Οφέλη  Ευκολία Χρήσης  Empower individuals and managers  Build and manage team community

13 Συνεργασία Ομάδων   Group Coordination   Αρχική Σελίδα Ομάδων   Event Calendars, Εργασίες, Links και Contacts   Enable and Facilitate Communication   Ενσωμάτωση με το , instant messaging και με free/busy πληροφορία   Team focused notifications   Self-service Discussions   Group Surveys   Meeting workspaces

14

15 Windows SharePoint Services Προσθήκη Web Parts

16 Microsoft Office SPS 2003  Σενάρια για Information Workers  Οργάνωση SharePoint sites μέσα στον Οργανισμό  Συγκέντρωση Εταιρικής Γνώσης  Πρόσβαση σε σχετική πληροφορία και Εφαρμογές  Χαρακτηριστικά  Συγκέντρωση, Οργάνωση, Διαχείριση, provision SharePoint sites  Enterprise Application integration  MySites  Audience targeting  Search or browse for documents, websites, teams and people  Οφέλη  Put information to work  Connect collaborative people and workspaces  Tailor and target information to be more productive

17 Indexing & Search   Search   Δυνατότητα εύρεσης όχι μόνο εγγράφων αλλά και Categories, Teams, Sites, and People (το public view του ‘ My Site ’ )   Subscriptions & Notifications   Ελαχιστοποίηση του χαμένου χρόνου για την συλλογή πληροφοριών   «Push» content προς τους χρήστες   Πληροφορίες για το τι έχει αλλάξει Κατηγοριοποίηση   Οργάνωση της πληροφορίας με βάση την θεματολογία   Λειτουργούν σαν home pages για συγκεκριμένα θέματα – σαν πρώτο σημείο αναφοράς για όλες τις πληροφορίες   Δυνατότητα Customization   Ενσωματώνει έτοιμες ομάδες κατηγοριών που ταιριάζουν σε πολλές ανάγκες   Ασφαλής πρόσβαση στις κατηγορίες ανάλογα με τα δικαιώματα του χρήστη

18 Microsoft Office System

19 Ολοκλήρωση Office & Sharepoint

20

21

22

23

24

25 Information Rights Management (IRM)  Ελεγχόμενη πρόσβαση και χρήσης επιχειρηματικής πληροφόρησης  Περιορισμός ανεπιθύμητης χρήσης εγγράφων/ μηνυμάτων:  Αποτρέπει μη εγκεκριμένη προώθηση, αντιγραφή, ή εκτύπωση εγγράφων, μηνυμάτων και επισυναπτομένων (attachments)  Δυνατότητα προσθήκης ημερομηνίας λήξης εγγράφων/ μηνυμάτων  Θέτει έλεγχο πρόσβασης είτε στο συνολικό έγγραφο, είτε σε μέρος αυτού Office 2003

26 Πρόσβαση κάθε στιγμή, από κάθε συσκευή Outlook 2000/XP/2003 Outlook Web Access Exchange Server ActiveSync Outlook Mobile Access ΑυξημένηΠαραγωγικότητα

27 Τι είναι το Microsoft InfoPath;  Ένα νέο πρόγραμμα του Microsoft Office  Συμπεριλαμβάνεται στις εκδόσεις του Office Pro Ent. Ed  Διατίθεται και ανεξάρτητα  Είναι εφαρμογή γραφείου  Είναι η πλατφόρμα για την νέα γενιά ηλεκτρονικών φορμών  Διασυνδέει το desktop και τους servers

28 Παράδειγμα για Επιχειρήσεις Συγκέντρωση στοιχείων πωλήσεων Πριν το InfoPath Μετά το InfoPath 1 πώληση = 4 εφαρμογές   «στεγανά δεδομένων»   Χάσιμο Παραγωγικότητας   Σφάλματα καταχώρησης δεδομένων 1 πώληση = 1 εφαρμογή   Διάχυση της πληροφορίας στον Οργανισμό   Αύξηση της παραγωγικότητας   Έγκυρη και ακριβής πληροφορηση CRM ERP AP

29 1 πλούσια, δυναμική φόρμα InfoPath   Έγκυρη και ακριβής πληροφορία   Εύκολα προσβάσιμη   Εύκολη στην διανομή και επαναχρησιμοποίηση Διαφορετικοί τρόποι εισαγωγής δεδομένων   Δυσκολία στην παρακολούθηση   Δυσκολία στην συλλογή στοιχείων   Δυσκολία στην διάχυση της πληροφορίας Microsoft® Windows® SharePoint™ Services (WSS) InfoPath 2003 Παράδειγμα για Ομάδες Εργασίας Team/Department Status Report Πριν το InfoPath Μετά το InfoPath

30 Συγκέντρωση Πληροφορίας Αξιολόγηση με βάση ενσωματωμένους κανόνες Φιλικό περιβάλλον, ταχύτητα στην εισαγωγή δεδομένων, data acquisition; date picker, auto-fill Εικόνες Υποστήριξη rich text (π.χ. αριθμημένες λίστες) Τμήματα επιλογής, επαναλαμβανόμενα, προσαρμογή * Υποστήριξη για χρήση offline

31 © 2003 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

32 Mobile Sales Force Automation

33 SiEBEN PocketBiz Sales Η απόλυτη λύση στις mobile εφαρμογές   Διαχειριστείτε και βελτιώστε τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας   Βελτιώστε τους χρόνους εξυπηρέτησης   Δώστε τους άμεση πληροφόρηση & αποφύγετε λάθη   Ενισχύστε την εικόνα σας προς αυτούς   Οργανώστε τις πωλήσεις σας   Αποκτείστε πλήρη έλεγχο των πωλήσεων   Οργανώστε καλύτερα το δίκτυο πωλήσεων   Επιταχύνετε τη διαδικασία παραγγελιοληψίας τιμολόγησης & merchandising   Δώστε νέα reports στη διοίκηση   Βελτιώστε την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας   Δώστε νέα εργαλεία στο τμήμα πωλήσεων   Καταργείστε τις διπλό-καταχωρήσεις   Μειώστε τα λάθη των παραγγελιών   Μειώστε τους χρόνους στις επιχειρησιακές διαδικασίες

34 PocketBiz Sales GPRS / RAS PocketBiz Server PocketBiz ERP Connectivity PocketBiz Administration

35 PocketBiz Admin PocketBiz Client PocketBiz Server PocketBiz ERP connectivity PocketBiz Client Πλήρες λογισμικό Point Of Sale   Πλήρως λειτουργική παραγγελιοληψία με αυτόματο υπολογισμό συνολικού κόστους και στοκ προϊόντων στην κεντρική αποθήκη   Τιμολόγηση επί αυτοκινήτου   Merchandising   Καρτέλα πελάτη με παρακολούθηση λογιστικού υπολοίπου και πίστωσης πελάτη   Ταμείο: Εισπράξεις από πελάτες & Εξοδολόγιο πωλητή   Στατιστική πωλήσεων   Sell out   Συμπλήρωση ερωτηματολογίων από τον πωλητή   Καταγραφή διαδρομής πωλητή με GPS   Προσαρμοσμένο σε κάθε πωλητή   Δυνατότητα επέκτασης και προσαρμογής της εφαρμογής

36 PocketBiz Admin PocketBiz Client PocketBiz Server PocketBiz ERP connectivity PocketBiz Server Κεντρικό σύστημα πληροφόρησης & επικοινωνίας   Επικοινωνία μέσω Internet, RAS ή LAN με τις συσκευές των πωλητών   Κεντρική βάση δεδομένων αποθήκευσης όλων των στοιχείων   Δυνατότητα διασύνδεσης με υπάρχοντα πληροφορικά συστήματα   Λειτουργία μέσα από Virtual Machine

37 PocketBiz Admin PocketBiz Client PocketBiz Server PocketBiz ERP connectivity   Άντληση πληροφοριών & εκτεταμένο reporting   Δυνατότητα πλήρους παραμετροποίησης της εφαρμογής   Δυνατότητα ελέγχου εφαρμογής και μέσω internet   Υποστήριξη Αγγλικής, Ρουμανικής και Βουλγαρικής γλώσσας   Λειτουργικότητα και μέσω desktop εργαλείου PocketBiz Administration Η λειτουργική διαχείριση του PocketBiz

38 PocketBiz Admin PocketBiz Client PocketBiz Server PocketBiz ERP connectivity   On-line συγχρονισμός δεδομένων με το υπάρχον πληροφοριακό σύστημα   Αποφυγή διπλο-καταχωρήσεων   Ενοποιημένα reports   Δυνατότητα σύνδεσης με όλους τους δυνατούς τρόπους (ODBC, COM, XML, Ascii) PocketBiz ERP Connectivity Σύνδεση με το ήδη εγκατεστημένο ERP

39   Καταγραφή πωλήσεων   Καταχώρηση επιστροφών   Δυνατότητα απογραφής   Παρακολούθηση των στόχων πωλήσεων  Συμπλήρωση απλού ερωτηματολογίου  Συμπλήρωση κατευθυνόμενου ερωτηματολογίου  Ιστορικό ερωτηματολογίων  Αναλυτικό reporting στο administration tool   Καταγραφή της θέσης του πωλητή   Καταγραφή πραγματοποιούμενου δρομολογίου   Καταγραφή του χρόνου που χρειάστηκε για την ολοκλήρωση του δρομολογίου Νέα έκδοση PocketBiz Sales ver3.0 Νέο module GPS Νέο module Sell out Νέο module Ερωτηματολόγια

40 Νέα features   Ανανεωμένο interface   Multilingual εφαρμογή   Υποστήριξη νέων 3G PocketPC Phone Edition   Desktop εργαλείο για το PocketBiz Administration   Υποστήριξη συσκευών με VGA οθόνες   Extended reporting με χρήση SQL Reporting Services & Analysis services   Κλήση πελάτη από PocketBiz με Pocket PC Phone Edition   Αποδοχή παραγγελίας με υπογραφή   Fax printing από ταμείο, παραγγελία κλπ.

41 PocketBiz Roadmap 4 ο τρίμηνο ο τρίμηνο ο τρίμηνο ο τρίμηνο 2006 PocketBiz 2.5 PocketBiz 3.0 PocketBiz 3.5 PocketBiz 4.0

42 PocketBiz Express Συνδυάζει τα modules: Παραγγελιοληψίας/XVAN, Καρτέλες Πελατών και Ταμείο του PocketBiz Sales Ιδανική λύση για εταιρίες με 1 έως 5 χρήστες Απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επιδιώκουν να αυτοματοποιήσουν τις καθημερινές τους διαδικασίες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους

43 PocketBiz Support   Τηλεφωνική υποστήριξη σε όλους τους χρήστες από ειδικευμένο τεχνικό προσωπικό   Απομακρυσμένη υποστήριξη για τον Server και για τις συσκευές των χρηστών   24x7x365 server administration στην περίπτωση του ASP   Εκπαίδευση για τους απλούς χρήστες και τον System Administrator   Συνεχή updates της εφαρμογής   Οργανωμένο Help Desk βασισμένο στο MS CRM   Management Console

44 Στη νέα έκδοση 3.0 του PocketBiz Sales έχει ενσωματωθεί το Systems Management εργαλείο της Intellisync, που επιτρέπει την απομακρυσμένη διαχείριση των φορητών συσκευών Δυνατότητα remote updates Χρήση management console Συνεργασία με Intellisync

45 Προϊόντα Πελάτες Χρηματ/νομικά SiEBEN SmartPhone Server Κεντρικά ERP Internet Reports Alerts PocketBiz SmartPhone

46 Λειτουργική Περιγραφή   On-Line Reports για κάθε κρίσιμο τομέα της επιχείρησης σε κάθε κινητό τηλέφωνο της αγοράς   Αυτόματη ενημέρωση από το ERP / εμπορολογιστικό   Δεν χρειάζεται καμία τηλεπικοινωνιακή επένδυση   Ασφαλής πρόσβαση στους Servers της SiEBEN   Δυνατότητα προβολής custom πληροφοριών

47 Εύκολοupgrade Άμεση υποστήριξη Ενσωμάτωση customs PocketBiz πλατφόρμα Η ανάπτυξη ενός κοινού κορμού της εφαρμογής επιτρέπει: Ενσωμάτωση νέων εκδόσεων

48 Γίνεται χρήση των SQL 2000/2005, SQL Replication, Windows Mobile 2003/5.NET εφαρμογή: υποστηρίζει εκτός από PDAs και Tablet PCs Τεχνολογική αρτιότητα Microsoft πιστοποίηση

49 Στρατηγικές συνεργασίες Η SiEBEN έχει να επιδείξει συνεργασίες με τις δυναμικότερες εταιρίες του χώρου της πληροφορικής και της υψηλής τεχνολογίας

50 Παγκόσμια αναγνώριση Η SiEBEN πρόσφατα έλαβε την τιμητική διάκριση του Microsoft Gold Certified Partner Μία από τις 12 εταιρίες υποψήφιες παγκοσμίως για την ανάπτυξη πρωτοποριακής mobile εφαρμογής

51 Δίκτυο μεταπωλητών Algosystems Computer Project Compet Infinitum Technologies Latris Software Engineering Mobile Technologies Office Plus Systemart TI&PS Διόλκος Αθήνα Επαγγελματικοί Λογαριασμοί Alfa Voicys Altec BNET Support Services Φρατζεσκάκης Intersys Issus Option Accountable V&D Network ΣΥΝΟΛΟΝ ΚΟΜΝΗΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Multix AT Solutions Cybersoft Logon Dynacomp ΚΑΜΠΟΥΡΑΣ ΜΑΡΚΟΣ & ΣΙΑ Network Society Beyond AT Solutions Business Solutions Myconos Multimedia

52 Δραστηριοποίηση στο εξωτερικό PowerSoft Computer Systems Unisoftware Supernova Consulting Brailact Kombos & Sons Ltd Καλλινίκου Καρέλλιας Κυθρεώτης Η SiEBEN έχει αναπτύξει δίκτυο μεταπωλητών σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία- Μαροβούνιο και FYROM Λειτουργούν εγκαταστάσεις στην Κύπρο και στη Ρουμανία ενώ σύντομα θα ολοκληρωθεί ένα νέο έργο στην Βουλγαρία

53 Ενδεικτικό πελατολόγιο

54 PocketBiz Romania Η SiEBEN ανταποκρίνεται στις ανάγκες της διεθνούς αγοράς Σύντομα θα αναγγείλει την ίδρυση θυγατρικής εταιρίας στη Ρουμανία

55 Demo

56 Agenda Καλοσώρισμα Δημήτρης Καλυβας, Partner Technology Specialist, Microsoft Hellas Κουνάκη Μαρία, Account Manager, SiEBEN Innovative Solutions Εταιρικές Λύσεις Συνεργασίας Δημήτρης Καλύβας, Partner Technology Specialist, Microsoft Hellas Mobile Sales Force Automation Ισίδωρος Σιδερίδης, Business Development Manager, SiEBEN Innovative Solutions Κωνσταντίνος Τζαβάρας, Sales Manager, SiEBEN Innovative Solutions Διάλειμμα - Καφές Microsoft Business Solutions CRM Πάνος Γκίκας, Business Solutions Product Manager, Microsoft Hellas Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementator SiEBEN Innovative Solutions

57 Introduction to Microsoft Business Solutions CRM Panos Gikas Microsoft Business Solutions Elena Galiatsou SiEBEN Innovative Solutions

58 Agenda  Microsoft Business Solutions  Importance of a CRM strategy  Microsoft CRM Design Pillars  Demo Microsoft CRM  Microsoft CRM Advantages

59 Microsoft Business Solutions

60 Internal Integration Manufacturing Sales A/P Marketing Shipping Warehouse Accounting A/R Purchasing Retail Store Order Entry

61 External Collaboration Partners & Suppliers Employees Customers 24 X 7 Accessibility Web Store

62 Integrated Innovation Optimizing Customer Value Utilizing the best of all solutions User Familiarity SeamlessIntegration StandardInfrastructure FlexibleProcesses

63 Microsoft Business Solutions

64 Global Leader 350,000 customers …in more than 140 countries 8,000 partners

65 Product Overview - Local

66 Empowered Employees Integrated Partners Informed Management Connected Customers Our Vision Of Interconnected CRM Marketing Automation Sales Force Automation Customer Service Field Service eCommerce Intelligent and easy business solutions that enable extraordinary customer experiences

67 Microsoft’s Deep Commitment to CRM Effort Microsoft CRM  Core MBS initiative  3 years customer research & R&D  Hundreds of dedicated resources  CRM experts from Onyx, Pivotal, SalesLogix, Oracle, Siebel & Goldmine  MSFT experts from Office, Windows, Microsoft SQL Server, Exchange, BizTalk Server & more  Deep integration & technology value from Office, Microsoft SQL Server, Exchange, BizTalk Server, ERP

68 Importance of a CRM Strategy

69 Why Be Concerned With Improving Your Customer Strategy? It is 6-7 times more expensive to gain a new customer than retain an existing customer. Harvard Business Review A five percent improvement in customer retention rates can yield a 25 percent to 100 percent increase in profits. The Loyalty Effect Corporations lose approximately half of their customers within five years. The Loyalty Effect

70 The satisfied customer...  Ensures you a flow of revenue and profits.  Recommends you to friends, relatives, and colleagues  Makes you the “favored supplier” in family/company  Tries out your new products.  Keeps you in business!

71 Actually, every company already manages relationships with their customers  Sales relationships  Marketing relationships  Service relationships  Financial relationships But these relationships are often poorly managed, unstructured and uncoordinated

72 Business Without CRM “I don’t have that information in this system. But if you call back…” “One of our repair techs will be there either Tuesday or Wednesday, sometime between 8 and 5.” “Have you called here before?” “Are you a customer of ours?”

73 Disjointed Customer Management The Customer Order Processing Management Marketing Customer Service Inside Sales Outside Sales Support (Yankee Group)

74 The Customer (Yankee Group) The Vision for Customer Management Order Processing Management Marketing Customer Service Inside Sales Outside Sales Support

75 A Better Way  Focus on customers, not internal processes  Consistent customer interactions  Pervasive organizational knowledge of each customer  Single source for all customer interactions  A clear view of customer data at all levels  Management  Sales  Customer Service  Marketing

76 Microsoft CRM Design Pillars

77 Improve Business Productivity Lower TCO Integrate Powerfully Extend Easily   Make informed business decisions   Help Improve Sales Success   Deliver Superior Customer Service   Share Information   Set-up easily   Customize easily   Use easily   Maintain easily   On-premises or ASP hosted deployments   CRM w/SBS for small business   Microsoft Office (Outlook)   Financial Management   Other business systems   Web services   Tailor for vertical or industry specific deployments   Complete SDK   Open and secure APIs   Web services Microsoft CRM Design Pillars

78 The Next Step… Helping you build stronger customer relationships Combine Outlook with An easy to use CRM Solution Introducing Microsoft CRM…

79 SQL Server Windows Server System   Full Service and Sales and Marketing   Sales and Marketing   Offline client Microsoft Outlook Microsoft Internet Explorer User interfaces Microsoft CRM Architecture Overview Core CRM Server Sales & Marketing Customer Service 3rd Party Applications MBS Financials Web Services.NET / XML Custom Enterprise Portals BI and Analytics.NET / XML

80 Flexible Deployment Options Low End Server ( users) Scale Up and Out (1000+ users) Small Scale Out ( users)

81 Demo Elena Galiatsou Business Applications Implementator SiEBEN

82 Microsoft CRM Advantages

83 Microsoft CRM Amplifies Productivity  Deep set of sales, marketing, and customer service tools  Establishes a single source for all customer info  Improves business decision making with powerful analysis and reporting services  Automates sales processes  Enables consistent customer service  Improves sales success ratio  Allows users to continue using Outlook  Brings together sales, marketing, customer service, contact management, , calendar, and tasks

84 Microsoft CRM Low TCO - Strong ROI  Runs on low-cost, high-power hardware  Easy to customize, deploy, and integrate  Requires very little user training (Outlook)  Lower consulting costs  Lower maintenance costs  Reduced personnel costs  Reduced marketing costs  Helps improve profits on sales

85 Demo

86 © 2005 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.


Κατέβασμα ppt "Τεχνολογικά Εργαλεία Πωλήσεων. Agenda 14.30-14.45 Καλοσώρισμα Δημήτρης Καλύβας, Partner Technology Specialist, Microsoft Hellas Κουνάκη Μαρία, Account."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google