Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σελ. 49-64 Διάρκεια: 12 ογδοντάλεπτες περιόδους  Λογοτεχνικές περιγραφές  Εικονογραφημένη ιστορία  Ενημερωτικά κείμενα από εγκυκλοπαίδειες, άρθρα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σελ. 49-64 Διάρκεια: 12 ογδοντάλεπτες περιόδους  Λογοτεχνικές περιγραφές  Εικονογραφημένη ιστορία  Ενημερωτικά κείμενα από εγκυκλοπαίδειες, άρθρα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Σελ Διάρκεια: 12 ογδοντάλεπτες περιόδους

3  Λογοτεχνικές περιγραφές  Εικονογραφημένη ιστορία  Ενημερωτικά κείμενα από εγκυκλοπαίδειες, άρθρα εφημερίδων, περιοδικών και διαδικτύου  Μύθος  Ποίημα  Μικρές αγγελίες  Παραμύθια

4  Ο Μάγκας Λογοτεχνικό περιγραφικό κείμενο  Ο Τεντέν και ο ΜιλούΕικονογραφημένη ιστορία  Τα χαρακτηριστικά των ζώωνΔιαδικτυακό κείμενο  Αγάπες με ουράΛογοτεχνικό κείμενο  Οι δύο φίλοιΠοίημα  Τα ζώα της εξοχήςΛογοτεχνικό κείμενο  Η καρδιά ενός ποντικού  Η θλιμμένη αγελάδα  Ο Λευτέρης και ο φίλος του ο Άργος  Δεν καταδικάστηκε ο φιλόζωος που τάιζε τα αδέσποτα

5 Γενικός σκοπός της ενότητας: Τα παιδιά να γνωρίσουν τις ιδιαιτερότητες της δομής κειμένων που περιγράφουν ζώα. Να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τα στοιχεία αυτά ως κατευθυντήριες γραμμές στην παραγωγή δικών τους παρόμοιων κειμένων. Επίσης να μιλήσουν για τη συμπεριφορά των ανθρώπων προς τα ζώα και να εισηγηθούν τρόπους προστασίας τους όπου αυτό είναι απαραίτητο. Μέσα από την αξιοποίηση των κειμένων των βιβλίων καθώς και άλλων συνοδευτικών, επιπρόσθετων κειμένων αναμένεται τα παιδιά να καταστούν ικανά να αντλούν, να αναλύουν και συγκρίνουν πληροφορίες που θα τους προσφέρονται.

6 •Επίθετα και μετοχές που λειτουργούν ως επίθετα •Αιτιολογικές προτάσεις •Οριστικά και αόριστα άρθρα •Κλίση επιθέτων σε –ής, -ία, -ί, και -ύς, -ιά, ύ •Απλές και επαυξημένες προτάσεις

7 Οι μαθητές: o Να συνειδητοποιήσουν την ιδιαιτερότητα της δομής κειμένων που περιγράφουν ζώα (περιγραφικά: όπως το λογοτεχνικό απόσπασμα «ο Μάγκας» ή επιστημονικά: όπως «Τα χαρακτηριστικά των ζώων»). o Να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τα βασικά στοιχεία ενός τέτοιου κειμένου και να τα αξιοποιούν με επιτυχία στην παραγωγή του δικού τους προφορικού και σε δεύτερο στάδιο γραπτού λόγου. o Να έρθουν σε επαφή και να εντοπίσουν τα βασικά μέρη μιας εικονογραφημένης ιστορίας. o Να μετατρέπουν εικονογραφημένη ιστορία σε αφηγηματικό λόγο και το αντίστροφο. o Να δημιουργούν δική τους εικονογραφημένη ιστορία. o Να παρουσιάσουν ( εξωτερική περιγραφή, προτερήματα και ελαττώματα ) ζώα τα οποία είναι ήρωες κινουμένων σχεδίων.

8 o Να γνωρίσουν τη διαδικτυακή αρθρογραφία. o Αντλώντας πληροφορίες μέσα από μικρές αγγελίες να δημιουργήσουν δική τους μικρή αγγελία που θα περιλαμβάνει τα απαραίτητα βασικά στοιχεία (εξωτερικά και εσωτερικά χαρακτηριστικά του ζώου). o Να συνεργάζονται ανά δύο ή ομαδικά παράγοντας έργο προφορικό ή γραπτό. o Να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για σκοπούς εύρεσης πληροφοριών που θα τους βοηθήσουν να δώσουν απαντήσεις σε προβληματισμούς που δυνατό να έχουν. o Να αντιληφθούν ότι η χρησιμότητα των σκύλων στους ανθρώπους εξαρτάται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε ζώου (πληροφορίες από την ιστοσελίδα o Να εικονογραφήσουν άρθρα από τη «Διακήρυξη για τα δικαιώματα των ζώων» και να τα αποδώσουν με το δικό τους απλό τρόπο. o Να υποδύονται τους ρόλους δύο αιώνιων εχθρών (του σκύλου και της γάτας), προσπαθώντας μέσα από επιχειρήματα να στηρίξουν τη θέση «Εγώ είμαι ο καλύτερος». o Να φτιάχνουν ποιήματα για ζώα, ακολουθώντας το μοντέρνο τύπο γραφής ή τον παραδοσιακό (ομοιοκαταληξία), και έχοντας ως αφετηρία το ποίημα «Οι δύο φίλοι» του Ζ. Παπαντωνίου.

9 o Να θέτουν ερωτήματα σε πραγματική κατάσταση συνέντευξης με στόχο τη συλλογή πληροφοριών όσον αφορά τη ζωή ενός κτηνοτρόφου σε μια φάρμα. o Να ανακοινώνουν και στη συνέχεια παρουσιάζουν τις πληροφορίες που συνέλεξαν από τη συνέντευξη τους. o Μέσα από παρατήρηση να είναι σε θέση να αντλούν πληροφορίες που αφορούν τη ζωή των ζώων και των ανθρώπων σε μια φάρμα και να τις παρουσιάζουν προφορικά και γραπτά (π.χ. μέσα από φωτογραφικό υλικό και λεζάντες).

10 o Οι γραμματικοί στόχοι της ενότητας. o Να εμπλακούν στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης και ετεροαξιολόγησης της δουλειάς τους με βάση δοσμένα απλοποιημένα κριτήρια, με στόχο πάντοτε τη βελτίωση. o Να χρησιμοποιούν τον Η.Υ. ως εργαλείο μάθησης (power point, kidspiratio, word, διαδίκτυο). o Να συνεργάζονται στην ομάδα με τρόπο δημιουργικό ( ομάδες με ξεκάθαρους ρόλους ). o Να επιχειρηματολογούν στηρίζοντας τις απόψεις τους. o Να εμπλακούν σε διερευνητικές δραστηριότητες. o Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους και να παράξουν προφορικό και γραπτό λόγο χρησιμοποιώντας εξειδικευμένο λεξιλόγιο. o Να οικοδομήσουν νέες γνώσεις στηριζόμενοι σε προηγούμενες.

11 o Να απολαύσουν την υπέροχη ιστορία. o Να δραματοποιήσουν την ιστορία (γίνεται κατανομή των διαφόρων μερών: αρχή, μέση και τέλος στις διάφορες ομάδες της τάξης). o Να προσφέρουν δικές τους εισηγήσεις - λύσεις στον ταυρομάχο για να βγει από το αδιέξοδό του. o Παραλληλισμός του Ευγένιου Τριβιζά και του Αίσωπου που δείχνουν μια προτίμηση στη χρήση ζώων ως κεντρικών ηρώων των ιστοριών τους. o Να μελετήσουν κάποιο μύθο του Αισώπου που θα επιλέξουν οι ίδιοι και να τον παρουσιάσουν μέσα από σχέδιο. o Να επισημάνουν τον διδακτικό χαρακτήρα που έχουν οι ευχάριστες ιστορίες των δύο συγγραφέων – εντοπισμός του επιμυθίου. o Να δραματοποιήσουν κάποιο από τους μύθους του Αισώπου τονίζοντας πως ο συγγραφέας αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά κάθε ζώου κατάφερε με ευχάριστο τρόπο να μας διδάξει κάτι. o Να ταξιδέψουν με τη φαντασία τους στο μαγικό κόσμο του παραμυθιού. o Να φτιάξουν το δικό τους ομαδικό παραμύθι με μάγους και μάγισσες.

12 Προηγείται δραστηριότητα στα πλαίσια της Αγωγής Υγείας κατά την οποία τα παιδιά καλούνται μετά από σχετική συζήτηση να επιλέξουν δύο επίθετα που θα περιέγραφαν προτερήματα τους και δύο που θα αναφέρονταν σε ελαττώματα τους. Δίδεται έμφαση στο να αιτιολογήσουν αυτά που λένε. Σαν δεύτερη δραστηριότητα καλούνται να πουν κάτι θετικό για κάθε μέλος της ομάδας τους. Τα αναρτημένα επίθετα, από τα οποία καλούνται να επιλέξουν, συμπεριλαμβάνουν κυρίως τα επίθετα της σελίδας 51 του βιβλίου τους (εποπτικά). Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές επιχειρείται να γίνει μια πρώτη επαφή με τα επίθετα που θα χρησιμοποιήσουν στα πλαίσια της ενότητας και ως εκ τούτου τα παιδιά μετά από αυτό να είναι σε θέση να γνωρίζουν την αιτιολογία τους και να τα χρησιμοποιούν στην κατάλληλη επικοινωνιακή περίσταση.

13 Στα παιδιά δίδεται ένα κείμενο από το βιβλίο «Μαθαίνω να γράφω κείμενα» της Άννας Ιορδανίδου, με τίτλο «Γεια σας είμαι ο κάστωρ....». Το κείμενο εισάγει τους μαθητές στην περιγραφή ζώου. Είναι οργανωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε τα δομικά στοιχεία ενός περιγραφικού κειμένου να δίδονται ξεκάθαρα στα παιδιά. Είναι εμπλουτισμένο με επίθετα και γραμμένο στο πρώτο πρόσωπο. Γίνεται επεξεργασία του μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες όπως: αναπαράσταση μιας μέρας στη ζωή του κάστορα ή ζωγραφική παρουσίαση της φωλιάς του. Επισημαίνονται ιδιαίτερα τα προτερήματα και ελαττώματα του και τονίζεται η κοινωνική του φύση ως παράδειγμα προς μίμηση για μας. Με αφορμή το κείμενο τα παιδιά καλούνται να παρουσιάσουν το δικό τους κατοικίδιο μέσα από τα δικά του μάτια. Μια πρώτη ιδεοθύελλα προσφέρει πολύτιμη βοήθεια σε όλους για ένα σωστό ξεκίνημα.το δικό τους κατοικίδιο

14  Εικόνα ενότητας και γενικά στοιχεία – τι θα διαπραγματευθούμε τις επόμενες μέρες και σύνδεση με την δραστηριότητα το δικό μου κατοικίδιο.  Βιβλίο Πηνελόπης Δέλτα «ο Μάγκας» (τίτλος του βιβλίου, συγγραφέας- τι σχέση θα έχει με το δικό μας- απόσπασμα)  Ανάγνωση από το λογοτεχνικό βιβλίο ενώ τα παιδιά προσπαθούν να εντοπίσουν τα δομικά στοιχεία του κειμένου ( χώρος, χρόνος, ήρωες και χαρακτηριστικά τους).  Τεκμηρίωση των απαντήσεων των παιδιών μέσα από κομμάτια του κειμένου  Ομαδική δουλειά (καρτέλες επιθέτων κει μετοχών στον πίνακα) φυλλάδιο και Η.Υ. -πρόγραμμα kidspiration. Η δραστηριότητα στηρίζεται στη συνεργατική μάθηση και έτσι γίνεται στις ομάδες, σε πρώτο στάδιο αφορά τον Μάγκα και σε δεύτερο με τη βοήθεια της φαντασίας τους το Μήτσο. Η κάθε ομάδα ανακοινώνει τα αποτελέσματα της. φυλλάδιο  Τα παιδιά είναι έτοιμα να απαντήσουν την άσκηση 2 του βιβλίου τους στη σελίδα 52 (σε διαφάνεια παρουσιάζονται και συζητούνται τα σημεία που θα συμπεριλαμβάνει η εργασία τους)  Αιτιολογικές προτάσεις μέσα από όλο το μάθημα και διαφάνεια (προφορικά και γραπτά)διαφάνεια  Αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση Αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση  Αναπαράσταση της σκηνής με το μαντηλάκι (ο Μάγκας λεει μεγαλόφωνα τους προβληματισμούς του)

15  Βιβλία με εικονογραφημένες ιστορίες (φέρνουν τα ίδια τα παιδιά), με τη βοήθεια τους επισημαίνουμε τα βασικά στοιχεία μιας τέτοιας ιστορίας (ιδεοθύελλα στον πίνακα με τα χαρακτηριστικά της)  Συζήτηση για την εικόνα και το τίτλο του βιβλίου (θα μπορούσαν να τις έχουν μπροστά τους ανακατεμένες και να τις τοποθετήσουν στην σωστή χρονολογική σειρά, προτού την δουν στο βιβλίο)  Οι ήρωες και οι χαρακτήρες τους: επίθετα που θα αναφέρονταν στην εξωτερική εμφάνιση αλλά και το χαρακτήρα τους.  Προφορική αναδιήγηση της ιστορίας και στη συνέχεια γραπτή (παράγραφοι με βάση τις εικόνες και της εξέλιξη της ιστορίας, χρονικές φράσεις και επίθετα).  Συμπλήρωση της εργασίας του βιβλίου  Με τη βοήθεια του προγράμματος «Πανδώρα Πλάτωνας» δημιουργία στον υπολογιστή δικής τους σύντομης εικονογραφημένης ιστορίας.  Μετά από εισήγηση των ίδιων των παιδιών παρουσίαση Ζώων που είναι χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων (διαδίκτυο,δημιουργία φυλλαδίου συλλογής τέτοιων ηρώων)-εργασία για το σπίτιΖώων που είναι χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων εργασία για το σπίτι  Τετράδιο εργασιών σελ. 29 και 30 (δυνατότητα να γίνει σε αυτό το στάδιο ή με το τέλος της ενότητας).

16  Στο στάδιο αυτό διευθετήθηκε επίσκεψη ενός ιδιοκτήτη καταστήματος κατοικίδιων ζώων στο σχολείο. Τα παιδιά προετοίμασαν ερωτήσεις τις οποίες είχαν την ευκαιρία να υποβάλουν κατά την συνέντευξη.  Είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά κάποια από τα πιο δημοφιλή κατοικίδια και να ακούσουν σημαντικές πληροφορίες για την φροντίδα και περιποίηση τους.  Το φωτογραφικό υλικό αξιοποιήθηκε για τον εμπλουτισμό του ημερολογίου της τάξης. Οι φωτογραφίες συνοδεύονταν από επεξηγηματικά μικρά κείμενα, πλούσια σε επίθετα.φωτογραφίες

17  Τι είδος κειμένου είναι: άρθρο από το διαδίκτυο – πού τα συναντάμε και ποιοι τα γράφουν (www.zoofilia.gr) εντοπισμός του πρωτότυπου άρθρου στο διαδίκτυο (διαφορετικό από αυτό στο βιβλίο) και επεξήγηση της λέξης διασκευή.www.zoofilia.gr  Ανάγνωση του κειμένου με στόχο τον εντοπισμό στοιχείων εξωτερικής περιγραφής αλλά και επιθέτων που αναφέρονται στο χαρακτήρα του.  Ιδεοθύελλα επιθέτων στον πίνακα με τρόπο που να είναι ξεκάθαρη η κατηγοριοποίηση σε: εξωτερική περιγραφή και χαρακτήρα  Ιδιαίτερη αναφορά στα επίθετα που αναφέρονται στα χρώματα και κυρίως το σταχτί (κανελής, θαλασσής, κεραμιδής, καφετής, βυσσινής). Με τη βοήθεια του projector παρουσιάζεται κείμενο στο οποίο περιλαμβάνονται τέτοια επίθετα. Το συμπληρώνουμε μαζί και με αυτό το τρόπο καταλήγουμε να κλίνουμε το επίθετο σταχτής (εποπτικό – βιβλίο γραμματικής το εντοπίζουμε). Συμπλήρωση των εργασιών 2 και 3 σελ  Συζήτηση της πρώτης άσκησης. Με βάση τα βοηθητικά σημεία δυνατό να φτιάξουν ένα δικό τους ιστόγραμμα στο τετράδιο το οποίο θα τους βοηθήσει να παράξουν μια πετυχημένη εργασία. (Αρχική ανταλλαγή απόψεων στην ομάδα-λεξικό απαραίτητο)

18  Ψάχνοντας στην ιστοσελίδα του παρόντος κειμένου εντοπίσαμε ένα κείμενο το οποίο αναφερόταν στα δικαιώματα των ζώων. Με εισήγηση των μαθητών τα μελετήσαμε και κάθε ομάδα ανέλαβε να εικονογραφήσει και παρουσιάσει με το δικό της τρόπο ένα (συμβολικό σχέδιο).δικαιώματα των ζώων εικονογραφήσει  Στα παιδιά δίδεται φύλλο εργασίας το οποίο συμπεριλαμβάνει μικρές αγγελίες για σκύλους. Τις μελετούν στις ομάδες τους και εντοπίζουν τα βασικά στοιχεία μιας τέτοιας αγγελίας. Αναλαμβάνουν να ετοιμάσουν και οι ίδιοι παρόμοια έχοντας ως βοηθό το διαδίκτυο (αντλούν από αυτό τις επιστημονικές πληροφορίες που χρειάζονται).μικρές αγγελίες  Συζήτηση με θέμα: κάθε άνθρωπος επιλέγει το τύπο του σκύλου που του ταιριάζει – σύνδεση και με την περίοδο κυνηγίου.  Τετράδιο εργασιών σελίδες  Φυλλάδιο με επιπρόσθετες μικρές αγγελίες (ένα σε κάθε ομάδα) μελέτη των βασικών στοιχείων – απλή και επαυξημένη πρόταση (πολλές πληροφορίες)- φτιάχνουν μια δική τους παρόμοια αγγελία (για κάποιο ζωάκι που χάθηκε) και ετοιμάζουν συνοδευτική αφίσα που θα αναρτηθεί.μικρές αγγελίες

19  Παρουσίαση συγγραφέων που έχουν ως ήρωες ζώα – Τι πετυχαίνουν (από την αρχή της ενότητας στο πίσω μέρος της τάξης τα ίδια τα παιδιά έχουν δημιουργήσει μια νέα «βιβλιοθήκη» με βιβλία, παραμύθια, εικονογραφημένες ιστορίες με ήρωες ζώα την οποία μπορούν να επισκέπτονται καθημερινά). Θα μπορούσε ως δημιουργική εργασία που θα περατωθεί σε διάστημα αρκετών ημερών να τους δοθεί ένα φυλλάδιο (Παραμύθια και βιβλία με ζώα) στο οποίο να προτείνονται κάποιες δραστηριότητες που να εμπλέκουν την πλούσια αυτή συλλογή.συλλογή  Ανάγνωση του πρώτου μέρους - συζήτηση και εντοπισμός στο κείμενο των ιδιαίτερων γνωρισμάτων του σκύλου και της γάτας τα οποία μας σκιαγραφούν και τις μεταξύ τους σχέσεις (εργασία 1 σελ.59)  Ζωντανεύουμε το ποίημα μέσα από μεγαλόφωνη ανάγνωση.  Υπόδυση ρόλων και επιχειρηματολογία: ανά δύο ετοιμάζουν ένα σύντομο θεατρικό διάλογο κατά τον οποίο θα πρέπει να μας πείσουν όσον αφορά το ποιος είναι ο Καλύτερος βράβευση του πιο πειστικού ζευγαριού. Καλύτερος  Συλλογή ποιημάτων που αναφέρονται σε ζώα και σύνθεση ενός δικού τους. Συλλογή ποιημάτων

20  Τα παιδιά έχουν μαζέψει εικόνες και καταγράψει σύντομα κείμενα, πληροφορίες (αξιοποιώντας το πλούσιο υλικό της βιβλιοθήκης, το διαδίκτυο και τις εγκυκλοπαίδειες) όσον αφορά τις δύο βασικές ομάδες ζώων που βρίσκονται κοντά στον άνθρωπο (στο πίνακα, κατά τα πρώτα μαθήματα της ενότητας είχε γίνει διαχωρισμός και καταγραφεί των ζώων που προσφέρουν στον άνθρωπο συντροφιά και αυτών που δίνουν τροφή- δημιουργία ομαδικών συνθέσεων). Αφόρμηση του μαθήματος από αυτές τις ομαδικές εργασίες.  Στον υπολογιστή (εργαστήριο υπολογιστών) τα παιδιά έχουν το κείμενο μπροστά τους και προσπαθούν να το βάλουν σε μια λογική σειρά εντοπίζοντας τις λέξεις κλειδιά.  Συζήτηση - χωροχρονική παρουσίαση του κειμένου και σκιαγράφηση του χαρακτήρα των βασικών ηρώων.  Εντοπισμός οριστικών και αόριστων άρθρων (συμπλήρωση σύντομης, σχετικής, ελλιπούς εργασίας).  Προετοιμασία της επικείμενης επίσκεψης των παιδιών στο Ινστιτούτο Γεωργικών ερευνών στην Έπαυλη Αθαλάσσας με τη βοήθεια της τέταρτης εργασίας σελίδα 63. Κάθε ομάδα μετά από κλήρωση αναλαμβάνει ένα από τα τρία θέματα. Επιστήνεται η προσοχή των παιδιών στο ότι θα εμπλακούν σε μια διαδικασία λεπτομερούς παρατήρησης με όλες τις αισθήσεις τους καθώς θα παίξουν και το ρόλο του δημοσιογράφου που στόχο έχει να γνωρίσει σε βάθος τη ζωή κοντά στα ζώα (σημειωματάριο, φωτογραφική, μαγνητοφωνάκι και αν είναι δυνατό κάμερα)

21  Ομαδική επεξεργασία της τέταρτης εργασίας και παρουσίαση του αποτελέσματος της προσπάθειας κάθε ομάδας (εποπτικό με τα επίθετα της σελίδας 63 έμφαση στη χρήση τους κατά την ολοκλήρωση των εργασιών)  Φωτογραφίες- δημιουργία ημερολόγιου με φωτογραφίες και λεζάντες από την επίσκεψη και ανάρτηση του στην τάξη.  Τετράδιο εργασιών σελ. 34  Συμπλήρωση μύθου (βιβλίο μαθητή σελ.62) – Δυνατότητα επεξεργασίας και κάποιου από τους μύθους του Αισώπου (π.χ. Το συμβούλιο των ποντικών) όπου τα παιδιά να αναπαραστήσουν κομμάτια του μύθου με έμφαση στις κινήσεις του σώματος, τις εκφράσεις του προσώπου και τους κατάλληλους διάλογους. Μια τέτοια επεξεργασία μπορεί να ξεκινήσει από τη τοποθέτηση των μπερδεμένων εικόνων της ιστορίας σε μια λογική σειρά, τη διήγηση της προτού διαβαστεί και την αναδιήγηση της μετά, την παρουσίαση υποθετικών καταστάσεων όπως την άφιξη δύο νέων ποντικών και το τι θα έλεγαν σε αυτούς τα υπόλοιπα ποντίκια(θεατρικό παιχνίδι).  Με αφορμή το μύθο και την επίσκεψη τα παιδιά μπορούν να κάνουν μια μικρή έρευνα για σχετικές παροιμίες του τόπου μας.

22  Στήνεται το σκηνικό της ιστορίας με βάση το τίτλο και την εικόνα.  Μετά την πρώτη ανάγνωση θα χωριστεί το κείμενο σε σκηνές.  Τα συναισθήματα και η πορεία που ακολουθούν μέσα στο κείμενο (η ψυχική κατάσταση των ηρώων)  Αναπαράσταση μιας σκηνής (συζήτηση όσον αφορά τους πρωταγωνιστές τα λόγια τα κοστούμια και τα σκηνικά).  Γράμμα στον Ευγένιο Τριβιζά (ευχαριστώντας τον, ρωτώντας τον και παροτρύνοντας τον να δημιουργήσει και άλλες θαυμάσιες ιστορίες που πάντα έχουν κάτι να μας πουν ενώ μας διασκεδάζουν την ίδια στιγμή).  Σύνδεση του με γνωστές τους ιστορίες με μάγους όπως το παραμύθι «Η Ροδούλα και η Χιονούλα» όπου ένας από τους κεντρικούς ήρωες είχε μεταμορφωθεί, από ένα νάνο, σε αρκούδα.  Ταξίδι στη φαντασία: καλούνται να πλάσουν με τη φαντασία τους τις σκηνές της ιστορίας και να μπουν και αυτοί στο παραμύθι ως κάποιο άλλο άτυχο πλάσμα που το μεταμόρφωσε κάποια μάγισσα σε ένα ζωάκι.  Να μας παρουσιάσουν τη νέα τους ζωή.

23 ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΕΡΕΥΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΑ ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΑ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΠΟΙΗΜΑ

24

25

26 •Ζώα υπό εξαφάνισηΖώα υπό εξαφάνιση •Ενδημικά ζώα της ΚύπρουΕνδημικά ζώα της Κύπρου (Οικολογία) Ζωντανεύω ένα από τους μύθους του Αισώπου (Θεατρικό παιχνίδι) «Μαντεύω» παιχνίδι με ζώα (Αγγλικά) Ομάδες ζώων (Επιστήμη) Έρευνα στην τάξη και το σχολείο για τα κατοικίδια. Συμπλήρωση σχετικού πίνακα και δημιουργία γραφικών παραστάσεων (Μαθηματικά) Το πορτραίτο του αγαπημένου μου ζώου (Τέχνη) Τραγούδια με ζώα (Μουσική) Δημιουργώντας ένα φωτεινό παντογνώστη με θέμα τα ζώα (Σχεδιασμός και Τεχνολογία) Η κτηνοτροφία στην Ελλάδα και Κύπρο και ο ρόλος της στην οικονομία των χώρων (Γεωγραφία) Τα ζώα μας διδάσκουν με το τρόπο ζωή τους (πιστά, κοινωνικά, αλληλοβοήθεια...) (Αγωγή Υγείας) Παροιμίες με ζώα (Πολιτισμός) Ζώα σύμβολα στην ιστορία (Ιστορία)


Κατέβασμα ppt "Σελ. 49-64 Διάρκεια: 12 ογδοντάλεπτες περιόδους  Λογοτεχνικές περιγραφές  Εικονογραφημένη ιστορία  Ενημερωτικά κείμενα από εγκυκλοπαίδειες, άρθρα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google