Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Καταγράφοντας την πορεία μας….. Μάθημα 720. Χρονοδιάγραμμα 30/103/111ΘΕ31/107/11 6/1110/112ΘΕ8/1114/11 13/1117/113ΘΕ15/1121/11 18/114ΘΕ22/1126/11 19/115ΘΕ27/113/12.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Καταγράφοντας την πορεία μας….. Μάθημα 720. Χρονοδιάγραμμα 30/103/111ΘΕ31/107/11 6/1110/112ΘΕ8/1114/11 13/1117/113ΘΕ15/1121/11 18/114ΘΕ22/1126/11 19/115ΘΕ27/113/12."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Καταγράφοντας την πορεία μας….. Μάθημα 720

2 Χρονοδιάγραμμα 30/103/111ΘΕ31/107/11 6/1110/112ΘΕ8/1114/11 13/1117/113ΘΕ15/1121/11 18/114ΘΕ22/1126/11 19/115ΘΕ27/113/12 20/116ΘΕ4/1210/12 27/111/127ΘΕ11/1217/12 4/128/128ΘΕ8/114/1 15/119/19ΘΕ15/121/1 23/110ΘΕ22/128/1 24/111ΘΕ 25/112ΘΕ

3 e mails •Εισερχόμενα 60… •Απεσταλμένα 27…

4 Ανακοινώσεις •Ανακοινώσεις 20 •Συζήτηση:1 ΘΕ 22 στελέχη 2 ΘΕ 20 3 ΘΕ 0 Επίπεδα συζήτησης 5

5 Ημερολόγια….. 19 στην 1ΘΕ ? στην 2ΘΕ

6 •Αυτό που θα ήθελα γενικά από το μάθημα, είναι να μάθουμε ίσως κάποιο πρόγραμμα ή κάποιο λογισμικό που θα μπορέσουμε αργότερα να χρησιμοποιήσουμε, κάτι που ίσως στη συνέχεια των μαθημάτων είναι προγραμματισμένο να γίνει. •Αυτό που θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε,θα ήταν μέσα από τις πιό πρόσφατες μελέτες και ανακαλύψεις,ποιό είδος νέας τεχνολογίας είναι κατάληλο για το σχολικό περιβάλλον.. •Πιο συγκεκριμένα για το ήδη χρησιμοποιούνται οι ΝΤ στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα στη φυσική αγωγή. •Νομίζω ότι για αρχή και για να μπούμε στο θέμα αρκούν αυτά που μάθαμε απλά η παράθεση κάποιων αποτελεσμάτων ερευνών σχετικών με το θέμα για τον Ελληνικό χώρο θα μας έδιναν μια πιο σφαιρική εικόνα για το τι πραγματικά συμβαίνει στη χώρα μας. •Π.χ. Πόσα σχολεία έχουν Η/Υ; Τι εκπαιδευτικά λογισμικά υπάρχουν? Πόσα από αυτά χρησιμοποιούνται σήμερα; Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης αυτών των λογισμικών με βάση το ΑΠΣ; Σε ποια βαθμίδα εκπαίδευσης εμφανίζονται συχνότερα οι ΝΤ και με ποιο τρόπο; Υπάρχουν έρευνες που να συγκρίνουν την αφομοίωση πληροφοριών παιδιών που διδάσκονται με παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας και μαθητών που διδάσκονται με ΝΤ; •Τέλος θα ήθελα να ακούσω για την εκπαιδευτική και μορφωτική αξία και άλλων πολυμέσων όπως αυτή της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου, του video, του μαγνητοφώνου τα οποία πολλοί από τους εκπαιδευτικούς αγνοούν την παρουσία τους. Ερώτηση 1 :Τι περισσότερο θα θέλατε να μάθετε για το θέμα που διαπραγματεύεται η συγκεκριμένη θεματική ενότητα και με ποιο τρόπο; 1

7 •…..θα έλεγα ότι ισως λίγο εκτός θεματικής ενότητας "Νεες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση" υπήρξε το κομμάτι για την Ενηλικιότητα αλλά μάλλον μας το παρουσιάσατε για να συνειδητοποιήσουμε οτι πλέον ήμαστε ενήλικες...... •Παρόλο αυτά αν θα προσπαθούσα να αλλάξω – βγάλω κάτι ο περιττό, απλά θα έκανα την ενότητα αυτή πιο περιεκτική με λιγότερο όγκο πληροφοριών και ορισμών που πραγματικά κουράζουν. Ερώτηση 2 :Τι μάθατε σε αυτή την ενότητα που το θεωρείτε περιττό και γιατί; πώς το μάθατε (άρθρο, σχόλιο συζήτησης, συνομιλία με συνάδελφο κ.ο.κ); 1

8 •Το ακόμα πιό εντυποσιακό είναι ότι αν ξέρεις να χειρίζεσαι την τεχνολογία είσαι κάτι σαν...μάγος •Εντυπωσιάστηκα από αυτό και το παρατήρησα και στο σχολείο που δουλεύω ότι τα παιδιά ενθουσιάζονται με τις ΝΤ όταν αυτές χρησιμοποιούνται στο μάθημα. Συμμετέχουν ακόμα και οι πιο αρνητικοί μαθητές και οι διστακτικοί μαθητές τολμούν περισσότερο. Γενικά είναι ΝΤ στη μάθηση δημιουργούν ένα περιβάλλον μάθησης που προκαλεί τους μαθητές να δουν, να ακούσουν, να συμμετέχουν, να δημιουργήσουν, να εργαστούν και να αποδώσουν καλύτερα. •Επιπλέον, ατα πλαίσια της υποχρεώσεων που είχαμε στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα και ειδικότερα στην 1η ατομική εργασία μέσα από αναζήτηση στο διαδίκτυο βρέθηκα στην ιστοσελίδα του Προγράμματος "Οδύσσεια - Ελληνικά Σχολεία στην Κοινωνία της Πληροφορίας" και διαπίστωσα πως η ένταξη των Η/Υ και του διαδικτύου στα ελληνικά σχολεία είναι πραγματικότητα και θεωρείται αναγκαιότητα εδω και αρκετά χρόνια, από το 1999. •Μέσω του υπολογιστή μπορούμε να έχουμε επαφή και οπτική και ακουστική με τους καθηγητές μας και τους συμφοιτητές μας. Να μαθαίνουμε, να δίνουμε εξετάσεις και να κάνουμε ερωτησείς και συζητήσεις. Είναι πραγματικά εκπληκτικό! •Ενώ πίστευα πώς το μάθημα θα ήταν πιο πρακτικό τελικά κατάλαβα πώς έχει και αρκετή θεωρία και ο κάθε ένας από εμάς αρχίζει να προβληματίζεται για τις ΝΤ όσο για την 1η ΘΕ νομίζω ότι μας έδωσε την ευκαιρία να καταλάβουμε πόσο χρήσιμα είναι τα σύγρονα μέσα επικοινωνίας και πληροφόρησης. Ερώτηση 3 :Τι μάθατε σε αυτή την ενότητα που σας εντυπωσίασε περισσότερο και γιατί; πώς το μάθατε (άρθρο, σχόλιο συζήτησης, συνομιλία με συνάδελφο κ.ο.κ); 1

9 Ερώτηση 4 :Ποια ενέργεια οποιουδήποτε στις ομάδες συζητήσεων θεωρείτε πως προκάλεσε σύγχυση ή προβλήματα; 1

10 •Με τη συζήτηση,το κέρδος που είχε κανείς προσωπικά, πιστεύω πως ήταν η διαπίστωση του ότι ακόμη κι αν όλοι πιστεύουμεστην τεχνολογία,ο καθένας την προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο σύμφωνα με τα βιώματα του (προσωπικά, επαγγελματικά,κλπ). Η πράξη θα δείξει! •Σκέφτηκα κάποια επιπλέον πράγματα τα οποία δεν είχαν περάσει πρίν τη συζήτηση απ' το μυαλό μου! •Το γεγονός ότι στην προηγούμενη συζήτηση ο καθένας ανέφερε την προσωπική του άποψη με βοήθησε να καταλάβω πράγματα που δεν περνούσαν από το μυαλό μου για την εκπαίδευση και τους υπολογιστές γενικότερα •Αυτό λοιπόν το ερώτημα με έκανε να προβληματιστώ παραπάνω και να καταλήξω στην άποψη Ερώτηση 5 :Ποια ενέργεια οποιουδήποτε στις ομάδες συζητήσεων θεωρείτε πως ήταν θετική ή πως σας βοήθησε πολύ; 1

11 Τελική εργασία •Η τελική αξιολόγηση του μαθήματος θα γίνει με τη βοήθεια μιας εργασίας (Project) που μπορεί να είναι και ομαδική (όχι περισσότερα από τρία άτομα). Τα θέματα των εργασιών θα προσδιοριστούν σε συμφωνία με το διδάσκοντα. Θα αποτελούν επιλογή τόσο από προκαθορισμένα θέματα αλλά και οι ίδιοι οι φοιτητές μπορούν να προτείνουν πρωτότυπες εργασίες που θα εμπίπτουν στα πλαίσια του γνωστικού αντικειμένου του μαθήματος (30%). Σύμφωνα λοιπόν με το παραπάνω κείμενο θα πρέπει να είστε σε θέση να προτείνετε ή επιλέξετε από την θεματολογία του περιγράμματος αν θα εργαστείτε ομαδικά ή ατομικά και με τι αντικείμενο. Οι εργασίες μπορεί να είναι π.χ. •1. ανασκοπήσεις άρθρων των τελευταίων 3 ετών σε μορφή δομημένου κειμένου και σε μορφή παρουσίασης •2. ερευνητική εργασία (εκτέλεση, συγγραφή, παρουσίαση σε συνέδριο) •3. δημιουργία λογισμικού (παρουσίαση, ιστοσελίδα, εφαρμογή), •4. δομημένη χρήση υπάρχοντος λογισμικού (λογιστικά φύλλα για υποστήριξη του μαθήματος της ΦΑ κλπ). • Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα το επίπεδο δυσκολίας που είναι προοδευτικά αυξανόμενο στις 2,3,4 περιπτώσεις. Η εργασία αυτή θα παραδοθεί στο τέλος του εξαμήνου και έως τις ημέρες που θα προγραμματιστούν οι εξετάσεις. Σας παρακαλώ λοιπόν να μου δηλώσετε την πρόθεσή σας έως τις 24-12-05.


Κατέβασμα ppt "Καταγράφοντας την πορεία μας….. Μάθημα 720. Χρονοδιάγραμμα 30/103/111ΘΕ31/107/11 6/1110/112ΘΕ8/1114/11 13/1117/113ΘΕ15/1121/11 18/114ΘΕ22/1126/11 19/115ΘΕ27/113/12."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google