Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΘΕΜΑ: «Συμφιλίωση εργασιακής και προσωπικής ζωής των γυναικών: μελέτη περίπτωσης για τις γυναίκες εκπαιδευτικούς»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΘΕΜΑ: «Συμφιλίωση εργασιακής και προσωπικής ζωής των γυναικών: μελέτη περίπτωσης για τις γυναίκες εκπαιδευτικούς»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΘΕΜΑ: «Συμφιλίωση εργασιακής και προσωπικής ζωής των γυναικών: μελέτη περίπτωσης για τις γυναίκες εκπαιδευτικούς»

2  Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ &  ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΓΟΝΕΪΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ:  ΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ  ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΑΛΛΗΛΟΣΥΜΠΛΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΡΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ  ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗΣ & ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ

3 ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ:  ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ  ΠΡΟΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ  ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΌΜΩΣ: ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΟΥ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:  ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕΤΟΣ ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ, ΓΥΑΛΙΝΗ ΟΡΟΦΗ, ΚΤΛ  ΠΟΥ –ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ – ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΕΥΕΛΙΚΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ, ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ ΚΤΛ) ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΑΜΗΛΑ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΕΣ, ΑΣΤΑΘΕΙΣ & ΠΡΟΣΚΑΙΡΕΣ  ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΑΜΟΙΒΕΣ, ΕΙΔΟΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ,ΚΤΛ)  ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΤΛ)  ΠΟΥ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ

4  ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΗ 19 ΟΥ ΑΙΩΝΑ: ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΥΛΟ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΕΞΟΔΩΝ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ  ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ: Η ΔΑΣΚΑΛΑ- ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ  ΑΠΟ 20 Ο ΑΙΩΝΑ: ΕΥΝΟΪΚΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ  ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ  ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ

5  Η ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΞΥ «ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ» & «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ» ΦΥΛΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΣΤΑΣΕΙΣ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ  Η ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ  Η ΕΜΦΥΛΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΒΑΛΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ  ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΕΣ ΑΥΤΈΣ ΔΟΜΕΣ ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ & ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΣΦΑΙΡΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ & ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ

6  ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΔΟΜΕΣ  ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ & ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ  ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ  ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ ΤΩΝ ΣΥΖΥΓΩΝ  Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ & ΑΠΟΒΟΛΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ

7  ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΟΙ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΥΛΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ  ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ (ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ, ΜΗΤΕΡΕΣ, ΣΥΖΥΓΟΙ & ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ) ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΤΙΒΟ  ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ: Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, Η ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ & Η ΠΑΡΑΒΛΕΨΗ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ  ΑΝΑΓΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΕΜΠΟΔΙΩΝ (π.χ. ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ & ΑΣΥΝΕΠΕΙΑΣ)

8  ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ & ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΝΕΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ  ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ  Η ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ  ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ: Η ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΔΡΑΣΕΩΝ & ΜΕΤΡΩΝ  ΕΚ ΤΩΝ ΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ: Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΣΚΕΨΗΣ, ΣΤΑΣΗΣ ΖΩΗΣ & ΑΞΙΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ

9  Η ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ  ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.  ΘΕΣΠΙΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ  ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΕΘΝΙΚΩΝ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ & ΟΡΓΑΝΩΝ (π.χ. Κ.Ε.Θ.Ι., Γ.Γ.Ι.)  ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΔΡΩΝ & ΓΥΝΑΙΚΩΝ  ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

10  ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΙΖΩΝΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ  ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, Η ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ, ΕΥΝΟΪΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ

11  ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΣ  ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΖΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ & ΣΥΧΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ  ΛΟΓΩ ΩΡΑΡΙΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ (ΕΆΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΩΙΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Ή ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΗ & ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ  Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ  ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ & ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ

12  ΟΙ ΕΚΠΕΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΜΙΚΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ & ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ  ΟΜΩΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ & ΚΑΘΕΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:  Η ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΔΡΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ  ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΥΠΕΡΚΕΡΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΕΔΙΟΥ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΣΚΕΨΗΣ

13  3.1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ  ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ: ΠΑΡΑ ΤΗ ΘΕΣΜΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΙΣΟΤΗΤΑΣ, ΟΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ  ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ, ΟΜΩΣ:  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΩΝ  Ή ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ  ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΡΟΝΟΥ & ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΥΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

14  Α. ΕΑΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΕΝΤΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ  Β. ΕΑΝΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΙΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ  Γ. ΕΑΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ –ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΑΝΕΛΙΞΗ – ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ  Δ. ΕΑΝ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΥΤΩΝ

15  ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ  ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ 3.3 ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ  16 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ (5 Α’ΒΑΘΜΙΑΣ & 11 Β’ΒΑΘΜΙΑΣ) 3.4 ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ  ΗΜΙ-ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 3.5 ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ  ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ  ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ  ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ 3.6 ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ – ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ 3.7 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΈΡΕΥΝΑΣ

16  ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 16 ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ:  ΒΑΘΜΙΔΑ  ΗΛΙΚΙΑ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ΦΟΡΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

17  ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΦΡΑΖΟΜΕΝΑ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  ΟΥΣΙΩΔΗΣ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ  ΕΚ ΤΩΝ ΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ  ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΦΑΙΡΑ  ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ:  ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ  ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

18  Η ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ & ΟΙ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ:  ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΒΑΘΜΙΔΑ  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

19  ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΟΥΝ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ,  ΌΜΩΣ ΜΕΙΟΨΗΦΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ  ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ & ΥΠΟΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ  ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ  ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΙΔΕΑ ΠΕΡΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΡΟΛΩΝ ΤΗΣ, ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

20  ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ «ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ» & «ΑΝΔΡΙΚΩΝ» ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ  ΠΟΛΥΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΗ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ  ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΙΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ:  ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ ΕΝΤΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,  ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ,  ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ,  ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΔΡΩΝ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ.  ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΙΚΙΛΛΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ:  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,  ΦΟΡΕΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ.

21  5.1 ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  ΟΙ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑ ΔΟΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ.  ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥΣ, ΘΕΜΕΛΙΑΚΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ & ΕΦΕΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.  ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ.  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΑΡΩΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

22  Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ & ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΖΕΙ ΆΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑΣ.  ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΌΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ.

23  ΜΕ ΕΦΟΔΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΙΚΑΝΕΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥΣ & ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΜΒΛΥΝΟΥΝ.  ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ & Η ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ & ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑΝ ΑΠΌ ΑΡΧΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΤΟΥΣ.  ΜΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΥΧΟΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΚΑΙ/ Ή ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ.

24  ΕΝΤΟΝΟΣ Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ & ΚΑΘΕΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ.  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΙΚΑΝΕΣ ΝΑ ΑΝΑΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ.  ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΜΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ,  ΑΦΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΊΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ.  ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΌΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ.

25  ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΣΕ ΚΆΘΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ (GENDER MAINSTREAMING).  Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΉ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.  ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.  ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Η ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΉ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΕΔΑΦΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ.

26  ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ  ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ  ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ  ΠΑΡΟΧΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ  ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΑΡΧΗΣ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ  ΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ  ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ & ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ  ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ  ΗΘΙΚΑ & ΥΛΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ  ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ.

27  ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΜΠΡΑΚΤΟΥ & ΟΥΣΙΩΔΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ  ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΌΤΙ Η ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ,  ΑΦΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ & ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ.

28 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !


Κατέβασμα ppt "ΘΕΜΑ: «Συμφιλίωση εργασιακής και προσωπικής ζωής των γυναικών: μελέτη περίπτωσης για τις γυναίκες εκπαιδευτικούς»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google