Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 -Thesis 1-10: Η επικοινωνία των εταιρειών πρέπει να είναι πιο ανθρώπινη  -Τhesis 11-13: Η εξειδίκευση και τα προγράμματα της  -Thesis 14-17 : Η.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " -Thesis 1-10: Η επικοινωνία των εταιρειών πρέπει να είναι πιο ανθρώπινη  -Τhesis 11-13: Η εξειδίκευση και τα προγράμματα της  -Thesis 14-17 : Η."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3  -Thesis 1-10: Η επικοινωνία των εταιρειών πρέπει να είναι πιο ανθρώπινη  -Τhesis 11-13: Η εξειδίκευση και τα προγράμματα της  -Thesis 14-17 : Η παγιωμένη φωνή που χρησιμοποιούσαν έως τώρα οι εταιρείες έχει χάσει την αξία της  -Thesis 18-25: Πως θα έπρεπε οι εταιρείες να ανταποκριθούν στο κοινό για να τραβήξουν το ενδιαφέρον του  -Thesis 26-27: Τα ατοπήματα που θα έπρεπε να αποφύγουν οι εταιρείες για να πετύχουν τη σωστή επικοινωνία με το αγοραστικό τους κοινό  -Thesis 28-31: Οι απειλές μιας σταθεροποιημένης αγοράς  -Thesis 32-40 : Τρόποι με τους οποίους θα σχηματοποιηθεί μία αγορά  -Thesis 41-52: Το αντίκτυπο των ενδοδικτύων στη λειτουργία της εταιρείας  -Thesis 53-71: Η επικοινωνία διαδικτυακών αγορών και εταιρειών  -Thesis 72-95 : Για να ανταποκριθούν οι εταιρείες στα νέα δεδομένα της αγοράς απαιτούνται αλλαγές

4  Thesis 1- markets are conversations Σημαντικό επειδή : για να πάει καλά ένα προϊόν στην αγορά, χρειάζεται τις κατάλληλες δημόσιες σχέσεις και την κατάλληλη διαφήμιση.  Thesis 8- in both internetworked markets and among intranetworked employees, people are speaking to each other in a powerful new way Σημαντικό επειδή : πρέπει να υπάρχει επικοινωνία ανάμεσα στο κοινό και τους εργαζομένους της εταιρείας και φυσικά, η κατάλληλη αντιμετώπιση αντιστοίχως. (Πρέπει ο καθένας να ξέρει που απευθύνεται)  Thesis 15- in just a few more years, the current homogenized voice of business-the sound of mission statements and brochures-will seem as contrived and artificial as the language of the 18 th century French court Σημαντικό επειδή : Οι συντηρητικές μέθοδοι των εταιρειών παρακμάζουν και αναπτύσσεται νέα μέθοδος, που βασίζεται στο σύστημα επικοινωνίας.  Thesis 31- networked markets can change suppliers overnight. Networked knowledge workers can change employers over lunch. Your own downsizing initiatives taught us to ask the question: “loyalty? What’s that?” Σημαντικό επειδή : Τίποτα δε παραμένει σταθερό στο χώρο της αγοράς και τα δεδομένα μεταβάλλονται από τη μία μέρα στην άλλη.

5  Thesis 48- when corporate intranets are not constrained by fear and legalistic rules, the type of conversation they encourage sounds remarkably like the conversation of the networked marketplace Σημαντικό επειδή : μία εταιρεία για να λειτουργεί σωστά και πετυχημένα, πρέπει να μάθει να επικοινωνεί και να συζητάει με το αγοραστικό κοινό της.  Thesis 60- this is suicidal. Markets want to talk to companies Σημαντικό επειδή : είναι απαραίτητο το αγοραστικό κοινό να επικοινωνεί με την εταιρεία, προκειμένου και η ίδια να έχει καλύτερες αποδόσεις.  Thesis 65- we are also the workers who make your companies go. We want to talk to customers directly in our voices, not in platitudes written into a script Σημαντικό επειδή : Οι υπάλληλοι θέλουν να επικοινωνούν οι ίδιοι με το αγοραστικό κοινό χωρίς επικοινωνιακές πλατφόρμες.  Thesis 78- you want us to pay? We want you to pay attention Σημαντικό επειδή : Προκειμένου μία εταιρεία να έχει ανταπόκριση στο αγοραστικό κοινό πρέπει να παρατηρεί και να αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού της.  Thesis 86- when we are not busy being your target market, many of us are your people. We would rather be talking to friends online than watching the clock. That would get your name around better than your entire million dollar website. But you tell us speaking to the market is Marketing’s job. Σημαντικό επειδή : το αγοραστικό κοινό επιθυμεί οι εταιρείες να μην το αντιμετωπίζουν μόνο με αυτή του την ιδιότητα αλλά να μάθουν να επικοινωνούν μαζί του.  Thesis 90- Even at its worst, our newfound conversation is more interesting than most trade shows, more entertaining than any TV sitcom, and certainly more true-to-life than the corporate web sites we have been seeing. Σημαντικό επειδή : η άμεση επαφή αγοραστικού κοινού με εργαζόμενους εταιρειών είναι πιο ενδιαφέρουσα, πιο διασκεδαστική και πιο πραγματική από οποιοδήποτε άλλο μέσο χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρεία για την προώθηση των προϊόντων της.

6

7  Η τράπεζα EFG Eurobank Ergasias ακολουθεί την τακτική του Cluetrain Manifesto σε ένα μεγάλο βαθμό γεγονός που την κατατάσσει σε μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες στην Ελλάδα. Η EFG Eurobank Ergasias αρχικά φροντίζει στο μέγιστο για τις καλές δημόσιες σχέσεις και την σωστά οργανωμένη διαφήμισή της. Απόδειξη απλή είναι οι συχνά ανανεωμένες διαφημίσεις τόσο στην τηλεόραση όσο και στο ραδιόφωνο και τον έντυπο τύπο. Η τράπεζα προσπαθεί με σύγχρονες μεθόδους να προσελκύσει το κοινό της στοχεύοντας κατευθείαν στις ανάγκες του, προωθώντας συχνά δάνεια, οικονομικές ευκαιρίες και λογαριασμούς με υψηλά επιτόκια. Επιπρόσθετα διατηρεί μία αρκετά καλή σχέση με το κοινό της και αυτό το επιτυγχάνει με διάφορους τρόπους. Από τη μία φροντίζει για την άμεση εξυπηρέτησή του τόσο μέσω των υποκαταστημάτων της όσο και μέσω των εύκολων και γρήγορων συναλλαγών e-banking που γίνονται μέσω διαδικτύου. Από την άλλη ενδιαφέρεται πολύ συχνά να μπαίνει σε έναν ανοιχτό διάλογο με το κοινό της είτε μέσω εντύπων είτε μέσω της τηλεφωνικής πύλης (phone-banking) και του διαδικτύου. Με αυτό τον τρόπο η τράπεζα μαθαίνει τις ανάγκες του κοινού της και εξετάζει τυχόν παράπονα, ώστε στο μέλλον να ακολουθήσει μία άλλη τακτική-πολιτική καλύτερη τόσο για την ίδια όσο και για τους πελάτες.

8

9  Μία άλλη εταιρία που εφαρμόζει εξίσου καλά και αποτελεσματικά τις θέσεις του Cluetrain Manifesto είναι η εταιρία καλλυντικών της Vichy. Η Vichy μια εταιρία με χρόνια στο χώρο κατέχει πολύ καλά την συγκεκριμένη τακτική και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία με το αγοραστικό κοινό. Πέρα από το γεγονός ότι ο πελάτης έχει την ευκαιρία από τα διάφορα σημεία πώλησης να θέσει ερωτήματα ή παράπονα υπάρχει πλέον και ο πιο διαδεδομένος τρόπος, το διαδίκτυο. Ο διαδικτυακός τόπος της εταιρίας είναι άψογα διαμορφωμένος και ταυτίζεται πλήρως με τις ανάγκες του καταναλωτή. Μπαίνοντας κάποιος στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα διαπιστώνει πως μέσα σε λίγη ώρα μπορεί να πραγματοποιήσει πολλά πράγματα όπως να ενημερωθεί για προϊόντα της εταιρίας, να μάθει πράγματα για την επιδερμίδα και την υγεία του και να πάρει όσες πληροφορίες θέλει σχετικά με την εταιρία. Συνακόλουθα του δίνεται η ευκαιρία να γίνει μέλος και να λαμβάνει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα νέα της εταιρίας. Έτσι λοιπόν μια εταιρία έρχεται πολύ πιο κοντά με ένα μεγάλο μέρος του κοινού που είναι φίλοι του διαδικτύου.


Κατέβασμα ppt " -Thesis 1-10: Η επικοινωνία των εταιρειών πρέπει να είναι πιο ανθρώπινη  -Τhesis 11-13: Η εξειδίκευση και τα προγράμματα της  -Thesis 14-17 : Η."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google