Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. 2 Ι Εταιρικό Προφίλ ΙΙ Πελατειακή Βάση & Προϊόντα ΙΙΙ Στοιχεία Κλάδου ΙV Στρατηγική Ομίλου Περιεχόμενα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. 2 Ι Εταιρικό Προφίλ ΙΙ Πελατειακή Βάση & Προϊόντα ΙΙΙ Στοιχεία Κλάδου ΙV Στρατηγική Ομίλου Περιεχόμενα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

2 2 Ι Εταιρικό Προφίλ ΙΙ Πελατειακή Βάση & Προϊόντα ΙΙΙ Στοιχεία Κλάδου ΙV Στρατηγική Ομίλου Περιεχόμενα

3 3 Ι. ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ : 1.Σημαντικότεροι σταθμοί 2.Εγκαταστάσεις Ομίλου 3.Δομή Ομίλου

4 4 Σημαντικότεροι σταθμοί στην εξέλιξη της ΣΙΔΜΑ 1931: Ιδρύεται η πρώτη εταιρεία των αδελφών Αμαρίλιο με έδρα την Θεσσαλονίκη και αντικείμενο την εμπορία χάλυβα : Η έδρα της εταιρείας μεταφέρεται στην Αθήνα και εδραιώνεται η πρωτοκαθεδρία της στον κλάδο. 1991: Αποκτά την πρώτη ισιωτική μηχανή και ξεκινάει τη μεταποιητική της δραστηριότητα : Δύο συγχωνεύσεις και μία εξαγορά εταιρειών του κλάδου. 1999: ξεκινάει στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο ΣΙΔΕΝΟΡ. 2001: Πλειοψηφική συμμετοχή στη νεοσύστατη εταιρεία παραγωγής πανέλων πολυουρεθάνης «ΠΑΝΕΛΚΟ Α.Ε.». 2004: Αρχίζει εξαγωγική δραστηριότητα στην Βουλγαρία. 2005: Εισέρχεται στο ΧΑΑ και ιδρύει θυγατρικές σε Ρουμανία και Βουλγαρία. 2007: Ολοκληρώνεται η κατασκευή τριών νέων Κέντρων Επεξεργασίας Χάλυβα σε Οινόφυτα, Βουκουρέστι και Σόφια. 2008: Η παραγωγή μεταφέρεται στα Οινόφυτα. 2009: Τα Κεντρικά Γραφεία μεταφέρονται στα Οινόφυτα. 2010: Η διανομή μεταφέρεται στα Οινόφυτα.

5 5 ΑσπρόπυργοςΩραιόκαστρο/ ΘεσσαλονίκηςΟινόφυτα ΠΑΝΕΛΚΟ (Λαμία)SIDMA Ρουμανίας (Βουκουρέστι)SIDMA Βουλγαρίας (Σόφια) Εγκαταστάσεις Ομίλου

6 6 Μηχανολογικός Εξοπλισμός Ομίλου

7 7 Δομή Ομίλου ΣΙΔΜΑ Α.Ε. ΙΔΡΥΣΗ : % ΠΑΝΕΛΚΟ Α.Ε % SIDMA BULGARIA % SIDMA ROMANIA 2005

8 8 ΣΙΔΜΑ – Μετοχική σύνθεση Όμιλος Βιοχάλκο 35,0% Οικογένειες Πιζάντε - Αμαρίλιο 40,0% Κοινό 25%

9 9 Η ΣΙΔΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ Παραγωγός ΣΙΔΜΑ Α.Ε. Προϊόντα: Πλατέα, Επιμήκη, Συρματουργικά Προϊόντα & Πανέλα Υπηρεσίες: Επιπεδοποίηση & Κοπή, Μεταλλοβολή, Επιφανειακή επεξεργασία, Οξυγονοκοπή.  Ηγετική Θέση στην αγορά χάλυβα Ελλάδας και Βαλκανίων.  Δίκτυο Διανομής με 5 αποθήκες σε Ελλάδα και Βαλκάνια.  Περίπου 220 υπάλληλοι.  Οικονομικά στοιχεία – Χρήση 2011: Πωλήσεις: € 143 εκ. – Χρήση 2012: Πωλήσεις: € 132 εκ. – Χρήση 2013: Πωλήσεις: € 128 εκ Πελάτης Κατασκευές Παραγωγή : • Μηχανές • Οικοσυσκευές • Μηχανολογικά Άλλα: • Δημόσιος Τομέας • Μεταλλικά προϊόντα • Ναυπηγική • Κλπ. Έμποροι: • Λιανική

10 10 ΙI. Πελατειακή Βάση & Προϊόντα

11 11 Πελατειακή Βάση  Βιομηχανίες, οι οποίες χρησιμοποιούν υλικά χάλυβα ως πρώτη ύλη για την παραγωγή τους.  Έμποροι σιδήρου και σχετικών προϊόντων.  Κατασκευές με μεταλλικά στοιχεία.  Κατασκευαστικές και συμμετοχικές εταιρίες για δημόσια και ιδιωτικά έργα.  Περισσότεροι από ενεργοί πελάτες  Κανένας πελάτης δεν αντιπροσωπεύει παραπάνω από 2% του συνολικού ετήσιου κύκλου εργασιών Η Εταιρεία δεν εξαρτάται από συγκεκριμένα έργα και αγορές αφού υπάρχει μία ευρύτερη ζήτηση για τα προϊόντα της. Πελατειακή Βάση 40,4% 35,7% 24,0% ΒιοτέχνεςΈμποροι ΧάλυβαΚατασκευαστικές

12 12 Γκάμα προϊόντων •Σίδερα Εμπορίου •Δοκάρια •Ορθογώνιοι κοιλοδοκοί •Σωλήνες Κατασκευών Κυρίως χρησιμοποιούνται για κτίρια, μεταλλικές κατασκευές, μεταλλουργικές επιχειρήσεις, φράχτες, κλπ. •Γαλβανισμένο σύρμα •Γαλβανισμένο πλέγμα περιφράξεων •Μαύρο σύρμα Ευρέως χρησιμοποιείται για φράχτες, συγκράτηση πλημμύρων, υποστηρικτικές κατασκευές και γεωργία • Θερμής έλασης • Ψυχρής έλασης • Πικλαρισμένα • Γαλβανισμένα • Αυλακωτά & τραπεζοειδή • Προβαμμένα • Ανοξείδωτα Χρησιμοποιούνται κυρίως στην παραγωγή και στις βιομηχανικές δραστηριότητες. Επιμήκη Προϊόντα Πλατεά Προϊόντα σε ρολά & φύλλα Συρματουργικά Προϊόντα Πανέλα Κυρίως χρησιμοποιούνται ως κάλυψη σε βιομηχανικά κτίρια.

13 13 Τυπικά προϊόντα & Υπηρεσίες Αυλακωτά Προϊόντα Πριόνι Κοιλοδοκοί Σωλήνες Κατασκευών Επιμήκη Προϊόντα Πλατέα Προϊόντα Μεταλλοβολή Βαφή Κοπή & ΣχίσιμοΕπιφανειακή επεξεργασία Οξυγονοκοπή

14 14 IΙΙ. Στοιχεία Κλάδου 1. Κύκλος τιμών χάλυβα 2. EU - Φαινομενική Κατανάλωση

15 15 Κύκλος Χάλυβα και σχέση EBITDA / ταμειακών ροών 1)H εταιρεία αγοράζει και πουλάει γενικώς σε τιμές spot. 2)Οι τιμές όταν αυξάνουν είναι αποτέλεσμα του πληθωριστικού περιβάλλοντος του χάλυβα. 3)Το κόστος πωληθέντων υπολογίζεται μεσοσταθμικά και υστερεί των αυξήσεων των τιμών του χάλυβα. 4)Η χρονική αυτή διαφορά δημιουργεί κέρδη (ζημιές σε περιβάλλον μείωσης των τιμών του χάλυβα) αυξάνοντας (ελαττώνοντας) το EBITDA 5)Υποθέτοντας σταθερό όγκο αποθεμάτων, οι ταμειακές ροές επηρεάζονται από υψηλότερες ανάγκες σε κεφάλαια κίνησης. 6)Τα κέρδη (ζημιές) αντικατοπτρίζονται από αυξήσεις (ελαττώσεις) των τιμών των αποθεμάτων. Θεωρητική σχέση*Σχόλια *Υποθέτοντας σταθερούς όγκους αποθεμάτων Περιθώρια Κέρδη Ζημιές Περιθώρια Τιμές Χάλυβα Πωλήσεις Κόστος Υλικών Ταμειακές Ροές EBITDA

16 SOURCE: EUROMETAL FORECAST %7% 32% 19% 6%6% 132 9%9% IN 2013, EU MARKET SUPPLY IN FINISHED STEEL PRODUCTS (EXCL.SEMIS) IS FORECASTED TO BE 133 MIO. TONS. SINCE 2007 ABOUT 50 MIO TONS WILL HAVE DISAPPEARED FROM EU MARKET SUPPLY Ευρωπαϊκή Φαινομενική Κατανάλωση 2013 E 2013 ESTIMATED STEEL DEMAND WILL AVERAGE 72% OF F2012 Ε %

17 17 ΙV. Στρατηγική 1. Πολιτική Διαχείρισης Κινδύνων

18 18 Πολιτική Διαχείρισης Κινδύνων  Η αποτελεσματική διαχείριση των κινδύνων αποτελεί κεντρικό άξονα στην ανάπτυξη και στην επιτυχία της ΣΙΔΜΑ.  Κίνδυνοι για την εταιρεία μπορεί να προέλθουν από: Αιτία Αφερεγγυότητα Πελατών Μέτρο Πρόληψης Ασφάλεια Πιστώσεων 65% των υπολοίπων ασφαλισμένο Ασφάλεια Πιστώσεων 65% των υπολοίπων ασφαλισμένο Κυκλικότητα Αγοράς Διατήρηση χαμηλών αποθεμάτων Μακροχρόνιες σχέσεις με προμηθευτές Περισσότερα προϊόντα προστιθέμενης αξίας Διατήρηση χαμηλών αποθεμάτων Μακροχρόνιες σχέσεις με προμηθευτές Περισσότερα προϊόντα προστιθέμενης αξίας Απειλή της κυρίαρχης θέσης στην αγορά Εκτεταμένο Δίκτυο Πωλήσεων Διευρυμένη πελατειακή βάση Έμφαση στον όγκο πωλήσεων για τη διατήρηση της αγοραστικής δύναμης Εκτεταμένο Δίκτυο Πωλήσεων Διευρυμένη πελατειακή βάση Έμφαση στον όγκο πωλήσεων για τη διατήρηση της αγοραστικής δύναμης Ρευστότητα Βελτίωση ημερών πίστωσης Μεγιστοποίηση ημερών προμηθευτών Βελτίωση ημερών πίστωσης Μεγιστοποίηση ημερών προμηθευτών Έλλειψη κεφαλαίων για ανάπτυξη Διατήρηση αυξημένων διαθεσίμων


Κατέβασμα ppt "1 ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. 2 Ι Εταιρικό Προφίλ ΙΙ Πελατειακή Βάση & Προϊόντα ΙΙΙ Στοιχεία Κλάδου ΙV Στρατηγική Ομίλου Περιεχόμενα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google