Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Σεπτέμβριος 2010. 2 Μύθοι για την έρευνα και καινοτομία •Η έρευνα και ανάπτυξη καινοτομίας γίνεται σε εργαστήρια και δεν έχει σχέση με την επιχειρηματικότητα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Σεπτέμβριος 2010. 2 Μύθοι για την έρευνα και καινοτομία •Η έρευνα και ανάπτυξη καινοτομίας γίνεται σε εργαστήρια και δεν έχει σχέση με την επιχειρηματικότητα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Σεπτέμβριος 2010

2 2 Μύθοι για την έρευνα και καινοτομία •Η έρευνα και ανάπτυξη καινοτομίας γίνεται σε εργαστήρια και δεν έχει σχέση με την επιχειρηματικότητα •Η έρευνα και καινοτομία αφορά κυρίως τις μικρές επιχειρήσεις •Οι καινοτόμες επιχειρήσεις που εισάγουν στην παραγωγή το αποτέλεσμα της έρευνας είναι καλές για την ανάπτυξη, αλλά όχι απαραίτητες

3 3 Αλήθειες για την έρευνα και καινοτομία •Η επιχείρηση είναι που αναλαμβάνει το ρίσκο ώστε να δοκιμάσει την καινοτομία και το ερευνητικό αποτέλεσμα στην αγορά. Κανείς άλλος. •Η έρευνα και καινοτομία πραγματοποιείται και από μικρές και από μεγάλες επιχειρήσεις με διαφορετικούς τρόπους που είναι και οι δύο απολύτως απαραίτητοι = οι μικροί κυρίως με ευελιξία και φυτώρια ιδεών, οι μεγάλοι βασίζονται ιδιαίτερα σε συστηματική προσέγγιση και σε πόρους που δεν έχουν οι μικροί. •Αύξηση της παραγωγικότητας και δημιουργία ευημερίας έχουμε ΜΟΝΟ όταν εισάγεται το νέο, καινοτόμο, στην παραγωγή και την αγορά. Δηλαδή όταν μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις δοκιμάζουν το αποτέλεσμα έρευνας και την καινοτομία στην πράξη! Δεν υπάρχει άλλος τρόπος δημιουργίας νέας ευημερίας και ανάπτυξης! •Η διαδικασία αυτή δεν είναι γραμμική και προβλέψιμη, είναι συχνά χαοτική, τυχαία και απρόβλεπτη – όπως κάθε δυναμική και πρωτοπόρα προσπάθεια!

4 4 Αποσπάσματα ομιλίας Bill Gates στην εκδήλωση «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ» 28/1/2008 •I know in my case I was very lucky when I started Microsoft that the attitude towards risk-taking was quite phenomenal. You know, I told my parents I was going leave: they were a little unsure about that, but I told them I’d go back as soon as I failed. •Well, I think of entrepreneurship in a very broad way, and it really is about risk-taking. When somebody takes risks and fails, we can think about do we give them another chance to go back? •Ιτ’s a thing where if you celebrate the successes it drives more of that behavior.

5 5 Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς σήμερα για να βοηθήσουμε αυτή την πολύπλοκη διαδικασία στην Ελλάδα; •Να δώσουμε στα επιτεύγματα έρευνας και καινοτομίας που υπάρχουν στην Ελλάδα μια ώθηση. •Να τις χρησιμοποιήσουμε σαν πρότυπο συμπεριφοράς στην Ελληνική κοινωνία •Αυτό μπορεί να το πετύχουμε προβάλλοντας τις ώστε να αυξηθούν οι πιθανότητες να αναπτύξουν συνεργασίες, κάθε μορφής, που μπορεί να τις πάνε ένα βήμα παρακάτω. •Ο διαγωνισμός και τα αποτελέσματα του θα υποστηριχθούν από τον μηχανισμό προβολής που υποστηρίζει την όλη προσπάθεια.

6 6 Ο διαγωνισμός θέλει να στηρίξει την  ΕΡΕΥΝΑ  ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ  ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ

7 7 Πεδία διαγωνισμού (1) ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (2)ΠΡΟΪΟΝΤΑ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

8 8 •Ερευνητικές ομάδες •Μεμονωμένους ερευνητές •Οι εκπρόσωποι των ομάδων και μεμονωμένοι ερευνητές πρέπει να έχουν συνεργασία με ερευνητικά κέντρα, ιδρύματα ή πανεπιστήμια της ημεδαπής •Επιχειρήσεις που έχουν παραγωγική ή ερευνητική δραστηριότητα στην ημεδαπή Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε:

9 9 •Όσους είναι κοντά στα ημεδαπά ερευνητικά κέντρα, ιδρύματα ή πανεπιστήμια •Τις παραγωγικές και καινοτόμες επιχειρήσεις της ημεδαπής Με άλλα λόγια ο διαγωνισμός θέλει να αναδείξει:

10 10 •ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ •ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ •ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ •ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ •ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΕΣΗΣ ΦΟΡΕΑ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ •ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ Τα κριτήρια αξιολόγησης

11 11 Μηχανισμός γραπτής αξιολόγησης •Συλλέγονται οι προτάσεις και ταξινομούνται έως 9/2010 •Ελέγχονται οι προτάσεις από την Οργανωτική Επιτροπή (Ο.Ε.) για την εκπλήρωση των τυπικών προϋποθέσεων •Οι προτάσεις διαβιβάζονται ταξινομημένες στο Επιστημονικό Συμβούλιο το οποίο συνιστά κατάλληλους αξιολογητές για την κάθε πρόταση •Η Ο.Ε. διαβιβάζει τις προτάσεις στους αξιολογητές αυτούς μαζί με το εγχειρίδιο και το excel αξιολόγησης •Η Ο.Ε παραλαμβάνει τις αξιολογήσεις και επιλέγει τις 20 ( ) με τη μεγαλύτερη βαθμολογία για την κάθε κατηγορία έως το τέλος του 2010

12 12 Επιστημονικό Συμβούλιο: •Φωκίων Δεληγιάννης, Συντονιστής Μονάδας Βιομηχανικών Υποδομών και Ανάπτυξης του ΣΕΒ και Συντονιστής του Επιστημονικού Συμβουλίου •Ευάγγελος Διαλυνάς, Καθηγητής Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου •Δημήτρης Θάνος, Πρόεδρος Επιστημονικού Συμβουλίου Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών, Ακαδημία Αθηνών •Ιωάννης Καλογήρου, Καθηγητής, Τμήμα Χημικών Μηχανικών, ΕΜΠ •Παντελής Κάπρος, Καθηγητής, Τμήμα ενεργειακής οικονομίας, ΕΜΠ •Σπυρίδων Λιούκας, Καθηγητής, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, ΟΠΑ •Νίκος Μελανίτης, Καθηγητής Σχολής Ναυτικών Δοκίμων & Δίκτυο ΠΡΑΞΗ •Νικόλαος Τραυλός - Κάτοχος της Επώνυμης Ακαδημαϊκής Έδρας στη Χρηματοοικονομική «Καίτη Κυριακοπούλου», Πρύτανης, ALBA Graduate Business School •Βασίλης Τσάκαλος, PhD, Χημικός - Μηχανικός, Συντονιστής του Δικτύου ΠΡΑΞΗ •Αθανάσιος Τσαυτάρης, Καθηγητής, Εργαστήριο Γενετικής και Βελτίωσης των Φυτών, ΑΠΘ •Γεώργιος Χρούσος, Καθηγητής και Διευθυντής της Πρώτης Παιδιατρικής Κλινικής Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών

13 13 Μηχανισμός προβολής για τις 20 προτάσεις που θα προκριθούν •Λεύκωμα με παρουσίαση των 20 προτάσεων και των ομάδων που τις έχουν υποβάλλει το οποίο θα αποσταλεί σε όλη την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα η οποία μπορεί να ενδιαφέρεται για αυτές •Εκδηλώσεις σε κέντρα ενδιαφέροντος για την επιχειρηματική και ερευνητική κοινότητα (Πάτρα, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Αττική) •Ευρεία προβολή στα ΜΜΕ •Προβολή στο δίκτυο και στις επιχειρήσεις – πελάτες της Eurobank EFG •Προβολή στα μέλη του ΣΕΒ •Προβολή μέσω της ανοιχτής διαδικασίας προφορικής παρουσίασης και αξιολόγησης καθώς και της τελικής τελετής βράβευσης. •Προβολή στο portal •Χρόνος, χειμώνας έως άνοιξη 2011

14 14 Επέκταση της προβολής στο χώρο και χρόνο: Και οι 20 είναι νικητές! •Το λεύκωμα θα αποσταλεί «παντού» •Οι εκδηλώσεις θα γίνονται ανά ημέρες ώστε να υπάρχει συνέχεια δημοσιότητα γύρω από τις 20 υποψηφιότητες •Θα υπάρχουν συναντήσεις ενδιαφερομένων μελών •Η δημοσιότητα αυτή θα ενισχυθεί μέσω προβολής στα ΜΜΕ

15 15 Τελική εκδήλωση Αθήνας •Δημόσιες παρουσιάσεις και προφορική αξιολόγηση. •Προβολή της διαδικασίας παρουσιάσεων στο ευρύ κοινό. •Επιλογή νικητών μετά τον συνυπολογισμό προφορικής και γραπτής αξιολόγησης και τελετή βράβευσης •Χρόνος άνοιξη 2011

16 16 Χρηματικά Βραβεία (1) ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ► Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ: € ► Β΄ ΒΡΑΒΕΙΟ: € (2) KAINOTOMIA► Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ: € ► Β΄ ΒΡΑΒΕΙΟ: €

17 17 Η υποβολή είναι απλή! •100% ηλεκτρονική. •Μια περιγραφή του τι είναι το υποβαλλόμενο (λογικά copy paste για τις σοβαρές υποψηφιότητες) •Η ηλεκτρονικοί φόρμα για το ποια είναι η ομάδα, ο εκπρόσωπος και το ίδρυμα, πανεπιστήμιο ή επιχείρηση •Το ερωτηματολόγιο για το πώς συμβάλλει στα κριτήρια αξιολόγησης •Ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση •Η μετατροπή σε pdf γίνεται και μέσω των links που βρίσκονται στα FAQ’s. •Εύκολα ετοιμάζεται (μετά) το καλοκαίρι και υποβάλλεται το Σεπτέμβριο!

18 18

19 •"Boulevard of Broken Dreams: Why Public Efforts to Boost Entrepreneurship and Venture Capital Have Failed--and What to Do About It:" Josh Lerner •"The Other Side of Innovation: Solving the Execution Challenge" Vijay Govindarajan 19


Κατέβασμα ppt "1 Σεπτέμβριος 2010. 2 Μύθοι για την έρευνα και καινοτομία •Η έρευνα και ανάπτυξη καινοτομίας γίνεται σε εργαστήρια και δεν έχει σχέση με την επιχειρηματικότητα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google