Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1. 2 1.Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης του 2007 1.Α. Γενικά χαρακτηριστικά Τουριστικής Αγοράς •Ιταλικός πληθυσμός: 57.7 εκατομύρια •Πληθωρισμός.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1. 2 1.Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης του 2007 1.Α. Γενικά χαρακτηριστικά Τουριστικής Αγοράς •Ιταλικός πληθυσμός: 57.7 εκατομύρια •Πληθωρισμός."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1

2 2 1.Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης του Α. Γενικά χαρακτηριστικά Τουριστικής Αγοράς •Ιταλικός πληθυσμός: 57.7 εκατομύρια •Πληθωρισμός 2,1%, •Το 80% των Ιταλών, ταξίδεψε στο εξωτερικό το 2007.

3 3 •Οι χώρες της Μεσογείου απορροφούν Ιταλούς (+2,3% με την αντίστοιχη περίοδο 2006) • Μέση κατά κεφαλή δαπάνη 921 ΕΥΡΩ. • Μέση διάρκεια διακοπών 10 ημέρες. • Ηλιος και θάλασσα υπερέχουν στην επιλογή των διακοπών.

4 4 •32% των Ιταλών επιλέγει ξενοδοχείο υψηλής κατηγορίας •Μεγάλη μερίδα Ιταλών διακινείται με το ιδιωτικό του αυτοκίνητο •60% ταξιδεύουν Ιούλιο - Αύγουστο •Προφίλ του Ιταλού επισκέπτη στην Ελλάδα : ζευγάρια μέσης ηλικιας (35-54 ετών) με ένα παιδι εσαίας και ανώτερης μόρφωσης •Μεσαίας και ανώτερης μόρφωσης προέλευση : προέλευση : βόρεια και κεντρική Ιταλία •Σε αύξηση ο αριθμός των νέων

5 5 1.Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης γιά το Β. Αφίξεις Ιταλών στην Ελλάδα

6 6 • Οργανωμένο Ταξίδι : α) θαλασσίως (27%) β) αεροπορικώς (73%) Κατευθείαν πτήσεις από Μιλάνο/Ρώμη προς Μύκονο-Σαντορίνη-Κρήτη καί Ρόδο από με charter /low cost

7 7 1Γ Aποτελέσματα τουριστικής κίνησης Γ.Παράγοντες επηρεασμού – Ιταλοί στην Ελλάδα το • Θετικοί παράγοντες επηρεασμού: 1. Επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία 2. Εμμεση διαφήμιση (ρεπορτάζ,τηλεόραση, internet, τουριστικά περιοδικά ) 3. Συμμετοχή σε εξειδικευμένες εκθέσεις και workhop 4. Οργάνωση σεμιναρίων Roadshow και Ελληνικών βραδυών 5. Αdvance booking / last minute 6. Πωλήσεις μέσω ΙΝΤΕΡΝΕΤ

8 8 Αρνητικοί παράγοντες:.- Αύξηση κόστους πετρελαίου.- Αστάθεια στην παραγωγική δραστηριότητα της Ιταλίας. Ελλειψη της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.- Πληθωρισμός με δείκτη πού αυξάνεται / περιοριζοντας το διαθέσιμο budget διακοπών

9 9 2. Ανταγωνιστικότητα του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος στην Ιταλική Τουριστική Αγορά. Χαρακτηριστικά στοιχεία Α) Περιορισμένη ανταγωνιστικότητα του προϊόντος μας σε σύγκριση με Ισπανία και Τουρκία, λόγω αναντιστοιχίας ποιότητας / τιμής Β) Ελλειψη συντονισμού πολιτικής τιμών μεταξύ των Τ.Ος (μεγάλες αντιθέσεις στους καταλόγους τους ) Γ) Υπερπροσφορά (μεγάλος αριθμός Τ.Ος με την ίδια προσφορά) Δ) Ελλειψη θεματικού προϊόντος. Ενδεικτικές τιμές πακέτου 8 ημερών,ημιδιατροφή σε ξεν.Α΄κατ.-υψηλή σαιζόν: ΕΛΛΑΔΑ (Κρήτη-κατάλογος ALPITOUR) € 1.090,00 ΙΣΠΑΝΙΑ (IBIZA κατάλογος ALPITOUR € 1.050,00 ΤΟΥΡΚΙΑ (Antalia –κατάλογος ALPITOUR) € 755,00

10 10 3. ΑΝΤΑΓΩΝΊΣΤΡΙΕΣ ΧΏΡΕΣ Σε ετήσια βάση: Γαλλία Ισπανία Αυστρία Μ. Βρετανια Ελλάδα Τυνησία, Μαρόκο Σε τρίμηνη καλοκαιρινή βάση : Ιταλία Ισπανία Ελλάδα Κροατία Τυνησία και Μαρόκο

11 11 ΙΤΑΛΙΑ:. Απορροφά 65% Ιταλών Τουριστών. 12 εκατομ. € επέδυση σε προβολή / Διαφήμιση – 4εκ € Co-marketing ΤΟΥΡΚΙΑ: Ιταλούς επισκέπτες ,4 εκατομ. € επένδυση σε προβολή / Διαφήμιση

12 12 ΙΣΠΑΝΙΑ: 2.3 εκατ Ιταλοί επισκέπτες το 2007, + 9,3% Επένδυση 3,3 εκατ € σε διαφήμιση. ΑΙΓΥΠΤΟΣ: Η Αίγυπτος δέχθηκε το 2007, Ιταλούς επισκέπτες, κυρίως τους χειμερινούς μήνες. Επένδυση 1,3 εκατ € σε προβολή και διαφημιση

13 13 5. ΤΟς / Τιμολογιακή πολιτική Οι Τ.Ο. κυρίως του Ιταλικού Βορρά στοχεύουν σε μιά αύξηση των πελατών τους, της τάξεως του 10%. Για το 2008 Η τιμολογιακή τους πολιτική είναι: 1.- Διατήρηση των τιμών, στο ευρέως διακινούμενο προϊόν 2.- Στην συγκρατημένη αύξηση τιμών των προϊόντων υψηλής κατηγορίας (5* – lux) – Οι μικρότεροι Τ.Ο. προτείνουν πιο ποιοτικες υπηρεσίες συμπιέζοντας τα κέρδη τους.

14 14 6. Προοπτικές για το 2008 Διατήρηση του μεριδίου στην Ιταλική αγορά και προοπτική αύξησης σαν αποτέλεσμα: Α) της αύξησης του κόστους των διακοπών στην Ιταλία Β) της αύξησης της παραγωγής του ελληνικού προϊόντος στους καταλόγους των ΤΟ Γ) αύξηση των πτήσεων LOW COST και CHARTER Δ) Επιτυχημένης εποικoινωνιακής πολιτικής εκ μέρους του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ / ΕΟΤ Με στόχο επισκέπτες εντός της προσεχούς πενταετίας..

15 15 7. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Ε.Ο.Τ. ΜΙΛΑΝΟΥ Α. Συμμετοχή σε 5 ΕΚΘΕΣΕΙΣ Β. Τηλεόραση : 3 τηλεοπτικά επισόδια RAI 2 2 Ντοκυμανταιρ, ιδιωτικά κανάλια 2 Εκπομπές σε νεανικά κανάλια MTV – ALL MUSIC Γ έντυπη δημοσιογραφία) 28 αρθρα, 350 σελίδες, κόστος €. Δ. Δημόσιες Σχέσεις Συμμετοχή και δημιουργία 7 ελληνικών βραδιών και πολιτιστικού τριήμερου. Ε. Οργάνωση Σεμιναρίων / Roadshow Ζ. Οργάνωση 2 Εκπαιδευτικών Ταξιδιών Πωλητών

16 16 Ιστοσελίδες διαδικτύου Η ιστοσελίδα του Γραφείου μας, σελίδες χρηστική γιά επαγγελματίες και κοινό, επισκεφθηκαν το 2007 περίπου χρήστες. Προετοιμάζουμε την άμεση αναννέωση και αναβάθμισή της, γιά το Παράλληλα σημαντικός αριθμός άρθρων, πραγματοποιήθηκαν, μέσω συνεργασιών μας και έχουν δημοσιευθεί κατά το έτος 2007 σε θεματικές ιστοσελίδες. π.χ. ΕΛΛΑΔΑ..... Η γοητεία του κλασικισμού - Σαντορίνη, στο

17 17 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ Στα πλαίσια συνεργασίας με τα αντίστοιχα Γραφεία Τύπου και Διπλωματικές Υπηρεσίες πού εδρεύουν στην Ιταλία, συνεργίες για υλοποίηση: Διήμερο Ελληνικού Τουριστικού Ντοκυμανταίρ. Θεατρικη παράσταση αρχαίας κωμωδίας Τριήμερο Ελληνικού Κινηματογράφου με αναφορά στους δημιουργούς: Θεόδωρο Αγγελόπουλο, Γιάννη Σμαραγδή και Παντελή Βούλγαρη.

18 18 Διαφήμιση - Συνδιαφήμιση Διαφήμιση Η διαφημιστική καμπάνια το 2007 στην Ιταλία ανήλθε στο ύψος των 1,5 εκατ. Ευρώ Για το 2008, η πρότασή μας που έχει υποβληθεί εστιάζεται στον: Α) Προσδιορισμό ιδανικού χρονικού διαστήματος προβολής/παρουσίας Β) Προσδιορισμό των target groupς Γ) Γνωστοποίηση των πλέον αξιόλογων και αξιόπιστων μέσων ηλεκτρονικής και έντυπης προβολής.

19 19 Διαφήμιση Παρατήρηση: 1.-Εγκαιρη γνωστοποίηση του media plan της διαφημιστικής μας καμπάνιας, και προς τους επαγγελματίες ώστε οι Τ.Ο. να συνδιάσουν την διαφήμισή τους, αγοράζοντας στα ίδια Μέσα πού εμείς διαφημιζόμαστε 2.-Στα έντυπα πού διαφημιζόμαστε να υπάρχει αντισταθμιστικό όφελος με παροχή αφιερωμάτων. Συνδιαφήμιση – CO-OP Ηδη οι μεγαλύτεροι Τ.Ο. ελπίζουν σε συνδιαφήμιση και έχουν υποβάλει, όπως κάθε χρόνο, τις προτάσεις τους.

20 20 8. Ενίσχυση συνεργασίας με την Κ.Υ., τις περιφέρειες και τους εμπλεκόμενους φορείς 1.- Τακτικές και έκτακτες συναντήσεις με πολιτική ηγεσία, υπηρεσιακούς παράγοντες και περιφερειακές υπηρεσίες Ε.Ο.Τ. 2.- Παρουσία μας, στα πλαίσια ημερίδων των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού. 3.- Συμμετοχή μας,στα πλαίσια εργασιών με επαγγελματικούς φορείς του τουριστικού κλάδου: α) Ενώσεις Ξενοδόχων β) Ενώσεις Τουριστικών Πρακτόρων γ) Ενώσεις επαγγελματιών Ναυτικού Τουρισμού δ) Ενώσεις επαγγελματιών Συνεδριακού Τουρισμού κ.ά. 4.- Εκχώρηση αρμοδιοτήτων (στα πλαίσια εγκεκριμένων προϋπολογισμών και ειδικών αποφάσεων)


Κατέβασμα ppt "1. 2 1.Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης του 2007 1.Α. Γενικά χαρακτηριστικά Τουριστικής Αγοράς •Ιταλικός πληθυσμός: 57.7 εκατομύρια •Πληθωρισμός."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google