Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Θέμα: ΕΙΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ i. Ειδησεογραφική ii. Διαφημιστική φωτογραφία - φωτογραφία στούντιο iii. Αρχιτεκτονική φωτογραφία - Εσωτερικών Χώρων iv. Φωτογραφία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Θέμα: ΕΙΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ i. Ειδησεογραφική ii. Διαφημιστική φωτογραφία - φωτογραφία στούντιο iii. Αρχιτεκτονική φωτογραφία - Εσωτερικών Χώρων iv. Φωτογραφία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Θέμα: ΕΙΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ i. Ειδησεογραφική ii. Διαφημιστική φωτογραφία - φωτογραφία στούντιο iii. Αρχιτεκτονική φωτογραφία - Εσωτερικών Χώρων iv. Φωτογραφία Τέχνης PROJECT: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

2 Φωτοειδησεογραφία  Φωτορεπορτάζ (= φωτοειδησεογραφία) είναι η η κάλυψη μιας ειδησεογραφίας με φωτογραφία και εξελικτικά με βίντεο.  Κύρια χαρακτηριστικά ενός καλού φωτορεπορτάζ είναι: η επικαιρότητα, η αντικειμενικότητα, και η πολιτιστική διάθεση.  Ιστορικός σταθμός φωτοειδησεογραφίας κρίνεται η εμφάνιση των μικρού σχήματος φωτογραφικών μηχανών Έρμανοξ (1924) και Λάικα (1925).

3 Φωτοειδησεογραφία  Κυρίαρχο στοιχείο επιτυχίας θεωρείται η ικανότητα να συλλάβει ακριβώς εκείνο το σημαντικό στοιχείο που θα πρέπει να το αναδείξει και να το μεταβάλλει σε φωτογραφικό στιγμιότυπο άξιο να διατηρηθεί στο χρόνο.

4 Καταστροφές από ακραία καιρικά φαινόμενα

5 Συγκρούσεις μεταξύ αστυνομικών-πολιτών

6 Η εξαθλίωση του μέσου αστού

7 Ο πρώτος ελληνοκυπριακός δορυφόρος

8 Μια εντυπωσιακή στιγμή στο μηχανοκίνητο πρωτάθλημα formula

9 Daniel Berehulak: Φεστιβάλ χρωμάτων, στην ιερή πόλη της Vrindavan, στην Ινδία. Αυτό το φεστιβάλ γιορτάζεται από τους ανθρώπους ρίχνοντας χρωματιστό νερό ο ένας στον άλλο. Ο λόγος είναι, για να καλωσορίσουν την άνοιξη, καθώς επίσης και για τον θρίαμβο του καλού ενάντια στο κακό.

10 Ken Domon: Αυτή η εικόνα χαρακτηρίζεται από ισορροπία, ακρίβεια, αίσθηση αντικειμενικότητας, ενώ παράλληλα απουσιάζει η εικαστική ρητορική

11 Steve McCurry: Sharbat Gula, το αφγανό κορίτσι, που το πρόσωπο της δημοσιεύτηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού National Geographic τον Ιούνιο του Η ομορφιά της κοπέλας ενσαρκώνει την αρχαία αξιοπρέπεια των κακοποιημένων γυναικών του έθνους της.

12 Διαφημιστική Φωτογραφία  Χρησιμεύει στην προβολή και προώθηση εμπορικών προϊόντων και υπηρεσιών.  Περιλαμβάνει και τη φωτογραφία αντικειμένων, τη φωτογραφία μόδας αλλά και τη φωτογραφία πορτραίτων.

13 Bic Razor

14 Kill Bill

15 Woodland

16 BMW

17 Mini Cooper

18 PETA

19 Nike

20 Lego

21 Διαφημιστική Φωτογραφία-Μόδας  Είναι η φωτογραφία που την χρησιμοποιεί για διαφημιστικούς λόγους η βιομηχανία της μόδας για να προβάλλει τα προϊόντα της.  Κανείς δεν θα ασχολιόταν με τη φωτογραφία μόδας αν πολύ καλοί φωτογράφοι δεν της είχαν κάνει τη χάρη να ασχοληθούν μαζί της.

22

23

24

25 Baron de Meyer Edward Jean Steichen

26 George Hoyningen-Huene Horst P. Horst

27 Cecil Beaton Norman Parkinson

28 Alexei Brodovitch Erwin Blumenfeld

29 Richard Avedon David Bailey

30 Helmut Newton Hiro

31 Oliviero Toscani

32 Φωτογραφία Στούντιο-Ταξιδιωτική  Φωτογράφοι ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο για να καταγράψουν την καθημερινή ζωή, τον ανθρώπινο πολιτισμό, αλλά και τα θαύματα της φύσης.  Πορτραίτο, ρεπορτάζ, φωτογραφία άγριας φύσης, αρχιτεκτονική φωτογραφία, μπορούν να περιλαμβάνονται ανά περίπτωση στην ταξιδιωτική φωτογραφία

33

34

35

36

37

38

39

40 Αρχιτεκτονική Φωτογραφία  Είναι ένας τομέας που παρουσιάζει μεγάλο εικαστικό και καλλιτεχνικό ενδιαφέρον.  Χρειάζεται αρκετή μελέτη και ανεπτυγμένη αίσθηση της σύνθεσης και της γεωμετρίας ώστε να δούμε, να αντιληφθούμε και τέλος να καταγράψουμε το αισθητικό περιεχόμενο της εξωτερικής όψης ενός κτιρίου ή κάποιου εσωτερικού χώρου

41 -Η πρώτη αντιμετώπιση-  Τα περισσότερα κτίρια υπάρχουν για να εξυπηρετούν ορισμένο σκοπό. Ο δημιουργικός φωτογράφος μπορεί να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο οικοδόμημα με διαφορετικό τρόπο.  Η βασική προσέγγιση στην απεικόνιση ενός κτιρίου είναι να το θεωρήσουμε ως μια μορφή πορτραίτου.  Εύκολο διότι οι άνθρωποι που ζουν και δραστηριοποιούνται σε αυτό κάνουν εμφανή την παρουσία τους και του δίνουν ζωή.  Δύσκολο λόγω των πολλών παραμέτρων και οπτικών στοιχείων που πρέπει να ελεγχθούν.

42 -Καδράρισμα / Σχήματα, όγκοι και αναλογίες-  Όταν ένα κτίριο φωτογραφηθεί είναι εξαιρετικά δύσκολο να απομονωθεί, είτε στην πόλη, είτε στην επαρχία, αφού λοιπόν η απομόνωση δεν είναι εφικτή τότε τα τριγύρω στοιχεία θα αξιοποιηθούν προς όφελος της εικόνας.  Το τμήμα της προσοχής μας επιβάλλεται να εστιαστεί στο να αποφύγουμε λεπτομέρειες, υφές και σχήματα που αποσπούν την προσοχή αντί να την συγκεντρώνουν.  Αναπόφευκτα ο τρισδιάστατος όγκος του κτιρίου θα αποδοθεί σε δύο διαστάσεις στην τελική εικόνα. Εδώ εισέρχεται η έννοια της αναλογίας.

43 -Φως, τι δείχνει και τι κρύβει-  Οι σκιές αναδείχνουν αμέσως τη γενική δομή του κτιρίου, ενώ το φως αποκαλύπτει την υφή και τις επιμέρους λεπτομέρειες.  Οι εξειδικευμένοι φωτογράφοι εσωτερικών χώρων και κτιρίων επισκέπτονται και μελετούν το κτίριο που τους ενδιαφέρει σε όλη διάρκεια της ημέρας, τραβώντας σε αρκετές περιπτώσεις δοκιμαστικές φωτογραφίες, για να δουν και να εξακριβώσουν ποιες είναι οι φωτιστικές συνθήκες που θα αποδώσουν στο κτίριο την ποιότητα που επιθυμούν.

44 -Εσωτερικοί χώροι-  Τα κυριότερα προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν στη φωτογράφηση εσωτερικών χώρων είναι:  ο τεχνητός φωτισμός δημιουργεί έντονες χρωματικές αποκλίσεις προς το πορτοκαλί ή προς το πράσινο,  ο χώρος είναι συνήθως περιορισμένος και η χρήση ευρυγώνιου δημιουργεί έντονες παραμορφώσεις,  η φωτιστική αντίθεση είναι υψηλή.

45

46

47

48

49

50

51 Φωτογραφία Τέχνης  Ακόμα και σήμερα, αμφισβητείται από πολλούς η φωτογραφία ως μορφή τέχνης, θεωρώντας πως αποτελεί περισσότερο μια τεχνική ρεαλιστικής αναπαραγωγής εικόνων.  Η φωτογραφία δεν εικάζει, αλλά καταγράφει και λέει την αλήθεια. Είναι μια άλλη τέχνη που ήρθε να παίξει το ρόλο της στην ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού.

52

53

54

55

56

57

58

59

60 Γυμνή Φωτογραφία  Το γυμνό στην φωτογραφία ξεκίνησε μαζί με την γέννηση της.  Από τις αρχές του 1800 με τις πρώτες φωτογραφικές απόπειρες είχαμε και τις πρώτες γυμνές εικόνες, είτε σε επίπεδο καλλιτεχνικής είτε παραστατικής αποτύπωσης.  Βασικές κατηγορίες γυμνού:  οι Αναγεννησιακού τύπου, ακαδημαϊκής φύσεως  οι ερωτικές εικόνες που συχνά αναφέρονται και ως Παριζιάνικες

61 Γυμνή Φωτογραφία  Εξέλιξη αυτής της μορφής εικόνων ήταν και οι πορνογραφικές εικόνες.  Αυτό ήταν και το εναρκτήριο λάκτισμα για να θεσπιστούν κάποιοι νόμοι για το τι είναι πορνογραφικό και τι όχι.  Αργότερα είχαμε πιο σκηνοθετημένες εικόνες γυμνού σε συνθήκες στούντιο.  Η πιο γνωστή μορφή/κατηγορία γυμνού είναι το καλλιτεχνικό γυμνό.

62 Γυμνή Φωτογραφία  Τα μεγαλύτερα βήματα όσον αφορά την φωτογραφία γυμνού δίνοντας μια πιο καλλιτεχνική άποψη, έγιναν μεταξύ πρώτου και δευτέρου παγκοσμίου πολέμου.  Αν είχαμε την δυνατότητα να είχαμε στα χέρια μας κάποια συλλογή εικόνων κατηγοριοποιημένες με γεωγραφική αλλά και χρονολογική σειρά, από την αρχή της γέννησης της φωτογραφίας γυμνού, θα μας έδινε δείγματα της αλλαγής του σωματότυπου, της αισθητικής, της κουλτούρας και τέλος της απήχησης/ανεκτικότητας του κοινού, δεδομένης της σχέσης προσφοράς και ζήτησης στο εκάστοτε κοινωνικοπολιτικό σύστημα.

63

64

65

66

67

68

69

70 Ασπρόμαυρη Φωτογραφία  Το χρώμα απουσιάζει και μαζί του και το συνηθισμένα "ωραίο", το καθημερινό και κάποιες φορές σχεδόν αδιάφορο, "όμορφο".  Οι τόνοι του γκρίζου, η τονικότητα, το άσπρο και το μαύρο, λειτουργούν σαν το σχέδιο στη ζωγραφική. Όσο πιο γερό, σωστό και δεμένο τόσο πιο εύκολα θα σταθεί το χρώμα πάνω του.  Θέλει πολύ καλή σύνθεση, "κάδρο", ματιά, στιγμή. Μα πάνω απ' όλα θέλει δουλειά, σοβαρή αντιμετώπιση, σπουδή και αέναη μαθητεία.

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81 Ευχαριστούμε πολύ, Βασιλείου Μαρία Βρεττού Μαρίνα Ζαλοκώστα Ιωάννα Ζέρβα Ερμιόνη Λάσκαρης Παύλος


Κατέβασμα ppt "Θέμα: ΕΙΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ i. Ειδησεογραφική ii. Διαφημιστική φωτογραφία - φωτογραφία στούντιο iii. Αρχιτεκτονική φωτογραφία - Εσωτερικών Χώρων iv. Φωτογραφία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google