Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΠΑΡΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΠΑΡΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΠΑΡΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

2 ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ  Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ  Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ……  ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΥΜΝΑΣΙΟΠΑΙΔΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ  ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ  Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΝ 21 ο ΑΙΩΝΑ  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ  Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ  Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

3 Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ  Η ημικατεχόμενη ευρωπαϊκή Κύπρος είναι για καλά στο χορό των αναπτυγμένων κρατών και της ηλεκτρονικής επικοινωνίας δηλ…….  Η επίδραση της αστικοποίησης, του τουρισμού, της ευμάρειας, των νέων τεχνολογιών, της παγκοσμιοποίησης κλπ επιδρούν πρώτιστα στα παιδιά και στους νέους.  Βιώνουμε διάφορα έντονα κοινωνικά φαινόμενα.  Πολλοί γονείς αγωνίζονται να βοηθήσουν τα παιδιά να ελαχιστοποιήσουν διάφορους κινδύνους, περιλαμβανομένων και εκείνων από την ηλεκτρονική επικοινωνία.

4 Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΕΡΕΥΝΑ Kapardis et al. (2008)  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΌ 16 ΓΥΜΝΑΣΙΑ 2,358 ΠΑΙΔΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΤΩΝ.  ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ: ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ISRD-2, 10-11/ 2006.

5 ΣΧΟΛΕΙΟ  ΑΙΣΘΗΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟ, ΣΚΑΣΙΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΒΙΑ.  ΑΔΥΝΑΤΟΣ Ο ΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.  ΔΥΝΑΤΟΣ ΟΜΩΣ Ο ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ

6 ΓΥΜΝΑΣΙΟΠΑΙΔΑ  90% Έχουν ηλεκτρονικό υπολογιστή.  40% κατεβάζουν παράνομα ταινίες, τραγούδια κλπ από τον κυβερνοχώρο. ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΜΈΡΑ  56% μελετούν μόνο μέχρι 1 ώρα.  40% για 3-4 ώρες μπροστά από μια οθόνη.  63% δεν παίζουν κανένα μουσικό όργανο.  42% δεν διαβάζουν ένα βιβλίο εκτός σχολείου.  32% δεν κάνουν σπόρτ.

7 ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ  Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΕΣ ΥΓΙΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ  Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΌΧΙ ΜΟΝΟ  ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.  Η ΣΥΧΝΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ ΥΠΥΡΕΣΙΑΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ  Η ΑΠΟΜΌΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΕΝΑ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ

8 Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ  Παιδιά, έφηβοι και ενήλικες στα περισσότερα μέρη του κόσμου που συνεχώς δέχονται τις συνέπειας της παγκοσμιοποίησης έχουν ένα βασικό πολιτισμικό χαρακτηριστικό- την ηλεκτρονική επικοινωνία : κινητό τηλέφωνο, sms, ηλεκτρονικό υπολογιστή, , online communication. Η ηλεκτρονική επικοινωνία και όλα όσα την συνοδεύουν είναι μέρος της κουλτούρας τους αλλά είναι δίκωπο μαχαίρι.

9 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ  Όντας κοινωνικό ον, ο άνθρωπος είναι μέρος διαφόρων κοινωνικών δικτύων στο επίπεδο του ατόμου, της ομάδας, ενός οργανισμού κλπ. ντόπια και διεθνώς.  Η ηλεκτρονική επικοινωνία προσφέρει ποικίλους τρόπους για κοινωνική δικτύωση με σκοπό την επαφή, τη συζήτηση προβλημάτων και ανταλλαγή απόψεων, να μοιραζόμαστε ενδιαφέροντα, τόσο κοινωνικά όσο και επαγγελματικά κλπ.

10 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΝ 21ΑΙΩΝΑ  ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΔΕΙΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΌ ΤΑ CHATROOMS, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ.  EXONTAΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟ, ΔΥΟ ΦΙΛΟΙ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ π.χ.ΜΕΣΩ MSN.  ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΕΛΛΕΙ ΈΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ.  ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ONLINE.  ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

11 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΝ 21 ΑΙΩΝΑ  ΜΙΛΩΝΤΑΣ ONLINE ΟΙ ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΝ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.  ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΜΑΖΙ Ό ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ONLINE, ΔΥΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΛΥΜΙΑΚΑ ΙΔΕΩΔΗ.

12 Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ  Ένας γονιός ή ένα παιδί πoυ λείπει σε ταξίδι ή είναι ώρες πολλές στο γραφείο του ή απλώς είναι πολυάσχολος μπορεί να έχει πρόσβαση μέσω wireless internet στο κινητό του και να μοιραστεί μέσω FACEBOOK ένα αγαπημένο τραγούδι, ή μία κωμωδία ή φωτογραφία με ένα ΄μέλος της οικογένειας του.  ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕ ή ΜΕ WEBCAM ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΚΑΠΟΥ ΜΑΚΡΙΑ.  Μία φοιτήτρια στο εξωτερικό μιλά ONLINE μαζί με τον μικρό της αδελφό που περνά κάποια προσωπική συναισθηματική κρίση και του συμπαραστέκεται

13 Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ  Η ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΔΥΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΕΔΡΑΙΩΝΕΤΑI ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙKΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚOΠΕΣ.  ΞΑΔΕΛΦΙΑ ΑΠΟ ΠΟ Λ ΥΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΔΕΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΝ SURPRISE PARTY ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ.

14 Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ  Μαζί με όλα τα θετικά του, ο κυβερνοχώρος είναι ταυτόχρονα και ένα ναρκοπέδιο γεμάτο διάφορους κινδύνους.  Διαπράττονται ποικίλα εγκλήματα.  Υποκλέπτονται προσωπικά δεδομένα.  Ελλοχεύει για παράδειγμα ο κίνδυνος: κλωνοποίησης του εαυτού μας με την κλοπή της ταυτότητας μας, bullying, σεξουαλικής παρενόχλησης και δυσφήμισης.

15 Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ  Να μη εμπιστεύεσαι τον άγνωστο που ‘συναντάς’ τυχαία online.  Να επιλέγεις προσεκτικά με ποιόν θέλεις να μιλήσεις.  Είναι επιτακτική η ανάγκη ενημερωτικών σεμιναρίων για την σοφή χρήση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας με σκοπό την ενδυνάμωση της κοινωνικής συνοχής και την αποφυγή των πολλαπλών κινδύνων στον κυβερνοχώρο.

16 ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ


Κατέβασμα ppt "ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΠΑΡΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google