Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Το τμήμα κινηματογράφου ιδρύθηκε στις 22 Ιουλίου 2004 με τη νομοθετική διάταξη 3225/2004 (ΦΕΚ 138/22.7.2004 τ.Π). Αποτελεί το νεώτερο Τμήμα της Σχολής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Το τμήμα κινηματογράφου ιδρύθηκε στις 22 Ιουλίου 2004 με τη νομοθετική διάταξη 3225/2004 (ΦΕΚ 138/22.7.2004 τ.Π). Αποτελεί το νεώτερο Τμήμα της Σχολής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  Το τμήμα κινηματογράφου ιδρύθηκε στις 22 Ιουλίου 2004 με τη νομοθετική διάταξη 3225/2004 (ΦΕΚ 138/ τ.Π). Αποτελεί το νεώτερο Τμήμα της Σχολής Καλών Τεχνών του Α. Π.Θ, στην οποία περιλαμβάνονται επίσης το Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, το Τμήμα Μουσικών Σπουδών και το Τμήμα Θεάτρου.

3  Είναι το πρώτο και το μόνο ακαδημαϊκό Τμήμα που παρέχει ολοκληρωμένες κινηματογραφικές σπουδές στην Ελλάδα.

4  Όπως όλα τα νέα Τμήματα, διοικείται από προσωρινή Γενική Συνέλευση, η οποία συντονίζεται από τον Πρόεδρο και τον Αναπληρωτή Πρόεδρο του Τμήματος.

5  Στα πλαίσια της Σχολής Καλών Τεχνών, στόχος του Τμήματος είναι η διαμόρφωση καλλιτεχνών και επιστημόνων με σφαιρική παιδεία. Γι’ αυτό και ο χαρακτήρας των σπουδών είναι μεικτός: θεωρητικός και πρακτικός.

6  Αυτή η εκπαιδευτική φιλοσοφία οδήγησε στην κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος πενταετούς διάρκειας που συνδυάζει τη θεωρητική γνώση με τη συνεχή πρακτική εξάσκηση και τη δημιουργία.

7  Τα δύο πρώτα έτη τα μαθήματα είναι υποχρεωτικά στις βασικές θεματικές περιοχές. Σε κάθε εξάμηνο πραγματοποιείται ένα εργαστήριο και η ξένη γλώσσα. Το σύνολο των μαθημάτων στο πρώτο και το δεύτερο έτος σπουδών είναι 40.  Στο τρίτο έτος και στο τέταρτο προσφέρεται ένας συνδυασμός από υποχρεωτικά και μαθήματα επιλογών βάσει των οκτώ κατευθύνσεων που υπάρχουν στο Τμήμα.  Στο πέμπτο έτος εκπονούνται οι ερευνητικές και οι πτυχιακές εργασίες.

8  1. Σκηνοθεσία  2. Σενάριο  3. Παραγωγή & Διεύθυνση Παραγωγής  4. Φωτογραφία & Διεύθυνση Φωτογραφίας.  5. Μοντάζ  6. Σκηνογραφία – Ενδυματολογία  7. Ήχος και Μουσική Κινηματογράφου  8. Θεωρία – Ιστορία Κινηματογράφου

9  Εργαστήριο : μονοπλάνο διάρκειας τριών λεπτών.  Σκηνοθεσία : Βασικές αρχές, Καλλιτεχνικοί συντελεστές.  Σενάριο : Σενάριο στη ψηφιακή εποχή.  Διεύθυνση Φωτογραφίας: Αισθητική, κάδρο, χρώμα και φως στην κινηματογραφική εικόνα. Η χρήση της μηχανής λήψης.  Ήχος και Μουσική : μουσική κινηματογράφου και ήχος στο χρόνο.  Σκηνογραφία – Ενδυματολογία: Εισαγωγή  Ιστορία Τέχνης : Ιστορία των εικαστικών. Σύγχρονη τέχνη.  Θεωρία κινηματογράφου: στοιχεία αφηγηματολογίας.  Ιστορία Κινηματογράφου : Σχολές και ρεύματα.  Ξένη γλώσσα.

10  Εργαστήριο : 1 σεκάνς, τρεις σκηνές, έξι λεπτά.  Σκηνοθεσία : Κατακερματισμός σε πλάνα. Ντεκουπάζ.  Σενάριο : Τεχνική της Ανάλυσης και της Αναθεώρησης. Διασκευή.  Παραγωγή : Εμβάθυνση στην Παραγωγή.  Διεύθυνση Φωτογραφίας: εισαγωγή στην ιστορία και την εξέλιξη των τεχνικών της διεύθυνσης φωτογραφίας.  Μοντάζ : Βασικές αρχές και θεωρίες. Ντεκουπάζ και μοντάζ.  Ήχος και Μουσική : Βασική θεωρία ήχου και μουσικής. Μικρόφωνο, μεγάφωνο, μουσικά όργανα.  Θεωρία κινηματογράφου: Κλασσικές θεωρίες κινηματογράφου.  Ιστορία Κινηματογράφου : Κινηματογραφική είδη.  Ξένη γλώσσα.

11 Στο τρίτο έτος υπάρχουν τα παρακάτω μαθήματα :  Εργαστήριο : ταινία δέκα λεπτών.  Σκηνοθεσία : Αισθητική.  Σενάριο : Εναλλακτικές μορφές αφήγησης.  Παραγωγή : μοντέλα εφαρμοσμένης Παραγωγής.  Μοντάζ : Νέες θεωρίες και πράξη  Σκηνογραφία Ενδυματολογία : Από κείμενο στην εικόνα  Παιδαγωγική : Θέματα παιδαγωγικής  Θεωρία κινηματογράφου: Σύγχρονες θεωρίες. Αναπαραστάσεις Τάξεων, Φύλων, Εθνοτήτων.  Ιστορία Κινηματογράφου : Ιστορία και Κινηματογράφος.  Ντοκιμαντέρ : Τεχνικές τεκμηρίωσης και μετάδοσης της εικόνας.  Ήχος και μουσική : Εγγραφή, επεξεργασία και αναπαραγωγή ήχου στον κινηματογράφο. Σχέσεις Εικόνας-Μουσικής.  Υποκριτική : Ο Ηθοποιός Μπροστά στην Κάμερα

12 Στο τέταρτο έτος υπάρχουν δύο υποχρεωτικά μαθήματα.  Εργαστήριο : «ταινία 15 λεπτών»  Παιδαγωγική : Κοινωνική Ψυχολογία & Εκπαίδευση Και εφτά μαθήματα επιλογής από τα παρακάτω :  Σκηνοθεσία: Από το σενάριο στη κόπια. Προετοιμασία γυρίσματος-Το γύρισμα-Το Post Production.  Σκηνοθεσία: Συνεργασία με καλλιτεχνικούς συντελεστές  Σενάριο: Δημιουργική Γραφή στις Κλασικές και Εναλλακτικές Μορφές ΙΙ  Σενάριο: Μακρά Κινηματογραφική Αφήγηση: Σύνθεση Σεναρίου Τηλεοπτικής Σειράς  Παραγωγή: Παραγωγή  Διεύθυνση Φωτογραφίας: Εμβάθυνση σε ζητήματα, τεχνικές και διάφορες πιθανότητες και συνθήκες χρήσης φωτιστικών σωμάτων με έμφαση στο γύρισμα σύνθετων ολοκληρωμένων σκηνών, εσωτερικών & εξωτερικών.  Διεύθυνση Φωτογραφίας: Χρήση κινηματογραφικών μηχανών λήψης καθώς και κινηματογραφικού φιλμ. Εμβάθυνση σε εργαστηριακά ζητήματα δημιουργικής χρήσης του φιλμ 16 & 35mm  Μοντάζ : Εφέ και μπάντες ήχου. Συγχρονισμός ήχου και εικόνας. Προετοιμασία για μιξάζ.  Μοντάζ : Μοντάζ για φιλμ και βίντεο. Διαφορές.  Ήχος και Μουσική Κινηματογράφου : Ηχητικός Σχεδιασμός (Sound Design)  Ήχος και Μουσική Κινηματογράφου : Κινηματογραφική Μουσική & Επεξεργασία Ήχου σε Η/Υ  Σκηνογραφία – Ενδυματολογία  Ντοκιμαντέρ : Η Μυθοπλασία στο Ντοκιμαντέρ  Θεωρία Κινηματογράφου : Θέματα Σύγχρονου Κινηματογράφου: το μεταμοντέρνο, μετα-κλασικό και μετα- αποικιοκρατικό ζήτημα  Ιστορία Κινηματογράφου : (NEK) Κοινωνιολ. & Κριτ. Προσεγγίσεις

13  Χριστίνα Αδάμου, Λέκτορας, "Θεωρία του Κινηματογράφου”.  Ελευθερία Θανούλη, Επίκουρη Καθηγήτρια, "Ιστορία του Κινηματογράφου”.  Αντουανέτα Αγγελίδη, Επίκουρη Καθηγήτρια, "Σκηνοθεσία Κινηματογράφου”  Περικλής Χούρσογλου, Επίκουρος Καθηγητής, "Σκηνοθεσία Κινηματογράφου“  Παναγιώτης Ιωσηφέλης, Επίκουρος Καθηγητής, "Σενάριο Κινηματογράφου"  Χριστίνα Καλογεροπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια, "Σενάριο Κινηματογράφου"  Δημήτριος Θεοδωρόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής, "Διεύθυνση Φωτογραφίας”  Δέσποινα Μουζάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια, "Δ/νση Παραγωγής".  Απόστολος Καρακάσης, Λέκτορας, "Μοντάζ Κινηματογράφου".  Ιωάννης Κολαξίζης, Λέκτορας, "Μοντάζ Κινηματογράφου".  Χρήστος Γούσιος, Λέκτορας, "Ήχος στον Κινηματογράφο"  Ιουλία Σταυρίδου, Επίκ. Καθηγήτρια, "Σκηνογραφία - Ενδυματολογία Κινηματογράφου".  Kωνσταντίνος Κεφάλας, Λέκτορας, “ Παραγωγή”  Παύλος Πανταζής, Επίκουρος Καθηγητής, “Κλινική Κοινωνική Ψυχολογία”  Παναγιώτης Σαλαπάτας, Λέκτορας “ Διεύθυνση Φωτογραφίας Κινηματογράφου”

14

15  LONDON GREEK FILM FESTIVAL o βραβείο καλύτερης σπουδαστικής ταινίας "Έρωτας με ένα κλικ". Σκηνοθεσία: Τριανταφυλλιά Δημοπούλου Παραγωγη: Γιώτα Κατσικαρίδου Σενάριο: Φώτης Σιμεωνίδης Δ/νση Φωτογραφίας: Μιχάλης Γκατζόγιας Μοντάζ: Νίκος Γκούλιος Σκηνογραφία / Ενδυματολογία: Βίολα Σόλα Ήχος: Μικαέλα Τσούμπου

16  ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ "ΣΚΕΨΟΥ, ΔΡΑΣΕ, ΑΛΛΑΞΕ" Οι φοιτητές Στέλιος Αλεξανδράκης και Μενέλαος Παμπουκίδης κατέκτησαν την πρώτη θέση ανάμεσα σε 44 βίντεο σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η ταινία τους ονομάζεται "Παγκόσμιος Πόλεμος για το Νερό". Ο φοιτητής Κωνσταντίνος Καρύδας κατέκτησε τη δεύτερη θέση με την ταινία "Η τελευταία μας βολή". Οι δύο ταινίες μικρού μήκους προβλήθηκαν στο "Φεστιβάλ ενός λεπτού για το περιβάλλον", στις Βρυξέλλες τον Οκτώβριο.

17  HOLLYWOOD REPORTER MOVIE MARKETING KEY ART AWARDS, LOS ANGELES, 2008  Celebrating 37 years, The Hollywood Reporter Movie Marketing Key Art Awards is the only international competition honoring the individuals responsible for the design and creation of Theatrical and Home Entertainment motion picture marketing materials, including Posters, Standees, Outdoor, Trailers, TV Spots, Motion Graphics, New Media and Copywriting.  October 10, 2008 It's on display each year, both print and audiovisual, in The Hollywood Reporter's Movie Marketing Key Art Awards Student Competition. Now in its seventh year, this unique addition to the Key Art Awards offers full-time college students 18 years or older the chance to create their own movie marketing materials and have them judged by top industry professionals. The first submission from outside the U.S. was accepted from a student at Aristotle University of Thessaloniki, Greece's largest university.  In trailers, first prize was awarded to Dara Cornell of California State University Fullerton on the strength of a submission using "300," second prize went to Daniel Johnson of University of Southern California ("300"), and third prize was collected by Paraskevas Grigorakis of Aristotle University in Greece ("Dreamgirls.")

18  ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ Β' Βραβείο Καλύτερης Νεανικής και Σπουδαστικής Ταινίας στην ταινία OPUS 3, της Κωνσταντίνας Κοτζαμάνη Το Βραβείο Κοινού απονεμήθηκε στην ταινία “Το Προξενιό” της Πέννυ Μπούσκα

19  31ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ 2008 "Αποχαιρετισμός στα Όπλα" της Νάνσυ Σπετσιώτη 5' Εύφημη Μνεία για την ευρηματική και φρέσκια κινηματογραφική της προσέγγιση  ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΑΙΝΙΩΝ ΦΙΛΜ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΝΑΟΥΣΑΣ (Μάιος 2008) Βραβείο Καλύτερης Σπουδαστικής Ταινίας | Best Student Film Award Attimo Fuggente, Σκηνοθεσία, Παραγωγή: Γαβριήλ Τζάφκα Σκηνογραφία: Κασσιανή Ρουσέτη Μοντάζ: Μαρία Ρωμανίδου Ήχος: Χριστόφορος Εφραιμίδης, Γαβριήλ Τζάφκα

20  4o CRASHFEST (Μάιος 2009) 1. Καλύτερη ταινία στην Κατερίνα Γραμματικοπούλου για την ταινία "ΚΑΘΕ ΠΟΥ ΒΡΑΔΙΑΖΕΙ". 2. Καλύτερη Μυθοπλασία στον Γιάννη Βολιώτη για την ταινία "36". 3. Καλύτερη Φωτογραφία στον Γαβριήλ Τζάφκα για την ταινία "ΕΠΙΣΚΕΨΗ". 4. Βραβείο σεναρίου για την ταινία "ΚΑΛΕΣΜΑ" του Γιώργου Αγγελόπουλου (Βραβείο ΕΚΚ).  3o CRASHFEST (Μάιος 2008) 1. Καλύτερης Φωτογραφίας απονέμεται στον Victor Roh Dobraszynski για την ταινία «στο λυκόφως» 2. Καλύτερης Πειραματικής Ταινίας απονέμεται στους Γιώργο Αγγελόπουλο και Παύλο Σηφάκη για την ταινία «Marilyn who?» 3. Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους Μυθοπλασίας απονέμεται στην Δανάη Μικέλη για την ταινία «η


Κατέβασμα ppt " Το τμήμα κινηματογράφου ιδρύθηκε στις 22 Ιουλίου 2004 με τη νομοθετική διάταξη 3225/2004 (ΦΕΚ 138/22.7.2004 τ.Π). Αποτελεί το νεώτερο Τμήμα της Σχολής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google