Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ένα φθινοπωρινό πρωινό μόλις συγκροτήθηκε η ομάδα μας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ένα φθινοπωρινό πρωινό μόλις συγκροτήθηκε η ομάδα μας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ένα φθινοπωρινό πρωινό μόλις συγκροτήθηκε η ομάδα μας

2 συγκεντρωθήκαμε στο χώρο εργασίας μας για να γνωριστούμε καλύτερα.

3

4 Αφού έσπασε ο πάγος αρχίσαμε να συζητάμε για το θέμα μας.

5 ΤΟ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΠΑΙΔΙ. ΤΟ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΠΑΙΔΙ.

6 Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα αυτό πολλοί και διάφοροι. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα αυτό πολλοί και διάφοροι. Ορίστε μερικοί από τους σπουδαιότερους:

7 Τ α μεγάλα ποσοστά αμβλώσεων-εκτρώσεων που υπάρχουν στη χώρα μας που ιδιαίτερα αυξάνονται στις εφηβικές ηλικίες,

8 Η κοινωνική άγνοια ότι το έμβρυο είναι ένα παιδί σαν όλα τα άλλα, ότι δηλαδή είναι ένας αγέννητος ακόμη άνθρωπος,

9 Τ α ανύπαρκτα δικαιώματα και η μηδαμινή νομική προστασία του εμβρύου- παιδιού,

10 Η άποψη ότι η έκτρωση- άμβλωση είναι κάτι το φυσιολογικό σε μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, ενώ στην ουσία είναι η σφαγή ενός ανθρώπου,

11 Τ α πειράματα που γίνονται στα έμβρυα- παιδιά στο βωμό του κέρδους από τις ιατρικές και φαρμακευτικές εταιρείες,

12 Η μη ύπαρξη επαρκούς ενημέρωσης και στήριξης από το κράτος στις νεαρές μητέρες που σκέφτονται να «ρίξουν» το παιδί τους

13 Ε ίναι πραγματικά λυπηρό ο υπ’αριθμόν 1 εχθρός του εμβρύου-παιδιού να είναι οι ίδιοι του οι γονείς, αν δηλαδή θα το κρατήσουν ή θα το απορρίψουν από τη ζωή.

14 Το θέμα μας λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό και καυστικό οπότε γρήγορα αφού συντάξαμε το συμβόλαιό μας και το υπογράψαμε στρωθήκαμε στη δουλειά.

15

16

17 Χωριστήκαμε σε ομάδες εργασίας, αρχίσαμε να συλλέγουμε και να ομαδοποιούμε πληροφορίες, να φωτογραφίζουμε, να ηχογραφούμε και στο τέλος να ξεκινάμε το μοντάρισμα ώστε να είναι έτοιμη η παρουσίασή μας.

18

19

20

21 Με ιδιαίτερη χαρά, συγκίνηση και περηφάνια λοιπόν σας παρουσιάζουμε την εργασία μας.

22 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

23 ΕΓΩ ΤΟ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΠΑΙΔΙ

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34 ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΗΣΗΣ

35 Η ΜΑΜΑ ΦΟΒΑΤΑΙ

36 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

37 Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΟΥ ΓΥΝΑΙΚΑΣ  ΕΚΣΤΑΣΗ  ΔΕΟΣ  ΕΝΤΑΣΗ  ΧΑΡΑ  ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΘΕΣΕΩΝ  ΑΜΦΙΘΥΜΙΑ  ΟΞΥΜΕΝΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ  ΑΓΩΝΙΑ  ΜΙΚΡΟΠΑΝΙΚΟΣ

38 ΤΟ ΜΕΤΑ-ΕΚΤΡΩΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ  ΒΑΘΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΠΟΝΟΣ  ΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥΔΙΑΣΜΑ  ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΥΠΝΟΥ  ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ  ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  ΑΤΟΝΙΑ  ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ  ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΚΛΑΜΑΤΟΣ  ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΟΣ ΙΔΕΑΣΜΟΣ

39 ΟΙ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΒΛΩΣΗΣ  ΔΙΑΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΑΣ  ΡΗΞΗ ΤΡΑΧΗΛΟΥ  ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ  ΘΡΟΜΒΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΗ  ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑΣ  ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΠΛΑΚΟΥΝΤΑ  ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΞΩΜΗΤΡΙΑ ΚΥΗΣΗ  ΕΝΔΟΜΗΤΡΙΤΙΔΑ-ΣΑΛΠΙΓΓΙΤΙΔΑ  ΕΝΔΟΤΡΑΧΗ ΛΗ ΤΙΔΑ

40 ΟΙ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΒΛΩΣΗΣ  ΠΥΕΛΙΚΗ ΦΛΕΓΜΟΝΗ  ΔΕΥΤΕΡΟΠΑΘΗ ΑΜΗΝΟΡΡΟΙΑ Η ΣΤΕΙΡΩΣΗ  ΕΝΔΟΜΗΤΡΙΕΣ ΣΥΜΦΥΣΕΙΣ  ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΡΑΧΗΛΙΚΟΥ ΣΤΟΜΙΟΥ  ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΓΕΝΝΗΤΙΚΗ ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ  ΚΑΘ’ ΕΞΙΝ ΑΠΟΒΟΛΕΣ  ΠΡΩΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΡΟΥΣ ΤΟΚΕΤΟΥΣ

41 ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΜΒΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑΣ

42  ΥΠΑΡΞΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΑΡΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.  ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΔΙΑΒΙΟΥ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΝΟΧΗΣ.

43  ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΑ.  ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.

44 ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΜΒΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜAΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜAΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑΣ

45  Η στέρηση του έθνους από τους νέους πολίτες του.  Η καλλιέργεια κλίματος κοινωνικής πώρωσης και γενικευμένης αδιαφορίας για τη στάση μιας ολόκληρης κοινωνίας απέναντι στο αγαθό της ζωής.

46  Η προώθηση ενός «κοινωνικού δαρβινισμο ύ » που επιτρέπει σε κάποιους να αποφασίζουν ποιοι να γεννιούνται και ποιοι όχι.  Η αλλοίωση των παραδοσιακών ελληνικών αξιών της γενναιότητας και του ηρωισμού στην αντιμετώπιση των δυσκολιών του.

47  Η καλλιέργεια τις συλλογικής μαλθακότητας αντί της ανταγωνιστικότητας.  Η στέρηση του πληθυσμού από πολύτιμους οικονομικούς πόρους που θα μπορούσαν να προσφερθούν στην στήριξη της οικογένειας και της μητρότητας αντί να προσφέρονται στις εκτρώσεις.

48 Η παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων για τη ζωή του πιο αδύναμου ανθρώπου: ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ

49

50 ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Υπ ά ρχουν πολλά Υπ ά ρχουν πολλά ΚΕΝΤΡΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΟΥ καθώς και πολλοί ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ τα οποία προσφέρουν δωρεάν και με διακριτικό τρόπο:

51  ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.  ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.  ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.  ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.  ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ.  ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.

52 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.

53 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ  Γιώργος Παντελάρος  Άλεν Πάντζι  Ντενίς Τότσι  Ελένη Τώρα  Σταματία Γδύση  Δήμητρα Δελιού  Τρισεύγενη Αυγουστίδη  Σωτήρης Αλντίνοφ  Δημήτρης Λεράκης ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Αργύριος Στακιάς Αργύριος Στακιάς

54


Κατέβασμα ppt "Ένα φθινοπωρινό πρωινό μόλις συγκροτήθηκε η ομάδα μας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google