Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έρευνα HCA 2011 παρουσίαση αποτελεσμάτων 11/10/2012 από τους Μαριάννα Σπανογιάννη Κρύστα Τζελέπη Gilles Gambade.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έρευνα HCA 2011 παρουσίαση αποτελεσμάτων 11/10/2012 από τους Μαριάννα Σπανογιάννη Κρύστα Τζελέπη Gilles Gambade."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έρευνα HCA 2011 παρουσίαση αποτελεσμάτων 11/10/2012 από τους Μαριάννα Σπανογιάννη Κρύστα Τζελέπη Gilles Gambade

2 Περιεχόμενα •Εισαγωγή •Αποτελέσματα έρευνας στους coach •Αποτελέσματα έρευνας στεους πελάτες/coachees •Αποτελέσματα έρευνας στους οργανισμούς

3 •Η έρευνα σχεδιάστηκε από ομάδα μελών του HCA •Διεξάχθηκε μέσω ερωτηματολογίων το 2010 & 2012 •Με την συνεργασία του ΕΙΜΑΔ και του ΣΔΑΔΕ, για την έρευνα στους οργανισμούς •Τα αποτελέσματα αναλύθηκαν από την Δρ. Ειρήνη Ριγοπούλου, ΟΠΑ •Συμμετείχαν:  60 πελάτες coaching (coachees)  70 coaches  54 επιχειρήσεις Εισαγωγή

4 Αποτελέσματα Έρευνας για τους πελάτες/coachees

5 Τo προφίλ των coachees •Ηλικία: ετών •Μόρφωση: υψηλό μορφωτικό επίπεδο •Εισόδημα: Ευρώ (64%) •Εργασία: υπάλληλοι (88%) •Εχουν κάνει coaching τον τελευταίο χρόνο  50% έκαναν coaching κατά την περίοδο της έρευνας

6 Λόγοι που οδηγούν στο coaching •Aυτοεπίγνωση (73%) •Eιδικές Προσωπικές Ικανότητες (70%) •Επαγγελματικές αλλαγές (68%) •Βελτίωση συνεργασίας μέσα σε ομάδα (60%) •Διαχείριση καριέρας, η λήψη αποφάσεων, η ανάπτυξη ηγεσίας (58%)

7 Οι πιο σημαντικοί στόχοι που πέτυχαν μέσω του coaching •Η επαγγελματική & προσωπική επίγνωση (63%) •Η λήψη αποφάσεων (58%) •Η ανάπτυξη/βελτίωση ειδικών προσωπικών ικανοτήτων (50%)

8 Σε τι πλαίσιο έγινε το coaching •Προσωπικό coaching (35%) •Executive coaching: Mέσω της επιχείρησης όπου εργάζονται (65%) –O coach ήταν εσωτερικός στο 81% των περιπτώσεων –Ο εργοδότης ήταν κυρίως υπεύθυνος για την επιλογή του coach

9 Πώς επέλεξαν τον coach •Σύσταση/φήμη (67%) •Γνωριμία/συνεργασία στο παρελθόν (61%) •Ομιλία του coach σε σεμινάριο (56%) •Συνάντηση με 1 coach (61%)

10 Σημαντικοί παράγοντες στην επιλογή ενός coach •Συναισθηματική στάση & ωριμότητα (83%) •Συνάντηση/συνέντευξη με τον υποψήφιο coach (78%) •Επαγγελματική πείρα, προσωπικές αξίες, μεθοδολογία, ενήμερος σε επαγγελματικά, κοινωνικά θέματα (72%)

11 Η διαδικασία •Ύπαρξη γραπτού συμβολαίου (67%) •Ενημέρωση για κώδικα δεοντολογίας (59%) •Κυρίως πρόσωπο με πρόσωπο ή συνδυαστικά (πρόσωπο με πρόσωπο, τηλέφωνο, διαδίκτυο) •Προετοιμασία πριν το coaching (64%) •Τυπική διάρκεια: 10 συναντήσεις της 1 ώρας •Συχνότητα: μηνιαία (56%) •Τόπος: σε ουδέτερο χώρο (41%) ή στον χώρο του coach (28%)

12 Σημαντικά στοιχεία για έναν coach •Συνεργασία με τον coachee ώστε να βελτιώσει την ενορατικότητά του και να μάθει (90%) •Να βελτιώνει το επίπεδο των υπηρεσιών του (87%) •Να χτίζει και να διατηρεί αποτελεσματική σχέση με τον πελάτη (84%) •Υποστήριξη του coachee για να πραγματοποιήσει τις αλλαγές που επιθυμεί (84%)

13 Τα αποτελέσματα του coaching •Καλύτερες επαγγελματικές σχέσεις (81%) •Αυτοεκτίμηση/αυτοπεποίθηση (72%) •Καλύτερη διαχείριση επαγγελματικών θεμάτων (72%) •Επικοινωνιακές & διαπροσωπικές ικανότητες (72%) •Εργασιακή απόδοση (61%)

14 Πόσο βοήθησε το coaching τους coachees •Θα ήθελαν να συμμετάσχουν πάλι (80%) •Το coaching έχει εφαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα & στις επιχειρήσεις (72%) •Το coaching δεν είναι ελιτίστικη επιλογή (67%)

15 Περι Δεοντολογίας & Διαπίστευσης •Η πλειοψηφία αναγνωρίζει τον κώδικα Δεοντολογίας και την ανάγκη θέσπισης κανονισμών •Διασπασμένοι ως προς το ποιος πρέπει να είναι υπεύθυνος:  Οργανώσεις επαγγελματιών coach (49%)  Ανεξάρτητη ρυθμιστική αρχή (31%)

16 Αποτελέσματα Έρευνας για τους coach

17 Προφίλ των coach •Υψηλό μορφωτικό επίπεδο •Ηλικία: •Φύλο: 65% γυναίκες •Επαγγελματικό προφίλ: –54% αυτοαπασχολούμενοι –27% ιδιοκτήτες εταιριών/ συνέταιροι –19% στελέχη/ εργαζόμενοι

18 Εκπαίδευση των coaches •54% Σχολές Εξωτερικού •38% Διεθνής Επαγγελματικός Σύνδεσμος •25% Ακαδημαϊκή Εκπαίδευση •25% Εσωτερική Εταιρική Εκπαίδευση •6% Σχολή στην Ελλάδα

19 •40% του δείγματος - άνω των 5 ετών εμπειρία •H πλειοψηφία των coaches προσφέρει υπηρεσίες και σε επιχειρήσεις και σε ιδιώτες •Οι coaches ασχολούνται περισσότερο με παροχή coaching σε επιχειρήσεις Εμπειρία & Κύρια Απασχόληση

20 Τι πιστεύουν οι coaches για το πώς τους επιλέγουν… •επαγγελματική εμπειρία (50%) •συστάσεις από αξιόπιστη πηγή (47%) •αποδεδειγμένα αποτελέσματα σε πελάτες (47%) •συνέντευξη με τον υποψήφιο πελάτη (44%) •πιστοποιητικό σπουδών coaching από σχολή coaching, παν/μιακό πτυχίο (41%)

21 Πώς αξιολογείται η επιτυχία •Μετρήσιμη αύξηση παραγωγικότητας (60%) •Ικανοποίηση από το πρόγραμμα (58%) •Αξιολόγηση απόδοσης (51%) •Θετική επίδραση στην κερδοφορία (48%)

22 Πώς γίνεται η ενημέρωση για την πρόοδο; •360 feedback •Συστήματα αξιολόγησης απόδοσης, δεξιοτήτων, προσωπικότητας κ.α. •Με τον Διευθυντή/supervisor •Με την Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού

23 Το παρόν & το μέλλον •77% ανάπτυξη coaching τα τελευταία 5 χρόνια στην Ελλάδα •Σημαντικό το HCA •Θετική πορεία του coaching στην Ελλάδα Θεσμική ρύθμιση του επαγγέλματος 85%

24 Αποτελέσματα Έρευνας για τους οργανισμούς

25 Survey for organisations •Cooperation with SDAD and EEDE/EIMAD •54 organizations Context

26 Survey for organisations Existing coaching environment

27 Survey for organisations Future sponsors: Benefits, Results, Challenges Benefits

28 Survey for organisations Existing Sponsors: Reality of coaching Identification of coaching needs?

29 Survey for organisations Existing Sponsors: Reality of coaching How external coaches are selected?

30 Survey for organisations Existing Sponsors: Coaching Results For 86% Coaching is a success with impact on Leadership and individual performance Measurement of results

31 Survey for organisations Future of Coaching in Greece For 70% Coaching was developed in the last 5 years Coaching will grow in the next 5 years

32 Survey for organisations Coaching profession For 93% HCA/EMCC is important • For coach accreditation • For regulating the profession • For the code of ethics/code of conduct


Κατέβασμα ppt "Έρευνα HCA 2011 παρουσίαση αποτελεσμάτων 11/10/2012 από τους Μαριάννα Σπανογιάννη Κρύστα Τζελέπη Gilles Gambade."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google