Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επικοινωνιακό Σχέδιο Δράσης της Επιχείρησης «Ξενοδοχειακή-μονάδα-που- βρίσκεται-στο-Λιτόχωρο-Πιερίας»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επικοινωνιακό Σχέδιο Δράσης της Επιχείρησης «Ξενοδοχειακή-μονάδα-που- βρίσκεται-στο-Λιτόχωρο-Πιερίας»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επικοινωνιακό Σχέδιο Δράσης της Επιχείρησης «Ξενοδοχειακή-μονάδα-που- βρίσκεται-στο-Λιτόχωρο-Πιερίας»

2 ΠΡΟΛΟΓΟΣ Το Σχέδιο Επικοινωνίας της Επιχείρησης «Ξενοδοχειακή-μονάδα-που-βρίσκεται-στο- Λιτόχωρο-Πιερίας» προβάλλει τους στρατηγικούς στόχους του. Στο παρόν Σχέδιο Επικοινωνίας προσδιορίζονται οι επικοινωνιακοί στόχοι, το στοχοθετούμενο κοινό, οι όροι και οι προϋποθέσεις της επικοινωνίας γενικότερα, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο θα επιτευχθούν τα ανωτέρω.

3 ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗ:  Προτάσεις προς επίτευξη στόχου  Επικοινωνιακά Εργαλεία  Επικοινωνιακό Πλάνο  Λοιπές προτάσεις για περαιτέρω εκσυγχρονισμό της επιχείρησης

4 ΔΕΔΟΜΕΝΑ:  Τοποθεσία: Λιτόχωρο Πιερίας  Δυναμικότητα: 20 δωμάτια  Συνολική Χωρητικότητα: 90 άτομα  Επιπλέον Εγκαταστάσεις: Καφέ- Μπαρ, Εστιατόριο  Συμμετοχή σε υπηρεσία internet booking

5 Δυνατά Σημεία Περιοχής  Η κωμόπολη διαθέτει φυσική ομορφιά και πλούτο  Είναι χτισμένη στους πρόποδες του Ολύμπου  Αποτελεί σημείο εκκίνησης για πολλούς ορειβάτες- περιπατητές  Συνιστά βάση για επίσκεψη Εθνικού Δρυμού Ολύμπου  Απέχει μόλις 5 χλμ από τις πιέριες ακτές  Στεγάζει το Ναυτικό Μουσείο  Το ελατόδασος του Αη-Γιώργη, το φαράγγι του Ενιππέα καθώς και η Ιερά Μονή του Αγίου Διονυσίου εν Ολύμπω αποτελούν λατρεμένους προορισμούς για τους επισκέπτες  Λειτουργεί ως Διεθνές Πολιτιστικό Κέντρο με σκοπό την προβολή του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

6  Κατά τους μήνες Φεβρουάριο-Μάρτιο πραγματοποιούνται εκδηλώσεις εν όψει του καρναβαλιού  Την Καθαρά Δευτέρα γίνεται διαγωνισμός χαρταετού  Τον Ιούλιο λαμβάνουν χώρα τα Θερινά του δήμου με χορωδίες και χορευτικά από όλη την Ελλάδα  Το μήνα Αύγουστο διοργανώνονται τα Ολύμπια, αγώνες στίβου και ανωμάλου δρόμου  Διαθέτει γραφικές ταβέρνες και καφετέριες με θέα τον Όλυμπο  Ύπαρξη δρομολογίων με ΚΤΕΛ από Θεσσαλονίκη και Κατερίνη και μέσω σιδηροδρομικής γραμμής από Αθήνα

7 Αδύνατα Σημεία Περιοχής  Δεν αποτελεί πόλο έλξης για τη νεολαία καθώς δε διαθέτει έντονη νυχτερινή ζωή  Δε διαθέτει πληθώρα καταστημάτων και έντονη κινητικότητα στην αγορά

8 Δυνατά Σημεία Μονάδας  Αξιόλογος αριθμός δωματίων  Αρκετή χωρητικότητα ατόμων  Ύπαρξη A/C και TV  Εγκαταστάσεις καφέ-μπαρ, εστιατορίου  Δυνατότητα κρατήσεων μέσω internet booking  Ευχάριστο κλίμα στην υποδοχή  Καθημερινή αλλαγή σεντονιών  Σχετικά βατές τιμές

9 Αδύνατα Σημεία Μονάδας  Ύπαρξη πολλών ομοειδών επιχειρήσεων στην περιοχή  Δε διαθέτει ιστοσελίδα στο διαδίκτυο  Πενιχρές διαφημιστικές δαπάνες  Σχετικά υψηλή τιμολόγηση σε συνάφεια με τις παροχές  Ύπαρξη εμφανών φθορών στο χώρο  Σύστημα εισόδου στα δωμάτια συμβατικού τύπου  Ξεπερασμένη διακόσμηση δωματίων  Έλλειψη ανελκυστήρα  Γενικότερες οικονομικές συνθήκες στη χώρα  Έλλειψη χώρου στάθμευσης

10 ΣΤΟΧΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  Ανάπτυξη πωλήσεων  Ευρύτερη γνωστοποίηση ύπαρξης  Επίτευξη αναγνωρισιμότητας  Καθιέρωση σταθερής πελατείας

11 (ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΤΟΧΩΝ  Δρομολόγηση προωθητικών ενεργειών  Χρήση επικοινωνιακών εργαλείων  Διατήρηση επαφής με τους πελάτες  Δημιουργία επαγγελματικής ιστοσελίδας  Επιδιόρθωση φθορών στο χώρο  Αντικατάσταση διάφορων αντικειμένων, επίπλων, μηχανισμών κ.λπ.

12 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ  Διαφήμιση σε ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά κανάλια δημοτικής εμβέλειας  Χρήση εργαλείων που προσφέρει το διαδίκτυο (direct mail, δημιουργία facebook group, internet banners κ.λπ.)  Εκτύπωση και διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων  Επικόλληση διαφημιστικών μηνυμάτων σε στάσεις λεωφορείων και ειδικούς χώρους ανάρτησης αφισών και συναφών διαφημιστικών μέσων.  Δημοσίευση ενημερωτικού υλικού στον τύπο και σε περιοδικά

13 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΛΑΝΟ  Κινητοποίηση της επιχείρησης σε στρατηγικές εποχές του χρόνου που παρατηρείται έντονη κινητικότητα λόγω των εκδηλώσεων που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή  Καταχωρίσεις και ενημερωτικά publis σε περιοδικά και εφημερίδες της Μακεδονίας έτσι ώστε να καταστεί γνωστή η ύπαρξη της ξενοδοχειακής μονάδας σε ομάδες-στόχους οι οποίες αποτελούν εν δυνάμει πελάτες  Μετάδοση ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών μηνυμάτων σε νομούς που γειτνιάζουν με την Πιερία (πχ Θεσ/νίκη, Λάρισα) ώστε να προσελκύσει κοινό για το οποίο το Λιτόχωρο αποτελεί πιθανό προορισμό  Δημιουργία προσωπικής ιστοσελίδας με εικόνες, ενημερωτικό υλικό καθώς και δυνατότητα κρατήσεων μέσω της σελίδας αυτής

14  Αξιοποίηση υπολοίπων εργαλείων internet (δημιουργία facebook group, internet banners κ.λπ.)  Χρήση direct mail σε παλαιότερους πελάτες με σκοπό τη διατήρηση επαφών  Διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων σε κοντινούς νομούς καθώς και δυνατότητα έκπτωσης με την επίδειξη του συγκεκριμένου «κουπονιού» (πράγμα που θα αναγράφεται και στο φυλλάδιο)  Άμεση ενημέρωση μέσω τηλεφώνου στους ήδη υπάρχοντες πελάτες  Ευχάριστη διάθεση και προθυμία για εξυπηρέτηση  Πιθανές προσφορές και εκπτώσεις σε πιστούς πελάτες  Δημιουργία ενός ειδικού χώρου για μικρά παιδιά, εφόσον η περιοχή ενδείκνυται για οικογενειακές διακοπές

15 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΜΟΝΑΔΑΣ  Βελτίωση / Αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων (πχ κοινόχρηστα κτίρια, βαφές, επιχρίσματα)  Εκσυγχρονισμός κινητού εξοπλισμού εσωτερικών χώρων (πχ κλιματιστικά, έπιπλα)  Έργα Διαμόρφωσης Περιβάλλοντος Χώρου (πχ κήποι, πέργκολες, πισίνες)  Επενδύσεις σε Ηλεκτρονικό Εξοπλισμό (πχ ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τηλεφωνικά κέντρα)  Έργα εξοικονόμησης και υποκατάστασης της συμβατικής ενέργειας (πχ ηλιακοί θερμοσίφωνες)  Έργα προστασίας περιβάλλοντος, ασφάλειας και υγιεινής (πχ πυρασφάλεια, εγκαταστάσεις διάθεσης αποβλήτων)

16  Εγκαταστάσεις οι οποίες εξυπηρετούν άτομα με ειδικές ανάγκες (κεκλιμένα επίπεδα, ανελκυστήρας κ.λπ.)  Έργα τα οποία αποσκοπούν στη σύνδεση της μονάδας με περιφερειακά εθνικά ή διεθνικά δίκτυα πληροφοριών, με τράπεζες δεδομένων κ.λπ  Έργα που αποσκοπούν στη διεπιχειρησιακή συνεργασία είτε με ομοειδείς επιχειρήσεις είτε με επιχειρήσεις που προσφέρουν διαφορετικό είδος υπηρεσιών στο τουριστικό κοινό


Κατέβασμα ppt "Επικοινωνιακό Σχέδιο Δράσης της Επιχείρησης «Ξενοδοχειακή-μονάδα-που- βρίσκεται-στο-Λιτόχωρο-Πιερίας»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google