Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ε ΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Υ ΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ν ΕΩΝ Α ΓΡΟΤΩΝ Παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό Πρωτοπόρες Μέθοδοι Προώθησης & Πώλησης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ε ΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Υ ΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ν ΕΩΝ Α ΓΡΟΤΩΝ Παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό Πρωτοπόρες Μέθοδοι Προώθησης & Πώλησης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ε ΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Υ ΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ν ΕΩΝ Α ΓΡΟΤΩΝ Παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό Πρωτοπόρες Μέθοδοι Προώθησης & Πώλησης Αγροτικών Προϊόντων Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών για την Εξεύρεση Νέων Αγορών για Αγροτικά Προϊόντα και Ηλεκτρονικών Πηγών για τη Βελτιστοποίηση της Ποιότητας των Προϊόντων

2 Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Από πού ξεκινάω; 5/7/ Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών

3 Προαπαιτούμενα για μία αρχική παρουσία – Σύνδεση στο Διαδίκτυο  Σύνδεση στο Διαδίκτυο - Internet.  Για να αποκτήσετε σύνδεση στο Διαδίκτυο χρειάζεστε τα ακόλουθα:  Έναν προσωπικό υπολογιστή  Μια ευρυζωνική σύνδεση, την οποία μπορείτε να αγοράσετε συνδρομητικά από έναν πάροχο.  Η ελάχιστη ταχύτητα είναι 2Mbps, αλλά είναι αρκετή.  Το μηνιαίο κόστος πλέον είναι σχετικά μικρό. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 3

4 Προαπαιτούμενα για μία αρχική παρουσία – Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο  Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο  Μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείο χρησιμοποιώντας κάποιον από τους γνωστούς παρόχους, όπως την εταιρία Google (για να το κάνετε αυτό πηγαίνετε στη διεύθυνση ή απλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας δίνει δωρεάν ο πάροχος ευρυζωνικής σύνδεσης που έχετε επιλέξει.  Προσοχή : Φροντίστε να διαλέξετε όνομα χρήστη το οποίο είναι αντιπροσωπευτικό για εσάς, ή την επιχείρησή σας, και πάντα προσοχή στον κωδικό πρόσβασης που θα διαλέξετε. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 4

5 Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Αξιοποιώντας τον Παγκόσμιο Ιστό 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 5

6 Αναζητώντας…  Οι μηχανές αναζήτησης είναι δωρεάν υπηρεσίες από διάφορους παρόχους, που επιτρέπουν στους χρήστες να αναζητήσουν πληροφορία στον Παγκόσμιο Ιστό.  Γνωστές μηχανές αναζήτησης είναι  To Google Search :  To Bing :  To Yahoo! Search :  Με την πρώτη να έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 6

7 Αναζητώντας…  O χρήστης προσδιορίζει κάποιο ερώτημα, και η μηχανή αναζήτησης επιστρέφει τα αποτελέσματα.  Για να κάνετε κάποιο ερώτημα δε χρειάζεται να έχετε τεχνικές γνώσεις. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 7

8 Τι μπορώ να βρω;  Μπορείτε να βρείτε:  Πληροφορίες σε μορφή κειμένου  Εικόνες  Νέα  Βίντεο  Χάρτες  Δορυφορικές Φωτογραφίες  Και πολλά ακόμα… όπως  πρόγνωση καιρού,  τον ανταγωνισμό σας,  πληροφορίες για τα προϊόντα σας και για νέες καλλιέργειες,  πιθανές αγορές και αγοραστές,  συμβουλές και πρότυπα ποιότητας. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 8

9 Υπάρχει μεγάλος όγκος πληροφοριών;  Μία μηχανή αναζήτησης (με κλασικό εκπρόσωπο την Google) μπορεί να λαμβάνει μέχρι και 200 εκατομμύρια ερωτήματα για αναζήτηση κάθε ημέρα.  Έχει πληροφορίες για:  Περίπου 20 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες  Περίπου 10 δισεκατομμύρια εικόνες  Περισσότερο από 800 εκατομμύρια Usenet messages  Συνολικά περίπου 31 δισεκατομμύρια πληροφορίες διαφόρων τύπων ! 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 9

10 Αναζητώντας με το Google Search  Γίνετε όσο το δυνατόν σαφέστεροι στις πληροφορίες που αναζητάτε. Όταν πληκτρολογούμε λέξεις χωρισμένες με κενά μεταξύ τους, σημαίνει αναζήτηση για σελίδες που περιέχουν και τις τρεις λέξεις.  Το Google διαγράφει από τους όρους που του δίνετε κάποιες κοινές λέξεις, όπως το «από», «το», καθώς και μερικά απομονωμένα γράμματα και αριθμούς. Αν θέλετε να συμπεριληφθούν στην αναζήτηση πρέπει να προτάξετε το + ή να βάλετε όλη την πρόταση σε διπλά εισαγωγικά.  Αν θέλετε να αναζητήσετε μία συγκεκριμένη φράση στην οποία έχει σημασία οι λέξεις να μην είναι διάσπαρτες, πρέπει να την περικλείσετε σε εισαγωγικά. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 10

11 Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Αξιοποιώντας τον Παγκόσμιο Ιστό - Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 11

12 Τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης - Social Media;  Τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης - Social Media είναι μια κατηγορία online υπηρεσιών στον Παγκόσμιο Ιστό, όπου οι χρήστες συζητούν, συμμετέχουν, διαμοιράζονται και δικτυώνονται κάτω από μια κοινή ομπρέλα.  Οι περισσότερες υπηρεσίες αυτής της μορφής ενθαρρύνουν-επιδιώκουν τη συζήτηση, τα σχόλια, την αλληλεπίδραση και το διαμοιρασμό οποιαδήποτε πληροφορίας μεταξύ των χρηστών. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 12

13 Γνωστά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης  Μερικά από τα πιο γνωστά μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι:  Το Facebook :  Το Twitter :  Το Flickr :  Το YouTube :  To Google+ :  Η πρόσβαση σε όλες τις παραπάνω υπηρεσίες είναι δωρεάν και το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα δικό σας λογαριασμό. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 13

14 Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης & Επιχειρηματικότητα  Η δύναμη που δίνεται στον καταναλωτή μέσα από τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τεράστια.  Οι πηγές ενημέρωσης και επιρροής είναι πλέον και οι διαδικτυακοί φίλοι ή ακόμα και άγνωστοι που είχαν μια εμπειρία με κάποια υπηρεσία ή προϊόν και το ανέφεραν στο facebook, twitter ή σε κάποιο σχόλιο ενός blog.  Τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης θα αποκτούν σταδιακά συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο της ενημέρωσης, επικοινωνίας και επομένως επιρροής μας.  Αποτελούν σίγουρα ένα πεδίο στο οποίο μπορείτε να αναπτύξετε την επιχειρηματικότητά σας. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 14

15 Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Τι συμβαίνει γύρω μας; 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 15

16 Τι θα μπορούσα να βρω;  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ (http://agora.mfa.gr)http://agora.mfa.gr  Επιχειρηματικές συναντήσεις και εκθέσεις: cpage=NODE&cnode=57&cid=138 cpage=NODE&cnode=57&cid=138  Αναζήτηση Αγορών: cpage=NODE&cnode=1 cpage=NODE&cnode=1 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 16

17 Οι γύρω μας  Η οικογένεια Μπελίδη εδώ και 5 γενιές παράγει κρασιά από τους αμπελώνες της, συνεχίζοντας την παράδοση με ευαισθησία. Οι απαρχές της παράδοσης ξεκινούν από το Νιχώρι της Κωσταντινούπολης, όπου ήταν γνωστοί οινοποιοί με το παρανόμιο ¨Μπελιάς¨ που ονόμασε και τα κρασιά τους.  Στο Facebook: up.php?gid= up.php?gid=  Παρουσία και με Διαδικτυακό Τόπο: 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 17

18 Οι γύρω μας  Η GREEK FARM είναι μια οικογενειακή παραδοσιακή επιχείρηση στο χώρο της παραγωγής και της τυποποίησης ελαιολάδου και βρώσιμων ελαίων από ελαιώνες της ορεινής Κορινθίας. Ιδρυτής της εταιρείας είναι ο Αλεξόπουλος Χρήστος, με σειρά ετών στην παραγωγή του ελαιολάδου και συνεχές σεμινάρια θεωρητικής και πρακτικής επιμόρφωσης στον τομέα της ελιάς.  Στο Facebook: pachrestos pachrestos  Στον Παγκόσμιο Ιστό: mparmpaxristos.grhttp://www.elaiolado- mparmpaxristos.gr 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 18

19 Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Ένα βήμα παραπάνω… 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 19

20 Η παρουσία μου στον Παγκόσμιο Ιστό Διαδικτυακός Τόπος – Web Site  Μπορείτε να επεκτείνετε την παρουσία σας στον Παγκόσμιο Ιστό δημιουργώντας ένα Διαδικτυακό Τόπο ( Web Site ).  Για να το κάνετε αυτό χρειάζεται να:  Διαλέξετε ένα όνομα (domain name). Π.χ. www. agrotika- proionta.gr. Η αγορά ενός τέτοιου ονόματος γίνεται για δύο συνήθως χρόνια και είναι της τάξης των 20€ έως 30€, ενώ έχετε δικαίωμα ανανέωσης μετά τη λήξη.www. agrotika- proionta.gr  Ενοικιάσετε ένα « χώρο » στον οποίο θα φιλοξενηθεί ο Διαδικτυακός σας Τόπος. Η πληρωμή είναι συνήθως ετήσια.  Κατασκευάσετε το Διαδικτυακό Τόπο. Θα πρέπει να διαλέξετε κάποιον ειδικό, ο οποίος θα αναλάβει την κατασκευή. Το κόστος συνήθως ξεκινάει από μερικές εκατοντάδες ευρώ. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 20

21 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω πριν ξεκινήσω;  Μη βιαστείτε να κατασκευάσετε το Διαδικτυακό σας Τόπο, αν δεν ξέρετε τι περιμένετε από αυτόν.  Χρειάζεται προσεκτική στοχοθέτηση σε σχέση με τα αποτελέσματα που περιμένετε.  Πρέπει να επιλέξετε έναν ειδικό, ο οποίος θα μπορέσει να σας υποστηρίξει σε ολόκληρη τη διαδικασία κατασκευής και συντήρησης.  Θα πρέπει να είστε έτοιμοι να αφιερώσετε αρκετό χρόνο, καθώς ο Διαδικτυακός αυτός τόπος θα αποτελέσει το σημείο της επιχειρηματικής σας παρουσίας στον Παγκόσμιο Ιστό. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 21

22 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Ξεκινώντας το σχεδιασμό του Διαδικτυακού σας τόπου είναι καλό να αφιερώσετε αρκετό χρόνο με τον ειδικό που θα τον κατασκευάσει, εξηγώντας του με ακρίβεια τις ανάγκες σας.  Αυτός είναι σε θέση να σας εξηγήσει τις επιλογές που έχετε, ώστε να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό τόπο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας… 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 22

23 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Όταν ο χρήστης μπαίνει στο Διαδικτυακό σας τόπο θα πρέπει με μια ματιά να καταλαβαίνει το που βρίσκεται, τι μπορεί να κάνει και με ποιον έχει να κάνει.  Τοποθετήστε το όνομα και το λογότυπό σας σε μία ευκρινή θέση και σε ένα λογικό μέγεθος.  Κάτω από το λογότυπο Τοποθετήστε ένα moto (σύνθημα) το οποίο να δηλώνει το στόχο του Διαδικτυακού σας τόπου.  Τονίστε τη χρησιμότητα για το χρήστη και τη διαφορά σας από τους κύριους ανταγωνιστές. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 23

24 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Η κεντρική σας σελίδα πρέπει να διαφέρει από τις υπόλοιπες, κρατώντας όμως κοινό σχεδιασμό με αυτές.  Το όνομα (domain name) που θα επιλέξετε για το Διαδικτυακό σας τόπο θα πρέπει να είναι απλό, ώστε να το θυμούνται οι χρήστες.  Δεσμεύσετε επιπλέον και όσα ονόματα θα μπορούσε πιθανά να χρησιμοποιήσει ο χρήστης. Για παράδειγμα όλους τους διαφορετικούς τύπους ορθογραφίας του ονόματος που έχετε επιλέξει.  Στον τίτλο του Διαδικτυακού σας τόπου, ξεκινήστε με το όνομά σας και συμπεριλάβετε μία σύντομη περιγραφή του τόπου, έως 64 χαρακτήρες. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 24

25 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Χρησιμοποιείστε ένα σύνδεσμο “ Επικοινωνία ” για να μπορεί ο χρήστης να επικοινωνήσει μαζί σας.  Αν παρέχετε μηχανισμό επικοινωνίας πρέπει να ξέρει ο χρήστης από ποιον θα πάρει απάντηση και πότε.  Χρησιμοποιείστε ένα σύνδεσμο για Νέα / Ανακοινώσεις, αν πραγματικά έχετε νέα. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 25

26 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Μην κατασκευάσετε εισαγωγική σελίδα καλωσορίσματος για το Διαδικτυακό σας τόπο, όσο και εντυπωσιακή αν είναι αυτή.  Το μόνο που θα πετύχετε είναι να καθυστερείτε τους χρήστες σας.  Το καλύτερο καλωσόρισμα είναι να δώσετε στο χρήστη ακριβώς αυτό που θέλει.  Μη χρησιμοποιείτε animation (κινούμενη εικόνα) σε σημαντικά στοιχεία όπως το λογότυπο. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 26

27 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Είναι σημαντικό αν έχετε αρκετό περιεχόμενο στο Διαδικτυακό σας τόπο, να υπάρχει υποστήριξη από δυνατότητα αναζήτησης.  Πολλοί χρήστες χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης ενός κόμβου κατευθείαν όταν συνδεθούν σε αυτόν, ενώ οι υπόλοιποι αφού κάνουν κάποιες πρώτες αποτυχημένες προσπάθειες.  Είναι αναγκαίο να δίνεται στο χρήστη του Διαδικτυακού σας τόπου μια αίσθηση ισχυρής δομής και υποστήριξης της πλοήγησης, έτσι ώστε οι χρήστες να ξέρουν που βρίσκονται, που έχουν ήδη βρεθεί και που μπορούν ακόμα να μεταβούν.  Ομαδοποιείστε παρόμοια αντικείμενα στη δομή πλοήγησης του Διαδικτυακού σας τόπου. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 27

28 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Μην επιλέγετε τεχνικές εντυπωσιασμού, όπως πολλές εικόνες και κινούμενα γραφικά. Το ότι μία ιστοσελίδα είναι εντυπωσιακή δε σημαίνει ότι θα εκπληρώσει το στόχο της.  Συνήθως, οι χρήστες αγνοούν τα εντυπωσιακά σημεία μιας ιστοσελίδας γιατί θεωρούν ότι είναι διαφήμιση.  Μη χρησιμοποιείτε χαρακτηριστικά διαφημίσεων για να τονίσετε το περιεχόμενο της σελίδας σας.  Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που αναζητούν οι περισσότεροι χρήστες.  Όλες οι ιστοσελίδες του Διαδικτυακού σας τόπου θα πρέπει να έχουν αναφορά στην κεντρική σελίδα του τόπου (home page). 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 28

29 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Μόνο το 10% των χρηστών μπαίνει στον κόπο να κυλήσει μία μεγάλη ιστοσελίδα και να δει το υπόλοιπο περιεχόμενο της. Θα πρέπει να σχεδιάσετε το περιεχόμενο των ιστοσελίδων σας με τέτοιο τρόπο, ώστε οι πιο σπουδαίες πληροφορίες να περιέχονται στο πάνω μέρος.  Οι ιστοσελίδες που το περιεχόμενο τους έχει εκπνεύσει θα πρέπει να αφαιρούνται, ενώ αυτές που το περιεχόμενο τους έχει μεταβληθεί, να τροποποιούνται έγκαιρα. Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι πάντα έγκυρο και ενημερωμένο.  Τα κείμενα που γράφετε για το διαδικτυακό σας τόπο θα πρέπει να είναι σύντομα και περιεκτικά, γιατί οι χρήστες κουράζονται όταν διαβάζουν από οθόνη. Η γραφή θα πρέπει να είναι λιτή και με λίγες λέξεις θα πρέπει να δίνετε τη μέγιστη πληροφορία.  Χρησιμοποιείστε τη γλώσσα των χρηστών, όταν γράφετε τα κείμενά σας. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 29

30 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  O τονισμός ενός πολύ μεγάλου ποσοστού του κειμένου στερείται νοήματος, αφού έχει σα συνέπεια την απώλεια της ζητούμενης έμφασης.  Η επανάληψη αποδυναμώνει το περιεχόμενο.  Είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε παραδείγματα με το περιεχόμενο του Διαδικτυακού τόπου, από το να δίνετε μεγάλες περιγραφές. Μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις.  Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στις επικεφαλίδες.  Μη χρησιμοποιείτε θαυμαστικά.  Χρησιμοποιείτε προστακτική, όταν θέλετε να πάρετε πληροφορία από το χρήστη. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 30

31 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Χρησιμοποιείστε μεγάλη αντίθεση ανάμεσα στο χρώμα του κειμένου και του υποβάθρου, γιατί έτσι το κείμενο είναι πιο ευανάγνωστο.  Οι εμφάνιση των υπερσυνδέσμων και ο τρόπος μορφοποίησης του κειμένου θα πρέπει να γίνεται με ομοιόμορφο τρόπο σε ολόκληρο το Διαδικτυακό τόπο.  Περιορίστε τη χρήση χρωμάτων στο απολύτως απαραίτητο, γιατί αποσπούν την προσοχή των χρηστών. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 31

32 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην φιλοξενία;  Ο χώρος στον οποίο θα φιλοξενήσετε το Διαδικτυακό σας τόπο θα πρέπει να δίνει γρήγορη πρόσβαση στον επισκέπτη.  Θα πρέπει έχετε υπόψη σας ότι ένας μέσος επισκέπτης σας δεν θα περιμένει πάνω από πέντε δευτερόλεπτα για να δει μία από τις ιστοσελίδες του Διαδικτυακού σας τόπου.  Ο πάροχος που θα διαλέξετε για τη φιλοξενία θα πρέπει να ικανοποιεί πλήρως της ανάγκες σας. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 32

33 Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω μετά;  Αφού ο Διαδικτυακός Τόπος ξεκινήσει τη λειτουργία του είναι πολύ σημαντικό:  Να τον κρατάτε πάντα επίκαιρο με νέο περιεχόμενο.  Να παρακολουθείτε τα στατιστικά χρήσης του. Μία ενδιαφέρουσα υπηρεσία, η οποία παρέχει τέτοιου είδους στατιστικά, είναι η υπηρεσία Analytics της εταιρίας Google (http://analytics.google.com)http://analytics.google.com  Να φροντίζετε για την ανανέωση της εμφάνισής του ανά τακτά διαστήματα. Η ανανέωση εμφάνισης είναι καλό να γίνεται τουλάχιστον κάθε δύο χρόνια. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 33

34 Πάντα να θυμάστε ότι… 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 34 «…οι χρήστες περνάνε το μεγαλύτερο τμήμα του χρόνου τους σε άλλους Διαδικτυακούς τόπους και όχι στο δικό σας.» Ο νόμος του Jakob Nielsen


Κατέβασμα ppt "Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ε ΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Υ ΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ν ΕΩΝ Α ΓΡΟΤΩΝ Παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό Πρωτοπόρες Μέθοδοι Προώθησης & Πώλησης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google