Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
‘’ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ‘’ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ: Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΤΑΞΗ: Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

2 ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΑ ΖΩΑ ΩΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΤΑ ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΕ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΚΟΜΙΚ-ΕΙΚΟΝΕΣ

3 ‘’ Ένας πολιτισμός κρίνεται από το πώς οι άνθρωποι συμπεριφέρονται στα ζώα. ‘’ Μαχάτμα Γκάντι

4 Το Κόμικ του Αρκά: ‘’Πειραματόζωα‘’
ΤΑ ΖΩΑ ΩΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ Το Κόμικ του Αρκά: ‘’Πειραματόζωα‘’

5 ( Α ΟΜΑΔΑ) Ποιο είναι το μήνυμα που μεταφέρει το κόμικ του Αρκά;
Το κόμικ του Αρκά προσπαθεί να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο την εκμετάλλευση των ζώων, από τους ανθρώπους, ως πειραματόζωα απ’την οπτική πλευρά των ζώων. Οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται τα ζώα χωρίς να υπολογίζουν τα δικαιώματά τους και συγχρόνως τις επιπτώσεις που μπορεί να υπάρξουν στο οικοσύστημα. Μανουσάκης Θάνος Κουτσολιάκου Ειρήνη

6 ΚΟΜΙΚ

7 Μανουσάκης Θάνος Κουτσολιάκου Ειρήνη

8 ( Β ΟΜΑΔΑ) Ποιο είναι το μήνυμα που μεταφέρει το κόμικ του Αρκά;
Το κόμικ του Αρκά μας μεταφέρει διάφορα μηνύματα. Αρχικά, καταλαβαίνουμε ότι στις μέρες μας πολλά ζώα χρησιμοποιούνται ως πειραματόζωα και τα αποτελέσματα που προκαλούν αυτά τα πειράματα δρουν πολύ εύκολα στον οργανισμό των ζώων. ‘Όπως με χιουμοριστικό τρόπο λέει ο Αρκάς «Μία εβδομάδα, αλλά του έχουν προκαλέσει πρόωρη γήρανση… Του δίνουν μία ουσία που τον γερνάει με απίστευτη ταχύτητα!» καταλαβαίνουμε ότι τα αποτελέσματα που προκαλούν ποικίλουν.

9 ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ

10 Πολλές φορές έχει ως αποτέλεσμα τη θανάτωση των ζώων πράγμα που δείχνει ότι οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται σε μεγάλο βαθμό τα ζώα χωρίς να σκέφτονται τις επιπτώσεις. Κάτι ακόμη που παίρνουμε από το κόμικ είναι ότι πολλές φορές αυτά τα πειράματα έχουν ως αποτέλεσμα και τη σωματική παραμόρφωση των ζώων Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι από το θάνατο των ζώων έχουμε καταλήξει να υπάρχουν στον πλανήτη μας πολλά είδη προς εξαφάνιση . Όσο περνάει ο καιρός αυτή η κατάσταση αντί να μειώνεται αυξάνεται , αφού όλο και περισσότερα ζώα χρησιμοποιούνται για διάφορα πειράματα , αυτό είναι ένα ακόμη μήνυμα που μας δίνει το κόμικ… Νίκος Γεωργακόπουλος Μαρία Σταυροπούλου

11 ΚΟΜΙΚ Νίκος Γεωργακόπουλος Μαρία Σταυροπούλου

12 ΤΑ ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ

13 Μήνυμα που μεταφέρει η αφίσα στο κοινό
Η Αφίσα του Αρκτούρου θέλει να μας προβληματίσει και να μας κάνει να σκεφτούμε ότι τα ζώα είναι κάτοικοι της Γης όπως και εμείς. Οι καταστροφικές πράξεις των ανθρώπων τα τελευταία χρόνια, έχουν οδηγήσει στην εξαφάνιση πολλών ειδών λόγω καταστροφής του φυσικού τους περιβάλλον. Η ανθρώπινη επεκτατική συνήθεια έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στο περιβάλλον διώχνοντας τα ζώα από το ίδιο τους το σπίτι.

14 Αυτό το γεγονός πρέπει να μας προβληματίσει καθώς, σύμφωνα και με την αφίσα, « η Γη έχει χώρο για όλους μας!!». Ρίχνοντας μια πρώτη ματιά στην αφίσα καταλαβαίνουμε ότι τα ζώα δεν ανέχονται άλλο αυτή την αλαζονεία των ανθρώπων καθώς έχουν υποστεί τα πάνδεινα. Επίσης ο τρόπος παρουσίασης της αρκούδας μας δείχνει ότι ήδη έχει αρχίσει να εξαφανίζεται. Βαρδαλή Εύα Δημητρακόπουλος Τάσος

15

16 το παιδικό τραγούδι «μπάρμπα-Μπρίλιος»
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ το παιδικό τραγούδι «μπάρμπα-Μπρίλιος» Ο μπαρμπα-Μπρίλιος, ο μπαρμπα-Μπρίλιος είχε ένα γάλο, είχε ένα γάλο πολύ μεγάλο.. πολύ μεγάλο ! Και τον ετάιζε, και τον ετάιζε, μέλι και ταχίνι, μέλι και ταχίνι για να τον παχύνει.. για να τον παχύνει ! Και τον ετάιζε, και τον ετάιζε, ψωμί κι αλάτι, ψωμί κι αλάτι για να κάνει πλάτη.. για να κάνει πλάτη ! Και τον ετάιζε, και τον ετάιζε, ψωμί, γαρδούμπα, ψωμί, γαρδούμπα, για να κάνει τούμπα.. για να κάνει τούμπα ! Και τον ετάιζε, και τον ετάιζε, ψωμί, μπουγάτσα, ψωμί, μπουγάτσα για να κάνει μπράτσα.. για να κάνει μπράτσα ! Και τον ετάιζε, και τον ετάιζε, ψωμί και χόρτα, ψωμί και χόρτα, ωσπου δε χώραγε από την πόρτα ! ώσπου δε χώραγε από την πόρτα ! Ωσπου μια μέρα, ώσπου μια μέρα με δίχως ήλιο, με δίχως ήλιο, ο γάλος έφαγε...τον μπαρμπα-Μπρίλιο ! ο γάλος έφαγε...τον μπαρμπα-Μπρίλιο !

17 (Α ΟΜΑΔΑ) Συμπεράσματα που εξάγουμε για την εκπαίδευση που εφαρμόζουν οι άνθρωποι στα ζώα Η εκπαίδευση των ζώων στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο δεν γίνεται με τον καλύτερο τρόπο για όλα τα ζώα. Γι’ αυτό το 1978 στο Παρίσι η ‘Ενωση Δικαιωμάτων των Ζώων εξέδωσε σε 14 άρθρα τη διακήρυξη των δικαιωμάτων των ζώων. Παρόλα αυτά το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό. Χαρακτηριστικά αναφέρεται σε αυτό το παιδικό τραγούδι «μπάρμπα-Μπρίλιος» όπου όπως φαίνεται ο βασικός μας ήρωας προσπαθεί να οδηγήσει τον γάλο του στο επιθυμητό μέγεθος, ώστε να τον απολαύσει σε ένα γεύμα του. Αυτή του η προσπάθεια ήταν ανεπιτυχής, καθώς έγινε το αντίθετο.

18 Μήνυμα της τελευταίας στροφής του τραγουδιού
Στη τελευταία στροφή του παραπάνω τραγουδιού παρατηρούμε ότι τελικά η μητέρα φύση στρέφεται εναντίον μας και μας καταστρέφει και εμάς τους ίδιους ψυχικά. Επίσης, ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό του κειμένου του Αντώνη Σουρούνη «Άνθρωποι και δελφίνια», όπου ο συγγραφέας εκφράζει τη δυσαρέσκεια του ως προς την κακοποίηση και την εκμετάλλευση των ζώων και συγκεκριμένα των δελφινιών. Μπίκας Αντώνιος Μπροδήμας Δημήτριος Σιοκόλα Αικατερίνη

19 (Α ΟΜΑΔΑ) ΤΡΑΓΟΥΔΙ : «Ήμουν κάποτε ένας σκύλος»
Καθαρόαιμο μπουλντόγκ Άσπρος άσπρος σαν το χιόνι Και γεμάτος περηφάνια Σαν τον λόρδο περπατώ Μα η άμοιρη η ζωή μου Με οδήγησε εδώ Να πονάω και να κλαίω Απ’ το ξύλο τώρα εγώ Τώρα είμαι στη βροχή Και το audi από πάνω Μ’ έκανε καλό χαλί Μα τώρα στον παράδεισο επάνω Πάλι μόνος τριγυρνώ Στην πόλη να ξαναγυρνούσα Να ζούσα όμορφα κι εγώ!!!!! Μπίκας Αντώνιος Μπροδήμας Δημήτριος Σιοκόλα Αικατερίνη

20 (Β ΟΜΑΔΑ) Συμπεράσματα που εξάγουμε για την εκπαίδευση που εφαρμόζουν οι άνθρωποι στα ζώα
Εδώ και χρόνια, ο άνθρωπος θέλοντας την οικονομική του εξασφάλιση, εκπαιδεύει τα ζώα και έπειτα τα εκμεταλλεύεται, με το να εμφανίζονται σε τσίρκα, πανηγύρια κτλ., και να παρουσιάζουν διάφορα νούμερα. Η εκπαίδευση των ζώων ποικίλει γιατί ο άνθρωπος προσπαθεί κάθε φορά να πετύχει ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Ένα αδιάψευστο παράδειγμα εκμετάλλευσης και εκπαίδευσης ζώου, είναι το παιδικό τραγούδι «Ο μπαρμπα-Μπρίλιος». Το τραγούδι αυτό μιλά για τον μπαρμπα-Μπρίλιο, ο οποίος έχει ένα γάλο που προσπαθεί να τον εκπαιδεύσει ταΐζοντάς τον ώστε να τον παχύνει και να κάνει πλάτη, μπράτσα αλλά και τούμπες, για να είναι δυνατός την ημέρα που θα εκτελέσει τα νούμερά του.

21 Το κύριο συμπέρασμα είναι ότι ο άνθρωπος προσφέρει κίνητρα στο ζώο που θέλει να εκμεταλλευτεί και μέσω αυτού το ζώο να μπορέσει να μάθει την εκτέλεση του νούμερού του, αλλά υπάρχουν και διαφορετικοί τρόποι εκπαίδευσης, πιο σκληροί, δηλαδή η βία, όπως το μαστίγωμα. Στην τελευταία στροφή του τραγουδιού βλέπουμε ότι ο γάλος έφαγε τον μπαρμπα-Μπρίλιο.

22 Μήνυμα της τελευταίας στροφής του τραγουδιού
Το μήνυμα που μεταφέρει η στροφή αυτή είναι ότι ο γάλος είχε συνηθίσει να τρώει τόσο πολύ που έφτασε σε σημείο να μην χωράει από την πόρτα και στο τέλος ως αποτέλεσμα έφαγε τον μπαρμπα-Μπρίλιο. Εδώ, ο ανώνυμος δημιουργός θέλει να δείξει ότι στο τέλος ο ίδιος ο άνθρωπος μετά από την οικονομική εκμετάλλευση του ζώου, αισθάνεται τύψεις και γι’αυτό φαίνεται η μεταφορά ότι ο γάλος έφαγε τον μπαρμπα-Μπρίλιο δηλαδή ότι ο ίδιος τελικά κυριεύτηκε από τύψεις. Τσαμασιώτης Γεώργιος-Κωνσταντίνος Παπαναστάση Σοφία

23 (Β ΟΜΑΔΑ) ΤΡΑΓΟΥΔΙ : «Η αρκούδα η Μιμή»
Η καθημερινότητά μου είναι κοινή σαν όλες τις άλλες αρκούδες, ξυπνάω πρωί, τρέχω πολύ πιάνω σολομούς σαν τις άλλες λιχούδες. Όμως κάποιες φορές, έρχονται δύσκολες στιγμές, γιατί πολλοί τρελολαθροκυνηγοί, με κυνηγούν για το τομάρι μου μα εγώ τους ξετρελαίνω με τη χάρη μου. Μα τώρα δυσκολότερη ζωή, με τα νέα οδικά δίκτυα, έχουν δυστυχώς σκοτωθεί, αρκετές φίλες μου σε τροχαία ατυχήματα, καθώς η πολιτεία αδιαφορεί έχουμε μείνει σχεδόν στη μοίρα μας. Το χειμώνα ευτυχώς εδώ στην Ελλάδα το κλίμα είναι καλό και δεν κοιμάμαι για πολύ καιρό κατά τη χειμερία νάρκη. Κλείνοντας το τραγούδι αυτό πρέπει να πω ευχαριστώ στις αντικυβερνητικές σε όλη την επικράτεια που προσπαθούν και κάνουν το καλύτερο που μπορούν για μας τα ζώα. Τσαμασιώτης Γεώργιος-Κωνσταντίνος Παπαναστάση Σοφία

24 Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡ ΜΕΝΤΙΟΥ Ανωχώρι κατωχώρι ανηφόρι κατηφόρι και με κάμα και βροχή ώσπου μου 'βγαινε η ψυχή Είκοσι χρονώ γομάρι σήκωσα όλο το νταμάρι κι έχτισα στην εμπασιά του χωριού την εκκλησιά του χωριού την εκκλησιά Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόϊ κι άλλο πόδι όργωνα στα ρέματα τα φεδό σας στρέμματα Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα να σκοτώνονται οι λαοί για τ' αφέντη το φαί για τ' αφέντη το φαί

25 Η ζωή του Κυρ Μέντιου δίπλα στον άνθρωπο
Ο κυρ –Μέντιος είναι ένα ζώο το οποίο ήταν σκληρά εκμεταλευόμενο. Τον φόρτωναν με βαριά πράγματα και τον έβαζαν να τα κουβαλάει ακόμα και με βροχή. Όπως αναφέρεται στο ποιήμα ‘έχτισε’ μια ολόκληρη εκκλησία. Τον έβαζαν να οργώνει στα στρέμματα του αφεντικού του, και στον πόλεμο, τον φόρτωναν με πολυβόλα με κίνδυνο η ζωή του, καθώς ήταν εκτεθειμένος στο πεδίο της μάχης. Γιώργος Μπούρας Τόνια Κάτσικα

26 ΤΡΑΓΟΥΔΙ : «Δρόμος προς την ελευθερία»
Ήμουν δύο χρονών όταν με πήραν από ΄σένα και με πήγαν μακριά σ΄ένα τσίρκο, μια αρένα. Εκεί ζω τα τελευταία έξι χρόνια της ζωής μου δίχως την ελευθερία μου, μέσα στο κλουβί της ψυχής μου. Όλα αυτά τα χρόνια, τρείς άκαρδοι εκπαιδευτές, με μαστίγωναν στερώντας μου όλες τις χαρές έπρεπε να γίνομαι πιο επιθετικός και εκνευρισμένος, για να κάνω τον κόσμο να νιώθει φοβισμένο. Σκέφτομαι τις θυσίες που έχω κάνει ... Πεινασμένος, πονεμένος και μαστιγωμένος. Κάποτε πίστεψα ότι ήμουνα και γάτα αφού προσπάθησαν να με ταίσουν ψάρια. Τέτοια πείνα είχα πάντα ο καημένος Που ήθελα να ορμήσω με λύσσα στον Μένιο, τον ελεφαντένιο ! Αλλά δεν υπάρχει λόγος για ανησυχία Θα βρώ τον δρόμο μου προς την ελευθερία... θα αποδράσω από εδώ πέρα, και θα τρέξω ελεύθερος σαν τον αέρα. Γιώργος Μπούρας Τόνια Κάτσικα

27 ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΓΟΥΙΛΙ
ΤΑ ΖΩΑ ΣΕ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΓΟΥΙΛΙ

28 Τα θέματα που θίγονται στην ταινία
Το κύριο θέμα της ταινίας είναι η φιλία μεταξύ ανθρώπου και ζώου, συγκεκριμένα ενός μικρού μοναχικού αγοριού με μία φάλαινα όρκα η οποία είναι αιχμάλωτη στο ενυδρείο που δουλεύει ο μικρός. Με το πέρασμα του χρόνου το παιδί αναπτύσσει αισθήματα φιλίας με τον ‘willy’, όπως είναι το όνομα της φάλαινας, καθώς ανακαλύπτει ότι έχουν πολλά κοινά.

29 Ένα από αυτά είναι ότι και οι δύο νιώθουν μόνοι, αφού ζουν χωρίς τους γονείς τους κάτι το οποίο κάνει τη φιλία τους πολύ δυνατή. Επίσης και οι δύο έχουν την ανάγκη μιας αληθινής φιλίας γιατί ψάχνουν μια διέξοδο απ ‘ την μοναξιά τους. Η ανάγκη αυτή κάνει την σχέση τους αδελφική. Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα που θίγετε στην ταινία είναι η αιχμαλωσία του ζωών και η αρμονική συνύπαρξη ανθρώπων και ζώων.

30 Σύνθεση κειμένου το οποίο συνοδεύει την ταινία
Ένα βράδυ δίπλα στην πισίνα ο μικρός μιλά στον willy για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μικρός στη ζωή του και προβληματίζετε όσον αφορά την αιχμαλωσία του willy. << willy,willy>>φωνάζει ο μικρός και η φάλαινα ανταποκρίνεται στο κάλεσμα του. <<θέλω να σου μιλήσω>> η φάλαινα κουνάει καταφατικά το κεφάλι της. <<Νιώθω τόσο μόνος ζώντας χωρίς την μητέρα μου, είσαι ο μόνος μου που μπορώ να μιλήσω. Φαντάζομαι ότι και εσύ νιώθεις όπως εγώ.

31 Σου λείπει η μητέρα σου, ε
Σου λείπει η μητέρα σου, ε? Μάλλον ναι, καταλαβαίνω πως νιώθεις, ήμαστε στην ίδια κατάσταση. ? Μάλλον ναι, καταλαβαίνω πως νιώθεις, ήμαστε στην ίδια κατάσταση. Θυμάμαι την δική μου, ήταν η μόνη που με καταλάβαινε και νοιαζόταν πραγματικά για μένα. Θα πρέπει να σου λείπει πολύ η δικιά σου μητέρα. Μα πώς μπόρεσαν να στο κάνουν αυτό? Πρέπει να είσαι πολύ λυπημένος με ότι σου έκαναν. Σε αιχμαλώτισαν και σου στέρησαν την ευκαιρία να ζεις ελεύθερος με αυτούς που αγαπάς. Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι άνθρωποι είναι τόσο σκληροί! Όμως πιστεύω σ’ εσένα και είμαι σίγουρος πως μια μέρα θα συναντήσεις τους γονείς σου και τότε θα ζήσεις έτσι όπως πραγματικά σου αξίζει, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ >> Άνθια Μουσσά Βασίλης Παναγόπουλος

32 Εξειδικευμένα προγράμματα περιβαλλοντικής ενημέρωσης
ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ! Εξειδικευμένα προγράμματα περιβαλλοντικής ενημέρωσης Δάσος, το σπίτι της αρκούδας Οι μαθητές που επισκέπτονται το Περιβαλλοντικό Κέντρο ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που υλοποιείται σε φυσικό χώρο το δάσος του Νυμφαίου που αποτελεί τυπικό βιότοπο αρκούδας και έχει ως στόχο να κατανοήσουν τα παιδιά με βιωματικό τρόπο τη σημασία της διατήρησης της καφέ αρκούδας και τη σύνδεση της ύπαρξής της με την καλή λειτουργία του δάσους.

33 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ Καλημέρα σας, Είμαστε μία ομάδα μαθητών από την Δευτέρα Γυμνασίου της Ελληνογαλλικής Σχολής Πειραιά "Ο Άγιος Παύλος". Κάνουμε μία εργασία πάνω στα ζώα και όλα όσα τα αφορούν, με κεντρικό μας θέμα τα δικαιώματά τους. Είμαστε οι μαθητές Γιώργος Κοκκώλης Παπαδόπουλος και Ευαγγελία Δαμίγου και εκπροσωπούμε την ομάδα μας , η οποία αποτελείται από 19 μαθητές υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριάς μας κ.Μαρίας Πρελορέντζου. Πρώτα από όλα θα θέλαμε να σας ζητήσουμε περαιτέρω πληροφορίες σε σχέση με την οργάνωσή σας καθώς και αν θα μπορούσατε να μας προτείνετε ποιά από τα προγράμματά σας να παρακολουθήσουμε.

34 Με εκτίμηση , Γιώργος Κοκκώλης Παπαδόπουλος και Ευαγγελία Δαμίγου
Διαβάσαμε ότι πρέπει να έχουμε ολοκληρώσει το 18ο έτος ζωής μας για να μπορέσουμε να γίνουμε εθελοντές στην οργάνωσή σας. Για αυτό το λόγο αναρωτιόμαστε αν με κάποιο τρόπο θα μπορούσαμε να συμβάλλουμε μέσω του εθελοντικού μας ομίλου. Αυτός ο όμιλος έχει βοηθήσει σε αρκετά προγράμματα , όπως η δεντροφύτευση στο Πάρκο Τρίτση , ο καθαρισμός του προαυλίου και του δρόμου που περιβάλλει το αρχαιολογικό μουσείο Πειραιά , και επίσης στην δεντροφύτευση που έγινε από το κανάλι ΣΚΑΙ στην Πεντέλη. Επομένως θα θέλαμε πάρα πολύ να σας επισκεφθούμε και εκτός από το να παρακολουθήσουμε κάποιο από τα προγράμματά σας , να σας προσφέρουμε και την δική μας βοήθεια.      Αναμένουμε με ανυπομονησία την απάντησή σας και ελπίζουμε να μας δώσετε αρκετές πληροφορίες. Ελπίζουμε να μας χρειαστείτε και η βοήθειά μας να σας φανεί όσο το δυνατό περισσότερο χρήσιμη. Ευχαριστούμε που μας αφιερώσατε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας. Με εκτίμηση , Γιώργος Κοκκώλης Παπαδόπουλος και Ευαγγελία Δαμίγου

35 ΚΟΜΙΚ-ΕΙΚΟΝΕΣ Εγώ μπορεί να εξαφανιστώ, το κρίμα όμως στο λαιμό σας !!!

36 Έτσι που έχει γίνει ο καιρός, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι ηλιοθεραπεία !!!

37 Όπως έχει γίνει ο κόσμος, ούτε να τον βλέπω δεν θέλω !!!

38 Σε λίγο καιρό, θα με βλέπετε ΜΟΝΟ σε εικόνες !!!
Σε λίγο καιρό, θα με βλέπετε ΜΟΝΟ σε εικόνες !!! Ανδρικόπουλος Νικόλας Παχάκη Μαγδαληνή

39 CREDITS ΥΛΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΕΦΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ:
Μανουσάκης Θάνος & Κουτσολιάκου Ειρήνη Νίκος Γεωργακόπουλος & Μαρία Σταυροπούλου Βαρδαλή Εύα & Δημητρακόπουλος Τάσος Μπίκας Αντώνιος,Μπροδήμας Δημήτριος & Σιοκόλα Αικατερίνη Τσαμασιώτης Κωνσταντίνος & Παπαναστάση Σοφία Άνθια Μουσσά & Βασίλης Παναγόπουλος Γιώργος Μπούρας & Τόνια Κάτσικα Γιώργος Κοκκώλης Παπαδόπουλος & Ευαγγελία Δαμίγου Ανδρικόπουλος Νικόλας & Παχάκη Μαγδαληνή ΕΦΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: Γιώργος Μπούρας


Κατέβασμα ppt "ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google