Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βελτίωση για καλύτερη, ασφαλέστερη Υγεία και Κοινωνική Φροντίδα Ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής πρακτικής 2013-14.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βελτίωση για καλύτερη, ασφαλέστερη Υγεία και Κοινωνική Φροντίδα Ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής πρακτικής 2013-14."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βελτίωση για καλύτερη, ασφαλέστερη Υγεία και Κοινωνική Φροντίδα Ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής πρακτικής NHS Institute for Innovation and Improvement in partnership with University of Hertfordshire

2 Βελτίωση υπηρεσιών Ποιός το κάνει αυτό?

3 Institute for Innovation and Improvement - The vision Κάθε άτομο είναι ικανό, έχει τη δυνατότητα και ενθαρρύνεται να συνεργάζεται με άλλους για να βελτιώσει το δικό του μέρος στην υπηρεσία. Discipline of improvement in health and social care (Penny, 2003)

4 Μαθησιακά αποτελέσματα Μέχρι το τέλος της συνεδρίας οι μαθητές θα είναι σε θέση να: •Πάρουν την ευθύνη για τη βελτίωση των υπηρεσιών •Κατανόηση της διαδικασίας χαρτογράφησης και σχέδιο για κυκλικές σπουδές

5 • Για την ανάπτυξη της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας οι μαθητές πρέπει να είναι περίεργοι για το πώς θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους • Να είναι δεκτικοί σε διαφορετικές ιδέες και είναι σε θέση να επιφέρουν τις κατάλληλες αλλαγές, εφαρμόζοντας εργαλεία και τεχνικές στο δικό τους επαγγελματικό πλαίσιο. Ο στόχος είναι να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση της βελτίωσης

6 Γνωρίζουμε ότι … Κάθε σύστημα είναι τέλεια σχεδιασμένο για να επιτευχθεί το αποτέλεσμα που Και … • Αν θέλουμε να έχουμε διαφορετικά αποτελέσματα πρέπει να αλλάξει το σύστημα Don Berwick, Institute for Healthcare Improvement

7 … κάνει τα πράγματα καλύτερα για τους ασθενείς / χρήστες των υπηρεσιών, τους φροντιστές τους και το προσωπικό... Όσον αφορά την εμπειρία, την ασφάλεια, την πρόσβαση, αποτελέσματα, κλπ. Τι σημαίνει βελτίωση? Eileen Huish IPWHSC 10 11

8 Ποιός ξέρει να μαγειρεύει?

9 συχνά βασιζόμαστε στη «σκέψη», αντί να σκεφτόμαστε με διαφορετικό τρόπο.

10 Πρώτα Αλλαγή … • περισσότερο προσωπικό • εξοπλισμός • χρήματα • χρόνος Ιδιες σκέψεις

11 Και άλλη αλλαγή … πραγματική διαφορά • ανασχηματισμός Τα σημαντικά προβλήματα που έχουμε δεν μπορούν να λυθούν στο ίδιο επίπεδο σκέψης με το οποίο τα δημιούργησε Albert Einstein

12 Χαρτογράφηση της διαδικασίας • Ένας χάρτης της διαδρομής του ασθενή είναι μια οπτική αναπαράσταση - μια εικόνα ή μοντέλο - των σχετικών διαδικασιών και διοικητικών διαδικασιών. Ο χάρτης δείχνει πώς έχουν τα πράγματα και τι θα συμβεί, παρά το τι πρέπει να γίνει

13 Διαδικασία… Επιλέξατε τη διαδικασία e.g. A Cake

14 … Επιλέξατε διαδικασία Χαρτογράφηση Διαδικασία

15 Διαδικασία … Επιλέξατε διαδικασία Ανάλυση της συγκεκριμένης διαδικασίας Χαρτογράφηση

16 Αναγνώριση ευκαιριών για βελτίωση Επιλέξατε διαδικασία Χαρτογράφηση διαδικασία… Ανάλυση διαδικασίας

17 Ανάλυση της κάθε κατάστασης Πολλα βήματα Καθυστέρηση συμφόρηση αναδιατύπωση κυκλώματος Χρονικό διάστημα μεταξύ των σταδίων μπορεί να σημειωθεί πάνω από τα βέλη

18 • Δείχνει το έργο ή δραστηριότητα • Το στάδιο της διαδικασίας όπου ένα ερώτημα ζητείται ή μια απόφαση απαιτείται • Έναρξη της διαδικασίας, εισροές που απαιτούνται και στο τέλος της διαδικασίας με τα αποτελέσματα • Κατεύθυνση ή ροή της διεργασίας

19 Εντοπισμός ευκαιριών για τη βελτίωση With as few steps as possible Μικρά βήματα Κάθε βήμα να έχει αξία για την πρόοδο

20 Μοντέλο βελτίωσης Langley et al (1996) Τι θέλετε να πετύχετε? Πώς θα μετρήστε την αλλαγή Τι αλλαγές μπορείτε να κάνετε που θα έχει ως αποτέλεσμα τις βελτιώσεις που ψάχνετε; Στόχοι Μέτρηση ιδέες,. Τρία θεμελιώδη ερωτήματα για τη βελτίωση

21 PDSA Cycle πως θα γίνει αλλαγή Act Plan Study Do Deming & Walton (1992) • σκοπός • Ερωτήσεις / προβλέψεις • Σχέδιο για την εκτέλεση του κύκλου • (ποιος, τι, πού, πότε) •Σχέδιο για τη συλλογή δεδομένων • Εκτελέστε το πρόγραμμα • προβλήματα • απρόσμενες παρατηρήσεις • Ξεκινήστε την ανάλυση • των δεδομένων •Συμπληρώστε την ανάλυση των δεδομένων • Συγκρίνετε τα δεδομένα προβλέψεις • Συνοψίστε τι μαθεύτηκε • Τι αλλαγή πρόκειται να γίνει • Επόμενος κύκλος;

22 Θεωρίες Ιδέες Αλλαγές Αποτέλεσμα Βελτίωση DS AP DS AP DS AP DS AP

23 Langley et al (1996) ActPlan StudyDo Πως αλλάζουμε? Πώς να απαντηθεί το 3ο θέμα Μοντέλο βελτίωσης Τι θέλετε να πετύχετε? Πώς θα μετρήστε την αλλαγή? ? Στόχοι Μέτρηση Ιδέες Τρία θεμελιώδη ερωτήματα για τη βελτίωση Τι αλλαγές μπορείτε να κάνετε που θα έχει ως αποτέλεσμα τις βελτιώσεις που ψάχνετε;

24 Μικρές αλλαγές οδηγούν σε μεγάλη βελτίωση

25 Βιβλιογραφία Batalden PB & Stoltz PK (1993) A Framework for the Continual Improvement of Healthcare: Building and Applying Professional and Improvement Knowledge to Test Changes in Daily Work. Journal on Quality Improvement, October. 19 (10) Berwick DM (1996) A primer on leading the improvement of systems. British Medical Journal Cox S, Wilcock P & Young J (1999) Improving the Repeat Prescribing Process in a Busy General Practice - A study using continuous quality improvement methodology, Quality in Health Care, Nelson G, Batalden P, Plume S, Mohr J (1996) Improving Health Care Part 2 - A Clinical Improvement Worksheet and Users’ Manual. The Joint Commission Journal on Quality Improvement. 22 (8) NHS III (2007) The Improvement Leaders’ Guide to Process Mapping, Analysis and Redesign. NHS Institute for Innovation and Improvement, NHS III and University of Warwick (2007) Going lean in the NHS: How lean thinking will enable the NHS to get more out of the same resources. Scholtes PR Joiner BL Streibel BJ (2003) The Team Handbook (3rd ed) Joiner Assoc. Inc. Madison. Bibliography


Κατέβασμα ppt "Βελτίωση για καλύτερη, ασφαλέστερη Υγεία και Κοινωνική Φροντίδα Ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής πρακτικής 2013-14."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google