Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Λευτέρης Δάλπης Δ ’2 1 ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Λευτέρης Δάλπης Δ ’2 1 ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Λευτέρης Δάλπης Δ ’2 1 ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

3 Αυτοκρατορική οικογένεια της Ιαπωνίας αναφέρεται σε εκείνα τα μέλη της εκτεταμένης οικογένειας να βασιλέψει Αυτοκράτορας της Ιαπωνίας ποιοι αναλαμβάνουν τα επίσημα και δημόσια καθήκοντα, όπως και τα δευτερεύοντα παιδιά τους. Σήμερα Ο 125 ος Αυτοκράτορας της Ιαπωνίας ο Ακιχίντο κυβερνά οποίος πήρε τον θρόνο το Θέμα : Αυτοκρατορική οικογένεια

4 Η σημαία της Ιαπωνίας, γνωστή και ως « Σημαία του ήλιου » είναι λευκή με ένα μεγάλο κόκκινο κύκλο που εκπροσωπεί τον ανατέλλοντα ήλιο - χινομαρού, στο κέντρο. Υιοθετήθηκε το Η χώρα έχει σύνταγμα από τις 3 Μαΐου του Θέμα : Εθνικη σημαία

5 Το Kimi ga yo είναι ο εθνικός ύμνος της Ιαπωνίας, γνωστός και ως « Η βασιλεία του Αυτοκράτορα ». Είναι ένας από τους μικρότερους εθνικούς ύμνους που χρησιμοποιούνται επί του παρόντος. Αν και θεωρείται ότι τον ψάλλουν μέχρι οι πέτρες να καλυφθούν από βρύα. Θέμα : Εθνικός ύμνος Στοίχοι :(Kimi ga yo wa Chiyo ni Yachiyo ni Sazare ishi no Iwao to narite Koke no musu made)

6 Η Ιαπωνία είναι μια χώρα που αποτελείται από 5 νησιά. Τα ( Χοκάιντο, Χόνσου, Σικόκου, Κιούσου και Οκινάουα ). Επίσης συνοδεύονται από μικρότερα νησιά. Ο καιρός είναι διαφορετικός σε κάθε μέρος π. χ. βόρεια κάνει πολύ κρύο. Θέμα : Φυσικό Περιβάλλον και Γεωγραφία.

7 Το όρος Φούτζι είναι το ψηλότερο βουνό της Ιαπωνίας, με υψόμετρο μέτρα. Βρίσκεται περίπου εκατό χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Τόκιο από όπου είναι ενεργό ηφαίστειο. Ο εξαιρετικά συμμετρικός κώνος του Φούτζι είναι γνωστό σύμβολο της Ιαπωνίας και διαδεδομένο σε φωτογραφίες και ως θέμα ζωγραφικών πινάκων. Θέμα : Όρος Φούτζι. Φούτζι

8 Η μεγαλύτερη λίμνη της Ια π ωνίας, η λίμνη Μ π ίουα (670 τ. χλμ ). Η Ια π ωνία διαθέτει π ολλές λίμνες κάθε μεγέθους και σχήματος. Η λίμνη Μ π ίουα είναι η μεγαλύτερη α π’ αυτές. Θέμα : λίμνη Μπιούα

9 Τα σπίτια είναι μεγάλα, με τρεις έως τέσσερις ορόφους κάτω από τη στέγη που φτάνει χαμηλά, σε μικρή απόσταση από το έδαφος, τα παραδοσιακά φιλοξενούσαν πολλά μέλη της ίδιας οικογένειας, αλλά αποτελούσαν και λειτουργικούς χώρους για μια σειρά από τεχνικές και αγροτικές δραστηριότητες. Θέμα : στέγαση

10 Με τον όρο Kimono, εννοούμε την Ιαπωνική παραδοσιακή ενδυμασία που δε σημαίνει τίποτα άλλο παρά, Πράγμα ( μόνο πράγμα ) για να Φορέσεις. Παλιά, το Κιμονό ήταν η καθημερινή ενδυμασία, σήμερα όμως πια, οι γυναίκες στην Ιαπωνία, προτιμούν δυτικού τύπου ενδυμασία και φορούν το Κιμονό ( κατά κύριο λόγο ) μόνο σε εκδηλώσεις στη ζωή τους. Θέμα : ενδυμασία

11  Οι Ιάπωνες είναι σεμνός και πολύ περήφανος λαός. Το εθνικό φαγητό της Ιαπωνίας είναι το σούσι, το οποίο είναι ωμό ή τσιγαριστό ψάρι. Θέμα : διατροφή

12 Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτικός, περισσότερο από 90% πληθυσμός παρακολουθεί τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόοδος περισσότερων από 2,5 εκατομμύρια σπουδαστών πανεπιστήμια και κολλέγια. Στο παρελθόν, η διαδικασία επιλογής για στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είχε περιγραφεί. Αλλά με τον αριθμό ιαπωνικών παιδιών που γεννιούνται θέστε για να μειωθείτε στο εγγύς μέλλον, η παλίρροια έχει γυρίσει τον άλλο τρόπο. Τώρα τα σχολεία πρέπει να ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να συλλέξουν τους σπουδαστές. Εντούτοις, πολλά παιδιά συνεχίζουν να στέλνονται εκτός από το κρατικό σχολείο Θέμα : εκπαίδευση

13 Τα Ιαπωνικά ομιλούνται από 127 εκατ. ανθρώπους, κυρίως στην Ιαπωνία, αλλά και σε κοινότητες Ιαπώνων μεταναστών σε όλο τον κόσμο Η Ιαπωνική γράφεται με συνδυασμό τριών διαφορετικών τύπων χαρακτήρων : Οι κινεζικοί χαρακτήρες ( ονομάζονται Κάντζι ), ενώ οι δύο γραφές χιρανκάνα και κατακάνα Τα λατινικά χρησιμοποιούνται συχνά στη σύγχρονη Ιαπωνική, για ονόματα εταιρειών, διαφημιστικούς λόγους ή υπολογιστική χρήση. Η αραβική αρίθμηση χρησιμοποιείται εν γένει, αλλά επίσης κοινός τόπος είναι η παραδοσιακή Κινεζική / Ιαπωνική αρίθμηση. Το ιαπωνικό λεξιλόγιο έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα από δάνεια άλλων γλωσσών. Μεγάλος αριθμός λέξεων προέρχονται από την Κινέζικη ή δημιουργήθηκαν βάσει κινεζικών προτύπων, σε μια περίοδο τουλάχιστον χρόνων. Από τα τέλη του 19 ου αιώνα, η Ιαπωνική δανείστηκε αρκετά μεγάλο αριθμό λέξεων, κυρίως αγγλικών.

14  Ο όρος anime ( άνιμε ) χρησιμοποιείται από τον δυτικό κόσμο για να χαρακτηρίσει τα Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια. Στα Ιαπωνικά γράφεται με τους τρεις χαρακτήρες κατακάνα και προφέρεται όπως διαβάζεται, αν και συνήθως σε διάφορες χώρες το προφέρουν ανάλογα με τους κανόνες ή τις συνήθειες προφοράς τους. Όπως και οι περισσότερες αγγλικές λέξεις που έχουν προστεθεί στην Ιαπωνική γλώσσα, έτσι και το animation συχνά " κόβεται " στην πιο σύντομη μορφή anime. Στην Ιαπωνία ως anime χαρακτηρίζονται όλα τα κινούμενα σχέδια ανεξάρτητα από την χώρα προέλευσής τους, αντίθετα εκτός Ιαπωνίας έχει καθιερωθεί να χαρακτηρίζονται ως anime μόνο τα Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια.

15 Μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιού ή παιχνιδομηχανή είναι ένας υπολογιστής διαδραστικής ψυχαγωγίας ή ένα τροποποιημένο υπολογιστικό σύστημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια ηλεκτρονική συσκευή απεικόνισης. Ο όρος « κονσόλα βιντεοπαιχνιδιού » χρησιμοποιείται για να διακρίνει ένα μηχάνημα για επιχειρήσεις που τα αγοράζουν και στη συνέχεια χρεώνουν τρίτους για να παίξουν σε αυτά. Πολλες εταιρίες στην Ιαπωνία δουλεύουν όπως η Sony και η Atari.

16 • Την π αλιά ε π οχή οι κάτοικοι της Ια π ωνίας ζούσαν α π ό το κυνηγι. Μετα καλλιεργούσαν ρύζι και άρχιζαν να ζουν σε μόνιμους οικισμούς. Α π το κυνήγι στην καλλιέργεια ρυζιού. • Τον 7 αιώνα μ. χ. καθιερωθηκε ένα συστημα διακυβερνησης με ε π ικεντρο τον Αυτοκρατορα. Το Κυοτο η νέα π ρωτεύουσα έγινε μεγαλού π ολη και άνθισε ο π ολιτισμός των ευγενών. Συγκεντρωτικό Κράτος - Αριστοκρατία • Τον 12 αιώνα μ. χ η εξουσία ήρθε στα χέρια των σογκούν ( π ολέμαρχοι ). Τον 15 αιώνα η χωρά π έρασε σε μακρά π ερίοδο αναταραχών και εσωτερικών συρράξεων. Η άνοδος των σαμουραι. Περιοδος Πόλεμων. • Με την α π οκατάσταση της ειρήνης οι σογκούν μεταφέρουν την π ρωτευουσα τους στο Εντο – σημερινό Τόκυο - και ακόλουθη σταθερότητα π ου διήρκησε 300 χρονιά με π ολιτική α π ομόνωση. Α π οκατάσταση της ειρήνης • Μετά α π ό διεθνή π ίεση ξεκινούν οι εμ π ορικές σχέσεις με άλλα κράτη τελειώνοντας την α π ομόνωση. Τέλος των σογκουν. Ιδεες και κουλτούρα εισέρχονται και δημιουργείται ένα σύγχρονο o κρατος. Εναρξη των Παγκόσμιων π όλεμων. Τέλος της α π ομόνωσης • Μετά τον Β Παγκόσμιο π όλεμο με την ήττα της Ια π ωνίας οικοδομείται ένα δημοκρατικό π ολίτευμα ανά π τυξη καλ π άζει και έτσι η Ια π ωνία ξαναστήνετε στα π οδιά της με βιομηχανικές δομές και υγιές οικονομικό μοντέλο. Μετα π ολεμικά. Μέχρι τις ήμερες μας.

17  Λευτέρης Δάλπης  Δ ’2 1 ο Πειραματικό  Σχολείο Θεσσαλονίκης ΤΕΛΟΣ Πηγές & πηγές εικώνων :Google


Κατέβασμα ppt "Λευτέρης Δάλπης Δ ’2 1 ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google