Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΙΝΑ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ!.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΙΝΑ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ!."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΙΝΑ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ!

2 ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΑΡΕΤΗ ΣΚΑΦΙΔΑΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο.Ε.Υ. Α΄ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
Β8 Δ/ΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ For more inquiries:

3 ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΑΓΑΘΩΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΑΓΑΘΩΝ 2011: ONOMAΣΤΙΚΟ ΑΕΠ 7,26 ΤΡΙΣ USD ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΑΞΙΑΣ 1,9 ΤΡΙΣ USD (ΕΝΑΝΤΙ 2,85 ΤΡΙΣ USD 2010) ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ 3,18 ΤΡΙΣ USD ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ: ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΙΟΥΑΝ ΥΠΑΙΘΡΟΣ ΓΙΟΥΑΝ

4 ΣΤΟΧΟΙ 12ΟΥ ΠΕΝΤΑΕΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2011-2015
ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΖΗΤΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΜΕΙΩΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΣΕΙΡΑΣ ΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΞΕΝΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ, ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

5 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ
ΙΑΠΩΝΙΑ, ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ, Ν.ΚΟΡΕΑ, ΤΑΪΒΑΝ ΟΓΚΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ 52% ΑΜΕΡΙΚΗ 20% ΕΥΡΩΠΗ 19%

6 Η ΚΙΝΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΥΣΙΜΑ
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ

7 Η ΚΙΝΑ ΕΞΑΓΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Η ΚΙΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ/ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΕΙ/ΕΚΤΕΛΕΙ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: ΑΘΡΟΟ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΧΑΡΗ ΣΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΞΕΝΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΦΙΚΤΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ

8 ΔΙΜΕΡΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΓΑΘΩΝ
ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΟ 2011: ΚΑΜΨΗ ΚΙΝΕΖΙΚΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΣΤΑ 2,52 ΔΙς € (12,32%), ΛΟΓΩ ΥΦΕΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΨΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΥΞΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΣΤΑ 288,25 ΕΚ. € (+84,9%), ΛΟΓΩ ΣΥΓΚΥΡΙΑΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΒΑΜΒΑΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΜΑΡΜΑΡΟΥ, ΟΡΥΚΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

9 ΤΟΜΕΙΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΖΩΪΑΣ (ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ)

10 Η ΑΓΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ, ΛΟΓΩ: ΑΥΞΗΣΗΣ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΑΠΌ ΕΓΧΩΡΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΕΠΚΙΝΔΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (ΠΧ ΜΕΛΑΜΙΝΗ ΣΤΟ ΒΡΕΦΙΚΟ ΓΑΛΑ ΣΚΟΝΗ ΤΟ 2008)

11 ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΤΗΣΗ
ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΑΡΘΕΝΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑΤΑ/ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ/ΣΝΑΚΣ/ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ (ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ) ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ/ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΝΕΡΟ/ΦΥΣΙΚΟΙ ΧΥΜΟΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΑ/ΚΟΝΣΕΡΒΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ/READY TO EAT MEALS ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΑ ΠΟΤΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΜΠΥΡΑ, ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ, ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

12 ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ
ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ/ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΛΙΑΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ: ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ (ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ, ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΗ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ, ΕΥΖΩΪΑΣ) ΚΡΑΣΙ/ΗΔΥΠΟΤΑ/ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΑ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

13 ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΜΕΣΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ, ΑΡΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΛΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ/ΔΙΑΝΟΜΕΑ/ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΌ ΚΟΙΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ H ΠΡΟΩΘΗΣΗ (PUSH) ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ

14 !!!!!! ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ-ΦΥΤΟΫΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ (SPS), ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΩΠΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΦΡΟΥΤΑ, ΛΑΧΑΝΙΚΑ, ΚΡΕΑΣ, ΜΗ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΨΕΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ SPS ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΤΙΝΙΔΙΟ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ (LABELING): ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΚΟΛΛΑΤΑΙ ΕΤΙΚΕΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΡΟΝΟΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ! ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ Η ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΘΩΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΧΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

15 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΥΣΧΕΡΕΙΕΣ
ΥΨΗΛΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΙ ΔΑΣΜΟΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΡΑΣΙ ΜΗ ΔΑΣΜΟΛΟΓΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΟΠΩΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΠ ΚΑΙ ΓΕ ΑΣΥΝΕΠΗΣ ΚΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΕΦΑΓΜΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΠΕΡΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΤΕΛΩΝΕΙΑ→ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ

16 Ο ΚΙΝΕΖΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Ο ξένος επιχειρηματίας που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στην Κίνα, πρέπει να έχει, εκ των προτέρων: Πληροφόρηση Γνώση Κατανόηση της ιδιομορφίας του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στην Κίνα και της κινεζικής κουλτούρας

17 5 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

18 ΣΕΒΑΣΟΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ!

19 ΥΠΟΜΟΝΗ

20 ΝΑΙ! Η διαφορά νοοτροπίας και η αδυναμία επικοινωνίας, λόγω γλώσσας, δημιουργεί πολλές φορές εκνευρισμό και αδημονία Η αγορά της Κίνας απαιτεί εξοικείωση με τις ιδιαιτερότητές της, υπομονή και ΕΠΙΜΟΝΗ! Οι κινέζοι υποψήφιοι συνεργάτες θέλουν χρόνο για να γνωρίσουν το προϊόν, δοκιμάσουν τον τρόπο ανταπόκρισης της αγοράς σ’ αυτό, σταθμίσουν τις προσδοκίες και τα οφέλη που αναμένουν από τη συνεργασία

21 Όταν οι Κινέζοι χαμογελούν
Μπορεί να σημαίνει ότι απλά, σκέφτονται την πρόταση συνεργασίας που τους κάνατε! Ίσως, πάλι, να μην ενδιαφέρονται αρκετά αλλά δεν θέλουν να σας κακοκαρδίσουν! Στην κινέζικη κουλτούρα, οι έμμεσες αναφορές και οι διακριτικοί υπαινιγμοί θεωρούνται καταλληλότεροι της δυτικής αμεσότητας και άνευ περιστροφών εισαγωγής στο θέμα! Οι Κινέζοι χρειάζονται το χρόνο τους! Μην ερμηνεύετε τη γλώσσα του σώματος, βάσει των δικών σας προσδοκιών! Μην απογοητευτείτε αν δεν σας απαντήσουν στο χρονικό διάστημα που θεωρείτε εσείς δόκιμο!

22 ΤΑ 3 ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ
Υπερεκτίμηση της αγοράς και της ωρίμανσής της Αφέλεια και υπερβολική εμπιστοσύνη σε αμφιβόλου προέλευσης προσφορές συνεργασίας (π.χ. μέσω διαδικτύου) Παράλειψη λήψης επαρκών πληροφοριών (έρευνα αγοράς, έλεγχος φερεγγυότητας κινεζικών εταιρειών, εισαγωγικές διαδικασίες, αξιοπιστία ντόπιου συνεργάτη, θεσμικό πλαίσιο) πριν το επιχειρηματικό ταξίδι στην Κίνα/σύναψη συμφωνίας συνεργασίας/επένδυση

23 ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ! → Μην επαφίεστε σε μεμονωμένα άτομα, Κινέζους ή Έλληνες, που σας παρουσιάζονται ως «ειδήμονες» και «δικτυωμένοι» στην αγορά της Κίνας → Μην κάνετε συναλλαγές μέσω διαδικτύου και μην ενθουσιάζεστε από υπερβολικά καλές για να είναι πράγματι καλές προτάσεις συνεργασίας → Μην παρασύρεστε από την προοπτική του εύκολου και γρήγορου κέρδους

24 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΛΑΔΙΚΕΣ ΟΠΩΣ: SIAL, ΣΑΓΚΑΗ, 7-9/5/2013 (ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ) INTERWINE CHINA, ΚΑΝΤΟΝΑ, 30/5-1/6/2013 (ΚΡΑΣΙ) OIL CHINA, ΠΕΚΙΝΟ, 23-25/9/2013 (ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ) FHC, ΣΑΓΚΑΗ, 13-15/11/2013 (ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ) ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΩΝ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (GUANXI) ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΚΑΘΩΣ ΣΤΟ 98% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΥΠΟΚΡΥΒΟΥΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ, ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

25 ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ:
ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ ΠΕΚΙΝΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ ΣΑΓΚΑΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ: ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΜΜΕ (EU SME Center), ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΔΙ (China IPR, SME Helpdesk) ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ (European Union Chamber of Commerce in China – EUCCC), ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑ ΕΕ (EU Project Innovation Centre – EUPIC),

26 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ!
ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! Η ΤΥΧΗ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΛΜΗΡΟΥΣ!


Κατέβασμα ppt "ΚΙΝΑ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ!."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google