Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεEvadine Regas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΙΜΗ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (ΤΙΜΗ-ΜΙΣΘΟΣ) ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
2
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΥΝΗΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ STATUS LIFE-STYLE (ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ) ΣΤΥΛ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΡΥΘΜΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
3
MARKETING-MIX=ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(4 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ) ΠΡΟΪΟΝ ΤΙΜΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΠΟΣ
4
ΠΡΟΪΟΝ-ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝ: ΤΙΜΗ: ΣΧΕΔΙΟ/ΜΕΓΕΘΟΣ/ΧΡΩΜΑ ΥΛΙΚΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΙΜΗ: ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕΘΟΔΟΙ/ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΙΜΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ-ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ
5
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΦΥΛΛΑΔΙΑ-ΠΡΟΣΠΕΚΤΟΥΣ ΔΩΡΑ-ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
6
ΤΟΠΟΣ: LOCATION-LOCATION AND LOCATION!
ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΩΡΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ: -Προσβασιμότητα - Ορατότητα - Χώροι στάθμευσης ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ/ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.