Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Daegu South Korea Μπαλασάς Τρύφων (Α.Ε.Μ 7345) Δήμου Ιωάννα (Α.Ε.Μ 7315)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Daegu South Korea Μπαλασάς Τρύφων (Α.Ε.Μ 7345) Δήμου Ιωάννα (Α.Ε.Μ 7315)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Daegu South Korea Μπαλασάς Τρύφων (Α.Ε.Μ 7345) Δήμου Ιωάννα (Α.Ε.Μ 7315)

2 Daegu Daegu, μητροπολιτική περιοχή • Έκταση 4,978 τ.χμ • Πληθυσμός κάτοικοι Πόλη Daegu • Έκταση 886 τ.χμ • Πληθυσμός κάτοικοι • Ακαθάριστο εγχώριο περιφερειακό προϊόν (GRDP) δολάρια

3 ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ  3 η μεγαλύτερη πόλη της Κορέας.  Θέση πάνω στον οικονομικό άξονα που συνδέει τις πόλεις Seoul-Busan.  Κλωστοϋφαντουργία, σημαντικός οικονομικός παράγοντας 13,9% συνολικής κλωστοϋφαντουργίας της χώρας και 11,9% των βιομηχανιών εκπροσωπούνται τοπικά.  Περιφερειοποιημένη πολιτική και κατ΄επέκταση τοπικός συντηρητισμός και αποκλεισμός προς τα έξω  Στόχος για πράσινη – βιώσιμη πόλη ( 50 τμ ανοικτός χώρος ανά άτομο )

4 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ  1419 Αύξηση πληθυσμού με μεγάλη ταχύτητα.  1601 Η διοικητική θέση της Daegu ενισχύεται.  1904 Ιάπωνες κατασκευάζουν σιδηροδρομική γραμμή Seoul – Busan.  1905,1906 Kατεδαφίζονται τα τείχη της πόλης, κατάληψη κέντρου από Ιάπωνες και έναρξη της διαδικασίας εκσυγχρονισμού της πόλης.  1949 Ραγδαία αύξηση του πληθυσμού.  Αφθονία εργατικού δυναμικού που οδηγεί σε ενδυνάμωση της οικονομίας.  1981 Πετυχαίνει status Jikhal-si.  1995 Πετυχαίνει status μητροπολιτικής πόλης.  2002,2003 Μικρού χρονικού διαστήματος ανάπτυξη (Παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, Πανεπιστημιάδα).

5 ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ  Κατά τη δεκαετία του 90 η κατάσταση αλλάζει τελείως  1991 και για 9 χρόνια μετά το κατά κεφαλήν ακαθάριστο περιφερειακό εγχώριο προϊόν της πόλης μειώνεται στο πιο χαμηλό.  1997 παρουσιάζεται ύφεση σε πολλούς τομείς και παύση αύξησης του πληθυσμού για τους εξής λόγους :  Εξωτερική νομισματική κρίση  Εμφάνιση Κίνας ως παράγοντας της παγκόσμιας οικονομίας  99,6% των επιχειρήσεων σε σχέση με την κλωστοϋφαντουργία ήταν μικρές και μεσαίες.  Προκειμένου να ανταποκριθεί άμεσα ο δήμος της πόλης στα παραπάνω προβλήματα ξεκινά διάφορα μεγάλα αστικά project  Milano project, ανάπτυξη της Daegu σε κλωστοϋφαντουργική βιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο  Esiapolis, εξασφάλιση επαρκών υποδομών για έκθεση, fashion shows και παροχή ανθρώπινων πόρων.  Μετά το τέλος του Κορεάτικου πολέμου η πόλη πετυχαίνει μεγάλη οικονομική ανάπτυξη, πρωτοβάθμια δύναμη πίσω από αυτήν την οικονομική ανάπτυξη είναι η βιομηχανία της κλωστοϋφαντουργίας.

6 ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Η Daegu βελτιώνει τις υποδομές συστημάτων μεταφοράς της με σκοπό την απαλλαγή από την πίεση του Gyeongbu αυτοκινητοδρόμου και της ομώνυμης σιδηροδρομικής γραμμής.  2004 Πρώτο express τρένο (Korean Train Express- KTX )  Λειτουργεί σε ταχύτητες 300 χμ/ώρα.  Περιορίζεται το χρονικό διάστημα Seoul-Busan σε μόλις 3 ώρες.  Ανάπλαση περιοχής σταθμού ΚΤΧ.  Κοινωνική επίδραση κατοίκων Daegu σε ευρύτερη περιοχή.  2006 Βελτίωση υπάρχοντος συστήματος λεωφορείων.  Προώθηση χρήσης δημόσιας συγκοινωνίας  Βήμα για την προστασία του περιβάλλοντος.  Σχέδια για υποδομή διανομής ευρείας κλίμακας και για μεγάλης κλίμακας λιμάνι στην κοντινή πόλη Pohang

7  H γραμμή του ΚΤΧ μειώνει τις αποστάσεις Seoul-Daegu-Busan

8 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  CNTP ( ολοκληρωμένο εθνικό εδαφικό σχέδιο ) παρουσιάζει το μακροπρόθεσμο όραμα για ολόκληρη την χώρα που στοχεύει στην μεταμόρφωση της Daegu σε παγκόσμιο κέντρο μόδας και κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων.  ΜCP (μητροπολιτικό σχέδιο πόλης) ενσωματώνει τους μακροπρόθεσμους στόχους για την μητροπολιτική περιοχή της Daegu οι οποίοι είναι  Ένα νοτιοανατολικό κέντρο για αναζήτηση και ανάπτυξη.  Ένα στρατηγικό σημείο για κουλτούρα και τουρισμό στη Βορειοανατολική Ασία.  Ένα κέντρο για εκπαίδευση και ιατρική βιομηχανία  Και τέλος μία καθαρή και πράσινη πόλη.  GCP (γενικό σχέδιο πόλης) προβλέπει την χωροταξική δομή καθώς και κάποια μακροπρόθεσμα οράματα.  CMP (σχέδιο διαχείρισης της πόλης) ένα πιο λεπτομερές σχέδιο που ασχολείται με ποικίλα ζητήματα (αστική ανάπτυξη, διαχείριση της χρήσης της γης, μεταφορά, προστασία του τοπίου και άλλα περιβαλλοντολογικά θέματα, επικοινωνία, ευημερία, πληροφορία και κουλτούρα.  Δεν μπορεί να αγνοηθεί η ανάπτυξη της περιοχής του σιδηροδρομικού σταθμού του τρένου υψηλής ταχύτητας (ΚΤΧ) σε ένα δεύτερο κέντρο της πόλης. Ανακουφίζει την πίεση στο παρόν κέντρο μοιράζοντας έτσι τις κεντρικές λειτουργίες.

9  Στην κορυφή της ιεραρχίας των αστικών σχεδίων είναι το CNTP(ολοκληρωμένο εδαφικό σχέδιο πόλης). Ενσωματωμένο σε αυτό αλλά κατέχοντας χαμηλότερη θέση στην ιεραρχία είναι το MCP (μητροπολιτικό σχέδιο πόλης) που ακολουθείτε από το γενικό σχέδιο πόλης GCP και το σχέδιο διαχείρισης της πόλης CMP.

10 ΑΣΤΙΚΑ PROJECT 5 από τα project αυτά αναλύονται συνοπτικά :  Technopolis, ένα σύμπλεγμα προσανατολισμένο στην έρευνα και στην ανάπτυξη που συνδέεται με βιομηχανία στέγαση και εκπαίδευση, στο νοτιοδυτικό μέρος της Daegu  Innovation city, αποτελεί το υποψήφιο σπίτι των μελλοντικών ινστιτούτων που εργάζονται μαζί για ότι συνολικά ονομάζεται ‘’ισορροπημένος εθνικός σχεδιασμός ανάπτυξης ‘’  Esiapolis, o δήμος έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός πολυλειτουργικού συγκροτήματος για επιχειρήσεις και πολιτισμό στο βόρειο τμήμα της πόλης. Είναι εγκαταστάσεις προσανατολισμένες προς το μέλλον, αφιερωμένες αποκλειστικά σε μόδα και πολιτισμό.  Ανάπτυξη της περιοχής του σταθμού Dong-Daegu, η ανάπτυξη θα αποτελείται από 4 ζώνες όπως έναν υψηλής ταχύτητας σιδηροδρομικό σταθμό και κέντρο μεταφοράς, ένα παγκόσμιο κέντρο σχεδιασμού, ένα πολυλειτουργικό κτίριο σταθμού και τέλος ένα ξενοδοχείο και οικιστική περιοχή  Τέλος, η κατασκευή τρένου μαγνητικής αιώρησης, ένας νέος τρόπος μεταφοράς που χαρακτηρίζεται από ευελιξία και χαμηλό κόστος κατασκευών σε σχέση με το μετρό. Technopolis Esiapolis

11 ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΗΣ DAEGU (DDC)  Πρόκειται για ένα project που υλοποιήθηκε το  Βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Daegu και καταλαμβάνει 837,721 τμ.  Προσφέρει λύση στην ανανέωση της πόλης- κέντρο και στην περικοπή του εσωτερικού κόστους.  Αποτελείται από ένα κέντρο σχεδίου μόδας ανάπτυξης και στήριξης, ένα συγκρότημα επιχειρήσεων συνδεδεμένο κυρίως με βιομηχανικά υλικά κλωστοϋφαντουργίας ή διανομή, ένα συγκρότημα διανομής και τέλος εγκατάσταση με υποστηρικτικές υπηρεσίες.  Ανάπτυξη συνεδριακού κέντρου  Εμφάνιση βασικών προβλημάτων, όπως εσωτερικές διαμάχες, έλλειψη καλής διακυβέρνησης και ευέλικτης διαχείρισης.  Προσπάθειες για αναζωογόνηση των περιχώρων του συγκροτήματος με την δημιουργία ενός ευχάριστου αστικού τοπίου, την υποστήριξη νέων λειτουργιών και τέλος με ένωση DDC, Esiapolis, αεροδρομίου και σιδηροδρομικού σταθμού μεγάλης ταχύτητας ( το τελευταίο αποσκοπεί στην τοπική αλλά και παγκόσμια ενίσχυση της εγκατάστασης του DDC )  Εξάλειψη του ασαφή αρχικά χαρακτήρα,σαν ένα συγκρότημα διανομής, από μεταγενέστερες αλλαγές

12 Συμπερασματικά : • Στόχος του δήμου είναι να κρατήσει την πόλη Daegu σε επαφή με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές • Το μοντέλο εξέλιξης και ανάπτυξης από την βάση προς την κορυφή δείχνει να είναι πιο αποτελεσματικό • Στροφή προς οικονομικές πτυχές κατά κύριο λόγο αγνοώντας σε σημαντικό βαθμό περιβαλλοντολογικά και κοινωνικοπολιτιστικά θέματα, βασικά για μελλοντικό σχεδιασμό και ανάπτυξη της πόλης. • Στην προσπάθεια του δήμου να προλάβει τις εξελίξεις και να αναπτυχθεί η Daegu,καταστρέφεται το περιβάλλον και αστικά παραδοσιακά τοπία. ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ έχει ξεκινήσει διαδικασίες αντιμετώπισης αυτών.


Κατέβασμα ppt "Daegu South Korea Μπαλασάς Τρύφων (Α.Ε.Μ 7345) Δήμου Ιωάννα (Α.Ε.Μ 7315)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google