Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 TeleUnicom People Before Technology. 2 TeleUnicom SA Η TeleUnicom είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Sony Ericsson στην Ελλάδα για το κανάλι λιανικής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 TeleUnicom People Before Technology. 2 TeleUnicom SA Η TeleUnicom είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Sony Ericsson στην Ελλάδα για το κανάλι λιανικής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 TeleUnicom People Before Technology

2 2 TeleUnicom SA Η TeleUnicom είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Sony Ericsson στην Ελλάδα για το κανάλι λιανικής εκτός των δικτύων των παρόχων κινητής τηλεφωνίας. Ένας Ιδανικός Συνεργάτης Η TeleUnicom ιδρύθηκε το 1995 και από το ξεκίνημα της δραστηριοποιήθηκε στην αγορά των τηλεπικοινωνιών. Μετά από 16 χρόνια στο χώρο, συνεργάζεται με όλες τις μεγάλες αλυσίδες αλλά και τους operators στην Ελληνική αγορά σε προϊόντα κινητής τηλεφωνίας, Fax, εκτυπωτές, τηλέφωνα Dect, GPS, Fixed Wireless Terminals και Η/Υ. Η στρατηγική συνεργασία με την Sony Ericsson Hellas είναι απόρροια της μακρόχρονης και πετυχημένης σχέσης της SE με τα ιδρυτικά στελέχη της TeleUnicom.

3 3 Sony Ericsson Mobile Communications Communication Unlimited Sony Ericsson Mission Η αποστολή μας είναι να εδραιώσουμε τη Sony Ericsson ως την πιο ελκυστική και πρωτοποριακή παγκόσμια εταιρία στη βιομηχανία κινητών τηλεφώνων H Sony Ericsson είναι μια από τις κορυφαίες κατασκευάστριες εταιρείας Smartphones παγκοσμίως. Το εύρος των δραστηριοτήτων της εκτείνεται σε περισσότερες από 80 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των εγκαταστάσεων παραγωγής στην Κίνα και των εγκαταστάσεων έρευνας και ανάπτυξης στην Ευρώπη, Ιαπωνία, Κίνα, Ινδία και Βόρεια Αμερική. Η Sony Ericsson Mobile Communications καθιερώθηκε ως κοινοπραξία με συμμετοχή 50:50 από τη Sony και την Ericsson τον Οκτώβριο 2001 και έχει έδρα το Λονδίνο.

4 4 Sony Ericsson Hellas / TeleUnicom Συνεργασία Εμπειρίας Η στρατηγική συνεργασία με την Sony Ericsson Hellas είναι απόρροια της μακρόχρονης και πετυχημένης σχέσης της SE με τα ιδρυτικά στελέχη της TeleUnicom. Το 2009 η Sony Ericsson Ελλάδας ανακοίνωσε τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία TeleUnicom, η οποία αποτελεί πλέον Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος της. Η συνεχής ανάπτυξη της Sony Ericsson και η ανάγκη για ακόμα πιο εκτεταμένη επαφή της με τους καταναλωτές, οδήγησε στη νέα αυτή συνεργασία που ενδυναμώνει την παρουσία της στην αγορά επεκτείνοντας το δίκτυο διανομής των προϊόντων της, τόσο σε γνωστές αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, όσο και σε ανεξάρτητα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Όπως και με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, έτσι και η νέα αυτή συνεργασία με την TeleUnicom, προβλέπει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να απολαμβάνουν οι καταναλωτές την εμπειρία και ποιότητα Sony Ericsson που γνωρίζουν, όπως εξυπηρέτηση after sales, εγγύηση προϊόντων, προβολή της εταιρείας μέσα στο σημείο πώλησης κ.ά.

5 5 Οι Πελάτες της TeleUnicom Αμοιβαία Συνεργασία Υψηλών Προδιαγραφών Οι κύριοι πελάτες της TeleUnicom είναι: Αλυσίδες Ηλεκτρικών ειδών και τεχνολογίας Ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) Χονδρέμποροι Κινητών Τηλεφώνων Πανελλαδικά H "open retail" αγορά κινητών αντιπροσωπεύει το 18% (2010 - τζίρος) της συνολικής αγοράς κινητής τηλεφωνίας, με αύξηση πωλήσεων 45% (2009 vs. 2010) Ελληνική Αγορά Συσκευών Κινητής Σταθερή αγορά €662εκ.

6 6 Οι Πελάτες της TeleUnicom Συνεργασία Πρωτοπορίας Η Sony Ericsson είναι το #1 brand 1 σε πωλήσεις Smartphone's android στην Ελλάδα (Δεκ. 2010 GFK) Ανταγωνιστικές τιμές (bonus / credit target), προσωπική επαφή, service, διαχείριση αποθεμάτων, εύκολη επιστρέφει, εμπειρία πωλήσεων & υποστήριξη Marketing Οι αλυσίδες επιθυμούν: Νεανικό κοινό, gadget lovers/ λάτρεις της τεχνολογίας, κοινό που αναζητεί ποικιλία, κάτοχοι καρτοκινητού. Προφίλ καταναλωτών κινητών τηλεφώνων σε αλυσίδες ηλεκτρονικών κ' τεχνολογίας :

7 7 TeleUnicom: Ανερχόμενη Δύναμη στην Ελληνική Αγορά Πρόταση Αξίας Φιλικό και ευέλικτο customer service Ανταγωνιστική τιμή (+ bonus/πιστωτικά στόχου) Άμεση παράδοση/διαχείριση αποθεμάτων Εξουσιοδοτημένο service Ευκολία επιστροφών, DOA 15 ημερών Sales & Marketing support: ντύσιμο καταστημάτων, stand, φυλλάδια, shop-in-shop, εκπαίδευση προσωπικού Αbove/below the line προωθητικές ενέργειες, on-line resources

8 8 TeleUnicom: Ανερχόμενη Δύναμη στην Ελληνική Αγορά Η επιτυχία θα έρθει μέσω της Ισορροπημένης Ανάπτυξης Ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα της TeleUnicom είναι πως η πλειοψηφία του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένου και του Management, προέρχεται από το χώρο των τηλεπικοινωνιών από τότε που ξεκίνησε στην Ελλάδα. Σαν αποτέλεσμα και μέσα στα 16 χρόνια που έχουν περάσει από τότε,το προσωπικό είναι έμπειρο και με μεγάλη εξειδίκευση στο αντικείμενο εργασίας του.

9 9 Αγορά στόχος της SONY ERICSSON Digital Entertainment Junkies

10 10 TeleUnicom: Εταιρική Ταυτότητα Experience Exchange Όραμα Να αποτελούμε την πιο ευχάριστη επιλογή των συνεργατών μας, προσφέροντας την πληρέστερη και φιλικότερη εμπειρία διανομής προϊόντων φορητής τεχνολογίας Αποστολή Παρέχουμε ολοκληρωμένες, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες διανομής προϊόντων κινητής/φορητής τεχνολογίας στην Ελλάδα και σε γειτονικές χώρες Οι Στρατηγικοί μας Στόχοι Επέκταση του δικτύου διανομής προϊόντων κινητής και φορητής τεχνολογίας σε Αλυσίδες Ηλεκτρονικών ειδών/Τεχνολογίας και άλλα κανάλια διανομής-στόχους Ανάπτυξη υψηλού επιπέδου υπηρεσιών διανομής και παροχών στους πελάτες Οικοδόμηση εικόνας ειδικού στη διανομή προϊόντων τεχνολογίας Γεωγραφική εξάπλωση στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας Μεταφορά του μοντέλου επέκτασης του δικτύου και εκτός Ελλάδος, σε γειτονικές χώρες - αγορές στόχους Ισχυρή και κερδοφόρα ανάπτυξη TeleUnicom σημαίνει Συνεργάτες επιλογής, οι οποίοι προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες διανομής προϊόντων τεχνολογίας, με γνώμονα την φιλική και ευχάριστη εμπειρία εξυπηρέτησης και κριτήριο την επιτυχία των πελατών και συνεργατών τους

11 11 TeleUnicom: ΝΕΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Η εταιρία TELEUNICOM SA συνεχίζοντας των αναπτυξιακή της πορεία, παρά την γενικότερη κρίση, έχει ξεκινήσει την ανέγερση νέων κτιριακών εγκαταστάσεων στην Παλλήνη σε οικόπεδο 13.000 m2 το οποίο βρίσκεται σε κομβικό σημείο μεταξύ της Αττικής Οδού και της Λ. Μαραθώνος. Οι υπέρ σύγχρονες εγκαταστάσεις 2.500m2 περιλαμβάνουν : • Κτίριο γραφείων συνολικού εμβαδού 1.500m2 σε δυο επίπεδα. • Υπερσύγχρονες αποθήκες 800 m2 αποκλειστικά για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των συνεργατών της TELEUNICOM για τα προϊόντα SONYERICSSON. • Υπαίθριος διαμορφωμένος χώρος εκδηλώσεων 250 ατόμων. • 80 θέσεις parking. • 24ωρη φύλαξη Οι εγκαταστάσεις έχουν δημιουργηθεί με τις πιο σύγχρονες μεθόδους δόμησης με υλικά για εξοικονόμηση ενέργειας και με όλα τα ευρωπαϊκά πρότυπα και standard. Είναι ένα έργο που πρεσβεύει και την φιλοσοφία της TELEUNICOM σχετικά με το να είναι φιλικό προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Η ως άνω συνολική επένδυση θα ξεπεράσει τα 6.000.000€ και θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου από ίδια κεφάλαια.

12 12 TeleUnicom Στην TeleUnicon, παρόλο που το αντικείμενό μας είναι η τεχνολογία, σεβόμαστε κυρίως τις ανθρώπινες σχέσεις. Αρχή μας είναι να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας αξιοπιστία, φιλικότητα, αμεσότητα και ευελιξία παρέχοντας τους ολοκληρωμένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας εξασφαλίζοντας τους σίγουρη επιτυχία. Με παροχές προστιθεμένης αξίας, προσαρμοστικότητα, βαθιά τεχνολογική γνώση, εγγυημένη άμεση παράδοση και υποδειγματική υποστήριξη, για όλα τα μοντέλα κινητών της Sony Ericsson, κατέχουμε ξεχωριστή θέση στον χώρο των τηλεπικοινωνιών. Η δική μας υπευθυνότητα πάνω από όλα δίνει υπεραξία στις συνεργασίες μας, κάνοντας εμάς περήφανους και εσάς πιστούς συνεργάτες. People Before Technology


Κατέβασμα ppt "1 TeleUnicom People Before Technology. 2 TeleUnicom SA Η TeleUnicom είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Sony Ericsson στην Ελλάδα για το κανάλι λιανικής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google