Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γιάννης Κασουλίδης, Λειτουργός Ασφάλειας και Υγείας 2-3 και 8-9 Σεπτεμβρίου, 2009.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γιάννης Κασουλίδης, Λειτουργός Ασφάλειας και Υγείας 2-3 και 8-9 Σεπτεμβρίου, 2009."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γιάννης Κασουλίδης, Λειτουργός Ασφάλειας και Υγείας 2-3 και 8-9 Σεπτεμβρίου, 2009

2 Στόχοι της παρουσίασης σχεδίου δράσης  Η προβολή των παραμέτρων του σχεδίου δράσης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για τη διαχείριση κρουσμάτων Γρίπης Α (Η1Ν1) στα σχολεία εποικοδομητικού διαλόγου  Η δημιουργία εποικοδομητικού διαλόγου με τους εκπαιδευτικούς για την αποτελεσματική εφαρμογή του υφιστάμενου σχεδίου δράσης

3 Διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης

4  ΦΑΣΗ Α – ΠΡΟΛΗΨΗ/ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΟΡΕΩΝ – ΠΥΡΗΝΩΝ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ  ΔΟΚΙΜΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ (ΑΣΚΗΣΕΙΣ)  ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ  ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ  ΟΙΚΕΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ  ΓΡΑΜΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ –  ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΛΟΙΜΩΔΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ /651  ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ/ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ  ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΦΟΡΕΙΕΣ/ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΚΥΛΙΚΕΙΩΝ  ΧΩΡΟΙ ΣΙΤΗΣΗΣ – ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης

5  ΦΑΣΗ Β – ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ  ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ  ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΚΡΟΥΣΜΑ  ΣΠΟΡΑΔΙΚΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ  ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ  ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ  ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΔΡΑΣΗΣ  ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΩΝ/ΥΛΙΚΩΝ  ΦΡΟΝΤΙΔΑ/ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΙΘΑΝΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΟΙΚΕΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΔΕΥΘΥΝΣΗ  ΟΜΑΔΕΣ ΔΡΑΣΗΣ) Διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης

6  ΦΑΣΗ Γ – ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ  ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ  ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ  ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ  ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ  ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΑΣΗ ΤΟΥΣ Διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης

7 Το Σχέδιο Δράσης με μια ματιά 1.Ετοιμασία και αποστολή Σχεδίου Δράσης προς τα σχολεία 2.Αποστολή και διανομή ενημερωτικού υλικού 3.Πρόσθετες συστάσεις προς τις Διευθύνσεις των σχολείων 4.Σχολικά Κυλικεία και χώροι σίτισης 5.Συστάσεις προς τις Σχολικές Εφορείες 6.Ενημερωτικές συσκέψεις 7.Απουσίες μαθητών 8.Παροχή άδειας σε μέλη του προσωπικού 9.Άλλες ενέργειες

8  Ετοιμασία πρωτοκόλλων διαχείρισης κρουσμάτων Γρίπης Α  Μνημόνιο ενεργειών  Χρήσιμα τηλέφωνα  Τρία πιθανά σενάρια  Μεμονωμένο ή σποραδικά κρούσματα σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εκτός σχολείου  Μεμονωμένο ή σποραδικά κρούσματα σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εντός σχολείου  Αυξημένος αριθμός κρουσμάτων σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εντός σχολείου 1. Ετοιμασία και αποστολή Σχεδίου Δράσης προς τα σχολεία

9 (Α) Μαθητές • Λήψη πληροφορίας ότι μαθητής ο οποίος απουσιάζει από το σχολείο είναι πιθανό περιστατικό γρίπης. • Ο Διευθυντής του σχολείου επικοινωνεί με τους γονείς/ κηδεμόνες του ασθενή, επιβεβαιώνει ότι ο μαθητής έχει εξεταστεί από ιατρό και παίρνει πληροφορίες για τη γενική του κατάσταση. Καλούνται οι γονείς όπως τηρήσουν τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας για παραμονή του παιδιού στο σπίτι για επτά ημέρες από την ημέρα έναρξης των συμπτωμάτων. • Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας. • Ενημερώνονται οι συμμαθητές του ασθενή και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου που έχει ήδη παραδοθεί στους μαθητές και τους γονείς. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επίσκεψης του μαθητή κατά τη διάρκεια της απουσίας του από το σχολείο. • Γίνεται διακριτική παρακολούθηση των μαθητών της τάξης (τμήμα) για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων. • Κατά την πρώτη ημέρα επιστροφής του στο σχολείο, ο μαθητής υποστηρίζεται ψυχολογικά και προετοιμάζονται τα άλλα παιδιά για αποδοχή του πίσω στην τάξη. 1α. Μεμονωμένο ή σποραδικά κρούσματα σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εκτός σχολείου (Β) Μέλη του προσωπικού • Λήψη πληροφορίας ότι μέλος του προσωπικού που απουσιάζει από το σχολείο είναι πιθανό περιστατικό γρίπης. • Ο Διευθυντής του σχολείου επικοινωνεί με τον ασθενή, επιβεβαιώνει ότι έχει εξεταστεί από ιατρό και παίρνει πληροφορίες για τη γενική του κατάσταση. Καλείται ο ασθενής όπως τηρήσει τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας για παραμονή στο σπίτι για επτά ημέρες από την ημέρα έναρξης των συμπτωμάτων. • Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας (τηλεομοιότυπο: ). • Ενημερώνονται οι συνάδελφοι του ασθενή και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου για τη γρίπη. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επίσκεψης του ασθενή κατά τη διάρκεια της απουσίας του από το σχολείο. • Ενημερώνονται επίσης και οι μαθητές του ασθενή ενώ γίνεται διακριτική παρακολούθηση των μαθητών της τάξης για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων.

10 (Α) Μαθητές • Κατά τη διάρκεια των ενεργειών το προσωπικό του σχολείου που εμπλέκεται, λαμβάνει τα μέτρα ατομικής προστασίας που έχει στη διάθεσή του (μάσκα και γάντια σε περίπτωση άμεσης επαφής με τον ασθενή). • Δίνεται μάσκα στον μαθητή, καθαρίζονται τα χέρια του με αντισηπτικό διάλυμα και οδηγείται σε ξεχωριστό χώρο του σχολείου ο οποίος έχει προαποφασιστεί. Το ιατρείο του σχολείου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο κατά τις ημέρες που δεν χρησιμοποιείται από τη Σχολιατρική Υπηρεσία. • Δίνονται στο μαθητή χαρτομάντιλα και πλαστική σακούλα για απόρριψή τους. • Ενημερώνονται οι γονείς/ κηδεμόνες του παιδιού για την κατάσταση της υγείας του από τη Διεύθυνση του σχολείου. Οι γονείς παραλαμβάνουν το παιδί τους και το μεταφέρουν οι ίδιοι στην κλινική γρίπης της επαρχίας τους ή επικοινωνούν με τον προσωπικό τους ιατρό. • Σε περίπτωση που το παιδί παρουσιάζει σοβαρά συμπτώματα ενημερώνονται οι γονείς του παιδιού και καλείται ασθενοφόρο το οποίο το μεταφέρει χωρίς καθυστέρηση στο αντίστοιχο νοσοκομείο για περαιτέρω εξέταση και θεραπεία. • Μετά την αποχώρηση του ασθενούς, τόσο ο ατομικός του εξοπλισμός (καρέκλα, θρανίο) όσο και ο γενικός εξοπλισμός της τάξης με τον οποίο πιθανό να ήρθε σε επαφή, καθαρίζονται και απολυμαίνονται. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την αίθουσα παραμονής του ασθενούς μετά από την απομάκρυνση του από το σχολείο. • Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας. • Ενημερώνονται οι συμμαθητές του ασθενή και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου που έχει ήδη παραδοθεί στους μαθητές και τους γονείς. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επισκέψεων κατά τη διάρκεια της απουσίας του ασθενούς από το σχολείο. • Γίνεται διακριτική παρακολούθηση των μαθητών της τάξης για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων. • Κατά την πρώτη ημέρα επιστροφής του στο σχολείο, ο μαθητής υποστηρίζεται ψυχολογικά και προετοιμάζονται τα άλλα παιδιά για αποδοχή του πίσω στην τάξη. 1β. Μεμονωμένο ή σποραδικά κρούσματα σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εντός σχολείου (Β) Μέλη του προσωπικού • Κατά τη διάρκεια των ενεργειών το προσωπικό του σχολείου που εμπλέκεται, λαμβάνει τα μέτρα ατομικής προστασίας που έχει στη διάθεσή του (μάσκα και γάντια σε περίπτωση άμεσης επαφής με τον ασθενή). • Δίνεται μάσκα στον ασθενή, καθαρίζει τα χέρια του με αντισηπτικό διάλυμα και καλείται να μεταβεί στο νοσοκομείο ή στον προσωπικό του ιατρό για εξακρίβωση της κατάστασής του. • Σε περίπτωση που τα συμπτώματα είναι σοβαρά και ο ασθενής δεν μπορεί να μεταβεί στο γιατρό, ο Διευθυντής καλεί ασθενοφόρο για τη μεταφορά του στο νοσοκομείο ενώ φροντίζει να ειδοποιηθεί σχετικά οικείο πρόσωπο του ασθενούς. • Μετά την αποχώρηση του ασθενούς, τόσο ο ατομικός του εξοπλισμός (καρέκλα, έδρα) όσο και ο γενικός εξοπλισμός της τάξης με τον οποίο πιθανό να ήρθε σε επαφή, καθαρίζονται και απολυμαίνονται. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την αίθουσα παραμονής του ασθενούς μετά από την απομάκρυνση του από το σχολείο. • Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας. • Ενημερώνονται οι συνάδελφοι και οι μαθητές του ασθενή και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου που έχει ήδη παραδοθεί στους μαθητές και τους γονείς. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επισκέψεων κατά τη διάρκεια της απουσίας του ασθενούς από το σχολείο. • Γίνεται διακριτική παρακολούθηση των μαθητών της τάξης/των τάξεων του ασθενούς για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων.

11 Μαθητές ή/και μέλη του προσωπικού • Κατά τη διάρκεια των ενεργειών το προσωπικό του σχολείου που εμπλέκεται, λαμβάνει τα μέτρα ατομικής προστασίας που έχει στη διάθεσή του (μάσκα και γάντια σε περίπτωση άμεσης επαφής με τους ασθενείς). • Δίνονται μάσκες στους ασθενείς (μαθητές/ μέλη του προσωπικού) καθαρίζονται τα χέρια τους με αντισηπτικό διάλυμα και οδηγούνται σε ξεχωριστό χώρο του σχολείου ο οποίος έχει προαποφασιστεί. Το ιατρείο του σχολείου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο κατά τις ημέρες που δεν χρησιμοποιείται από τη Σχολιατρική Υπηρεσία. • Δίνονται στους ασθενείς χαρτομάντιλα και πλαστική σακούλα για απόρριψή τους. • Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας. • Ενημερώνεται η Σχολιατρική Υπηρεσία για τα περιστατικά η οποία στη συνέχεια ενημερώνει το Υπουργείο Υγείας (Μονάδα Επιδημιολογικής Επιτήρησης Λοιμωδών Νοσημάτων, τηλ.: /651). • Η Ομάδα της Σχολιατρικής Υπηρεσίας μεταβαίνει στο σχολείο και αξιολογεί την όλη κατάσταση σε συνεργασία με την Μονάδα Επιδημιολογικής Επιτήρησης και Ελέγχου των Λοιμωδών Νοσημάτων του Υπουργείου Υγείας. • Ειδοποιούνται οι γονείς ώστε να παραλάβουν το παιδί τους και να το μεταφέρουν οι ίδιοι στην κλινική γρίπης της επαρχίας τους ή στον προσωπικό τους ιατρό. Οι ενήλικες ασθενείς μεταβαίνουν από μόνοι τους στο νοσοκομείο ή με τη βοήθεια οικείου τους προσώπου. Για τα εξαιρετικά κρίσιμα περιστατικά ειδοποιείται ασθενοφόρο. • Η Σχολιατρική Υπηρεσία ενημερώνει τους γονείς/ κηδεμόνες των παιδιών για το πρόβλημα με το σχετικό ενημερωτικό έντυπο και αν κριθεί απαραίτητο με προσωπική επικοινωνία μαζί τους στο σχολείο. • Μετά την αποχώρηση των ασθενών, τόσο ο ατομικός εξοπλισμός τους (καρέκλα, θρανίο, έδρα) όσο και ο γενικός εξοπλισμός της τάξης με τον οποίο πιθανό να ήρθαν σε επαφή, καθαρίζονται και απολυμαίνονται. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την αίθουσα παραμονής τους μέχρι την απομάκρυνσή τους από το σχολείο. • Ενημερώνονται οι συμμαθητές / συνάδελφοι των ασθενών και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου που έχει ήδη παραδοθεί στα σχολεία. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επισκέψεων στους ασθενείς κατά τη διάρκεια της απουσίας τους από το σχολείο. • Γίνεται διακριτική παρακολούθηση των υπόλοιπων μαθητών / μελών του προσωπικού για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων. • Κατά την πρώτη ημέρα επιστροφής τους στο σχολείο, οι ασθενείς υποστηρίζονται ψυχολογικά και προετοιμάζονται τα άλλα παιδιά / μέλη του προσωπικού για αποδοχή τους πίσω στις τάξεις. 1γ. Αυξημένος αριθμός κρουσμάτων σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εντός σχολείου

12  Ενημερωτικό Έντυπο για τη Γρίπη Α  Ετοιμάστηκε από το Υπουργείο Υγείας  Παραδόθηκαν αντίτυπα στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού  Θα δοθεί ένα σε κάθε μαθητή με το άνοιγμα των σχολείων  Χρήσιμες πληροφορίες •Συμπτώματα •Πρόληψη •Διαχείριση 2. Αποστολή και διανομή διαφωτιστικού υλικού (α)

13  Αφίσα για παιδιά  Ετοιμάστηκε από το Υπουργείο Υγείας  Εκτυπώθηκαν αντίτυπα από το ΥΠΠ  Θα τοποθετηθεί ένα σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας, εργαστήριο και χώρο όπου φιλοξενούνται παιδιά  Χρήσιμες πληροφορίες •Απλές οδηγίες ατομικής υγιεινής •Συμπτώματα 2.Αποστολή και διανομή διαφωτιστικού υλικού (β)

14  Αφίσα για κοινό  Ετοιμάστηκε από το Υπουργείο Υγείας  Δόθηκαν1.000 αντίτυπα στο ΥΠΠ  Θα τοποθετηθούν σε αίθουσες προσωπικού ή σε πινακίδες ανακοινώσεων  Χρήσιμες πληροφορίες •Απλές οδηγίες ατομικής υγιεινής •Συμπτώματα 2.Αποστολή και διανομή διαφωτιστικού υλικού (γ)

15  Εκπαιδευτικό προσωπικό • Τήρηση κανόνων ατομικής υγιεινής • Διακριτικός έλεγχος της συμπεριφοράς των μαθητών και παροχή συμβουλών και συστάσεων εφόσον κρίνεται απαραίτητο  Μαθητές • Τήρηση κανόνων ατομικής υγιεινής • Αποφυγή στενών επαφών  Βοηθητικό προσωπικό (καθαρίστριες) • Αυστηρή τήρηση των οδηγιών του Υπουργείου Υγείας σε σχέση με τον ενδεδειγμένο τρόπο καθαριότητας • Αερισμός των αιθουσών καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας εφόσον το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες 3.Πρόσθετες συστάσεις προς τις Διευθύνσεις των σχολείων  Διαχειριστές κυλικείων – υπεύθυνοι σίτισης • Τήρηση κανόνων ατομικής υγιεινής • Αυστηρή τήρηση των οδηγιών του Υπουργείου Υγείας σε σχέση με τον ενδεδειγμένο τρόπο καθαριότητας  Γενικά • Αποφυγή μαζικών συγκεντρώσεων ή και εκδηλώσεων • Εφαρμογή καθημερινού προγράμματος ελέγχων για την ορθή εφαρμογή των μέτρων

16  Αποστολή εγκυκλίου προς τους Διευθυντές των σχολείων, Προέδρους Σχολικών Εφορειών και διαχειριστές σχολικών κυλικείων (24/7/09)  Αυστηρές συστάσεις για εφαρμογή κανόνων υγιεινής και καθαριότητας  Βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς (νιπτήρες, ζεστό-κρύο νερό, πλέγμα στα παράθυρα)  Διεξαγωγή ελέγχου των κυλικείων/χώρων σίτισης πριν το άνοιγμα των σχολείων  Διεξαγωγή ελέγχων σε καθημερινή βάση  Άμεση ενημέρωση των σχολικών εφορειών και Υγειονομικών Υπηρεσιών εφόσον παρατηρηθούν παραβιάσεις των κανόνων υγιεινής 4.Σχολικά κυλικεία και χώροι σίτισης

17  Αποστολή εγκυκλίου προς τους Προέδρους των Σχολικών Εφορειών και των Κοινοτικών Συμβουλίων  Εξοπλισμός / αναλώσιμα σχολείων • Αντισηπτικά χεριών με βάση αλκοόλης • Χαρτομάντιλα • Αντισηπτικά υγρά που κυκλοφορούν στο εμπόριο για καθαρισμό επιφανειών • Γάντια εργασίας για τις καθαρίστριες • Γάντια μιας χρήσης • Κλειστοί/ποδοκίνητοι κάδοι • Πλαστικά σακούλια απορριμμάτων • Μάσκες προσώπου (ποσότητα 10% του πληθυσμού του σχολείου)  Οδηγίες προς τις καθαρίστριες για τον ενδεδειγμένο τρόπο καθαριότητας 5.Συστάσεις προς τις Σχολικές Εφορείες και τα Κοινοτικά Συμβούλια

18  Σύσκεψη στο Υπουργείο με εμπλεκόμενους φορείς  Μαθητές, Γονείς, Συνδικαλιστικές Οργανώσεις, Σχολικές Εφορείες και Κοινοτικά Συμβούλια  Συναντήσεις με εκπροσώπους σχολείων  Διεξαγωγή συναντήσεων πριν από την προσέλευση μαθητών στα σχολεία  Εκπροσώπηση σχολείων από τους διευθυντές ή άλλα μέλη του προσωπικού (πυρήνες)  Τρεις συναντήσεις για τη Μέση και Τεχνική Εκπαίδευση\  Τρεις συναντήσεις για τη Δημοτική και Προδημοτική Εκπαίδευση  Δημόσια και Ιδιωτικά σχολεία 6.Ενημερωτικές συσκέψεις / συναντήσεις

19 7.Απουσίες μαθητών διαπιστωμένα δεν θα λογίζονται  Οι απουσίες των μαθητών οι οποίοι διαπιστωμένα απουσιάζουν από το σχολείο εξαιτίας της Γρίπης Α δεν θα λογίζονται.

20 8. Παροχή άδειας σε μέλη του προσωπικού  Παροχή άδειας σε μέλος του προσωπικού του σχολείου, σε περίπτωση που αποδεδειγμένα νοσήσει ο/η ίδιος/α ή μέλος της οικογένειάς του/της.

21 9. Άλλες ενέργειες  Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού βρίσκεται σε συνεχή και στενή συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας για διαχείριση όλων των πιθανών σεναρίων.

22


Κατέβασμα ppt "Γιάννης Κασουλίδης, Λειτουργός Ασφάλειας και Υγείας 2-3 και 8-9 Σεπτεμβρίου, 2009."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google