Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012

2  Εισαγωγή - παρώθηση  Το λογισμικό που χρησιμοποιήσαμε  Πού και πώς το αξιοποιήσαμε  Συμπεράσματα Ασύγχρονη εκπαίδευση Περιεχόμενα

3 Η ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση που να μην σταματά με το σχολικό κουδούνι, αλλά να ξεφεύγει από την κλασική διδασκαλία στο σχολείο και στην τάξη, μας οδήγησε καθηγητές και μαθητές να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία. Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

4 Δημιουργήσαμε λοιπόν στο σχολείο μας ηλεκτρονικά μαθήματα, προσδοκώντας, μαθητές και καθηγητές, να καλύψουμε το κενό της φυσιολογικής χωροχρονικής απόστασης μεταξύ καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας και σπιτιού.

5 Η αξιοποίηση του λογισμικού έγινε:  στα φιλολογικά μαθήματα  στα μαθηματικά  στις φυσικές επιστήμες  στην πληροφορική Μπορέσαμε έτσι να δημιουργήσουμε ένα σύνολο από δραστηριότητες Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

6 Πηγές πληροφοριών   ηλεκτρονικές διευθύνσεις  αρχεία ήχου  εικόνας και κειμένου Αναρτήθηκαν από τους υπεύθυνους καθηγητές ως αφορμή για προβληματισμό και για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων

7 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Βάση Δεδομένων Σε όλα τα μαθήματα είναι χρήσιμο να καταχωρούμε πληροφορίες στις οποίες μπορούμε να ανατρέχουμε όταν το χρειαζόμαστε, αρκεί να έχουμε δημιουργήσει τις κατάλληλες κατηγορίες. Αυτό και κάναμε.

8 Ηλεκτρονικά λεξικά  Καταρτίσαμε λεξικά όρων μετά από αναζήτηση στα κείμενα όλων των επιμέρους διδασκόμενων ενοτήτων- μαθημάτων Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

9 Εκπαιδευτικά παιχνίδια  Δημιουργήσαμε ένα σύνολο από εκπαιδευτικά παιχνίδια (σταυρόλεξο, Sudoku, φιδάκι, εκατομμυριούχος, κρυπτόλεξο) και κουίζ γνώσεων), τα οποία κάνουν τη μάθηση περισσότερο ευχάριστη και βοηθούν στην επανάληψη και καλύτερη αφομοίωση της

10 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Απαντήστε στην ερώτηση !

11 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ

12 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

13 Δημοσκοπήσεις  Δημιουργήσαμε δημοσκοπήσεις και ερωτηματολόγια τα οποία συμπλήρωσαν οι συμμαθητές  Δημοσιεύσαμε στη συνέχεια τα αποτελέσματα τους και προσπαθήσαμε να τα ερμηνεύσουμε.

14 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό •ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

15 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Wiki Δημιουργήσαμε σελίδες wiki δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμαθητές μας να συμπληρώσουν με τις δικές τους σκέψεις τις σελίδες με τα θέματα που ανοίξαμε, να δημιουργήσουν καινούρια λινκ με πληροφορίες σε θέματα που οι ίδιοι θα ανοίξουν, να διαγράψουν κάτι που δεν τους αρέσει κά.

16 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Ημερολόγιο  Σημειώσαμε στο ημερολόγιο τις ημερομηνίες με γεγονότα σχετικά με τα μαθήματα και τις εκδηλώσεις του σχολείου ώστε να θυμόμαστε τις υποχρεώσεις μας.

17 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Ομάδες συζητήσεων  Συμμετείχαμε σε ομάδες συζητήσεων, εκφράσαμε τις απόψεις μας ανταλλάσσοντας ιδέες και προτείναμε σχετικές κάθε φορά με το θέμα πηγές πληροφόρησης και προβληματισμού

18 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Λευκώματα  Δημιουργήσαμε λευκώματα γύρω από συγκεκριμένα θέματα και αντλήσαμε από αυτά εικόνες για τις παρουσιάσεις μας τις οποίες και υποβάλαμε ηλεκτρονικά για βαθμολόγηση

19 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Scratch Αξιοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch δημιουργήσαμε κινούμενα κόμικ με θέμα το ρατσισμό στο σχολείο.

20 Σχολικός Ρατσισμός σε κόμικς με λογισμικό Scratch

21 Το ανοικτό αυτό λογισμικό, μας έδωσε τη δυνατότητα να μην χρησιμοποιούμε τις τεχνολογίες μόνο για διασκέδαση, αλλά:  να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή τί γνώση πρέπει ήδη να έχουμε κατακτήσει και τί θα μάθουμε στις επόμενες ημέρες  να λύνουμε εκπαιδευτικά τεστ  να μελετούμε επιπλέον πηγές σχετικές με το μάθημα της ημέρας  να συζητάμε με τους συμμαθητές μας για τα μαθήματα  να ακολουθούμε την ύλη της τάξης και όταν απουσιάζουμε από την τάξη  αλλά και να βλέπουμε με ασφάλεια και εμπιστευτικότητα τις επιδόσεις μας  να θέτουμε ηλεκτρονικά ερωτήματα στους καθηγητές Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό Συμπεράσματα

22 Ομάδες Εργασίας 1-22 Μαθητές της Γ' Τάξης, Γυμνασίου Λιβαδιάς Αναστασία Νατσαρίδου 1, Ανατολή Κυριαζίδου 2, Απόστολος Θεοδοσιάδης 3, Βασιλική Πριονίδου 4, Γιώργος Μητράκογλου 5, Δαμιανός Καλπακίδης 6, Κλεάνθης Παπαδόπουλος 7, Κυριάκος Σαριβασιλειάδης 8, Κωνσταντινιά Κυριακίδου, 9 Μαρία Μακρίδου 10, Μαρία Μπάρα 11, Μαρίνος Μούντζελος 12, Μάριος Καλομοίρης 13, Μάχη Κυρπή 14, Μενεξούλα Κουρουκίδου 15, Ουρανία Μπουχούρη 16, Παναγιώτης Κωνσταντινίδης 17, Σοφία Καγιόγλου 18, Στράτος Μιμίκος 19, Τζενάλντο Κουτσούκου 20, Τριάδα Μπεκιράγι 21, Χρήστος Παρασκευάς 22 Επιβλέποντες Καθηγητές: Χρήστος Τριανταφύλλου – ΠΕ19 Θωμάς Μαυρουδής– ΠΕ03 Παναγιώτα Ράντου – ΠΕ02 Ιωάννης Κωνσταντινίδης – ΠΕ04 Ιορδάνης Σαββαϊδης– ΠΕ02 Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό

23 Σας ευχαριστούμε Ερωτήσεις; Ασύγχρονη εκπαίδευση με ανοιχτό λογισμικό


Κατέβασμα ppt "Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google