Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1239 Α / Διάγραμμα 1 © V PRC Έρευνα για τα ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1239 Α / Διάγραμμα 1 © V PRC Έρευνα για τα ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1239 Α / Διάγραμμα 1 © V PRC Έρευνα για τα ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

2 1239 Α / Διάγραμμα 2 © V PRC ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Αναγνωρισιμότητα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

3 1239 Α / Διάγραμμα 3 © V PRC Στην περιοχή σας, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο επίσημο γραφείο (του Κράτους) που να σας εξυπηρετεί στις συναλλαγές σας με το Δημόσιο (άδειες, πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.) (ΕΑΝ ΝΑΙ) Γνωρίζετε πως ονομάζεται αυτό το Γραφείο; ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - 1 Στην περιοχή σας, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο επίσημο γραφείο (του Κράτους) που να σας εξυπηρετεί στις συναλλαγές σας με το Δημόσιο (άδειες, πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.) (ΕΑΝ ΝΑΙ) Γνωρίζετε πως ονομάζεται αυτό το Γραφείο; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

4 1239 Α / Διάγραμμα 4 © V PRC Στο Δήμο που κατοικείτε, όπως και σε άλλους Δήμους, λειτουργούν για τις συναλλαγές σας με το Δημόσιο τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, δηλαδή τα ΚΕΠ. Έχει τύχει να ακούσετε, ή να διαβάσετε κάτι σχετικά με τα Γραφεία αυτά; ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - 2 Στο Δήμο που κατοικείτε, όπως και σε άλλους Δήμους, λειτουργούν για τις συναλλαγές σας με το Δημόσιο τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, δηλαδή τα ΚΕΠ. Έχει τύχει να ακούσετε, ή να διαβάσετε κάτι σχετικά με τα Γραφεία αυτά; (Απαντούν όσοι δεν αναφέρουν αυθόρμητα τα ΚΕΠ, ως επίσημο γραφείο συναλλαγών με το Δημόσιο, στην περιοχή τους, Ν = άτομα)

5 1239 Α / Διάγραμμα 5 © V PRC ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

6 1239 Α / Διάγραμμα 6 © V PRC ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 1 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

7 1239 Α / Διάγραμμα 7 © V PRC ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 2 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

8 1239 Α / Διάγραμμα 8 © V PRC ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 3 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

9 1239 Α / Διάγραμμα 9 © V PRC ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 4 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

10 1239 Α / Διάγραμμα 10 © V PRC ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 5 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

11 1239 Α / Διάγραμμα 11 © V PRC ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 6 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

12 1239 Α / Διάγραμμα 12 © V PRC Αυτό το ΚΕΠ ανήκει στο Δήμο, στη Νομαρχία, ή στην Περιφέρεια; ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΠ Αυτό το ΚΕΠ ανήκει στο Δήμο, στη Νομαρχία, ή στην Περιφέρεια; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα)

13 1239 Α / Διάγραμμα 13 © V PRC Γνωρίζετε ότι μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος, μέσω τηλεφώνου στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών; (ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ) Μήπως γνωρίζετε τον αριθμό που πρέπει να καλέσετε για να πάρετε αυτές τις πληροφορίες; ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Γνωρίζετε ότι μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος, μέσω τηλεφώνου στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών; (ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ) Μήπως γνωρίζετε τον αριθμό που πρέπει να καλέσετε για να πάρετε αυτές τις πληροφορίες; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα)

14 1239 Α / Διάγραμμα 14 © V PRC Έχει τύχει να τηλεφωνήσετε εσείς προσωπικά, ή κάποιο άλλο άτομο από το νοικοκυριό σας στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, για να ζητήσετε πληροφορίες σχετικά με τις συναλλαγές σας με το Κράτος, ή να τις πραγματοποιήσετε τηλεφωνικώς; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Έχει τύχει να τηλεφωνήσετε εσείς προσωπικά, ή κάποιο άλλο άτομο από το νοικοκυριό σας στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, για να ζητήσετε πληροφορίες σχετικά με τις συναλλαγές σας με το Κράτος, ή να τις πραγματοποιήσετε τηλεφωνικώς; (Απαντούν όσοι γνωρίζουν ότι υπάρχει η τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, Ν = άτομα)

15 1239 Α / Διάγραμμα 15 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες της Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες της Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών; (Απαντούν όσοι έχουν τηλεφωνήσει προσωπικά στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, Ν = 614 άτομα)

16 1239 Α / Διάγραμμα 16 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες της Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες της Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών; (Απαντούν όσοι έχουν τηλεφωνήσει προσωπικά στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, Ν = 614 άτομα)

17 1239 Α / Διάγραμμα 17 © V PRC ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Χρήση / Επισκεψιμότητα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

18 1239 Α / Διάγραμμα 18 © V PRC Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτείτε εσείς προσωπικά, κάποιο ΚΕΠ για να ζητήσετε πληροφορίες, ή να τακτοποιήσετε κάποια υπόθεσή σας; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική σας υπόθεση, υπόθεση της οικογένειά σας, ή μήπως για υπόθεση της επαγγελματικής σας ασχολίας; ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτείτε εσείς προσωπικά, κάποιο ΚΕΠ για να ζητήσετε πληροφορίες, ή να τακτοποιήσετε κάποια υπόθεσή σας; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική σας υπόθεση, υπόθεση της οικογένειά σας, ή μήπως για υπόθεση της επαγγελματικής σας ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα, Πολλαπλές απαντήσεις)

19 1239 Α / Διάγραμμα 19 © V PRC Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτείτε εσείς προσωπικά, κάποιο ΚΕΠ για να ζητήσετε πληροφορίες, ή να τακτοποιήσετε κάποια υπόθεσή σας; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική σας υπόθεση, υπόθεση της οικογένειά σας, ή μήπως για υπόθεση της επαγγελματικής σας ασχολίας; ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτείτε εσείς προσωπικά, κάποιο ΚΕΠ για να ζητήσετε πληροφορίες, ή να τακτοποιήσετε κάποια υπόθεσή σας; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική σας υπόθεση, υπόθεση της οικογένειά σας, ή μήπως για υπόθεση της επαγγελματικής σας ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα)

20 1239 Α / Διάγραμμα 20 © V PRC Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ: άτομα ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

21 1239 Α / Διάγραμμα 21 © V PRC – ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

22 1239 Α / Διάγραμμα 22 © V PRC  Με βάση τον πληθυσμό 18 ετών και άνω (ΕΣΥΕ 2001), ο συνολικός αριθμός χρηστών ΚΕΠ υπολογίζεται σήμερα στην Ελλάδα σε άτομα (+/-1,3%). Τοποθετείται δηλαδή μεταξύ και ατόμων. ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ

23 1239 Α / Διάγραμμα 23 © V PRC ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 1 (Κατά φύλο και ηλικιακή κατηγορία)

24 1239 Α / Διάγραμμα 24 © V PRC ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 2 (Κατά επίπεδο εκπαίδευσης και θέση στην απασχόληση)

25 1239 Α / Διάγραμμα 25 © V PRC ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 3 (Κατά ενεργό / μη ενεργό πληθυσμό και αστικότητα κατοικίας)

26 1239 Α / Διάγραμμα 26 © V PRC ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 4 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

27 1239 Α / Διάγραμμα 27 © V PRC ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 5 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

28 1239 Α / Διάγραμμα 28 © V PRC ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 6 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

29 1239 Α / Διάγραμμα 29 © V PRC ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 7 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

30 1239 Α / Διάγραμμα 30 © V PRC ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 8 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

31 1239 Α / Διάγραμμα 31 © V PRC ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 9 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

32 1239 Α / Διάγραμμα 32 © V PRC Εσείς προσωπικά, κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου, έτυχε να έχετε κάποια συναλλαγή, ή επαφή με τα ΚΕΠ; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Πόσες φορές έχετε έρθει σε επαφή; ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΚΕΠ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ Εσείς προσωπικά, κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου, έτυχε να έχετε κάποια συναλλαγή, ή επαφή με τα ΚΕΠ; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Πόσες φορές έχετε έρθει σε επαφή; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

33 1239 Α / Διάγραμμα 33 © V PRC Εσείς προσωπικά, κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου, έτυχε να έχετε κάποια συναλλαγή, ή επαφή με τα ΚΕΠ; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Πόσες φορές έχετε έρθει σε επαφή; ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΚΕΠ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ Εσείς προσωπικά, κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου, έτυχε να έχετε κάποια συναλλαγή, ή επαφή με τα ΚΕΠ; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Πόσες φορές έχετε έρθει σε επαφή; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

34 1239 Α / Διάγραμμα 34 © V PRC Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ το τελευταίο τρίμηνο: άτομα ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

35 1239 Α / Διάγραμμα 35 © V PRC Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτεί κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας ένα από τα ΚΕΠ για να ζητήσει πληροφορίες, ή να τακτοποιήσει κάποια υπόθεσή του; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική του υπόθεση, υπόθεση της οικογένειάς σας, ή μήπως ήταν για υπόθεση της επαγγελματικής του ασχολίας; ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτεί κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας ένα από τα ΚΕΠ για να ζητήσει πληροφορίες, ή να τακτοποιήσει κάποια υπόθεσή του; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική του υπόθεση, υπόθεση της οικογένειάς σας, ή μήπως ήταν για υπόθεση της επαγγελματικής του ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα, Πολλαπλές απαντήσεις)

36 1239 Α / Διάγραμμα 36 © V PRC Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτεί κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας ένα από τα ΚΕΠ για να ζητήσει πληροφορίες, ή να τακτοποιήσει κάποια υπόθεσή του; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική του υπόθεση, υπόθεση της οικογένειάς σας, ή μήπως ήταν για υπόθεση της επαγγελματικής του ασχολίας; ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτεί κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας ένα από τα ΚΕΠ για να ζητήσει πληροφορίες, ή να τακτοποιήσει κάποια υπόθεσή του; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική του υπόθεση, υπόθεση της οικογένειάς σας, ή μήπως ήταν για υπόθεση της επαγγελματικής του ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα, Πολλαπλές απαντήσεις)

37 1239 Α / Διάγραμμα 37 © V PRC Εκτίμηση αριθμού νοικοκυριών της χώρας που έχουν κάνει χρήση των ΚΕΠ: νοικοκυριά ΔΕΙΚΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ ΑΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ (Σύνολο νοικοκυριών της χώρας, Ν = νοικοκυριά)

38 1239 Α / Διάγραμμα 38 © V PRC  Με βάση τον πληθυσμό των νοικοκυριών της χώρας (ΕΣΥΕ 2001), ο συνολικός αριθμός νοικοκυριών - χρηστών ΚΕΠ υπολογίζεται σήμερα στην Ελλάδα σε νοικοκυριά (+/-1,2%). Τοποθετείται δηλαδή μεταξύ και νοικοκυριών. ΔΕΙΚΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ ΑΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ (Σύνολο νοικοκυριών της χώρας, Ν = νοικοκυριά)

39 1239 Α / Διάγραμμα 39 © V PRC ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΠ - 1 Για ποιο/α θέμα/τα επισκεφτήκατε εσείς προσωπικά το ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα, δόθηκαν αυθόρμητες απαντήσεις)

40 1239 Α / Διάγραμμα 40 © V PRC ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΠ - 2 Για ποιο/α θέμα/τα επισκεφτήκατε εσείς προσωπικά το ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα, δόθηκαν αυθόρμητες απαντήσεις)

41 1239 Α / Διάγραμμα 41 © V PRC ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Ικανοποίηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

42 1239 Α / Διάγραμμα 42 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ - 1 Πόσο ικανοποιημένος/η είστε… ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ - 1 Πόσο ικανοποιημένος/η είστε… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

43 1239 Α / Διάγραμμα 43 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ - 2 Πόσο ικανοποιημένος/η είστε… ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ - 2 Πόσο ικανοποιημένος/η είστε… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

44 1239 Α / Διάγραμμα 44 © V PRC ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Παραγοντική Ανάλυση

45 1239 Α / Διάγραμμα 45 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στο χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να εξυπηρετηθείτε από τον υπάλληλο των ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στο χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να εξυπηρετηθείτε από τον υπάλληλο των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

46 1239 Α / Διάγραμμα 46 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στο χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να εξυπηρετηθείτε από τον υπάλληλο των ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στο χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να εξυπηρετηθείτε από τον υπάλληλο των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

47 1239 Α / Διάγραμμα 47 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στην παραλαβή των πιστοποιητικών / εγγράφων από τα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στην παραλαβή των πιστοποιητικών / εγγράφων από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

48 1239 Α / Διάγραμμα 48 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στην παραλαβή των πιστοποιητικών / εγγράφων από τα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στην παραλαβή των πιστοποιητικών / εγγράφων από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

49 1239 Α / Διάγραμμα 49 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις πληροφορίες που σας έδωσαν σε αυτό που ζητήσατε στα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις πληροφορίες που σας έδωσαν σε αυτό που ζητήσατε στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

50 1239 Α / Διάγραμμα 50 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις πληροφορίες που σας έδωσαν σε αυτό που ζητήσατε στα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις πληροφορίες που σας έδωσαν σε αυτό που ζητήσατε στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

51 1239 Α / Διάγραμμα 51 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους (ευγένεια, κατανόηση του αιτήματος) των ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους (ευγένεια, κατανόηση του αιτήματος) των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

52 1239 Α / Διάγραμμα 52 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους (ευγένεια, κατανόηση του αιτήματος) των ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους (ευγένεια, κατανόηση του αιτήματος) των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

53 1239 Α / Διάγραμμα 53 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

54 1239 Α / Διάγραμμα 54 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

55 1239 Α / Διάγραμμα 55 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και το χώρο που στεγάζονται (γραφεία, αίθουσα αναμονής, καθιστικό, λειτουργικότητα χώρου); ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και το χώρο που στεγάζονται (γραφεία, αίθουσα αναμονής, καθιστικό, λειτουργικότητα χώρου); (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

56 1239 Α / Διάγραμμα 56 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και το χώρο που στεγάζονται (γραφεία, αίθουσα αναμονής, καθιστικό, λειτουργικότητα χώρου); ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και το χώρο που στεγάζονται (γραφεία, αίθουσα αναμονής, καθιστικό, λειτουργικότητα χώρου); (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

57 1239 Α / Διάγραμμα 57 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ευκολία πρόσβασης στα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ευκολία πρόσβασης στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

58 1239 Α / Διάγραμμα 58 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ευκολία πρόσβασης στα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ευκολία πρόσβασης στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

59 1239 Α / Διάγραμμα 59 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων στα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

60 1239 Α / Διάγραμμα 60 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων στα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

61 1239 Α / Διάγραμμα 61 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

62 1239 Α / Διάγραμμα 62 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

63 1239 Α / Διάγραμμα 63 © V PRC ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

64 1239 Α / Διάγραμμα 64 © V PRC ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

65 1239 Α / Διάγραμμα 65 © V PRC ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; (Κατά κομματική εγγύτητα / ταύτιση)

66 1239 Α / Διάγραμμα 66 © V PRC ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ Τμηματοποίηση πληθυσμού (ποσοστά %) 91

67 1239 Α / Διάγραμμα 67 © V PRC ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 1 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας * Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης

68 1239 Α / Διάγραμμα 68 © V PRC ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 2 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

69 1239 Α / Διάγραμμα 69 © V PRC ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 3 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

70 1239 Α / Διάγραμμα 70 © V PRC ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 4 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

71 1239 Α / Διάγραμμα 71 © V PRC ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 5 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

72 1239 Α / Διάγραμμα 72 © V PRC ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 6 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

73 1239 Α / Διάγραμμα 73 © V PRC ΛΟΓΟΙ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Γιατί έχετε κακή γνώμη για τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι είναι δυσαρεστημένοι από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ, Ν = 159 άτομα, Αυθόρμητες απαντήσεις)

74 1239 Α / Διάγραμμα 74 © V PRC Για την καθυστέρηση στην αποστολή των εγγράφων που ζητούν οι πολίτες, ποια υπηρεσία ευθύνεται κυρίως; Το ΚΕΠ, ή η αρμόδια υπηρεσία (π.χ. εφορία, πολεοδομία) από την οποία παίρνει το ΚΕΠ τα συγκεκριμένα έγγραφα; ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΥΡΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Για την καθυστέρηση στην αποστολή των εγγράφων που ζητούν οι πολίτες, ποια υπηρεσία ευθύνεται κυρίως; Το ΚΕΠ, ή η αρμόδια υπηρεσία (π.χ. εφορία, πολεοδομία) από την οποία παίρνει το ΚΕΠ τα συγκεκριμένα έγγραφα; (Απαντούν όσοι είναι δυσαρεστημένοι από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ, λόγω της καθυστέρησης στην αποστολή των εγγράφων, Ν = 10 άτομα) * Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης

75 1239 Α / Διάγραμμα 75 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (2-3 χρόνια πριν) η κατάσταση στο χώρο των ΚΕΠ έχει… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (2-3 χρόνια πριν) η κατάσταση στο χώρο των ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

76 1239 Α / Διάγραμμα 76 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (2-3 χρόνια πριν) η κατάσταση στο χώρο των ΚΕΠ έχει… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (2-3 χρόνια πριν) η κατάσταση στο χώρο των ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

77 1239 Α / Διάγραμμα 77 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οι υπηρεσίες των ΚΕΠ, δηλ. ο αριθμός των αιτημάτων των πολιτών που μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα ΚΕΠ έχει… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οι υπηρεσίες των ΚΕΠ, δηλ. ο αριθμός των αιτημάτων των πολιτών που μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

78 1239 Α / Διάγραμμα 78 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οι υπηρεσίες των ΚΕΠ, δηλ. ο αριθμός των αιτημάτων των πολιτών που μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα ΚΕΠ έχει… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οι υπηρεσίες των ΚΕΠ, δηλ. ο αριθμός των αιτημάτων των πολιτών που μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

79 1239 Α / Διάγραμμα 79 © V PRC ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Αξιολόγηση Εικόνας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

80 1239 Α / Διάγραμμα 80 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο απαραίτητα είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο απαραίτητα είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

81 1239 Α / Διάγραμμα 81 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο απαραίτητα είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο απαραίτητα είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

82 1239 Α / Διάγραμμα 82 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο αποτελεσματικά είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο αποτελεσματικά είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

83 1239 Α / Διάγραμμα 83 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο αποτελεσματικά είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο αποτελεσματικά είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

84 1239 Α / Διάγραμμα 84 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΠ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πόσο βοηθούν στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης τα ΚΕΠ; ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΠ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πόσο βοηθούν στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

85 1239 Α / Διάγραμμα 85 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΠ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πόσο βοηθούν στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης τα ΚΕΠ; ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΠ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πόσο βοηθούν στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

86 1239 Α / Διάγραμμα 86 © V PRC ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΩΝ ΚΕΠ Τμηματοποίηση πληθυσμού (ποσοστά %) 94

87 1239 Α / Διάγραμμα 87 © V PRC ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Απόψεις για μελλοντικές υπηρεσίες των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

88 1239 Α / Διάγραμμα 88 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΠ Οι συναλλαγές σας με την Εφορία θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΠ Οι συναλλαγές σας με την Εφορία θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

89 1239 Α / Διάγραμμα 89 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΠ Οι συναλλαγές σας με την Εφορία θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΠ Οι συναλλαγές σας με την Εφορία θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

90 1239 Α / Διάγραμμα 90 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή λογαριασμών του Δημοσίου (π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή λογαριασμών του Δημοσίου (π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

91 1239 Α / Διάγραμμα 91 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή λογαριασμών του Δημοσίου (π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή λογαριασμών του Δημοσίου (π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

92 1239 Α / Διάγραμμα 92 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή άλλων λογαριασμών (π.χ. ασφάλιση, δόσεις δανείου, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή άλλων λογαριασμών (π.χ. ασφάλιση, δόσεις δανείου, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

93 1239 Α / Διάγραμμα 93 © V PRC ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή άλλων λογαριασμών (π.χ. ασφάλιση, δόσεις δανείου, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή άλλων λογαριασμών (π.χ. ασφάλιση, δόσεις δανείου, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

94 1239 Α / Διάγραμμα 94 © V PRC ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Χρήση Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ

95 1239 Α / Διάγραμμα 95 © V PRC ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πόσες φορές το μήνα επισκέπτεστε (εσείς προσωπικά, ή κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας) κάποια/ες Δημόσια/ες Υπηρεσία/ες εκτός από τα ΚΕΠ, για να διεκπεραιώσετε κάποιο θέμα δικό σας, ή της οικογένειάς σας; ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πόσες φορές το μήνα επισκέπτεστε (εσείς προσωπικά, ή κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας) κάποια/ες Δημόσια/ες Υπηρεσία/ες εκτός από τα ΚΕΠ, για να διεκπεραιώσετε κάποιο θέμα δικό σας, ή της οικογένειάς σας; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

96 1239 Α / Διάγραμμα 96 © V PRC ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ Αθροιστική τμηματοποίηση πληθυσμού

97 1239 Α / Διάγραμμα 97 © V PRC Εκτίμηση αριθμού χρηστών Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ: άτομα ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

98 1239 Α / Διάγραμμα 98 © V PRC – ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

99 1239 Α / Διάγραμμα 99 © V PRC  Με βάση τον πληθυσμό 18 ετών και άνω (ΕΣΥΕ 2001), ο συνολικός αριθμός χρηστών Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ υπολογίζεται σήμερα στην Ελλάδα σε άτομα (+/-1,1%). Τοποθετείται δηλαδή μεταξύ και ατόμων. ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ

100 1239 Α / Διάγραμμα 100 © V PRC ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ Παρατηρηθέν ποσοστό (%) στο σύνολο του δείγματος 18 ετών και άνω Εκτιμώμενος αριθμός στο σύνολο του πληθυσμού Προσωπική Χρήση ΚΕΠ Προσωπική Χρήση ΚΕΠ το τελευταίο τρίμηνο Χρήση Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ

101 1239 Α / Διάγραμμα 101 © V PRC ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ Κατά χρήστες ΚΕΠ

102 1239 Α / Διάγραμμα 102 © V PRC ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ Συνήθως με ποια δημόσια υπηρεσία έχετε συχνότερα συναλλαγές; (Απαντούν όσοι επισκέπτονται Δημόσιες Υπηρεσίες, Ν = άτομα, Αυθόρμητες απαντήσεις)

103 1239 Α / Διάγραμμα 103 © V PRC ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Ποιον τρόπο επικοινωνίας θα χρησιμοποιούσατε για να κάνετε πιο εύκολη και αποδοτική την επικοινωνία σας με τις δημόσιες υπηρεσίες; ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Ποιον τρόπο επικοινωνίας θα χρησιμοποιούσατε για να κάνετε πιο εύκολη και αποδοτική την επικοινωνία σας με τις δημόσιες υπηρεσίες; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

104 1239 Α / Διάγραμμα 104 © V PRC ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Γνωρίζετε ότι μπορείτε να συμπληρώσετε αιτήσεις, ή να πάρετε πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ; ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Γνωρίζετε ότι μπορείτε να συμπληρώσετε αιτήσεις, ή να πάρετε πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ; (Απαντούν όσοι χρησιμοποιούν το Ίντερνετ, Ν = άτομα)

105 1239 Α / Διάγραμμα 105 © V PRC ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το Ίντερνετ για διοικητικές υπηρεσίες (πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.); ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το Ίντερνετ για διοικητικές υπηρεσίες (πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.); (Απαντούν όσοι γνωρίζουν ότι μπορούν να συμπληρώσουν αιτήσεις, ή να πάρουν πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ, Ν = άτομα)

106 1239 Α / Διάγραμμα 106 © V PRC ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το Ίντερνετ για διοικητικές υπηρεσίες (πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.); ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το Ίντερνετ για διοικητικές υπηρεσίες (πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.); (Απαντούν όσοι γνωρίζουν ότι μπορούν να συμπληρώσουν αιτήσεις, ή να πάρουν πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ και έχουν τον υψηλότερο δείκτη χρήσης νέων τεχνολογιών, Ν = άτομα)

107 1239 Α / Διάγραμμα 107 © V PRC ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Ικανοποίηση από τις Δημόσιες Υπηρεσίες

108 1239 Α / Διάγραμμα 108 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Γενικά από τις συναλλαγές σας με τις δημόσιες υπηρεσίες πόσο ικανοποιημένος/η αισθάνεστε; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Γενικά από τις συναλλαγές σας με τις δημόσιες υπηρεσίες πόσο ικανοποιημένος/η αισθάνεστε; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

109 1239 Α / Διάγραμμα 109 © V PRC ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Γενικά από τις συναλλαγές σας με τις δημόσιες υπηρεσίες πόσο ικανοποιημένος/η αισθάνεστε; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Γενικά από τις συναλλαγές σας με τις δημόσιες υπηρεσίες πόσο ικανοποιημένος/η αισθάνεστε; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

110 1239 Α / Διάγραμμα 110 © V PRC ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΕΠ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ

111 1239 Α / Διάγραμμα 111 © V PRC ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Πιστεύετε ότι τα πράγματα ως προς τη δημόσια διοίκηση και τις λειτουργίες της, πηγαίνουν σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια μάλλον καλύτερα, ή μάλλον χειρότερα; ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Πιστεύετε ότι τα πράγματα ως προς τη δημόσια διοίκηση και τις λειτουργίες της, πηγαίνουν σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια μάλλον καλύτερα, ή μάλλον χειρότερα; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

112 1239 Α / Διάγραμμα 112 © V PRC ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Πιστεύετε ότι τα πράγματα ως προς τη δημόσια διοίκηση και τις λειτουργίες της, πηγαίνουν σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια μάλλον καλύτερα, ή μάλλον χειρότερα; (Κατά κομματική εγγύτητα / ταύτιση)


Κατέβασμα ppt "1239 Α / Διάγραμμα 1 © V PRC Έρευνα για τα ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google