Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
Έρευνα για τα ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

2 Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Αναγνωρισιμότητα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

3 ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - 1 Στην περιοχή σας, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο επίσημο γραφείο (του Κράτους) που να σας εξυπηρετεί στις συναλλαγές σας με το Δημόσιο (άδειες, πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.) (ΕΑΝ ΝΑΙ) Γνωρίζετε πως ονομάζεται αυτό το Γραφείο; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

4 ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - 2 Στο Δήμο που κατοικείτε, όπως και σε άλλους Δήμους, λειτουργούν για τις συναλλαγές σας με το Δημόσιο τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, δηλαδή τα ΚΕΠ. Έχει τύχει να ακούσετε, ή να διαβάσετε κάτι σχετικά με τα Γραφεία αυτά; (Απαντούν όσοι δεν αναφέρουν αυθόρμητα τα ΚΕΠ, ως επίσημο γραφείο συναλλαγών με το Δημόσιο, στην περιοχή τους, Ν = άτομα)

5 ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

6 ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 1 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

7 ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 2 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

8 ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 3 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

9 ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 4 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

10 ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 5 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

11 ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 6 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

12 ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΠ Αυτό το ΚΕΠ ανήκει στο Δήμο, στη Νομαρχία, ή στην Περιφέρεια; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα)

13 ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Γνωρίζετε ότι μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος, μέσω τηλεφώνου στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών; (ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ) Μήπως γνωρίζετε τον αριθμό που πρέπει να καλέσετε για να πάρετε αυτές τις πληροφορίες; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα)

14 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Έχει τύχει να τηλεφωνήσετε εσείς προσωπικά, ή κάποιο άλλο άτομο από το νοικοκυριό σας στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, για να ζητήσετε πληροφορίες σχετικά με τις συναλλαγές σας με το Κράτος, ή να τις πραγματοποιήσετε τηλεφωνικώς; (Απαντούν όσοι γνωρίζουν ότι υπάρχει η τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, Ν = άτομα)

15 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες της Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών; (Απαντούν όσοι έχουν τηλεφωνήσει προσωπικά στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, Ν = 614 άτομα)

16 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες της Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών; (Απαντούν όσοι έχουν τηλεφωνήσει προσωπικά στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, Ν = 614 άτομα)

17 Χρήση / Επισκεψιμότητα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Χρήση / Επισκεψιμότητα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

18 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτείτε εσείς προσωπικά, κάποιο ΚΕΠ για να ζητήσετε πληροφορίες, ή να τακτοποιήσετε κάποια υπόθεσή σας; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική σας υπόθεση, υπόθεση της οικογένειά σας, ή μήπως για υπόθεση της επαγγελματικής σας ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα, Πολλαπλές απαντήσεις)

19 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτείτε εσείς προσωπικά, κάποιο ΚΕΠ για να ζητήσετε πληροφορίες, ή να τακτοποιήσετε κάποια υπόθεσή σας; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική σας υπόθεση, υπόθεση της οικογένειά σας, ή μήπως για υπόθεση της επαγγελματικής σας ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα)

20 Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ:
ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα) Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ: άτομα

21 ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6
ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

22 ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ
Με βάση τον πληθυσμό 18 ετών και άνω (ΕΣΥΕ 2001), ο συνολικός αριθμός χρηστών ΚΕΠ υπολογίζεται σήμερα στην Ελλάδα σε άτομα (+/-1,3%). Τοποθετείται δηλαδή μεταξύ και ατόμων.

23 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 1 (Κατά φύλο και ηλικιακή κατηγορία)

24 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 2 (Κατά επίπεδο εκπαίδευσης και θέση στην απασχόληση)

25 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 3 (Κατά ενεργό / μη ενεργό πληθυσμό και αστικότητα κατοικίας)

26 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 4 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

27 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 5 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

28 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 6 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

29 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 7 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

30 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 8 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

31 ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 9 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

32 ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΚΕΠ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ Εσείς προσωπικά, κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου, έτυχε να έχετε κάποια συναλλαγή, ή επαφή με τα ΚΕΠ; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Πόσες φορές έχετε έρθει σε επαφή; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

33 ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΚΕΠ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ Εσείς προσωπικά, κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου, έτυχε να έχετε κάποια συναλλαγή, ή επαφή με τα ΚΕΠ; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Πόσες φορές έχετε έρθει σε επαφή; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

34 Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ
ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα) Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ το τελευταίο τρίμηνο: άτομα

35 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτεί κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας ένα από τα ΚΕΠ για να ζητήσει πληροφορίες, ή να τακτοποιήσει κάποια υπόθεσή του; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική του υπόθεση, υπόθεση της οικογένειάς σας, ή μήπως ήταν για υπόθεση της επαγγελματικής του ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα, Πολλαπλές απαντήσεις)

36 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτεί κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας ένα από τα ΚΕΠ για να ζητήσει πληροφορίες, ή να τακτοποιήσει κάποια υπόθεσή του; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική του υπόθεση, υπόθεση της οικογένειάς σας, ή μήπως ήταν για υπόθεση της επαγγελματικής του ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = άτομα, Πολλαπλές απαντήσεις)

37 Εκτίμηση αριθμού νοικοκυριών της χώρας που έχουν κάνει χρήση των ΚΕΠ:
ΔΕΙΚΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ ΑΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ (Σύνολο νοικοκυριών της χώρας, Ν = νοικοκυριά) Εκτίμηση αριθμού νοικοκυριών της χώρας που έχουν κάνει χρήση των ΚΕΠ: νοικοκυριά

38 ΔΕΙΚΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ ΑΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ (Σύνολο νοικοκυριών της χώρας, Ν = νοικοκυριά) Με βάση τον πληθυσμό των νοικοκυριών της χώρας (ΕΣΥΕ 2001), ο συνολικός αριθμός νοικοκυριών - χρηστών ΚΕΠ υπολογίζεται σήμερα στην Ελλάδα σε νοικοκυριά (+/-1,2%). Τοποθετείται δηλαδή μεταξύ και νοικοκυριών.

39 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΠ Για ποιο/α θέμα/τα επισκεφτήκατε εσείς προσωπικά το ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα, δόθηκαν αυθόρμητες απαντήσεις)

40 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΠ Για ποιο/α θέμα/τα επισκεφτήκατε εσείς προσωπικά το ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα, δόθηκαν αυθόρμητες απαντήσεις)

41 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Ικανοποίηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

42 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ - 1 Πόσο ικανοποιημένος/η είστε… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

43 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ - 2 Πόσο ικανοποιημένος/η είστε… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

44 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Παραγοντική Ανάλυση

45 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στο χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να εξυπηρετηθείτε από τον υπάλληλο των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

46 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στο χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να εξυπηρετηθείτε από τον υπάλληλο των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

47 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στην παραλαβή των πιστοποιητικών / εγγράφων από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

48 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στην παραλαβή των πιστοποιητικών / εγγράφων από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

49 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις πληροφορίες που σας έδωσαν σε αυτό που ζητήσατε στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

50 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις πληροφορίες που σας έδωσαν σε αυτό που ζητήσατε στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

51 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους (ευγένεια, κατανόηση του αιτήματος) των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

52 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους (ευγένεια, κατανόηση του αιτήματος) των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

53 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

54 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

55 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και το χώρο που στεγάζονται (γραφεία, αίθουσα αναμονής, καθιστικό, λειτουργικότητα χώρου); (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

56 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και το χώρο που στεγάζονται (γραφεία, αίθουσα αναμονής, καθιστικό, λειτουργικότητα χώρου); (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

57 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ευκολία πρόσβασης στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

58 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ευκολία πρόσβασης στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

59 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

60 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

61 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

62 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

63 ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

64 ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

65 ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; (Κατά κομματική εγγύτητα / ταύτιση)

66 ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ Τμηματοποίηση πληθυσμού (ποσοστά %)
91

67 * Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης
ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 1 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας * Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης

68 ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 2 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

69 ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 3 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

70 ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 4 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

71 ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 5 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

72 ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 6 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

73 ΛΟΓΟΙ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Γιατί έχετε κακή γνώμη για τα ΚΕΠ;
(Απαντούν όσοι είναι δυσαρεστημένοι από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ, Ν = 159 άτομα, Αυθόρμητες απαντήσεις)

74 * Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΥΡΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Για την καθυστέρηση στην αποστολή των εγγράφων που ζητούν οι πολίτες, ποια υπηρεσία ευθύνεται κυρίως; Το ΚΕΠ, ή η αρμόδια υπηρεσία (π.χ. εφορία, πολεοδομία) από την οποία παίρνει το ΚΕΠ τα συγκεκριμένα έγγραφα; (Απαντούν όσοι είναι δυσαρεστημένοι από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ, λόγω της καθυστέρησης στην αποστολή των εγγράφων, Ν = 10 άτομα) * Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης

75 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (2-3 χρόνια πριν) η κατάσταση στο χώρο των ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

76 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (2-3 χρόνια πριν) η κατάσταση στο χώρο των ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

77 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οι υπηρεσίες των ΚΕΠ, δηλ. ο αριθμός των αιτημάτων των πολιτών που μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

78 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οι υπηρεσίες των ΚΕΠ, δηλ. ο αριθμός των αιτημάτων των πολιτών που μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

79 Αξιολόγηση Εικόνας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Αξιολόγηση Εικόνας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

80 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο απαραίτητα είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

81 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο απαραίτητα είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

82 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο αποτελεσματικά είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

83 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο αποτελεσματικά είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

84 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΠ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πόσο βοηθούν στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

85 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΠ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πόσο βοηθούν στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

86 ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΩΝ ΚΕΠ Τμηματοποίηση πληθυσμού (ποσοστά %)
94

87 Απόψεις για μελλοντικές υπηρεσίες των
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Απόψεις για μελλοντικές υπηρεσίες των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

88 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΠ Οι συναλλαγές σας με την Εφορία θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

89 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΠ Οι συναλλαγές σας με την Εφορία θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

90 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή λογαριασμών του Δημοσίου (π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

91 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή λογαριασμών του Δημοσίου (π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

92 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή άλλων λογαριασμών (π.χ. ασφάλιση, δόσεις δανείου, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

93 ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή άλλων λογαριασμών (π.χ. ασφάλιση, δόσεις δανείου, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = άτομα)

94 Χρήση Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Χρήση Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ

95 ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πόσες φορές το μήνα επισκέπτεστε (εσείς προσωπικά, ή κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας) κάποια/ες Δημόσια/ες Υπηρεσία/ες εκτός από τα ΚΕΠ, για να διεκπεραιώσετε κάποιο θέμα δικό σας, ή της οικογένειάς σας; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

96 ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ Αθροιστική τμηματοποίηση πληθυσμού

97 Εκτίμηση αριθμού χρηστών Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ:
ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα) Εκτίμηση αριθμού χρηστών Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ: άτομα

98 ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα)

99 ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ
Με βάση τον πληθυσμό 18 ετών και άνω (ΕΣΥΕ 2001), ο συνολικός αριθμός χρηστών Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ υπολογίζεται σήμερα στην Ελλάδα σε άτομα (+/-1,1%). Τοποθετείται δηλαδή μεταξύ και ατόμων.

100 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ
Παρατηρηθέν ποσοστό (%) στο σύνολο του δείγματος 18 ετών και άνω Εκτιμώμενος αριθμός στο σύνολο του πληθυσμού Προσωπική Χρήση ΚΕΠ 52 Προσωπική Χρήση ΚΕΠ το τελευταίο τρίμηνο 28 Χρήση Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ 29

101 ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ Κατά χρήστες ΚΕΠ

102 ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ
Συνήθως με ποια δημόσια υπηρεσία έχετε συχνότερα συναλλαγές; (Απαντούν όσοι επισκέπτονται Δημόσιες Υπηρεσίες, Ν = άτομα, Αυθόρμητες απαντήσεις)

103 ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Ποιον τρόπο επικοινωνίας θα χρησιμοποιούσατε για να κάνετε πιο εύκολη και αποδοτική την επικοινωνία σας με τις δημόσιες υπηρεσίες; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

104 ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Γνωρίζετε ότι μπορείτε να συμπληρώσετε αιτήσεις, ή να πάρετε πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ; (Απαντούν όσοι χρησιμοποιούν το Ίντερνετ, Ν = άτομα)

105 ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το Ίντερνετ για διοικητικές υπηρεσίες (πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.); (Απαντούν όσοι γνωρίζουν ότι μπορούν να συμπληρώσουν αιτήσεις, ή να πάρουν πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ, Ν = άτομα)

106 ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το Ίντερνετ για διοικητικές υπηρεσίες (πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.); (Απαντούν όσοι γνωρίζουν ότι μπορούν να συμπληρώσουν αιτήσεις, ή να πάρουν πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ και έχουν τον υψηλότερο δείκτη χρήσης νέων τεχνολογιών, Ν = άτομα)

107 Ικανοποίηση από τις Δημόσιες Υπηρεσίες
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Ικανοποίηση από τις Δημόσιες Υπηρεσίες

108 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Γενικά από τις συναλλαγές σας με τις δημόσιες υπηρεσίες πόσο ικανοποιημένος/η αισθάνεστε; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

109 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Γενικά από τις συναλλαγές σας με τις δημόσιες υπηρεσίες πόσο ικανοποιημένος/η αισθάνεστε; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

110 ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΕΠ

111 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Πιστεύετε ότι τα πράγματα ως προς τη δημόσια διοίκηση και τις λειτουργίες της, πηγαίνουν σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια μάλλον καλύτερα, ή μάλλον χειρότερα; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = άτομα)

112 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Πιστεύετε ότι τα πράγματα ως προς τη δημόσια διοίκηση και τις λειτουργίες της, πηγαίνουν σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια μάλλον καλύτερα, ή μάλλον χειρότερα; (Κατά κομματική εγγύτητα / ταύτιση)


Κατέβασμα ppt "ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google