Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 70 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ 2012-2013 2.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 70 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ 2012-2013 2."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1

2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 70 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

3 3 • Ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικού πνεύματος • Απόκτηση δεξιοτήτων μέσα από τη δημιουργία - παρουσίαση υλικού • Κατανόηση «συστατικών» μερών ενός ιστότοπου • Επικοινωνία με εφήβους Ευρωπαϊκών χωρών και ενημέρωση για τις δικές τους δράσεις σε θέματα σωστής διατροφής εφήβων – ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο και αντιμετώπισης προβλημάτων βίας • Πρακτική εξάσκηση στις ξένες γλώσσες που διδάσκονται οι μαθητές στο σχολείο • Διαμόρφωση υγιούς στάσης και συμπεριφοράς στο χώρο του σχολείου • Ανάπτυξη σχέσεων αμοιβαίου σεβασμού

4 Οι μαθητές της Γ΄τάξης του σχολείου μας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο «Ηλεκτρονικό» παράθυρο στον κόσμο εργάστηκαν σε ομάδες 4 Μεθοδολογία δράσης

5 Δόθηκε στους μαθητές το υλικό που προέκυψε από τις περσινές δράσεις των παιδιών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα: «Γαλλικές και Γερμανικές Διατροφικές Συνήθειες στα βήματα των Δειπνοσοφιστών» 5  Λιτότητα  Γεωργία, αλιεία, κτηνοτροφία  Μεσογειακή τριάδα (σιτάρι, λάδι, κρασί)  Πολλά δημητριακά, ζυμαρικά και μπαχαρικά  Κρέας και ψάρι (ανάλογα την οικονομική κατάσταση)  Λάτρευαν τα γαλακτοκομικά και το κρασί Διατροφικές Συνήθειες των Αρχαίων Ελλήνων

6 6

7 Ζητήθηκε να γίνει περαιτέρω ατομική διερεύνηση στο διαδίκτυο 7

8 χρησιμοποιώντας τις ιστοσελίδες που τους προτάθηκαν από τους καθηγητές των ξένων γλωσσών. Αγγλικών 8

9 ΓαλλικώνΓερμανικών 9

10 Αντάλλαξαν πληροφορίες 10

11 ενημέρωσαν τους συμμαθητές τους για το καινούριο υλικό που συνέλεξαν, 11

12 ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τη σωστή διατροφή και ομαδικά απέδωσαν στις τρεις ξένες γλώσσες, με την υποστήριξη των υπεύθυνων καθηγητών τους, το υλικό που τους ενδιέφερε. 12

13 13

14 14

15 15 The “Deipnosofistes” of Athenaeus, a Greek from Egypt, lived during the 3 rd century, A.D. The “Deipnosofistes” is a piece of work that consists of 15 books, through which the narrator, Athenaeus, quotes the conversations which took place during the time of a very famous dinner in Rome. It is a valuable tool about what has to do with the literature and the life in antiquity. This work is also a good source, which refers to the symposiums, the dishes served there and the spectacles that were suggested. It is a real book about gastronomy which includes information related to the customs of the table (dining), food, menu and wine.

16 16 Les «Deipnosophistes » d’ Athénée – un grec d’ Egypte vécu au début du IIIe siècle. C’est un ouvrage qui comprend quinze (15) livres, au cours desquels, Athénée, le narrateur, raconte les conversations tenues lors d’ un fameux dîner à Rome. C’est un outil précieux pour tout ce qui touche à la littérature et à la vie dans la Grèce Antique. Cet ouvrage est également une bonne source concernant les banquets grecs (symposiums), les plats qui y étaient servis et les spectacles qui y étaient proposés. C’est donc un véritable traité de gastronomie qui contient des informations sur les coutumes de table, les aliments, les menus et le vin.

17 17 “Deipnosofisten“ Die “Deipnosofisten” von Athinaios, einem Griechen aus Ägypten, der Anfang des 3. Jahrhunderts lebte, ist ein Werk, das 15 Bücher umfasst, in denen die Diskussionen dargestellt werden, die während eines berühmten Abendessens (“deipno“ auf Griechisch) in Rom geführt wurden. Es ist ein wertvolles Werkzeug über das Leben und die Literatur in der Antike. Außerdem ist es eine gute Informationsquelle über die “ Symposien“ (Festmahle), die Gerichte, die da serviert wurden und die Spektakel, die empfohlen wurden. Es ist also ein wahres gastronomisches Buch, das Informationen über die kulinarischen Sitten, die Menüs, die Lebensmittel und den Wein beinhaltet.

18 18 Following, we were informed on the French and German eating habits of teenagers.

19 19 Ensuite, nous avons été informés des habitudes alimentaires des français et des allemands adolescents

20 20 Dann haben wir uns mit den französischen und deutschen Essgewohnheiten und besonders mit der Ernährung der Jugendlichen beschäftigt. Man sollte  fünf Mahlzeiten pro Tag zu sich nehmen  süße Getränke, süße, salzige und fette Snacks meiden  4-5 Früchte pro Tag und viel rohes oder gekochtes Gemüse essen  Viel Milch – besonders Ziegenmilch trinken  Mageres Fleisch, Hühnchen und Fisch  Nüsse und getrocknete Früchte essen  Morgens sollte man IMMER frühstücken!  Am Schulkiosk sollte man etwas Gesundes kaufen, oder man sollte etwas von zu Hause mitnehmen.

21 21

22 22

23 Wenn die Aussage gilt «wir sind, was wir essen», dann sollten wir auf unsere Ernährung achten, da diese uns gesund halten, heilen, oder krank machen kann !! 2424

24 24

25 25

26 “Sécurité en ligne et Internet comme moyen d’apprentissage et de communication des élèves en Grèce et en Europe” 26 „Safe Internet – Ein Lern- und Kontaktmittel der Schüler in Griechenland und Europa“ “Safe internet, a means of learning and communication of students in Greece and Europe”

27 27 La directrice de l’établissement me Kolovou Ekaterini informe les parents et les enseignants au sujet de la dite sécurité en ligne

28 The headmistress of the School Unit, Mrs Kolovou Ekaterini informed parents and tutors about the Safe Internet Surfing 28

29 29 Eltern Jugendliche …und Kinder Die Schulleiterin, Frau Ekaterini Kolowou, klärt die Eltern und die Lehrkräfte der Schule über das Safe Internet auf.

30 Le jeudi vingt élèves de notre école 30 Am nahmen zwanzig Schüler unserer Schule On twenty students of our school

31 ont assisté au 2e Congrès Panhéllenique pour la sécurité dans le réseau internet 31 an der 2 panhellenischen Konferenz für das sichere Internetsurfen teil, took part in the second Panhellenic Conference on the Safe Internet - Surfing

32 organisé par le Cyber Crime Unit 32 die vom Cyber Crime Unit organisiert wurde which was organised by the Cyber Crime Unit

33 33 Le mercredi afin de participer à la “Journée Panhéllenique contre la violence” Für unsere Teilnahme am panhellenischen Tag ( ) gegen die Gewalt On Wednesday for our participation in the Panhellenic Day against Violence

34 Nous avons créé nos propres affiches concernant les messages contre la violence 34 We created posters with our own messages against violence Bastelten wir Poster mit eigenen Mottos gegen die Gewalt

35 6 ΜΑΡΤΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Gewalt? Nein, danke! 35 En ligne connectez- vous à la magie… pas aux risques

36 Στα πλαίσια της κατασκευής ιστοσελίδας οι μαθητές ασχολήθηκαν με:  Σχεδιασμό της δομής και εμφάνισης του site  Σχεδιασμό και υλοποίηση της αρχικής σελίδας  Ενημέρωση ρυθμίσεων και παραμέτρων της ιστοσελίδας  Σχεδιασμό και υλοποίηση των μενού  Δημιουργία των σελίδων  Παραγωγή και δημοσίευση κειμένων  Παραγωγή και δημοσίευση εικόνων και βίντεο  Παραγωγή και δημοσίευση ήχου  Παραγωγή και δημοσίευση PowerPoint  Εισαγωγή συνδέσμου στο site του σχολείου 36

37 Οι μαθητές του προγράμματος κατασκεύασαν την ιστοσελίδα όπου απέδωσαν στα αγγλικά το υλικό που επεξεργάστηκαν, 37

38 την ιστοσελίδα όπου απέδωσαν στα γαλλικά το υλικό που επεξεργάστηκαν, 38

39 και την με την γερμανική απόδοση 39

40 για τις οποίες κατασκεύασαν και σύνδεσμο στην κεντρική ιστοσελίδα του σχολείου μας, που είναι η: 40

41 και στην ιστοσελίδα των Δράσεων του 70 ου Γυμνασίου 41

42 42

43 43

44 Ευχαριστούμε τους μαθητές του 70 ου Γυμνασίου Αθήνας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας : «Ηλεκτρονικό» Παράθυρο στον Κόσμο Διαμόρφωση Υγιούς Συμπεριφοράς Ενεργών Πολιτών για την συνεργασία τους, την προσπάθεια τους και το ακούραστο ενδιαφέρον που έδειξαν καθ’όλη τη διάρκεια υλοποίησης του, καθώς και τους καθηγητές που τους καθοδήγησαν και τους υποστήριξαν. 44

45 Η ομάδα εκπόνησης του προγράμματος: Μαθητές Καθηγητές 1.ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ 2.ΑΡΜΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 3.ΒΟΤΣΗ ΝΑΤΑΛΙΑ 4.ΖΑΝΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 5.ΖΗΣΗ ΜΑΡΙΑ – ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ 6.ΚΑΜΠΕΡΟΓΛΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ 7.ΜΑΝΔΡΕΚΑ ΜΑΡΙΝΑ 8.ΜΕΤΑΪ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 9.ΜΠΕΚΙΡΗ ΑΡΤΕΝΙΣΑ 10.ΜΠΙΦΣΑ ΕΥΡΙΔΙΚΗ 11.ΓΚΑΡΑΛΙΑΚΟΥ ΣΟΦΙΑ 12.ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ 13.ΚΙΟΥΚΟΥ ΑΛΤΙΝ 14.ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 15.ΠΑΝΑΡΙΤΗ ΕΛΕΝΗ 16.ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 17.ΠΡΕΓΙΑ ΙΩΑΝΝΑ 18.ΣΑΡΑΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 19.ΤΑΤΟ ΕΥΔΟΚΙΑ 20.ΤΣΙΡΩΝΑΣ ΠΑΝΑΓΗΣ 21.ΦΟΥΝΤΑ ΕΥΑΝΘΙΑ 22.ΝΙΚΟΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 45 1.ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΕ19 2.ΖΩΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ06 3.ΚΑΝΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ05 4.ΠΑΥΛΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ07 5.ΚΟΛΟΒΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ05  Ευχαριστούμε το μαθητή του σχολείου μας ΚΑΡΑΠΕΤΙΑΝ ΤΙΓΚΡΑΝ για την επιμέλεια των σκηνικών.


Κατέβασμα ppt "1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 70 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ 2012-2013 2."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google