Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαδραστικός Πίνακας Παιδαγωγικές εφαρμογές Γαλλικά Για τη διδασκαλία της Γαλλικής γλώσσας μέσω διαδραστικού πίνακα διαθέτουμε:  ψηφιακό υλικό που βασίζεται.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαδραστικός Πίνακας Παιδαγωγικές εφαρμογές Γαλλικά Για τη διδασκαλία της Γαλλικής γλώσσας μέσω διαδραστικού πίνακα διαθέτουμε:  ψηφιακό υλικό που βασίζεται."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Διαδραστικός Πίνακας Παιδαγωγικές εφαρμογές

3 Γαλλικά Για τη διδασκαλία της Γαλλικής γλώσσας μέσω διαδραστικού πίνακα διαθέτουμε:  ψηφιακό υλικό που βασίζεται στο βιβλίο που διδάσκεται το τμήμα και το οποίο έχει δοθεί και στους μαθητές έπειτα απο δική μας πρωτοβουλία.  ιστοσελίδες, όπως π.χ.www.tv5.frwww.tv5.fr  Το πρώτο δίνει στα παιδιά τη δυνατότητα να συνεχίσουν και στο σπίτι την εξάσκηση της γλώσσας έχοντας έτσι τα απαραίτητα ακουστικά ερεθίσματα που οδηγουν στην καλύτερη κατανόηση της (ιδιαίτερα στα γαλλικά που είναι μια γλώσσα με περιορισμένα ακούσματα). Είναι σημαντικό επισης να τονίσουμε ότι αυτή η μορφή εργασίας ενισχύει την εξοικείωση των παιδιών με την τεχνολογία και καθιστα πιο ελκυστική την ενασχόληση με το μάθημα.  Η χρήση του ίντερνετ μέσα στο μάθημα βοηθάει την καλύτερη κατανόηση του πολιτισμού (της χώρας, αφού φέρνει σε έπαφη τα παιδιά με αυθεντικές καταστάσεις της καθημερινότητας στη Γαλλία...)

4 Αγγλικά  Το βιβλίο δίνεται και σε ψηφιακή μορφή με πρωτοβουλία της καθηγήτριας Αγγλικών  Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδραστικές ασκήσεις, να κάνουν ασκήσεις ακρόασης, να δουν ντοκιμαντέρ ή σκήνες απο τη ζωή στην Αγγλία ή ΗΠΑ, να παίξουν παιχνίδια, και να μάθουν γραμματική. Παράλληλα γίνεται αφομοίωση όσων έχουν διδαχτεί στη τάξη και εξασκούνται στο σπίτι  Ιστοσελίδες, όπως youtube.com, discovery channel, usa today  Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με καθημερινές καταστάσεις απο τη ζωή στην Αγγλία και στις ΗΠΑ.

5 Φυσική αγωγή  Η γυμναστική είναι ένα μάθημα διασκέδασης, ευχαρίστησης, παιχνιδιού και ξεκούρασης από τα μαθήματα. Η ιδιαιτερότητα αυτή του μαθήματος κάνει κανένα παιδί να μην θέλει την ώρα της γυμναστικής να είναι μέσα σε μια τάξη. Παρόλα αυτά έχουμε καταφέρει σ’ένα βαθμό να εντάξουμε την τεχνολογία στο μάθημα μας. Το υλικό που υπάρχει για το μάθημα μας πέρα από τα βιβλία του Υπουργείου Παιδείας όσον αφόρα τον ψηφιακό κόσμο ξεκινάει από ντοκιμαντέρ, παιδικά cartoon που έχουν θέμα τον αθλητισμό π.χ. Αστερίξ και Οβελίξ - οι Ολυμπιακοί Αγώνες αλλά και βιντεάκια που μπορεί να έχει θέμα την τεχνική - τους κανόνες ασφαλείας ενός αθλήματος. Αφορμή για τη χρήση αυτών των μέσων για το μάθημα μας ήταν:  Η ένταξη του μαθήματος κολύμβησης την ώρα της γυμναστικής. Μέσα από βιντεάκια που παρακολούθησαν τα παιδιά μπόρεσαν να καταλάβουν την σημασία των κανόνων που έχουμε θέσει όταν βρισκόμαστε μέσα στην πισίνα π.χ. τι σημαίνει ο βατήρας, η λαβή που υπάρχει μπροστά από το βατήρα, τα σημαιάκια, το διαχωριστικό ανάμεσα στους διαδρόμους, η σωστή αναπνοή κ.α.

6 Φυσική αγωγή  Οι ανταγωνισμοί που υπάρχουν ανάμεσα στα παιδιά «εγώ είμαι ο καλύτερος», «αυτός δε ξέρει». Για το θέμα αυτό παρακολούθησαν ντοκιμαντέρ με κορυφαίους Ολυμπιονίκες που οι αντίπαλοι τους, ο κόσμος τους θεωρούσε αουτσάιντερ και δεν τους έδιναν καμία σημασία ακόμα και την ώρα του τελικού. Αλλά αυτοί πίστευαν τόσο στον εαυτό τους που κατάφεραν και να πάρουν μετάλλιο αλλά και να γίνουν Ολυμπιονίκες.  Η εξέλιξη που υπάρχει στα αθλήματα που ξεκινάει από τον ρουχισμό, τα μέσα που χρησιμοποιούνται για κάθε άθλημα π.χ. μπάλα, ακόντιο, σφαίρα, τις τεχνικές και τη βελτίωση των γηπέδων.  Η χρήση ψηφιακών μέσων μας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε το μάθημα της γυμναστικής όχι μόνο από τη πλευρά της εκμάθησης ενός αθλήματος αλλά και από τη πλευρά της προετοιμασίας - της ψυχολογίας ενός αθλητή.  Τέλος μας δίνει την ευκαιρία να προσεγγίσουμε αθλήματα που είναι δύσκολο να διδαχθούν μέσα στο σχολείο.  *το υλικό που έχουμε δείξει είναι η συλλογή με τους Ο.Α που εχεις στην τάξη σου,το cartoon Αστεριξ κ Οβελιξ και βιντεάκια από το youtube π.χ.   

7 Α΄ δημοτικού  Χρήση ως πίνακα για καταγραφή πληροφοριών  Πρόσβαση στα βιβλία των μαθητών μέσω internet (site Παιδαγωγικού Ινστιτούτου)  Χρήση εγκαταστημένων λογισμικών  Αποθήκευση σημειώσεων που καταγράφονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος  Προσανατολισμό στο χώρο (τόσο στον πίνακα όσο και πάνω στο πληκτρολόγιο)  Αναζήτηση εικόνων και βίντεο σχετικά με τη θεματολογία του μαθήματος  Παρουσίαση υλικού σύμφωνα με τη θεματολογία του μαθήματος  Ανάγνωση κειμένων μέσα από ιστοσελίδες διαδικτυακών τόπων  Χρήση ιστοσελίδας για τραγούδια με τους αντίστοιχους στίχους (ακουστική και οπτική λειτουργία)  Προβολή DVD  Αναπαραγωγή μουσικής (CDs)  Ομαδικά παιχνίδια  Ζωγραφική  Χρήση των αριθμών του πληκτρολογίου με σκοπό την εκμάθηση της ακολουθίας των αριθμών

8 Α΄ δημοτικού  Η παρουσίαση θα γίνει στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, στην ανάγνωση.  1. χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα ABC, θα γίνουν παιχνίδια με συλλαβές. Σκοπός θα είναι η όσο το δυνατόν ταχύτερη ανάγνωσή τους (δικός μας στόχος  η αυτοματοποίηση της ανάγνωσης)  2. αφού παίξουν όλα τα παιδιά από ένα γύρο (τουλάχιστον), θα ανοίξουμε το βιβλίο της ανάγνωσης από το site του ΠΙ και θα γίνει ανάγνωση από εκεί.

9 Δραστηριότητες Ανάγνωσης

10

11

12 Β΄ δημοτικού ΓΛΩΣΣΑ  Λογισμικό Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  Λογισμικά που κυκλοφορούν στο εμπόριο π.χ. εκδ. Μεταίχμιο  Ελεύθερο λογισμικό στο διαδίκτυο π.χ.  Μικρά video με ιστορίες και παραμύθια από you tube π.χ. (μύθοι Αισώπου)  Cd με μελοποιημένα ποιήματα που περιέχονται στα σχολικά βιβλία π.χ. Μουσικοπαιχνι-δίσματα (ανθολόγιο Α’-Β’ Δημοτικού) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  Λογισμικό Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  Ελεύθερο λογισμικό στο διαδίκτυο π.χ.  Μικρά video από you tube π.χ. (άβακας, πέρα-σμα εκατοντάδας)  Cd με τραγούδια π.χ. Ιωαννίδης Τάσος - χάχανα & λάχανα - η προπαίδεια σε τραγούδια

13 Β΄δημοτικού ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ  Μικρά video από you tube με θέματα σχετικά με την ύλη του βιβλίου. Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω διευθύνσεις:  (Προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες στην καθημερινότητά τους).  (Η καταστροφή στην Πάρνηθα – Συνέπειες για το οικοσύστημα της περιοχής).  Λογισμικό Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Επίσης η χρήση του πίνακα γίνεται σε οποιαδήποτε στιγμή που συνάδει:  α) με το διδακτικό πλαίσιο, για αναζήτηση πληροφοριών, εικόνων, τραγουδιών κλπ. (π.χ. ένας μαθητής είχε φέρει πληροφορίες για τις σαύρες στα πλαίσια σχετικής εργασίας για τα ερπετά. Μέσα από την παρουσίαση που έκανε δημιουργήθηκαν πρόσθετα ερωτήματα και απορίες από τους μαθητές που λύθηκαν άμεσα με τη χρήση του πίνακα και την αναζήτηση πληροφοριών από το διαδίκτυο  β) με κάποια δραστηριότητα που έχει προηγηθεί ή πρόκειται να γίνει (π.χ. πριν τη επίσκεψη που πραγματοποίησε το σχολείο μας στο θωρηκτό «Αβέρωφ» οι μαθητές είδαν στον πίνακα εικό-νες, video και διάβασαν πληροφορίες για την ιστορία του θωρηκτού ή μετά την επίσκεψη στο λό-φο του Φιλοπάππου οι μαθητές είδαν στον πίνακα ιστοσελίδες με αναφορές σχετικές με το λόφο και χάρτη με την περιοχή που βρίσκεται ο λόφος σε σχέση με το σχολείο μας

14 Γ΄/ Δ΄δημοτικού  Χρήση ως πίνακα για καταγραφή πληροφοριών  Πρόσβαση στα βιβλία των μαθητών μέσω internet (site Παιδαγωγικού Ινστιτούτου)  Χρήση εγκαταστημένων λογισμικών  Αποθήκευση σημειώσεων που καταγράφονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος  Ορθογραφία λέξεων (ηλεκτρονικό λεξικό)  Προσανατολισμόs στο χώρο κυρίως πάνω στο πληκτρολόγιο  Αναζήτηση εικόνων και βίντεο σχετικά με τη θεματολογία του μαθήματος  Παρουσίαση υλικού σύμφωνα με τη θεματολογία του μαθήματος  Ανάγνωση κειμένων μέσα από ιστοσελίδες του δικτυακού τόπου  Χρήση χαρτών  Χρήση ιστοσελίδας για τραγούδια με τους αντίστοιχους στίχους (ακουστική και οπτική λειτουργία)  Προβολή DVD  Αναπαραγωγή μουσικής (CDs)  Ομαδικά παιχνίδια  Ζωγραφική

15 Γ΄/ Δ΄δημοτικού Μελέτη Περιβάλλοντος Η ανάδειξη της χρήσης του διαδραστικού πίνακα στη Γ΄ τάξη θα γίνει στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος: Ενότητα 8 - κεφάλαιο 2 (σελ ).  Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο έχει γίνει ξανά αναφορά στο παρελθόν και οι μαθητές παρουσίασαν έντονο ενδιαφέρον, για αυτό θέλησα να ανταποκριθώ στο κάλεσμά τους για διείσδυση σε θέματα που αφορούν τον τρόπο επικοινωνίας κυρίως παιδιών τυφλών και κωφών.  Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη προσέγγιση του συστήματος Braille είναι καθοριστική. Επίσης, μέσω βίντεοπροβολής οι μαθητές παρατήρησαν τις κινήσεις του ελληνικού δακτυλικού αλφάβητου. Στόχοι μαθήματος:  Να ευαισθητοποιηθούν απέναντι σε άτομα που για διάφορους λόγους αντιμετωπίζουν προβλήματα επικοινωνίας.  Να εκτιμήσουν την ανάγκη συνεχούς επαφής μεταξύ όλων των ανθρώπων του κόσμου.  Να έρθουν σε επαφή και να γνωρίσουν τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των τυφλών και των κωφών ανθρώπων.

16 Γ΄/ Δ΄δημοτικού Χρήση διαδραστικού πίνακα στο κεφάλαιο 8:  Χρήση του διαδικτύου για την εύρεση πληροφοριών και εικόνων.  Άμεση πρόσβαση σε ένα πλήθος ψηφιακών πηγών.  Δυνατότητα προβολής ιστοσελίδων και βίντεο από το διαδίκτυο.  Παρουσίαση κάθε εκπαιδευτικής πηγής με έναν ιδιαίτερα ελκυστικό τρόπο.  Περισσότερες ευκαιρίες για συμμετοχή όλης της τάξης, συνεργασία,συζήτηση και ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Εργαλεία: βιβλίο μαθητή, βιβλίο Κ.Ε.Α.Τ. Γλώσσα Δ΄ Δημοτικού, φύλλα εργασίας με τη γραφή Braille.

17 Σύστημα Braille

18

19

20 Ε΄/ Στ΄δημοτικού      DE&cnode=138 DE&cnode=138   


Κατέβασμα ppt "Διαδραστικός Πίνακας Παιδαγωγικές εφαρμογές Γαλλικά Για τη διδασκαλία της Γαλλικής γλώσσας μέσω διαδραστικού πίνακα διαθέτουμε:  ψηφιακό υλικό που βασίζεται."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google