Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2010-11 IST/UH  Αναγνώριση του προγραμματισμού που χρειάζεται για το ΝΜΣ1  Aναγνώριση των απαιτήσεων για το πρακτικό μέρος του ΝΜΣ1  Πρόσβαση στα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2010-11 IST/UH  Αναγνώριση του προγραμματισμού που χρειάζεται για το ΝΜΣ1  Aναγνώριση των απαιτήσεων για το πρακτικό μέρος του ΝΜΣ1  Πρόσβαση στα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 IST/UH

3  Αναγνώριση του προγραμματισμού που χρειάζεται για το ΝΜΣ1  Aναγνώριση των απαιτήσεων για το πρακτικό μέρος του ΝΜΣ1  Πρόσβαση στα videos του Clinics in Motion  Αναγνώριση των απαιτήσεων της γραπτής εργασίας  Ιστορική αναδρομή στο manual therapy  Βασικές αρχές του manual therapy  Σημαντικά ονόματα στο manual therapy και η προσφορά τους IST/UH ΝΜΣ

4

5 ΑΑκολουθείτε τις οδηγίες για το εργαστήριο ΚΚατάλληλη ενδυμασία (φόρμα, shorts κτλ) ΔΔεν επιτρέπεται να βγείτε για να αλλάξετε ΚΚομμένα νύχια ΜΜαζεμένα μαλλιά ΌΌχι κοσμήματα ΌΌλοι θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι να γίνουν μοντέλα ΣΣεβασμός

6 ΝΜΣ1 Προετοιμασία Οδηγός Μαθήματος • Αξιολόγηση Πακέτο Βοήθειας • Ανάλυση κάθε μέρα μαθήματος • Χρήσιμο στο διάβασμα Υλικό Εκμάθησης IST/UH ΝΜΣ

7  Βιβλιογραφία  Camtasia Powerpoint videos – Real Player  Clinics in Motion  Anatomy TV  Τεστ ανατομίας  Οστά  Εργασίες IST/UH ΝΜΣ

8  Σύνδεσμοι στη βιβλιογραφία στο Πακέτο Βοήθειας  Στο τμήμα Learning Resources της ιστοσελίδας του ΝΜΣ1  Χρησιμοποιείστε αυτή τη λίστα για να έχετε πρόσβαση στο LRC  Προτεινόμενη βιβλιογραφία: Οδηγός μαθήματος/Πακέτο Βοήθειας IST/UH ΝΜΣ

9  Πριν από το μάθημα της ανατομίας θα πρέπει να έχετε δει τα videos  Είστε υπεύθυνοι για το μεγαλύτερο τμήμα των ανατομικών σας γνώσεων IST/UH ΝΜΣ

10  Μαθήματα 30 διδακτικών μονάδων απαιτούν 300 ώρες ενασχόλησης  80 από αυτές διδάσκονται  220 ώρες απαιτούνται από ανεξάρτητη μελέτη  Κατά τη διάρκεια των 15 εβδομάδων διδασκαλίας θα πρέπει να δεσμεύσετε περίπου 14 ώρες ανεξάρτητης μελέτης/εβδομάδα για το ΝΜΣ1. Αυτό περιλαμβάνει το χρόνο για ανασκόπηση.  42 ώρες πρέπει να αφιερωθούν στη μελέτη της ανατομίας οπότε προτείνουμε: το λιγότερο 2 ώρες/εβδομάδα για μελέτη της ανατομίας και την προετοιμασία για τα σεμινάρια IST/UH ΝΜΣ

11  Λεπτομερή videos πολλών από τις τεχνικές που διδάσκουμε  Υπάρχουν παραπάνω από ένας τρόποι να κάνουμε πράγματα στη νευρομυοσκελετική φυσικοθεραπεία  Κάποια από αυτά που διδάσκεστε θα είναι ίδια με τα videos και κάποια διαφορετικά  Ούτε σωστό, ούτε λάθος, απλά διαφορετικό  Δεν θα επεκταθούμε σε γνώση μη ανάλογη του επιπέδου σας IST/UH ΝΜΣ

12 Anatomy TV

13  Βρίσκονται στο υλικό εκμάθησης και αντιστοιχούν στο μάθημα ανατομίας της εβδομάδας  Υπάρχουν για να ελέγξετε τις γνώσεις σας  Είναι ανώνυμα  Οι απαντήσεις δίνονται στο τέλος  Μπορείτε να ανατρέξετε πίσω και να προσπαθήσετε όσες φορές θέλετε  Αυτά τα τεστ θεωρούνται πολύτιμο τμήμα των ανατομικών σας γνώσεων και συνεπώς θα είναι συνδεδεμένα με διάφορες πηγές IST/UH ΝΜΣ

14 • Η σχολή μπορεί να σας δανείσει οστά έναντι κάποιας αμοιβής • Μπορείτε να δανειστείτε ανά ζευγάρια για να μειώσετε το κόστος • Στο σετ επίσης περιλαμβάνονται γωνιόμετρο, σφυράκι αντανακλαστικών και μετρομεζούρα που μπορεί να χρειαστείτε  Αγοράστε τα δικά σας μόνο εάν είναι καλής ποιότητας  Τα οικονομικότερα δεν έχουν τα απαραίτητα σημεία IST/UH ΝΜΣ

15  Μορφοποιημένη  Ομαδική εργασία  Σχετικά με την παθολογία της ΟΜΣΣ  Παραγωγή εγγράφου χρησιμοποιώντας την σελίδα ομάδας WIKI  YouTube video YouTube video  Παραγωγή podcast για να ενημερώσετε τον ασθενή σας σχετικά με την παθολογία στην οσφύ του IST/UH ΝΜΣ

16  5 η εβδομάδα  Πρόσβαση στη ιστοσελίδα της ομάδας από την αριστερή στήλη εργαλείων στην κεντρική ιστοσελίδα του ΝΜΣ1  7 η εβδομάδα  Ολοκληρώστε το έγγραφό σας σχετικά με την παθολογία της ΟΜΣΣ ώστε να αξιολογηθεί από τους εκπαιδευτικούς. Τελική προθεσμία την Παρασκευή το απόγευμα.  Δανειστείτε μια ψηφιακή βιντεοκάμερα για να δημιουργήσετε το podcast  8 η εβδομάδα  Αξιολογήστε το podcast που δημιουργήσατε πριν από το μάθημα χρησιμοποιώντας τα κριτήρια αξιολόγησης  Τα Podcasts θα αξιολογηθούν χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικό σύστημα ψηφοφορίας  ΒΡΑΒΕΙΑ!!! IST/UH ΝΜΣ

17  Ονοματολογία παθολογίας  Αιτιολογία  Επιδημιολογία  περιγραφή  Κλινικά συμπτώματα ως αποτέλεσμα της παθολογίας  Ιατρικές εξετάσεις/διαγνωστικά εργαλεία  χειρουργική/Συντηρητική/πολυ-παραγοντική αντιμετώπιση  Αναφορές IST/UH ΝΜΣ

18 ΑΑνατομία, βιομηχανική και παθολογία της ΟΜΣΣ, λεκάνης και κάτω άκρου ΑΑξιολόγηση ασθενών με νευρομυοσκελετική δυσλειτουργία κάτω ήμισυ του κορμού ΑΑποκατάσταση ασθενών με νευρομυοσκελετική δυσλειτουργία κάτω ήμισυ του κορμού

19  Τι κάνουμε-ως νευρομυοσκελετικοί φυσικοθεραπευτές/είναι διαθέσιμα σε εμας- σχετικά με την αποκατάσταση ασθενών;  Σε ομάδες των 2 καταγράψτε όσα μπορείτε περισσότερα. IST/UH ΝΜΣ

20

21 Χειρισμοί IST/UH ΝΜΣ

22 Αρθρική Κινητοποίηση IST/UH ΝΜΣ

23 Τεχνικές Μυϊκής Ενέργειας IST/UH ΝΜΣ

24 Άσκηση IST/UH ΝΜΣ

25 Μάλαξη Συνδετικού Ιστού IST/UH ΝΜΣ

26 Συμβουλές IST/UH ΝΜΣ

27  Αρθρική κινητοποίηση  Χειρισμοί  Άσκηση, μυϊκή ανισορροπία  Τεχνικές μυϊκής ενέργειας  Απελευθέρωση τοποθέτησης  μάλαξη  Κλπ κλπ κλπ IST/UH ΝΜΣ

28  Από την εποχή του Ιπποκράτη και του Γαληνού  Χρήση τεχνικών στη μέση ανατολή  Οι πρακτικοί κατηγορήθηκαν για μαγεία κατά τη διάρκεια του μεσαίωνα  Τέλη 19 ου αιώνα: ο Still εισήγαγε την οστεοπαθητική  1920 Atkinson  1960…Cyriax, Kaltenborn  1970…Maitland, Kendal, Elvey  1980 και μετά…έκρηξη ονομάτων και τεχνικών που ασχολήθηκαν με νευρο-μυο-σκελετική ολοκληρωμένη θεραπεία IST/UH ΝΜΣ

29 MMennell /Cyriax KKaltenborn MMaitland MMcKenzie BButler / Gifford MMulligan SSarhmann / Janda MMcConnell EEdwards SStill

30  Αυστραλός  Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του  Σκεπτικό:  Υποκειμενική Αξιολόγηση  Κλινική Αξιολόγηση  Κλινική Διάγνωση  Παρέμβαση  Επαναξιολογηση  Η κινητοποίηση χωρίζεται σε βαθμούς I - IV IST/UH ΝΜΣ

31  Εισήγαγε πολλές έννοιες  Η απλούστερη: κίνηση μιας δομής σε σχέση με μια διπλανή της για να την χαλαρώσει, ελευθερώσει, βελτιώσει την κινητικότητά της  Η κινητοποίηση ελέγχεται πάντα από τον ασθενή  Χειρισμός (Manipulation) / υψηλή ταχύτητα, μικρή μετατόπιση  Λαμβάνει υπ’ όψη και συνδετικό ιστό IST/UH ΝΜΣ

32  Νεοζηλανδός  Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του  Εισήγαγε έννοιες για την αποκατάσταση σπονδυλικών προβλημάτων  Βασισμένος γύρω από το «δίσκο»  Αξιολόγηση για την αναγνώριση του προβλήματος  Κλειδί στη θεραπεία είναι η αυτό-θεραπεία IST/UH ΝΜΣ

33  Νέοζηλανδός  Βασισμένος στους Maitland και McKenzie, δημιούργησε τη δική του θεραπεία  Κινητοποίηση με κίνηση  Σπονδυλικών και περιφερικών αρθρώσεων IST/UH ΝΜΣ

34  Αυστραλός  Επηρεάστηκε από τους προκάτοχούς του  Αξιολόγηση και αποκατάσταση κινητικότητας νευρικών ιστού και των περιβαλλόμενων ιστών  Ένθερμος υποστηρικτής της κλινικής λογικής  Θιασώτης του βιο-ψυχο-κοινωνικού μοντέλου αποκατάστασης IST/UH ΝΜΣ

35  Αμερικάνος  Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του  Εισήγαγε την έννοια της μυϊκής δυσλειτουργίας/ανισορροπίας ως την αιτία του πόνου  Άσκηση για να επανεκπαιδευτεί η μυική ισορροπία IST/UH ΝΜΣ

36  Είναι ο όρος κάτω από τον οποίο λύνουμε ένα πρόβλημα  Πρέπει να συνδυάσουμε την επιστημονική μας γνώση με το πρόβλημα του ασθενή IST/UH ΝΜΣ

37  Έρευνα  Πρακτική εφαρμογή  Επιλογή του καλύτερου (αποτελέσματα κλινικής εμπειρίας/πρακτική με ερευνητική απόδειξη) IST/UH ΝΜΣ

38

39  Οι πληροφορίες και οι τεχνικές πρέπει να μοιράζονται  Οι διαφορές έγκεινται στην εκπαίδευση και τη φιλοσοφία IST/UH ΝΜΣ

40  Το επάγγελμά μας είναι σχετικά νεαρό  Ολοένα και βρίσκουμε νέες στρατηγικές  Συνδυάζουμε γνώσεις προς την ολοκλήρωση του ανθρώπινου «πάζλ»  Προχωράμε IST/UH ΝΜΣ

41  Αναγνώριση των πλεονεκτημάτων του να βοηθούμε όλα τα συστήματα  Χρήση όλων των εργαλείων μας για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων ενός ασθενή  Η μελλοντική έρευνα θα μας βοηθήσει να κατηγοριοποιήσουμε/συν δυάσουμε εργαλείο και κατάσταση IST/UH ΝΜΣ

42  Εξέλιξη με την πάροδο του χρόνου-από τον Ιπποκράτη έως σήμερα  Έχουμε μπει σε ένα ρυθμό απόκτησης νέας γνώσης  Οι gurus έρχονται και παρέρχονται  Η έρευνα επιφέρει αλλαγή και η αλλαγή επηρεάζει την έρευνα  Θα διδαχθείτε κυρίως τις τεχνικές του Maitland στο ΝΜΣ1 IST/UH ΝΜΣ

43  Maitland G et al (2001). Maitland’s vertebral manipulation. 6 th Ed. Butterworth Heinemann  McKenzie R (1988). Treat your own back. 4 th Ed. Spinal Publication Ltd  Mulligan B. R (1995). Manual therapy, ‘nags’, ‘snags’ ‘MWM’s etc. 3 rd Ed. Plane View Services Ltd.  Butler D (2000). The sensitive nervous system NOI Group Publications  Sahrmann S (2002). Diagnosis and treatment of movement impairment syndromes. 1 st Ed. Elsevier IST/UH ΝΜΣ


Κατέβασμα ppt "2010-11 IST/UH  Αναγνώριση του προγραμματισμού που χρειάζεται για το ΝΜΣ1  Aναγνώριση των απαιτήσεων για το πρακτικό μέρος του ΝΜΣ1  Πρόσβαση στα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google