Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημοκρατία σε κρίση Ξεπερασμένες πολιτικές Διαδίκτυο (ευκαιρία για τα κόμματα) Πολιτικό εργαλείο στην υπηρεσία της κοινωνιας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημοκρατία σε κρίση Ξεπερασμένες πολιτικές Διαδίκτυο (ευκαιρία για τα κόμματα) Πολιτικό εργαλείο στην υπηρεσία της κοινωνιας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Δημοκρατία σε κρίση Ξεπερασμένες πολιτικές Διαδίκτυο (ευκαιρία για τα κόμματα) Πολιτικό εργαλείο στην υπηρεσία της κοινωνιας

3 Το διαδίκτυο είναι συνένωση πολλών μικρών δικτύων Πρωτόκολλο TCP/IP World Wide Web και υπερμέσα Ιστοσελίδες και σύνδεσμοι

4 Πληροφορίες και επικοινωνία Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Μηχανές αναζήτησης Αυτονομία μελών(υποδικτύων) Γλώσσα

5 Επικοινωνία = Ικανότητα που μαθαίνεται = Μοντελοποίηση συμπεριφοράς Λεκτικά και μη λεκτικά μηνύματα Παραλήπτης ΑποστολέαςΝόημα = ΓνώσηΤρόπος μετάδοσης = ΔίοδοςΆνθρωπος ανάγκη για δικτύωση -> δικτυακές κοινότητες

6 2. Διαδίκτυο και κοινωνικά δίκτυα Συμμετοχικότητα Διάλογος,ελεύθερη γνώμη Μέλη -> κοινά ενδιαφέροντα Γρήγορη επικοινωνία

7 2.Επικοινωνία χωρίς κόστος Ευρώπη (22% άμεσα μηνύματα, 16% chat – forums –voip, 15% blogs) Ελλάδα (18%, 12%, 11% ) στα αντίστοιχα Περίπου το 80% των ευρωπαίων νέων και το 77% των ελλήνων χρησιμοποιούν προηγμένες διαδικτυακές τεχνολογίες

8 3. Διαδίκτυο και μάρκετιγκ Web 2.0 (διαδραστικότητα, δυναμικό περιεχόμενο, συνεργασία, social computing) Αποθήκευση μεγάλης πληροφορίας με μικρό κόστος Γρήγορες αναζητήσεις Εικόνα και βίντεο

9 Οι ψηφοφόροι πελάτες Πρέπει να νιώθουν συνδεδεμένοι (παράδειγμα Ομπάμα) Η ενιαία γραμμή και η προσωποποίηση

10 5. ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Παλαιά και νέα μέσαΤηλεδημοκρατία (δυνητικές κοινωνίες) Η μονόδρομη επικοινωνία με τους πολίτες αλλάζει Οι εθελοντές διαδικτύου του ΠΑΣΟΚ

11 6. Η αισθητική και η λειτουργικότητα των ιστοσελίδων Τι είναι η διεπαφή; Οι 2 τάσεις σχεδίασης Γιατί το ωραίο; Γιατί το λειτουργικό;

12 7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Στόχος της ιστοσελίδας και επιδιωκόμενο κοινό Αξιοπιστία του συγγραφέα Ακρίβεια και αξιοπιστία της πληροφορίας στην ιστοσελίδα Ενημερότητα και επικαιρότητα των πληροφοριών της ιστοσελίδας Δομή και πλοήγηση της ιστοσελίδας

13 7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Απλή αναζήτησηΣύνθετη αναζήτησηΠληροφορίες επικοινωνίαςNewsletterΒοήθειαChat roomΧάρτηςΜηνύµατα λάθουςΧρήσιµες συνδέσειςΑρχείοΓλώσσα

14 8. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ Θεωρία της ενδυνάμωσης και η θεωρία της κινητοποίησης Η έρευνά μας έχει 2 άξονες αξιολόγησηςΥπάρχει feedback στις σελίδες;Υπάρχει αμεσότητα και διάλογος;Πως είναι ο πολιτικός λόγος;Υπάρχει δυνατότητα παρέμβασης;Υπάρχει διάδραση και ρεαλισμός;

15 9. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Προβλήματα και είδη ερευνών (Διερευνητικές, Περιγραφικές, Πειραματικές) Ανάλυση Περιεχομένου(αντικείμενο και βάθος της ανάλυσης) Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση

16 10. Ερευνητικό εργαλείο Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια σε excel(Likert) Εύκολη ποσοτικοποίηση και στατιστική(SPSS) Προφίλ ερωτήσεων(21 δημογραφικές, 25 αξιολόγησης)

17 11.Δείγμα Είναι το επιλεγόμενο υποσύνολο Τυχαίο ή σκόπιμο

18 11.Δείγμα ερευνάς Φίλοι και συγγενείς(15 άτομα) Facebook (φίλοι)(73 άτομα) Άγνωστοι από forums όπου αναρτήθηκε(9άτομα)

19 Οι ιστοσελίδες των κομμάτων

20

21

22

23

24 Κατανομή δείγματος σε άνδρες και γυναίκες

25 Υπεροχή σε δημοσίους υπαλλήλους

26 Εδώ έρχονται πρώτες οι γυναίκες που ασχολούνται με τις δουλειές στο σπιτί και δεύτερες οι δημόσιοι υπάλληλοι

27 Το μορφωτικό επίπεδο των γονιών

28 Το διάγραμμα δείχνει ότι περίπου οι μισοί συμμετέχοντες είτε φοιτούν είτε έχουν περάσει από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και μάλιστα από το πανεπιστήμιο. Αυτό θεωρούμε ότι είναι ένα πολύ υψηλό ποσοστό που φανερώνει ότι οι νεώτερες γενιές προτιμούν να σπουδάζουν.

29 Ηλικία -Εργασία 23 και άνω (81,4%) Κάτω από 23 (18,6%) Εργάζεται το 61,9% Δεν εργάζεται 38,1%

30 Πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες μας είναι κάτοικοι αστικών κέντρων (52,6%),ενώ δείχνουν μικρή συγκέντρωση σε χωριά και αγροτικές περιοχές(12,4%)

31 Όπως φαίνεται οι περισσότεροι δείχνουν μια τάση για σπουδές προς τις θετικές επιστήμες με πολύ μεγάλο ποσοστό(51,3%) συγκριτικά με τα δεύτερα αλλά υψηλά παιδαγωγικά(18,9%)

32 Εδώ βλέπουμε ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό του δείγματος κατατάσσει τον εαυτό του στο κέντρο

33 Παρατηρούμε μια αποστροφή των πολιτών αφού δηλώνει ΝΑΙ μόλις το(14,4%)

34 Η ίδια αποστροφή των πολιτών παρατηρείται και σε έννοιες όπως ο συνδικαλισμός όπου παλαιότερα υπήρχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον(12,4%).

35 Αρκετά υψηλό ποσοστό αναποφάσιστων, οι οποίοι και συγκεντρώνουν το ποσοστό(26,8%) Αποτελούν τον σημαντικότερο στόχο του πολιτικού μάρκετινγκ

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56 Συζήτηση Η ΝΔ έχει τον μεγαλύτερο ΜΟ Το ΛΑΟΣ ελλειπή γραφιστικά Τρόπος οργάνωσης πληροφορίας Ζήτημα με την αγγλική γλώσσα Οι πολίτες δεν βλέπουν ως πηγή γνώσης και επικοινωνίας τις σελίδες σε μεγάλο βαθμό

57 Συζήτηση Η ΝΔ κερδίζει στη χρήση τεχνολογίας πολυμέσων Ο κόσμος βλέπει ξύλινο πολιτικό λόγο(ιδίως ΚΚΕ) Οι πολίτες ζητούν μεγαλύτερη δυνατότητα παρέμβασης και διάδρασης


Κατέβασμα ppt "Δημοκρατία σε κρίση Ξεπερασμένες πολιτικές Διαδίκτυο (ευκαιρία για τα κόμματα) Πολιτικό εργαλείο στην υπηρεσία της κοινωνιας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google