Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

OUR PROJECT ΤΟ ΠΡOΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ : «TRANSNATIONAL CONFERENCE QUALITY NETWORK» «TRANSNATIONAL CONFERENCE QUALITY NETWORK» 50% EU SUBSIDY 50% EU SUBSIDY FROM.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "OUR PROJECT ΤΟ ΠΡOΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ : «TRANSNATIONAL CONFERENCE QUALITY NETWORK» «TRANSNATIONAL CONFERENCE QUALITY NETWORK» 50% EU SUBSIDY 50% EU SUBSIDY FROM."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 OUR PROJECT ΤΟ ΠΡOΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ : «TRANSNATIONAL CONFERENCE QUALITY NETWORK» «TRANSNATIONAL CONFERENCE QUALITY NETWORK» 50% EU SUBSIDY 50% EU SUBSIDY FROM LEONARDO DA VINCI «ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ» «ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ» 50% ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ LEONARDO DA VINCI 50% ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ LEONARDO DA VINCI

2 LEONARDO DA VINCI EU PROGRAMME Subsidizes National and Private bodies who wish to form a transnational network (from at least 3 EU countries) for the exchange of European expertise Subsidizes National and Private bodies who wish to form a transnational network (from at least 3 EU countries) for the exchange of European expertise In order to encourage the development of Human Resources and promote European know-how In order to encourage the development of Human Resources and promote European know-how Χρηματοδοτεί δημόσιους & Iδιωτικoύς Φορείς για δημιουργία διακρατικών δικτύων (από τουλάχιστον Χρηματοδοτεί δημόσιους & Iδιωτικoύς Φορείς για δημιουργία διακρατικών δικτύων (από τουλάχιστον 3 χώρες) για ανταλλαγή Ευρωπαϊκής Εμπειρογνωμοσύνης Στα πλαίσια αυτά αναβάθμιση του Ανθρώπινου Δυναμικού & προώθηση της «Ευρώπης της γνώσης» Στα πλαίσια αυτά αναβάθμιση του Ανθρώπινου Δυναμικού & προώθηση της «Ευρώπης της γνώσης»

3 SCOPE ΣΤΟΧΟΣ TRANSFER OF KNOWLEDGE / EXPERIENCES REGARDING QUALITY STANDARDS IN CONFERENCE CENTRES TRANSFER OF KNOWLEDGE / EXPERIENCES REGARDING QUALITY STANDARDS IN CONFERENCE CENTRES ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ

4 PARTNERS ΕΤΑΙΡΟΙ EDINBURGH INTΕRNATIONAL CONFERENCE CENTRE (ACTING AS EXPERT) EDINBURGH INTΕRNATIONAL CONFERENCE CENTRE (ACTING AS EXPERT) INNSBRUCK CONGRESS & MESSE (ACTING AS EXPERT) INNSBRUCK CONGRESS & MESSE (ACTING AS EXPERT) TRAINING CENTRE NATIONAL BANK OF GREECE (LEADER) TRAINING CENTRE NATIONAL BANK OF GREECE (LEADER) HELEXPO HELEXPO KIPRIOTIS – ΚOS / CONFERENCE CENTRE ΚΥΠΡΙΩΤΗΣ - ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ KIPRIOTIS – ΚOS / CONFERENCE CENTRE ΚΥΠΡΙΩΤΗΣ - ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ATHINAIS - ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΪΣ ATHINAIS - ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΪΣ TRAINING CENTRE AGRICULTURAL BANK OF GREECE TRAINING CENTRE AGRICULTURAL BANK OF GREECE HAPCO - ΣΕΠΟΣ HAPCO - ΣΕΠΟΣ GNTO - ΕΟΤ GNTO - ΕΟΤ

5 OUR NETWORK TO ΔΙΚΤΥΟ ΜΑΣ HAS CUMMULATIVE KNOW-HOW FROM 90 YEARS OF OPERATION 90 YEARS OF OPERATION SEATS CAPACITY SEATS CAPACITY AND YEARLY 1600 EVENTS 1600 EVENTS VISITORS VISITORS 16 MILL. REVENUE 16 MILL. REVENUE ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ EΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ EΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ 90 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 90 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Θ ΕΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ Θ ΕΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΗΣΙΩΣ 1600 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 1600 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ 16 ΕΚ. ΤΖΙΡΟ 16 ΕΚ. ΤΖΙΡΟ

6 TRANSFER OF KNOW-HOW FROM THE EXPERTS ON MΕΤΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΕΝΤΡΑ QUALITY STANDARDS QUALITY STANDARDS BENEFITS FROM OPERATING ACCORDING TO STANDARDS BENEFITS FROM OPERATING ACCORDING TO STANDARDS ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

7 WORK PACKAGES ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ SEMINARS SEMINARS FIELD VISITS TO THE EXPERTS PREMISES FIELD VISITS TO THE EXPERTS PREMISES ON-THE-JOB OBSERVATION ON-THE-JOB OBSERVATION IMPLEMENTATION OF PLANS FOR EACH CENTRE IMPLEMENTATION OF PLANS FOR EACH CENTRE TRAINING OF QUALITY COORDINATORS TRAINING OF QUALITY COORDINATORS EVALUATION EVALUATION FINAL PRODUCTS FINAL PRODUCTS ΣΕΜΙΝΑΡΙA ΣΕΜΙΝΑΡΙA ΕΠΙΤΟΠΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΙΤΟΠΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΕΥΘ/ΝΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΕΥΘ/ΝΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

8 INTERMEDIATE RESULTS ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ WE CAN PRESENT SOME OF THE RESULTS FROM THE FIELD TRIPS TO THE EXPERTS PREMISES & THE FIELD TRIPS TO THE EXPERTS PREMISES & THE EXCHANGE OF PERSONNEL BETWEEN THE MEMBERS OF THE NETWORK THE EXCHANGE OF PERSONNEL BETWEEN THE MEMBERS OF THE NETWORK ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΤΟΠΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚA ΚΕΝΤΡΑ & ΤΙΣ ΕΠΙΤΟΠΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚA ΚΕΝΤΡΑ & ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

9 POINTS OF KNOW-HOW FOR THE OPERATION OF CONFERENCE CENTRES ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ KNOW-HOW ON 7 SECTIONS 1. POLICIES 2. SALES AND MARKETING 3. PRICING POLICIES 4. PROCEDURES 5. QUESTIONNAIRES 6. EXTRA SERVICES 7. HUMAN RESOURCES ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΣΕ 7 ΤΟΜΕΙΣ 1. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ 2. ΠΩΛΗΣΕΙΣ & MARKETING 3. ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 4. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ 5. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 6. ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 7. ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

10 The service wheel Sales and Marketing Event Planning Catering Technical Production Front of House HR/TQM Back of House Finance and Admin The Client

11 POLICIES FOR PROMOTING THE TOWN AS CONFERENCE DESTINATION ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΩΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ SUPPORT FROM GOVERNMENTAL and LOCAL IΝSTITUTIONS (free air tickets, meals and hotel rooms for promotion) SUPPORT FROM GOVERNMENTAL and LOCAL IΝSTITUTIONS (free air tickets, meals and hotel rooms for promotion) SPECIAL LAWS TO SUPPORT BIG CONGRESSES eg. Austria: subsidy 4% of cost for big events) SPECIAL LAWS TO SUPPORT BIG CONGRESSES eg. Austria: subsidy 4% of cost for big events) ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ (δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια, δείπνα & δωμάτια για προώθηση) ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ (δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια, δείπνα & δωμάτια για προώθηση) ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (Αυστρία: επιδότηση 4% κόστους μεγάλων εκδηλώσεων) ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (Αυστρία: επιδότηση 4% κόστους μεγάλων εκδηλώσεων)

12 SALES & MARKETING Research team for new clients Research team for new clients Organize promotion visits & fam trips Organize promotion visits & fam trips Focus on events for maximization revenues (long term vs short term) Focus on events for maximization revenues (long term vs short term) Use representatives abroad Use representatives abroad Promote the town as Conference Destination Promote the town as Conference Destination Ομάδα έρευνας για αναζήτηση νέων πελατών Ομάδα έρευνας για αναζήτηση νέων πελατών Οργάνωση εκδηλώσεων & εκπαιδευτικών ταξιδίων Οργάνωση εκδηλώσεων & εκπαιδευτικών ταξιδίων Πρόγραμμα πωλήσεων για μεγιστοποίηση εσόδων (μακροπρόθεσμο Πρόγραμμα πωλήσεων για μεγιστοποίηση εσόδων (μακροπρόθεσμο εν. βραχυπρόθεσμο) εν. βραχυπρόθεσμο) Γραφεία αντιπροσωπείας στο εξωτερικό Γραφεία αντιπροσωπείας στο εξωτερικό Προώθηση της πόλης ως Συνεδριακό Προορισμό Προώθηση της πόλης ως Συνεδριακό Προορισμό

13 CONTINUOUS FEEDBACK OF ALL PROCEDURES THE CLIENT PIPELINE THE CLIENT PIPELINE SALES EVENT PLANNING EVENT MGT AFTER SALES CLIENT FINANCE ADMIN

14 PRICING POLICIES ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ DEPOSITS BEFORE THE EVENT DEPOSITS BEFORE THE EVENT NO DISCOUNTS / OFFER CLIENTS FREE SERVICES NO DISCOUNTS / OFFER CLIENTS FREE SERVICES OFFER FREE SERVICES FOR FUTURE EVENTS IN CASE OF COMPLAINTS OFFER FREE SERVICES FOR FUTURE EVENTS IN CASE OF COMPLAINTS COORDINATE SERVICES OFFERED BY THIRD PARTIES COORDINATE SERVICES OFFERED BY THIRD PARTIES ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΟΧΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΩΡΕAΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΧΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΩΡΕAΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΡΙΤΩΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΡΙΤΩΝ

15 PROCEDURES ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Daily meeting for the coordination of the day events Daily meeting for the coordination of the day events Weekly meeting for the coordination of weekly events Weekly meeting for the coordination of weekly events Use of specialized software Use of specialized software Make economic results available to the personnel through the internal information system (MIS) Make economic results available to the personnel through the internal information system (MIS) Καθημερινή συνάντηση συντονισμού εκδηλώσεων της ημέρας Καθημερινή συνάντηση συντονισμού εκδηλώσεων της ημέρας Εβδομαδιαία συνάντηση συντονισμού εκδηλώσεων εβδομάδας Εβδομαδιαία συνάντηση συντονισμού εκδηλώσεων εβδομάδας Εξειδικευμένο software Εξειδικευμένο software Κοινοποίηση οικονομικών αποτελεσμάτων στo προσωπικό μέσω εσωτερικού συστήματος πληροφόρησης (MIS) Κοινοποίηση οικονομικών αποτελεσμάτων στo προσωπικό μέσω εσωτερικού συστήματος πληροφόρησης (MIS)

16 stages of one event : Sales / event planning / operations / follow-up Sales Event planning Operations Follow-up For International Association meetings: 2 to 4 years PROCEDURESΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

17 PROCEDURES ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Written detailed procedures (internal and/or ISO & EFQM) Written detailed procedures (internal and/or ISO & EFQM) Αναλυτική καταγραφή διαδικασιών (εσωτερικές διαδικασίες και/ή ISO & EFQM) Αναλυτική καταγραφή διαδικασιών (εσωτερικές διαδικασίες και/ή ISO & EFQM)

18 Enquire Check availability Accept offer & make reservation Carry out first planning steps Provide information & receive reports Approve event blueprint Give speeches Liaise with PM Liaise with delegates Meet with PM for feedback Approve final accounting Receive credit Prepare & send offer Print & mail 1st announcement Meet with customer & advise on planning Prepare & mail 2nd announcement Open conference account Contact suppliers & make reservations Previous offers, standard documents Reservation system Meet with customer to check details & report on progress Process & confirm delegate registrations, abstracts & hotel reservations Liaise with suppliers/confiirm reservations Prepare & print final programme & book of abstracts Monitor budget Prepare blueprint & check with operations dept. PCO software EVENTS Freelance staff Operation s dept. Register delegates & collect payments Hand out conference material & questionnaires Check flow of events & liaise with all parties involved Event blueprint Meet customer to give information & receive feedback Prepare final accounting, statistics, del. Lists, evaluation Close conference account & transfer credit to customer Meet customer to thank him and give final reports CUSTOMER CONTACT EMPLOYEE ONSTAGE BACKSTAGE SUPPORT ACTIVITIES Line of interaction Line of Visibility Line of Internal Interaction Room set-up AV-check set-up Prepare registration documents Suppliers Set-up registration desk Check contents with customer The service blueprint for conference organisation

19 PROCEDURES ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ SECURITY master plans (detailed instructions, training & cooperation with authorities) SECURITY master plans (detailed instructions, training & cooperation with authorities) ΑΣΦΑΛΕΙΑ (Ειδικά σχέδια δράσης, ειδική εκπαίδευση & συνεργασία με αρμόδιες αρχές) ΑΣΦΑΛΕΙΑ (Ειδικά σχέδια δράσης, ειδική εκπαίδευση & συνεργασία με αρμόδιες αρχές)

20 CLIENT FEEDBACK ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Questionnaires (qualitative & quantitative) Questionnaires (qualitative & quantitative) Direct dispatch to CEO Direct dispatch to CEO Questionnaire to the organizer of the event Questionnaire to the organizer of the event Follow–up communication in 2 weeks with special checklist Follow–up communication in 2 weeks with special checklist Act upon clients comments Act upon clients comments Ερωτηματολόγια Ερωτηματολόγια (ποιοτική & ποσοτική μέτρηση) (ποιοτική & ποσοτική μέτρηση) Αποστολή τους στον Διευθύνοντα Σύμβουλο Αποστολή τους στον Διευθύνοντα Σύμβουλο Ερωτηματολόγιο Οργανωτή Ερωτηματολόγιο Οργανωτή Follow-up Επικοινωνία μετά από 2 εβδομάδες (χρήση checklist) Follow-up Επικοινωνία μετά από 2 εβδομάδες (χρήση checklist) Αξιοποίηση υποδείξεων πελατών Αξιοποίηση υποδείξεων πελατών

21 QUANTITATIVE QUESTIONNAIRE ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ 1=excellent, 2=good, 3=acceptable, 4=poor Sales process Flexibility in developing & implementing your plan  Ability to meet your expectations  Catering process Quality of food  Presentation of food  Value for money  Personnel ….. …..

22 QUALITATIVE QUESTIONNAIRE ΠΟIOTIKH ΜΕΘΟΔΟΣ Please tell us what you experienced (positive & negative comments) Organization of the event (Service before the conference, registration process, service at registration desk) +: ………………………….. - : …………………………… - Congress centre - (Accessibility, Conference rooms, technical equipment, restaurants,etc) +: ………………………….. - : …………………………… - Conference program +: ………………………….. - : …………………………… - Hotel accommodation +: ………………………….. - : …………………………… - Does your company organize events? (what kind?) - ……………………………

23 QUESTIONS RELATED TO ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ Sales process Sales process Event planning Event planning Technical process Technical process Catering services Catering services Facilities of conference centre Facilities of conference centre Personnel Personnel Post event process (accounts) Post event process (accounts) Destination / Town Destination / Town General comments General comments (e.g.will you return to our centre?) Πωλήσεις Πωλήσεις Διοργάνωση εκδήλωσης Διοργάνωση εκδήλωσης Τεχνική υποστήριξη Τεχνική υποστήριξη Εστίαση Εστίαση Υποδομή Υποδομή Προσωπικό Προσωπικό Μετά την εκδήλωση (π.χ λογαριασμοί) Μετά την εκδήλωση (π.χ λογαριασμοί) Προορισμός / Πόλη Προορισμός / Πόλη Γενικά σχόλια Γενικά σχόλια (π.χ. θα ξαναδιοργανώσετε εκδήλωση στο κέντρο μας? )

24 SPECIALIZED SERVICES ΕΙΔΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Offer specialized technical services to the clients (creation of company videos, stage design etc.) Offer specialized technical services to the clients (creation of company videos, stage design etc.) Offer additional services to your clients Offer additional services to your clients Παροχή εξειδικευμένων τεχνικών υπηρεσιών στους πελάτες (Εταιρικά video, σκηνογραφικά κλπ) Παροχή εξειδικευμένων τεχνικών υπηρεσιών στους πελάτες (Εταιρικά video, σκηνογραφικά κλπ) Παροχή πρόσθετων υπηρεσιών στους πελάτες Παροχή πρόσθετων υπηρεσιών στους πελάτες

25 HUMAN RESOURCES ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ Simple 3 level hierarchy Simple 3 level hierarchy - Top management - Team leaders - Operators Bonuses according to group and individual targets Bonuses according to group and individual targets Continuous training & development Continuous training & development Support suggestions for creating new services for the clients Support suggestions for creating new services for the clients Απλή ιεραρχία 3 επιπέδων Απλή ιεραρχία 3 επιπέδων - Διοίκηση - Υπεύθυνος τομέα - Operators Bonus με βάση την επίτευξη ατομικών και ομαδικών στόχων Bonus με βάση την επίτευξη ατομικών και ομαδικών στόχων Διαρκή εκπαίδευση & Ανάπτυξη προσωπικού Διαρκή εκπαίδευση & Ανάπτυξη προσωπικού Ενθάρρυνση προτάσεων για παροχή νέων υπηρεσιών στους πελάτες Ενθάρρυνση προτάσεων για παροχή νέων υπηρεσιών στους πελάτες

26 Staff Feedback

27 QUALITY HANDOUT QUALITY HANDOUT FOR OPERATION OF COΝFERENCE CENTRES ACCORDING TO QUALITY STANDARDS SELF – EVALUATING QUESTIONNAIRE ON QUALITY ISSUES SELF – EVALUATING QUESTIONNAIRE ON QUALITY ISSUES «ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ «ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ FINAL PRODUCTS ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

28 DISSEMINATION ΔΙΑΔΟΣΗ THE FINAL PRODUCTS OF THE NETWORK WILL BE AVAILABLE IN JUNE 2006 THE FINAL PRODUCTS OF THE NETWORK WILL BE AVAILABLE IN JUNE 2006 THE FINAL DISSEMINATION & THE FINAL DISSEMINATION & THE PARTNERS INTERNET SITES THE PARTNERS INTERNET SITES ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2006 ΤΕΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ & ΤΕΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ & INTERNET SITES ΕΤΑΙΡΩΝ INTERNET SITES ΕΤΑΙΡΩΝ


Κατέβασμα ppt "OUR PROJECT ΤΟ ΠΡOΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ : «TRANSNATIONAL CONFERENCE QUALITY NETWORK» «TRANSNATIONAL CONFERENCE QUALITY NETWORK» 50% EU SUBSIDY 50% EU SUBSIDY FROM."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google