Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ’90 ΕΥΡΥ ΦΑΣΜΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΠΩΣ: ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΣΥΝΕΔΡΙΑ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΥΝΑΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ, ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΕΠΕΤΕΙΟΙ ΣΥΜΠΟΣΙΑ, ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΕΙΣ, ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΤΛ.

4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ, ΔΙΕΘΝΟΥΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ, ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΦΟΡΕΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΧΟΡΗΓΟΙ, ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΤΛ.

5 ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
«ΕΝΑΣ ΕΦΑΡΟΣΜΕΝΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΠΟΥΔΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ, ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΑΘΛΗΤΙΚΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΚΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΌΠΩΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΞΕΙΔΕΙΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΠΩΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ» GETZ, 2008

6 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ
ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

7 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΙΔΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ, ΕΛΚΥΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ

8 ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΩΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΤΙΣΙΜΟ ΕΙΚΟΝΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

9 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΝΟΜΑΤΟΣ, ΣΥΜΒΟΛΟΥ, ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ, ΛΕΞΕΩΝ ΣΗΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΣΧΕΣΗΣ ΜΙΑΣ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΠΑΓΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ

10 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΤΛ.

11 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΜΕΝΟΝΤΩΝ

12 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΜΕΝΟΝΤΩΝ

13 BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Βασιλειάδης, Χ. (2014). «Διαχείριση Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων». Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας Getz, D. (2005). “Event Management and Event Tourism”. New York: Cognizant.


Κατέβασμα ppt "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google