Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Νέες Τάσεις στον Τουρισμό

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Νέες Τάσεις στον Τουρισμό"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Νέες Τάσεις στον Τουρισμό
Greek Tourism Expo, 4 Δεκεμβρίου 2015 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Επιστημονικός Διευθυντής Ινστιτούτο ΣΕΤΕ

2 Ένα ταξίδι … 1000 ερωτήματα …
Πηγή: Phocus Wright

3 … που θέλουν απαντήσεις …
Πηγή: Phocus Wright

4 … με διάφορους τρόπους Πηγή: Phocus Wright

5 Ένα ταξίδι … Πηγή: PwC

6 Προμηθευτές & Ενδιάμεσοι

7 Marketing, Social Media κλπ.

8 Startups & New Entrants

9 P2P platforms: Game changing models
Η χρηματιστηριακή αξία της AirBnB είναι πλέον $ 10 δις και υπερβαίνει τις αξίες των Hyatt, Accor, Wyndham, InterContinental Hotel Group, και Choice Hotels, χωρίς η AirBnB να έχει κανένα υλικό περιουσιακό στοιχείο ή συμβόλαιο διαχείρισης. Από το 2007 τα P2P platforms για διαμονή, τα έχουν χρησιμοποιήσει 55 εκ. ταξιδιώτες, εκ των οποίων 30 εκ. τον τελευταίο χρόνο. Το καλοκαίρι του 2015, μέσω της AirBnB έγιναν 17 εκ. διανυκτερεύσεις ή 353 φορές περισσότερες από πριν από 5 χρόνια όταν έγιναν 47 χιλ. διανυκτερεύσεις το καλοκαίρι του 2010. Τον Σεπτ η Airbnb προσέφερε 1,2 εκ. καταλύματα και η Ηomeaway κάτι περισσότερο από 1 εκ. Η Uber …

10 Η συνολική αγορά τουρισμού και η online αγορά τουρισμού
Online does not include corporate travel bookings made through online corporate booking tools Growth has slowed down in more electronically matured countries Πηγή: Phocus Wright

11 Τι είναι σημαντικό για την απόφαση της αγοράς
Τι είναι σημαντικό για την απόφαση της αγοράς Πηγή: Phocus Wright

12 Τα social media έχουν ρόλο στην πληροφόρηση, όχι στην πώληση
Το 30% από το 70% που χρησιμοποίησε το internet για να βρει πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στην Γερμανία, μόλις το 17% των e-shoppers χρησιμοποίησε τα social media για να βρει πληροφορίες που να σχετίζονται με την αγορά που ετοίμαζε. Πηγή: IPK International

13 Κινητά: μικρό μέγεθος, ταχεία ανάπτυξη
Κινητά: μικρό μέγεθος, ταχεία ανάπτυξη Όμως τα κινητά δεν χρησιμοποιούνται κυρίως για κρατήσεις αλλά για «sharing» / social media. Από την άλλη πλευρά εφαρμογές όπως η Uber ή η “δική μας” Taxibeat έχουν φέρει επανάσταση επιτρέποντας με λίγες κινήσεις των δακτύλων την παρακολούθηση ενός στόλου, την κατά βούληση κλήση αυτοκινήτου, την αποτύπωση της διαδρομής, την άμεση αποστολή μηνυμάτων αλλά και την πληρωμή. Ιδιαίτερη σημασία για την γενιά των millennials που εχουν διαφορετικές συνήθειες όταν ταξιδεύουν: προγραμματίζουν λιγότερο, ψάχνουν εμπειρίες και έχουν κοινωνική ενσυναίσθηση, μοιράζονται τις εμπειρίες τους μέσω των social media και δαπανούν σύμφωνα με τα δικά τους πρότυπα, αλλά χωρίς σπατάλη.

14 Η συμμετοχή του τουρισμού στο ΑΕΠ της Ελλάδας
Η συμμετοχή του τουρισμού στο ΑΕΠ της Ελλάδας Η άμεση (€ 16,6 δις) και έμμεση (€ 27,5 δις) συμβολή του τουρισμού ανήλθε στο 25% του ΑΕΠ το 2014 έναντι 22% το 2013 (€ 15 δις άμεση και € 24,7 δις έμμεση). Το 2014 ο τουρισμός παρουσίασε ανάπτυξη € 1,7 δις έναντι μείωσης του συνολικού ΑΕΠ κατά € 3,4 δις σε ονομαστικούς όρους. Για κάθε € 1 τουριστικού εσόδου, υπάρχουν μεγάλα πολλαπλα-σιαστικά οφέλη και το ΑΕΠ της χώρας αυξάνεται κατά € 2,65. Από τα έσοδα του εισερχόμενου τουρισμού, μόνο το 12,9% επανεξάγεται.

15

16 intelligence@insete.gr www.insete.gr


Κατέβασμα ppt "Νέες Τάσεις στον Τουρισμό"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google