Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πίνακες και αλφαριθμητικά

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πίνακες και αλφαριθμητικά"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πίνακες και αλφαριθμητικά
Java – Βοηθητικό Υλικό

2 Πίνακες με μια διάσταση
Ομαδοποίηση τιμών του ίδιου τύπου Τα στοιχεία του πίνακα σημειώνονται με κοινό όνομα και συνοδεύονται από ένα δείκτη Ο δείκτης είναι ένας ακέραιος αριθμός ή μια ακέραιη έκφραση τοποθετημένος μέσα σε αγκύλες

3 Δήλωση πίνακα Με το ίδιο τρόπο που δηλώνονται και οι μεταβλητές
Με το ίδιο τρόπο που δηλώνονται και οι μεταβλητές float [] number ή float number [] Τα στοιχεία σε ένα πίνακα είναι όλα του ίδιου τύπου

4 ή δήλωση και καταχώρηση
Καταχώρηση πίνακα C = new int [5]; ή δήλωση και καταχώρηση int C [] = new int [5];

5 Απόδοση αρχικών τιμών στον πίνακα
1ος Τρόπος C[2]=3; System.out.println (C[2]); 2ος Τρόπος Float numbers [] ={1.5f, 0.0f, 5.83f} 3ος Τρόπος Float numbers1 [] =numbers; Για να βρούμε το πλήθος των στοιχείων ενός πίνακα χρησιμοποιούμε το όνομα του πίνακα, μια τελεία και τη λέξη length. C.length

6 1ο Παράδειγμα Να δημιουργηθεί πίνακας ακεραίων με όνομα samples, ο οποίος να δέχεται είκοσι στοιχεία. Κάθε στοιχείο να παίρνει μια τυχαία τιμή από 1 έως 49 και να τοποθετείται στον πίνακα. Στη συνέχεια να γίνεται εκτύπωση των τιμών του πίνακα.

7 Λύση class RandomArray { public static void main (String [] args) int samples[] = new int [20]; int number; for (int i =0; i<20; i++){ Samples[i]=0; } for (int i=0;i<20;i++){ number = (int) (Math.random ()*49)+1; samples[i]=number; } for (int i=0; i<samples.length;i++) System.out.println(samples[i]) ;

8 Πίνακες πολλών διαστάσεων
Για να προσδιοριστεί η θέση κάθε στοιχείου απαιτούνται δύο αριθμοί ένας για τη γραμμή Ένας για τη στήλη Μ[3][4] Δηλώνονται, καταχωρούνται και παίρνουν αρχικές τιμές με τον ίδιο τρόπο, όπως και οι πίνακες μιας διάστασης

9 2ο Παράδειγμα Να δημιουργηθεί ένας πίνακας τύπου int, ο οποίος να έχει 4 γραμμές κ 5 στήλες. Το στοιχείο σε κάθε θέση να προκύπτει ως άθροισμα της γραμμής και της στήλης

10 Λύση classTwoDimArray { Public static void main (String[] args) int [][]M; M=new int [4][5]; for (int row=0; row<4; row++){ For (int col=0; col<5; col++){ M[row][col]=row+col; } for (int row=0; row<4; row++){ for(int col=0; col<5; col++){ System.out.println(M[row][col]+ ””); System.out.println(); }

11 Ταξινόμηση Ταξινόμηση με επιλογή Ταξινόμηση με τη μέθοδο της φυσαλίδας


Κατέβασμα ppt "Πίνακες και αλφαριθμητικά"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google