Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC

2 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

3 Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών
Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο Δημογραφικά Στοιχεία Στοιχεία για Δαπάνες Στοιχεία για Δραστηριότητες Αξιολόγηση Εμπειριών Ξενοδοχεία 2* έως 5* της Αττικής Περίοδος: Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2009 Δείγμα: ~2,000 ερωτηματολόγια, συλλογή από Le Monde

4 Το προφίλ των τουριστών

5 Σκοπός Ταξιδιού

6 Προετοιμασία Ταξιδιού
Θα σας ενδιέφερε να λάβετε ενημερωτικό υλικό πριν το ταξίδι σας 40% κράτηση online Διάρκεια παραμονής: 3,92 ημέρες

7 Πρόσβαση 84%: Εύκολη πρόσβαση στην Αθήνα
Ταξί, Μ.Ο.: € 37.52 84%: Εύκολη πρόσβαση στην Αθήνα 80%: Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο

8 Δαπάνες Θα ψωνίσετε στο αεροδρόμιο; - 30%: όχι - 48%: ναι
Shopping => € 175,80 ημερησίως

9 Sightseeing 25% city bus tour 21% walking tour

10 Αξιολόγηση 2008: 2009: 7,2 7,3 Συνολική Αξιολόγηση Πολιτισμός
Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά Αθηναίων ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση 2008: 7,2 2009: 7,3 Συνολική Αξιολόγηση

11 Εγκαταστάσεις – Value for Money
Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα

12 Θα ξανάρθετε στην Αθήνα ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;
Θα ξανάρθετε στην Αθήνα ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

13 Διαφοροποιήσεις

14 Δαπάνη ανά κατηγορία Συνολική Δαπάνη Ημερήσια Δαπάνη

15 Άλλες διαφοροποίησεις ανά κατηγορία

16 Επαγγελματίες / Διασκέδαση
Κυρίως (55,4%) μεταξύ 30 και 50 ετών Κυρίως (70,5%) Ευρωπαίοι Κυρίως (57,8%) ταξιδεύουν μόνοι Σε μεγάλο βαθμό (42,4%) επισκέπτονται την Αθήνα > 4 φορές 31,5% έκαναν κράτηση online Συνολική Αξιολόγηση: 7.1 Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων: 8.0 Σχέση Τιμής / Ποιότητας: 7.1 Διασκέδαση Κυρίως (45,2%) άνω των 50 ετών Κυρίως (38,5%) από Β. Αμερική Κυρίως (76,8%) με σύντροφο Κυρίως (54,1%) για 1η φορά 42,5% έκαναν κράτηση online Συνολική Αξιολόγηση: 7.4 Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων: 8,1 Σχέση Τιμής / Ποιότητας: 7,1

17 Επαγγελματίες / Διασκέδαση
Συνολική Δαπάνη (€) Ημερήσια Δαπάνη (€)

18 Οι αλλοδαποί είναι πολύ πιο ευχαριστημένοι από τους Έλληνες
Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων Εγκαταστάσεις Bar / café Εγκαταστάσεις Εστιατορίων Εγκαταστάσεις Καταστημάτων Πρόσβαση από Αεροδρόμιο Αναψυχή - Διασκέδαση Αεροδρόμιο / Λιμάνι Ξενοδοχεία - value for money Πολιτισμός ΜΜΜ Bar / café value for money Σήματα & Πληροφόρηση Συμπεριφορά Αθηναίων Εστιατόρια - value for money Καταστήματα - value for money Ταξί – value for money Ταξί Πλατείες, Πεζοδρόμια Συνολική Αξιολόγηση: Έλληνες: 6,9 Αλλοδαποί: 7,4 Δημόσια Καθαριότητα Πληρ/ρίες για Εκδηλώσεις Ασφάλεια Πάρκα, Πράσινο Ατμοσφαιρική ρύπανση Ηχορύπανση

19 Ανά ήπειρο Οι Νοτιοαμερικάνοι έχουν την μακρύτερη παραμονή, 5,5 ημέρες, ενώοι Βορειοαμερικάνοι την μικρότερη, 3,7 ημέρες Οι περισσότεροι επαγγελματίες προέρχονται από την Ευρώπη (36%) και την Ασία (26%). Οι άλλες ήπειροι είναι μεταξύ 3 - 8% Περισσότερα online bookings από Ασία, τα λιγότερα από Ν. Αμερική Μόνο 69% των Ασιατών θεωρούν εύκολη την πρόσβαση, έναντι άνω του 80% από τις άλλες ηπείρους με τους Αυστραλούς στο 91%. Οι Βορειοαμερικανοί κάνουν το περισσότερο οργανωμένο sightseeing (bus & walking tours) ακολουθούμενοι από τους Νοτιοαμερικανούς. Η μικρότερη χρήση τέτοιων υπηρεσιών γίνεται από τους Ευρωπαίους. Οι Αυστραλοί και οι Ασιάτες δίνουν τη χαμηλότερη συνολική βαθμολογία (6,9 και 7,0 αντίστοιχα). δίνουν τη χαμηλότερη βαθμολογία στα ξενοδοχεία για τις εγκαταστάσεις τους (7,6 και 7,5) και για value for money (6,6 και 6,8) συνιστούν την Αθήνα το λιγότερο: 90% και 84% αντίστοιχα Την υψηλότερη συνολική αξιολόγηση δίνουν οι Νοτιοαμερικάνοι με 7,9, ακολουθούμενοι από τους Βορειοαμερικάνους με 7,6

20 Απόδοση Ξενοδοχείων

21 Ξενοδοχεία της Αττικής
Πληρότητα (%) ARR (€) RevPΑR (€) 2009 2008 2007 2006 Πηγή: GBR Consulting – ΕΞΑ

22 Ευρώπη – Μεσόγειος – Αθήνα
Πληρότητα 2007 2008 2009 ARR

23 Ευρώπη – Μεσόγειος – Αθήνα
RevPAR 2007 2008 2009

24 Ένωση Ξενοδόχων Αττικής - Αθηνών
Επιστημονικός Υπεύθυνος Έρευνας: Dr. Άρης Ίκκος, ISHC


Κατέβασμα ppt "Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google