Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI Πρακτική Άσκηση των φοιτητών Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI Πρακτική Άσκηση των φοιτητών Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI Πρακτική Άσκηση των φοιτητών Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου

2 Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

3 Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών: Ντόντη Σπυριδούλα : Α.Μ: 5113 Τανάγια Βασιλική : Α.Μ: 5129 Εξάμηνο: Ή Νηπιαγωγείο: 9 ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, 2 ο τμήμα Νηπιαγωγοί: Λαδιά Ευαγγελία & Ρίζος Γεώργιος Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Ο Αθλητισμός είναι πάντα μαζί μας

4 Μαθησιακή Ενότητα … 1.Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες. 2.Κότινος, το έπαθλο των νικητών. 3.Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες. 4.Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου. 5.Γνωρίζουμε τα αθλήματα με μπάλα.

5

6

7 Ταξιδεύοντας στους αρχαίους Ολυμπιακούς αγώνες Στόχος της παρούσας μαθησιακής ενότητας είναι:  Να κατανοήσουν τη σχέση του παρελθόντος με το παρόν.  Να συνειδητοποιήσουν την αξία των Ολυμπιακών αγώνων.  Να εμπλουτίσουν τις γνώσεις γνωρίζοντας τα αθλήματα του χθες.

8 Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Αφήγηση: Οι ιστορίες του Τρεχαλίτσα και της Κολυμπίτσας. Τα παιδιά βλέπουν εικόνες. Νέο Αφήγηση του βιβλίου: Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα Κατάλληλα Τα αθλήματα Δημιουργικά Σταματά ο ήχος γίνομαι αθλητής και εγώ. Τρέχουμε όπως τον παλιό καιρό. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Εκμάθηση αθλημάτων όπως:αγώνες δρόμου, πένταθλο, ιππικοί αγώνες, πυγμή και παγκράτιο. ΘεωρίαΛειτουργικάΚριτικά Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες

9 Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Αφήγηση: Οι ιστορίες του Τρεχαλίτσα και της Κολυμπίτσας. Τα παιδιά βλέπουν εικόνες. Νέο Αφήγηση του βιβλίου: Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα Κατάλληλα Τα αθλήματα Δημιουργικά Σταματά ο ήχος γίνομαι αθλητής και εγώ. Τρέχουμε όπως τον παλιό καιρό. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Εκμάθηση αθλημάτων όπως:αγώνες δρόμου, πένταθλο, ιππικοί αγώνες, πυγμή και παγκράτιο. ΘεωρίαΛειτουργικάΚριτικά Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες

10 Βιώνοντας Αναλυτική Περιγραφή Γνωστό Στόχος :  Να μάθουν να περιγράφουν  Να συμμετέχουν σε συζητήσεις. Περιγραφή Δραστηριότητας : Στην παρεούλα δείχνουμε στα παιδιά εικόνες με αθλήματα της Αρχαίας Ελλάδας που απεικονίζονται πάνω σε αγγεία. Τα παιδιά παρατηρούν τις εικόνες και αναγνωρίζουν κάποια από τα αθλήματα. Ξεκινάμε να συζητάμε. Εκπαιδευτικό υλικό : Εικόνες Αξιολόγηση : Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν. Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες

11 Βιώνοντας Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες

12 ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Αφήγηση: Οι ιστορίες του Τρεχαλίτσα και της Κολυμπίτσας. Τα παιδιά βλέπουν εικόνες. Νέο Αφήγηση του βιβλίου: Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα Κατάλληλα Τα αθλήματα Δημιουργικά Σταματά ο ήχος γίνομαι αθλητής και εγώ. Τρέχουμε όπως τον παλιό καιρό. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Εκμάθηση αθλημάτων όπως:αγώνες δρόμου, πένταθλο, ιππικοί αγώνες, πυγμή και παγκράτιο. ΘεωρίαΛειτουργικάΚριτικά Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες

13 Εννοιολογώντας Αναλυτική Περιγραφή Ορολογία Στόχοι :  Να περιγράφουν και να ονοματίζουν το κάθε άθλημα  Να βελτιώσουν και να εμπλουτίσουν τον προφορικό λόγο. Περιγραφή Δραστηριότητας: Δίνεται στα παιδιά ένα καρτελάκι που γράφει κάποιο άθλημα, το οποίο η νηπιαγωγός το διαβάζει και τα παιδιά πρέπει να βρουν σε ποια φωτογραφία αντιστοιχεί αυτό το άθλημα. Εκπαιδευτικό Υλικό: Βιβλία και φωτογραφίες Αξιολόγηση: Τα παιδιά κατάφεραν να ονοματίσουν τα αθλήματα, ωστόσο κάποια δυσκολεύτηκαν στην αντιστοίχηση του αθλήματος με την ονομασία του. Ταξιδεύον τας στους Αρχαίους Ολυμπιακ ούς Αγώνες

14 Εννοιολογώντας Ταξιδεύον τας στους Αρχαίους Ολυμπιακ ούς Αγώνες

15 ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Αφήγηση: Οι ιστορίες του Τρεχαλίτσα και της Κολυμπίτσας. Τα παιδιά βλέπουν εικόνες. Νέο Αφήγηση του βιβλίου: Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα Κατάλληλα Τα αθλήματα Δημιουργικά Σταματά ο ήχος γίνομαι αθλητής και εγώ. Τρέχουμε όπως τον παλιό καιρό. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Εκμάθηση αθλημάτων όπως:αγώνες δρόμου, πένταθλο, ιππικοί αγώνες, πυγμή και παγκράτιο. ΘεωρίαΛειτουργικάΚριτικά Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες

16 Εφαρμόζοντας Αναλυτική Περιγραφή Δημιουργικά Στόχοι:  Να αναπτύσσουν την κινητικότητά τους.  Να εκφράζονται με την μίμηση. Περιγραφή Δραστηριότητας: Τα παιδιά περπατούν στο χώρο ανακατεμένα. Τα συνοδεύει ο ήχος ενός τύμπανου σε χαμηλούς τόνους. Όταν σταματήσει ο ήχος σταματούν και τα παιδιά και παίρνουν τη στάση ενός αθλητή, όπως τη θυμούνται από τις παραστάσεις των αγγείων που έχουν παρατηρήσει. Εκπαιδευτικό Υλικό: Εικόνες και τύμπανο. Αξιολόγηση: Τα παιδιά θυμήθηκαν κάποια από τα αθλήματα που είχαν μάθει. Επίσης ανταποκρίθηκαν και το απόλαυσαν. Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες

17 Εφαρμόζοντας Τρέχουμε όπως τον παλιό καιρό. Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες

18 Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες Στόχος της παρούσας μαθησιακής ενότητας είναι:  Να αρχίσουν να αντιλαμβάνονται την έννοια της Ολυμπιακής ιδέας και τη σπουδαιότητα των μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων.  Να συνειδητοποιήσουν την ιστορική συνέχεια.  Να αναπτύσσουν την δημιουργική τους ικανότητα και να ενισχύσουν την φαντασία τους.  Να αναπτύσσουν σταδιακά θετικές στάσεις για συνεργασία, αλληλοαποδοχή και υποστήριξη.  Να προεκτείνουν τις γνώσεις τους στους αριθμούς και τα γεωμετρικά σχήμα.

19 Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες Νέο Η Ολυμπιακή σημαία Η τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Οι μασκότ των τριών τελευταίων Ολυμπιακών Αγώνων. Κατάλληλα Κατασκευάζοντας τον Φοίβο και την Αθηνά. Η Ολυμπιακή σημαία στα χέρια των παιδιών. Δραματοποίηση της τελετής αφής της Ολυμπιακής Φλόγας. Δημιουργικά Συμμετέχοντας στην γιορτή της Ολυμπιακής Φλόγας. Ζωγραφίζουμε ομαδικά την Ολυμπιακή σημαία και την υπογράφουμε. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Εξετάζουμε όρους όπως Ολυμπιακή σημαία, τελετή αφής Ολυμπιακής φλόγας, δάδα και τις μασκότ. ΘεωρίαΛειτουργικά Πείραμα: Ανάψαμε τη δική μας Φλόγα. Κριτικά Διατυπώνονται ερωτήσεις όπως: - Πώς ο ήλιος ανάβει τη δάδα; - Πώς παραμένει αναμμένη; Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες

20 ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες Νέο Η Ολυμπιακή σημαία Η τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Οι μασκότ των τριών τελευταίων Ολυμπιακών Αγώνων. Κατάλληλα Κατασκευάζοντας τον Φοίβο και την Αθηνά. Η Ολυμπιακή σημαία στα χέρια των παιδιών. Δραματοποίηση της τελετής αφής της Ολυμπιακής Φλόγας. Δημιουργικά Συμμετέχοντας στην γιορτή της Ολυμπιακής Φλόγας. Καλλιτεχνική έκφραση των παιδιών.. Ζωγραφίζουμε ομαδικά την Ολυμπιακή σημαία και την υπογράφουμε. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Εξετάζουμε όρους όπως Ολυμπιακή σημαία, τελετή αφής Ολυμπιακής φλόγας, δάδα και τις μασκότ. ΘεωρίαΛειτουργικά Πείραμα: Ανάψαμε τη δική μας Φλόγα. Κριτικά Διατυπώνονται ερωτήσεις όπως: - Πώς ο ήλιος ανάβει τη δάδα; - Πώς παραμένει αναμμένη; Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες

21 Βιώνοντας Αναλυτική Περιγραφή Γνωστό Στόχος:  Να μάθουν να βελτιώνουν και να εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο  Να περιγράφουν. Περιγραφή Δραστηριότητας: Στην παρεούλα βλέπουν τις μασκότ και ξεκινάμε μια συζήτηση για τους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες. Εκπαιδευτικό Υλικό: Κούκλες πάνινες του Φοίβου και της Αθηνάς. Αξιολόγηση: Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με μεγάλο ενδιαφέρον, επεξεργάστηκαν τις μασκότ και το διασκέδασαν. Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες

22 ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες Νέο Η Ολυμπιακή σημαία Η τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Οι μασκότ των τριών τελευταίων Ολυμπιακών Αγώνων. Κατάλληλα Κατασκευάζοντας τον Φοίβο και την Αθηνά. Η Ολυμπιακή σημαία στα χέρια των παιδιών. Δραματοποίηση της τελετής αφής της Ολυμπιακής Φλόγας. Δημιουργικά Συμμετέχοντας στην γιορτή της Ολυμπιακής Φλόγας. Ζωγραφίζουμε ομαδικά την Ολυμπιακή σημαία και την υπογράφουμε. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Ερμηνεύουμε τους όρους Ολυμπιακή σημαία, τελετή αφής της Ολυμπιακής φλόγας, δάδα και τις μασκότ. ΘεωρίαΛειτουργικά Πείραμα: ανάψαμε την δική μας φλόγα. Κριτικά Διατυπώνονται ερωτήσεις όπως: - Πώς ο ήλιος ανάβει τη δάδα; - Πώς παραμένει αναμμένη; Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες

23 Εννοιολογώντας Αναλυτική Περιγραφή Ορολογία Στόχοι:  Να αρχίσουν να αντιλαμβάνονται την έννοια της Ολυμπιακής Ιδέας και τη σπουδαιότητα των μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων.  Να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να χρησιμοποιούν στοιχειώδη επιχειρηματολογία. Περιγραφή Δραστηριότητας: Μέσα από βιβλία και video εξετάζουμε με τα παιδιά έννοιες όπως Ολυμπιακή σημαία, τελετή αφής, δάδα και συζητάμε τυχόν απορίες. Εκπαιδευτικό Υλικό: Ηλεκτρονικός υπολογιστής, βιβλία. Αξιολόγηση: Τα παιδιά παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και συμμετείχαν στην συζήτηση που ακολούθησε θέτοντας τις απορίες τους. http://www.youtube.com/watch?v=iakZ UTahXB8 Οι σύγχρο νοι Ολυμπι ακοί Αγώνες

24 ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες Νέο Η Ολυμπιακή σημαία Η τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Οι μασκότ των τριών τελευταίων Ολυμπιακών Αγώνων. Κατάλληλα Κατασκευάζοντας τον Φοίβο και την Αθηνά. Η Ολυμπιακή σημαία στα χέρια των παιδιών. Δραματοποίηση της τελετής αφής της Ολυμπιακής Φλόγας. Δημιουργικά Συμμετέχοντας στην γιορτή της Ολυμπιακής Φλόγας. Καλλιτεχνική έκφραση των παιδιών.. Ζωγραφίζουμε ομαδικά την Ολυμπιακή σημαία και την υπογράφουμε. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Εξετάζουμε όρους όπως Ολυμπιακή σημαία, τελετή αφής Ολυμπιακής φλόγας, δάδα και τις μασκότ. ΘεωρίαΛειτουργικά Πείραμα: Ανάψαμε τη δική μας Φλόγα. Κριτικά Διατυπώνονται ερωτήσεις όπως: - Πώς ο ήλιος ανάβει τη δάδα; - Πώς παραμένει αναμμένη; Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες

25 Αναλύοντας Αναλυτική Περιγραφή Λειτουργικά Στόχοι:  Να μάθουν να εξοικειώνονται με βασικές ερευνητικές διαδικασίες.  Να αρχίσουν να κατανοούν τη σημασία της παρατήρησης, των «πειραμάτων» και της περιγραφής για τη μελέτη υλικών και φαινόμενων. Περιγραφή Δραστηριότητας: Έχοντας μαζί μας την Ολυμπιακή Φλόγα που κατασκευάσαμε, μεγεθυντικό φακό και φυσικά τον καιρό ανάβουμε τη φλόγα. Εκπαιδευτικό Υλικό: Κόκκινο γκοφρέ μεταλιζέ χαρτόνι, χάρτινα πιάτα, μεγεθυντικός φακός. Αξιολόγηση: Τα παιδιά πραγματοποιούν τη δραστηριότητα με μεγάλο ενδιαφέρον συμμετέχοντας λεκτικά και πρακτικά. Οι σύγχρο νοι Ολυμπι ακοί Αγώνες

26 Αναλύοντας Λειτουργικά Ανάβουμε την δική μας φλόγα

27 Αναλύοντας Λειτουργικά Ανάβουμε την δική μας φλόγα

28 ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες Νέο Η Ολυμπιακή σημαία Η τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας Οι μασκότ των τριών τελευταίων Ολυμπιακών Αγώνων. Κατάλληλα Κατασκευάζοντας τον Φοίβο και την Αθηνά. Η Ολυμπιακή σημαία στα χέρια των παιδιών. Δραματοποίηση της τελετής αφής της Ολυμπιακής Φλόγας. Δημιουργικά Συμμετέχοντας στην γιορτή της Ολυμπιακής Φλόγας. Ζωγραφίζουμε ομαδικά την Ολυμπιακή σημαία και την υπογράφουμε. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Εξετάζουμε όρους όπως Ολυμπιακή σημαία, τελετή αφής Ολυμπιακής φλόγας, δάδα και τις μασκότ. ΘεωρίαΛειτουργικά Πείραμα: ανάψαμε την δική μας φλόγα. Κριτικά Διατυπώνονται ερωτήσεις όπως: - Πώς ο ήλιος ανάβει τη δάδα; - Πώς παραμένει αναμμένη; Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες

29 Εφαρμόζοντας Αναλυτική Περιγραφή Κατάλληλα Στόχοι:  Να οργανώνουν και να επεκτείνουν τις γνώσεις τους σχετικά με τους αριθμούς.  Να σχεδιάζουν διάφορα είδη γραμμών και περιγραμμάτων και να συνθέτουν διάφορα σχήματα και μορφές. Περιγραφή Δραστηριότητας: Τα παιδιά ζωγραφίζουν τους ολυμπιακούς κύκλους, μετράνε και γράφουν το σωστό αριθμό στο απέναντι τετράγωνο. Εκπαιδευτικό Υλικό: Μαρκαδόροι, κόλλες Α4. Αξιολόγηση: Τα περισσότερα παιδιά δεν δυσκολεύτηκαν να θυμηθούν τα χρώματα των Ολυμπιακών κύκλων, καθώς επίσης και την σειρά των χρωμάτων. Ανταποκρίθηκαν στο μέτρημα των κύκλων και έγραψαν και τον αριθμό. Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

30 Εφαρμόζοντας Δραματοποίηση της τελετής αφής της Ολυμπιακής Φλόγας. Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες

31 Εφαρμόζοντας Κατασκευή της Ολυμπιακής Φλόγας. Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες

32 Εφαρμόζοντας Τα παιδιά ζωγραφίζουν «Τι με εντυπωσίασε από το video της τελετής αφής της Ολυμπιακής Φλόγας». Οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες

33 Εφαρμόζοντας Τα παιδιά ζωγραφίζουν την Ολυμπιακή Σημαία και την υπογράφουν. Ταξιδεύοντας στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες

34 Γνωρίζουμε τα αθλήματα του στίβου Στόχος της παρούσας μαθησιακής ενότητας είναι:  Να αναπτύσσουν τη σωματική τους δραστηριότητα.  Να αναπτύσσουν την δημιουργική τους ικανότητα και να ενισχύσουν την φαντασία τους.  Να αναπτύσσουν σταδιακά θετικές στάσεις για συνεργασία, αλληλοαποδοχή και υποστήριξη.  Να αποδέχονται την τήρηση κανόνων.  Να είναι ικανά να αναγνωρίζουν τα αγωνίσματα του στίβου.

35 Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Μιλάμε για τα αθλήματα που γνωρίζουμε και αγαπάμε. Νέο Γνωρίζουμε τα αθλήματα μέσα από εικόνες. Διαβάζουμε το παραμύθι: Οι αγώνες δεν τελειώνουν ποτέ. Κατάλληλα Παίζω στον υπολογιστή Σχεδιάζω αθλητές για την μακέτα. Ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας άθλημα. Δημιουργικά Γινόμαστε αθλητές σε αγώνα δρόμου με εμπόδια και στο άλμα εις μήκος. Κατασκευή σταδίου από τα παιδιά. Ψυχοκινητικά παιχνίδια. ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Βρίσκω την ακριβή ονομασία των αθλημάτων. ΘεωρίαΛειτουργικάΚριτικά Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

36 Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Μιλάμε για τα αθλήματα που γνωρίζουμε και αγαπάμε. Νέο Γνωρίζουμε τα αθλήματα μέσα από εικόνες. Διαβάζουμε το παραμύθι: Οι αγώνες δεν τελειώνουν ποτέ. Κατάλληλα Παίζω στον υπολογιστή Σχεδιάζω αθλητές για την μακέτα. Ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας άθλημα Δημιουργικά Γινόμαστε αθλητές σε αγώνα δρόμου με εμπόδια και στο άλμα εις μήκος. Κατασκευή σταδίου από τα παιδιά. Ψυχοκινητικά παιχνίδια ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Βρίσκω την ακριβή ονομασία των αθλημάτων. ΘεωρίαΛειτουργικάΚριτικά Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

37 Βιώνοντας Αναλυτική Περιγραφή Γνωστό Στόχος:  Να διηγούνται και να αφηγούνται.  Να περιγράφουν. Περιγραφή Δραστηριότητας: Συζητάμε με τα παιδιά για το αν κάποιο κάνει κάποια αθλητική δραστηριότητα, όπως κολύμπι, ποδόσφαιρο, μπαλέτο. Ζητάμε από τα παιδιά να μας περιγράψουν το άθλημα που κάνουν ή να μας μιλήσουν για ένα αγαπημένο τους άθλημα. Αξιολόγηση : Όλα τα παιδιά θέλανε να συμμετέχουν στην συζήτηση και να δείξουν το αγαπημένο τους άθλημα. Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

38 ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Μιλάμε για τα αθλήματα που γνωρίζουμε και αγαπάμε. Νέο Γνωρίζουμε τα αθλήματα μέσα από εικόνες. Διαβάζουμε το παραμύθι: Οι αγώνες δεν τελειώνουν ποτέ. Κατάλληλα Παίζω στον υπολογιστή Σχεδιάζω αθλητές για την μακέτα. Ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας άθλημα Δημιουργικά Γινόμαστε αθλητές σε αγώνα δρόμου με εμπόδια και στο άλμα εις μήκος. Κατασκευή σταδίου από τα παιδιά. Ψυχοκινητικά παιχνίδια ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Τα ονόματα των αθλημάτων. ΘεωρίαΛειτουργικάΚριτικά Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

39 Εννοιολογώντας Αναλυτική Περιγραφή Ορολογία Στόχοι:  Να μάθουν να βελτιώνουν και να εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο.  Να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να επιχειρηματολογούν. Περιγραφή Δραστηριότητας: Δείχνουμε στα παιδιά εικόνες με αθλήματα του στίβου και ζητάμε να μας λένε την ακριβή τους ονομασία. Εκπαιδευτικό Υλικό: Βιβλία και φωτογραφίες. Αξιολόγηση: Τα παιδιά θυμήθηκαν τα περισσότερο γνωστά αθλήματα του στίβου. Γνωρίζ ουμε τα αγωνίσ ματα του στίβου

40 Εννοιολογώντας Γνωρίζ ουμε τα αγωνίσ ματα του στίβου

41 ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Γνωστό Μιλάμε για τα αθλήματα που γνωρίζουμε και αγαπάμε. Νέο Γνωρίζουμε τα αθλήματα μέσα από εικόνες. Διαβάζουμε το παραμύθι: Οι αγώνες δεν τελειώνουν ποτέ. Κατάλληλα Παίζω στον υπολογιστή Σχεδιάζω αθλητές για την μακέτα. Ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας άθλημα Δημιουργικά Γινόμαστε αθλητές σε αγώνα δρόμου με εμπόδια και στο άλμα εις μήκος. Κατασκευή σταδίου από τα παιδιά. Ψυχοκινητικά παιχνίδια ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Ορολογία Βρίσκω την ακριβή ονομασία των αθλημάτων. ΘεωρίαΛειτουργικάΚριτικά Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

42 Εφαρμόζοντας Αναλυτική Περιγραφή Δημιουργικά Στόχοι :  Να χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους διάφορα υλικά για να κάνουν μικροκατασκευές.  Να βελτιώσουν τη λεπτή κινητικότητα  Να εκφράζουν την γνώμη τους. Περιγραφή Δραστηριότητας : Συζητώντας με τα παιδιά αποφασίζουμε πως θα φτιάξουμε το δικό μας στάδιο. Εκπαιδευτικό Υλικό: Μακετόχαρτο ή φελιζόλ, τέμπερες, πλαστελίνη, σύρμα πίπας κλπ. Αξιολόγηση: Τα περισσότερα παιδιά εκφράσανε την γνώμη τους για κάτι και όλα συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον στη συζήτηση για την κατασκευή της μακέτας. Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

43 Εφαρμόζοντας Κατασκευή μακέτας Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

44 Εφαρμόζοντας Ψυχοκινητικά παιχνίδια Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

45 Εφαρμόζοντας Ψυχοκινητικά παιχνίδια Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

46 Εφαρμόζοντας Αγώνας δρόμου με εμπόδια Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

47 Εφαρμόζοντας Γνωρίζουμε τα αγωνίσματα του στίβου

48

49

50

51 Ευχαριστούμε!

52 Τέλος Ενότητας

53 Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

54 Σημειώματα

55 Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0. Έχουν προηγηθεί οι κάτωθι εκδόσεις: Έκδοση 1.0 διαθέσιμη εδώ. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1340. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1340

56 Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου. «Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI. Πρακτική Άσκηση των φοιτητών». Έκδοση: 1.0. Ιωάννινα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1340. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1340

57 Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή, Διεθνής Έκδοση 4.0 [1] ή μεταγενέστερη. [1] https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/.https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/


Κατέβασμα ppt "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI Πρακτική Άσκηση των φοιτητών Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google