Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.

2 ΕΚΔΟΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ

3 ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ CONCEPT Έκδοση ανεξάρτητης αθλητικής εφημερίδας, που θα διανέμεται δωρεάν σε ειδικά stands σε σταθμούς ΜΕΤΡΟ – ΗΣΑΠ – ΤΡΑΜ – ΛΙΜΑΝΙΑ- κομβικά πολυσύχναστα σημεία

4 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Περιγραφή της επιχειρηματικής μονάδας Ίδρυση Ανώνυμης εταιρίας  Προϊόν: δωρεάν εφημερίδα  Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα  SWOT Analysis  Στόχοι  Πρόγραμμα δράσης

5 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Περιγραφή μελλοντικών δραστηριοτήτων κατάκτηση μεριδίου αγοράς στον αθλητικό τύπο μέσα από υψηλή ποιότητα, διαφοροποίηση, πρωτοπορία. Προφίλ εφημερίδας: ανεξάρτητη πηγή αθλητικής ενημέρωσης Ποιοι είμαστε : ομάδα με εμπειρία στον αθλητισμό, επαφή με νέους λόγω εργασίας στην εκπ/ση και στα οικονομικά. Κάλυψη αγοράς: μαζικότητα διανομής -κοινό κυρίως νεανικό Βιωσιμότητα: μέσα από διαφήμιση.

6 SWOT ANALYSIS

7 ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ  Καινοτομία και μοναδικότητα.  Δωρεάν διανομή  Εύκολη διείσδυση στην αγορά  Γρήγορη αναγνωσιμότητα  Διαφήμιση αποτελεσματικότερη  Άγνωστο όνομα στην αγορά  Ανάγκη χρηματοδότησης  Ακριβός εξοπλισμός  Ενοικίαση εκτυπωτικών μέσων

8 ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (συνέχεια) Μεγάλη ζήτηση για αθλητικές εφημερίδες Δυνατότητα προσέγγισης κοινού, που αγοράζει 110.000 φύλλα στην Αθήνα. Δημιουργία νέου αναγνωστικού κοινού. Αναδημοσιεύσεις ξένου τύπου για κάλυψη ύλης.

9 ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (συνέχεια) Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού με γνώσεις στον αθλητισμό Δυνατή ομάδα δράσης Στρατηγικό σχέδιο Γνώσεις marketing Απόδοση κερδών στο μέλλον

10 ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (συνέχεια)  Θεματολογία ευρύτερη των κλασικών αθλητικών εντύπων (Υγεία, διατροφή, Fitness, ψυχαγωγία)  Προσέγγιση και γυναικείου κοινού  Ανάγκη συνεργασίας με επιστημονικό προσωπικό, που έχει κόστος.

11 ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (συνέχεια) Το κομμάτι της διαφημιστικής πίτας είναι μεγάλο λόγω θεματολογίας Η χαμηλή ποιότητα των άλλων μειώνει συνολικά το κύρος των δωρεάν εντύπων. Μεγάλος αριθμός εντύπων δημιουργεί ρύπανση

12 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ  Ευνοϊκό οικονομικό περιβάλλον (στενότητα)  Ευνοϊκό πολιτικό περιβάλλον (απαξίωση πολιτικών εφημερίδων)  Άνοδος επιτοκίων δανεισμού  Αύξηση τιμής χαρτιού  Απειλές από φορολογικούς ελέγχους

13 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ (συνέχεια)  Παγκόσμιο trend με ανερχόμενες πωλήσεις  Εξοικείωση του αναγνωστικού κοινού με τον δωρεάν πολιτικό τύπο. Ανταγωνισμός από εκδοτικά συγκροτήματα Υψηλών προδιαγραφών τεχνολογία των ανταγωνιστών

14 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ (συνέχεια) Υψηλή αναγνωσιμότητα Προσέγγιση περιστασιακού αναγνωστικού κοινού Απώλεια διαφήμισης Internet

15


Κατέβασμα ppt "SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google