Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

2 Στόχοι του προγράμματος είναι η γνωριμία, η κατανόηση και ο έλεγχος των βασικών συναισθημάτων. Η κατανόηση των συναισθημάτων των συμμαθητών τους, με αποτέλεσμα την επικοινωνία, τη συνεργασία και τη λύση των συγκρούσεων στο σχολείο. Η καλλιέργεια της ομαδικότητας και του διαλόγου.

3 Οι μαθητές λένε το όνομά τους και ποιο παιχνίδι τους αρέσει.Στη συνέχεια ζωγραφίζουν το αγαπημένο τους ζώο και γράφουν το όνομά τους.

4

5

6

7

8

9 Πώς δείχνεις όταν είσαι χαρούμενος ή θυμωμένος ή λυπημένος ;

10 Οι μαθητές εκφράζονται για κάθε συναίσθημα. π.χ θυμός- νευρικός – πετάω πράγματα φόβος-κρύβομαι- βλέπω εφιάλτες λύπη-κλαίω –λυπημένος χαρά- γελάω -χοροπηδάω

11 Ανάγνωση και σχολιασμός των βιβλίων « Αγάπη » και « Ευτυχία » της Τρέις Μορόνι.

12

13

14 Ανάγνωση και σχολιασμός του παραδοσιακού παραμυθιού «Πλούτος, Ευτυχία και Αγάπη » από το βιβλίο «Ο ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ »

15  Οι μαθητές χωρίζονται σε ζευγάρια για να παίξουν το παραδοσιακό παιχνίδι « Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ ».Το κάθε ζευγάρι απαγγέλει τους ακόλουθους στίχους:  -Σ’ αγαπώ, σ’αγαπώ  -Πού με βάνεις;  -Απάνω στο σκαμνί.  -Κι αν πέσω απ’ το σκαμνί;  -Να φας ένα αρνί!

16 Το λεξιλόγιο της αγάπης

17

18

19

20 Με έναυσμα το ποίημα « Τι είναι θυμός ;» της Ρ. Δαμπλάκη συζητάμε τι είναι θυμός.

21

22

23 ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ

24 Ο θυμός μοιάζει με μπαλόνι που φουσκώνει

25

26

27 Βρίσκουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να αντιμετωπίσουν το θυμό τους.

28

29

30 Κουκλάκι φιλαράκι μικρούλι μου παιδάκι πάρε το φόβο, τη λύπη μακριά φέρε το γέλιο, τη χαρά!

31 Ένα φίδι μα ποιο φίδι; Ένα φοβιτσιάρικο φίδι που ρουφάει καυτό φιδέ!

32

33

34

35

36  Πώς φοβάμαι, πώς φοβάμαι  στο σκοτάδι μόνος να’ μαι  κι όταν πέφτω πώς πονάω  κλαίω και παραπατάω.  Όταν παίρνω ένα δωράκι  χαίρομαι κι εγώ λιγάκι  κι όταν πάω ταξιδάκι  ευτυχισμένο είμαι παιδάκι.  Η μαμά όταν με μαλώνει  πάντα εμένα με θυμώνει  και πολύ με νευριάζει  όταν δυνατά φωνάζει.  Μου αρέσει να μιλάει  να μου λέει πως μ’ αγαπάει  και γελώ πάρα πολύ  όταν μου δίνει ένα φιλί.

37 «Μία λέξη μας απελευθερώνει από όλο το βάρος και τον πόνο στη ζωή. Και αυτή η λέξη είναι Αγάπη. » Σοφοκλής


Κατέβασμα ppt "Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google