Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το σχολείο που θέλουμε Προβληματισμοί Τζωρτζακάκης Γιώργος Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το σχολείο που θέλουμε Προβληματισμοί Τζωρτζακάκης Γιώργος Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το σχολείο που θέλουμε Προβληματισμοί Τζωρτζακάκης Γιώργος Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις

2 Ποιος μιλά για το σχολείο Το υπουργείο Πανεπιστημιακοί Δελτία ειδήσεων ΣΕΒ!

3 Ποιοι είναι απόντες; Οι εκπαιδευτικοί που λειτουργούν τα σχολεία και τα κρατούν όρθια σε δύσκολες συνθήκες

4 Τι σημαίνει μιλώ για το σχολείο 1/3 Τι αξίζει να μαθαίνει το παιδί σε κάθε τάξη Πόσο ωφελεί ο καταιγισμός ασύνδετων γνώσεων Πως αντιλαμβανόμαστε ένα σχολείο που δε θα λειτουργεί ως φροντιστήριο προετοιμασίας εξετάσεων

5 Τι σημαίνει μιλώ για το σχολείο 2/3 Τι εκπαιδευτικά και κοινωνικά αποτελέσματα προσδοκούμε αν στόχος της δημόσιας εκπαίδευσης είναι η αποστήθιση ασύνδετων γνώσεων για επιτυχία σε διάφορες εξετάσεις Σε ποιο βαθμό το Ελληνικό σχολείο έχει χαρακτηριστικά εκπαίδευσης αμάθειας

6 Τι σημαίνει μιλώ για το σχολείο 3/3 Ποια τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα προγραμμάτων που χρηματοδοτήθηκαν από το ΕΣΠΑ Τα χρήματα που επενδύονται στην παιδεία προς ποια κατεύθυνση πρέπει να αξιοποιηθούν Τι σχολείο θέλουμε σημαίνει συζήτηση για το τι κοινωνία θέλουμε

7 Με τι θα αναμετρηθούμε Το σχολείο της ΕΕ του ΔΝΤ και του ΟΟΣΑ Ένα σχολείο που δεν είναι πια δημόσιο Προετοιμάζει τους μαθητές για μια κοινωνία που δεν τους χωράει όλους Καλεί τα παιδιά να προσαρμοστούν στο σχολείο σε αντίθεση με το παρελθόν

8 Επιμόρφωση/Επαγγελματική εξέλιξη Η κατάργηση των διδασκαλείων άφησε μεγάλο κενό Αναγκαιότητα η βραχυχρόνια επιμόρφωση να αλλάξει μορφή Επιμόρφωση αφορμή για αναστοχασμό και ευκαιρία να ξαναδούμε τις καθημερινές πρακτικές μας Η επιμόρφωση δεν είναι απλά κατήχηση σε νέες διδακτικές μεθόδους ούτε μόνο συμπλήρωση δεξιοτήτων Τι χρειαζόμαστε για να ανταποκριθούμε στις άνισες αφετηρίες των μαθητών μας

9 Μετά την ημερίδα τι; Αναγκαιότητα να υπάρχει άμεσα πλάνο αξιοποίησης των συμπερασμάτων των ημερίδων αυτών Στην ιστοσελίδα της ΔΟΕ να υπάρχει υλικό από κάθε ημερίδα Άμεση εμπλοκή του ΙΠΕΜ στη διαδικασία Ανάγκη διεθνούς συνεδρίου για το θέμα της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα

10 Επίλογος Η διδασκαλία και η μάθηση δεν είναι τεχνικά ζητήματα Είναι πολιτικά ζητήματα και πρέπει να ειδωθούν ως τέτοια (τι αξίζει να μαθαίνει ο μαθητής, για ποιο επαγγελματικό μέλλον προετοιμάζεται από το σχολείο) Το ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο


Κατέβασμα ppt "Το σχολείο που θέλουμε Προβληματισμοί Τζωρτζακάκης Γιώργος Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google