Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος. Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος. Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος

2 Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in Management & Organizational Learning, Lancaster University -Founder/Partner Evolution Consulting -Founder/Partner LearningEvolution.gr

3 Για τι θα μιλήσουμε σήμερα ▪ Αγορά Στόχος (target group) ▪ Μοναδικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα (USP) ▪ FAB Approach

4 Αγορά Στόχος (target group) Μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά στους οποίους θα πουλήσουμε το προϊόν μας

5 Αγορά Στόχος (target group) Το δικό μας προϊόν απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ!

6 Αγορά Στόχος (target group) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

7 Αγορά Στόχος (target group) Στόχος μας πρέπει να είναι να βρούμε μια ομάδα καταναλωτών η οποία να χρειάζεται αυτό που προσφέρουμε και να μπορεί και να θέλει να το αγοράσει.

8 Αγορά Στόχος (target group) Εντοπίστε τα χαρακτηριστικά του ιδανικού σας πελάτη: Ηλικία Γεωγραφία Επάγγελμα Μορφωτικό Επίπεδο Αξίες Επίπεδο καριέρας

9 Αγορά Στόχος (target group) Σε ποιους είμαι ήδη αξιόπιστος; Χτίστε την αξιοπιστία σας

10 Αγορά Στόχος (target group) Ποιοι χρειάζονται περισσότερο αυτό που πουλάω; Ποιοι είναι περισσότερο δεκτικοί σε αυτό που προσφέρω;

11 Αγορά Στόχος (target group) Ποιος μπορεί να πληρώσει το προϊόν/την υπηρεσία μου;

12 Αγορά Στόχος (target group) Που μπορώ να βρω αυτό το κοινό;

13 Μοναδικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Είναι ο λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές προτιμούν το δικό σας προϊόν από αυτό των ανταγωνιστών σας.

14 F.A.B. Approach Features – Advantages – Benefits Χαρακτηριστικά – Πλεονεκτήματα - Οφέλη

15 F.A.B. Approach Ο καταναλωτής αγοράζει τα οφέλη. Δεν τον ενδιαφέρουν τα χαρακτηριστικά

16 Ραλλάκης Γιώργος Τηλ. 2310.466.481 Κιν. 6936.907.483 rallakis@learningevolution.gr


Κατέβασμα ppt "Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος. Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google