Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

25 / 05 / 2006 ΕΤΗΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2005. 05/06/06 2 Προφίλ του Ομίλου Société Générale Περίπου 20 εκατ. πελάτες λιανικής στη Γαλλία και στο εξωτερικό.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "25 / 05 / 2006 ΕΤΗΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2005. 05/06/06 2 Προφίλ του Ομίλου Société Générale Περίπου 20 εκατ. πελάτες λιανικής στη Γαλλία και στο εξωτερικό."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 25 / 05 / 2006 ΕΤΗΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2005

2 05/06/06 2 Προφίλ του Ομίλου Société Générale Περίπου 20 εκατ. πελάτες λιανικής στη Γαλλία και στο εξωτερικό Παρουσία σε 76 χώρες 103,000 υπάλληλοι, 46% εκτός Γαλλίας 5 ος μεγαλύτερος τραπεζικός όμιλος στην ευρωζώνη σε κεφαλαιοποίηση (ευρώ 53.8 δις με στοιχεία 31/03/06) Αξιολόγηση: AA- (S&P), Aa2 (Moody’s) & AA (Fitch) Η Γενική αποτελεί μέλος του Ομίλου της Société Générale French Networks Corporate & Investment Banking Retail Banking outside France Financial Services Όμιλος SOCIETE GENERALE Global Investment Management & Services Συμμετοχή των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στo ΚΤΑ* του 2005 * Καθαρό Τραπεζικό Αποτέλεσμα 2005 : ευρώ 19.2 δις

3 05/06/06 3 Προφίλ Γενικής Τράπεζας Μια Τράπεζα που δραστηριοποιείται σε όλο το φάσμα των Τραπεζικών εργασιών υποβοηθούμενη από το Δίκτυο Λιανικής του Ομίλου της Société Générale και με την υποστήριξη της Επιχειρηματικής και Επενδυτικής Τραπεζικής του Ομίλου Βασικά μεγέθη Τράπεζας Σύνολο ενεργητικού: ευρώ 3.5 δις στο τέλος του 2005  2,284 υπάλληλοι, 121 καταστήματα και 194 ATM’s (στα τέλη του 2005)  Δείκτης Φερεγγυότητας : 10.8%, με Δείκτη βασικών κεφαλαίων 7.5% μετά την αύξηση κεφαλαίου του 2005 Πιστοληπτική Διαβάθμιση: Aa3 (Moody’s)

4 05/06/06 4 Ο δρόμος προς την επιτυχία… Νέα εμπορική προσέγγιση Νέα προϊόντα Νέα οργανωτική δομή Μια νέα

5 05/06/06 5 Νέα εμπορική προσέγγιση Δίκτυο καταστημάτων σε εθνικό επίπεδο  132 καταστήματα, από τα οποία 56 στην Αττική Επιπλέον 6 καταστήματα άνοιξαν το 2005 και 11 από την αρχή του χρόνου μέχρι σήμερα 37 καταστήματα ανακαινίστηκαν το 2005 και 4 από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα  2 Κέντρα Μεγάλων Πελατών, 3 Εμπορικές Περιφέρειες, 12 Groups Μικρομεσαίων επιχειρήσεων (4 σε κάθε περιφέρεια) Ανάπτυξη νέων καναλιών διανομής  e-Banking  Τηλεφωνικό κέντρο  Κινητές μονάδες πωλήσεων Επικεντρωμένη στον πελάτη  Ένας αποκλειστικός σύμβουλος για κάθε πελάτη

6 05/06/06 6 PREVEZA KERKYRA IGOUMENITSA IOANNINA KEFALOVRISO ARTA PIRGOS SPARTI KALAMATA ARGOS TRIPOLI MYTILINI LIMNOS KOS RODOS CHALKIDA KORINTHOS TANAGRA LIVADIA THIVA PATRA B PATRA A KIATO AGRINIO LOUTRAKI IRAKLIO B IRAKLIO AIERAPETRA AG.NIKOLAOS PV CRETE RETHIMNO CHANIA B CHANIA A G.B IRAKLIO SAMOS SYROS CHIOS MESOLLOGI KOMOTINI DRAMA KAVALA CHRISOUPOLI XANTHI ALEXANDROUPOLI ORESTIADA SERRESKILKIS GIANNITSA VERIA FLORINA KATERINI KOZANI 110 PM LARISSA PTOLEMAIDA KARDITSA TRIKALA VOLOS LARISSA B LARISSA A LAMIA KALOHORI KAVALA KASTOPRIA EDESSA Μάιος 2006 Θεσσαλονίκη 10 καταστήματα Αττική 56 καταστήματα

7 05/06/06 7 Εικόνες από τα καταστήματα

8 05/06/06 8 Νέα προϊόντα: μεταφορά Τεχνογνωσίας από τον όμιλο Προσφερόμενες τραπεζικές υπηρεσίες  Πακέτα (Concerto)  Λογαριασμοί Υπερανάληψης (Γενική Ανοιχτός Λογαριασμός)  Προσφορές σε φοιτητές (Γενική Νέων) Προϊόντα Χορηγήσεων  Δάνεια με προστασία επιτοκίου (Γενική Σπίτι Ασφαλώς, Γενική Επιχειρείν Ασφαλώς) Αποταμιευτικά προϊόντα  Αμοιβαία κεφάλαια (Société Générale Διαχείριση ενεργητικού, Alpha Trust)  Fund of funds (SGAM Selection, Agileo)  Προϊόντα Δομημένης Χρηματοδότησης  Τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα (Άνετα, Στήριξη)

9 05/06/06 9 Νέα προϊόντα

10 05/06/06 10 Νέα οργανωτική δομή Προσωπικό  Εντατική εκπαίδευση : περισσότερες από 5,500 συμμετοχές (3 ανά υπάλληλο), περισσότερες από 80,000 ώρες εκπαίδευσης  Πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού Συστήματα  Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων υπό κατασκευή  Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης δεδομένων Διαδικασίες  Κατηγοριοποίηση πελατών και εκκαθάριση  Μόνιμη εποπτεία (καταγραφή διαδικασιών και αναλυτικοί έλεγχοι)  Συγκεντρωποίηση εργασιών Back office Μέθοδοι  IFRS  Βασιλεία II  Διαχείριση κινδύνου  Διαχείριση Ενεργητικού – Παθητικού

11 05/06/ : έτος σταθεροποίησης Βελτίωση της εικόνας του Ισολογισμού  Αύξηση των χορηγήσεων : +6,5% Χορηγήσεις επί του συνόλου ενεργητικού: 73,5% (+5%), αποτέλεσμα της μείωσης του χ/φ αξιογράφων  Καταθέσεις πελατών: +20,4% Καταθέσεις πελατών προς Χορηγήσεις (μη συμπερ. repos): 92% το 2005 έναντι 80% το 2004  Ενδυνάμωση των προβλέψεων : Προβλέψεις / Μη εξυπηρετούμενα δάνεια : 74%  Δείκτης Φερεγγυότητας: 10.8% (Δείκτης βασικών κεφαλαίων 7.5%) μετά την αύξηση κεφαλαίου του Ιουλίου 2005 Κατάσταση αποτελεσμάτων : επηρεασμένα από την τρέχουσα αναδιοργάνωση  Εσοδα σχεδόν σταθερά  Μείωση λειτουργικών εξόδων (-4.1% 2005/2004)  Δείκτης Κόστος προς έσοδα παραμένει στα ίδια επίπεδα : 86.7%  Ανάγκη για σχηματισμό επιπλέον προβλέψεων

12 05/06/06 12 Βελτίωση της δομής του Ισολογισμού Αύξηση Καθαρών Χορηγήσεων κατά +6,5% Υψηλή άνοδος στις καταθέσεις +20% Σημαντική μείωση των Repos και αξιογράφων

13 05/06/06 13 Αύξηση Χορηγήσεων οφειλόμενη στα δάνεια σε ιδιώτες Ισχυρή αύξηση στα δάνεια Ιδιωτών: +21% το 2005 σε σχέση με το 2004  Στεγαστικά δάνεια: +33% 2005/2004 Νέα δάνεια +77% στα 244 εκατ. ευρώ  Καταναλωτικά δάνεια: +15% 2005/2004 Νέα δάνεια +11% στα 162 εκατ. ευρώ  Πιστωτικές κάρτες: -4% 2005/2004 Αυστηρότερα κριτήρια κινδύνου Εκκαθάριση του χ/φ επιχειρηματικών δανείων: -4%  Μεταφορά δανείων στα μη εξυπηρετούμενα δάνεια  Διακοπή της σχέσης μας με συγκεκριμένους πελάτες Ανάλυση Χορηγήσεων σε εκατ. ευρώ

14 05/06/06 14 Άνοδος των μη εξυπηρετούμενων δανείων και των προβλέψεων λόγω της εξυγίανσης του χ/φ χορηγήσεων προς επιχειρήσεις Άνοδος των μη εξυπηρετούμενων δανείων κατά 32% το 2005 μετά από +48% το 2004 Προβλέψεις : +32% το 2005 (x2.4 το 2004)  Ο Δείκτης προβλέψεις προς μη εξυπηρετούμενα δάνεια διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα: 74% το 2005 έναντι 75% το 2004 Δείκτης κάλυψης επισφαλών Χορηγήσεων 46% 75%74%

15 05/06/06 15 Κατάσταση αποτελεσμάτων επηρεασμένη από την τρέχουσα αναδιοργάνωση Καθαρά Τραπεζικά Αποτελέσματα +9%  Υποκείμενα έσοδα σχεδόν σταθερά Μείωση στα λειτουργικά έξοδα (-4,1% 2005/2004)  Ο Δείκτης κόστος/έσοδα μειώθηκε κατά 12 μον. : 86.7% Εκκαθάριση του χαρτοφυλακίου δανείων

16 05/06/06 16 Καθαρά Τραπεζικά Αποτελέσματα: +9% Καθαρά έσοδα από τόκους στα ίδια επίπεδα : +0,5%  Καλή απόδοση των εσόδων από τόκους ιδιωτών : +15% λόγω της αύξησης των δανείων  Μείωση των εσόδων από τόκους επιχειρήσεων : -21% Μείωση προμηθειών : -17%  Μείωση στις προμήθειες ιδιωτών : -15%  Μείωση στις επιχειρηματικές προμήθειες: -18% Ανάλυση εσόδων σε εκατ. Ευρώ

17 05/06/06 17 Έξοδα & Δείκτης κόστους/έσοδα Καθαρά Τραπεζικά Αποτελέσματα +9% Μείωση λειτουργικών εξόδων : -4%  Μείωση εξόδων προσωπικού κατά 1,4% μετά το σχέδιο εξόδου του 2004 Ο αριθμός του προσωπικού μεταβλήθηκε από 2380 το 2003 σε 2284 το 2005 Πρόσληψη 147 ατόμων  Μείωση λοιπών διαχειριστικών εξόδων κατά 7,4% παρά τις σημαντικές επενδύσεις  Βελτίωση του δείκτη κόστος/έσοδα κατά 12 μον.β. Ανάλυση λειτουργικών εξόδων σε εκατ. ευρώ

18 05/06/06 18 Αποτελέσματα 1 ου Τριμήνου του 2006 Καθαρά Τραπεζικά Έσοδα -3% Αύξηση των λειτουργικών εξόδων (+7,3%) Σημαντικές επενδύσεις που θα οδηγήσουν σε κέρδη

19 05/06/06 19 Αύξηση προβλέψεων το 1 ο Τρίμηνο του 2006 Δείκτης κάλυψης επισφαλών Χορηγήσεων 46%75% 74% 81%

20 05/06/06 20 Δείκτης Κάλυψης Δανείων

21 05/06/06 21 Νέα παραγωγή

22 05/06/06 22 Συμπέρασμα 2005 : έτος αναδιοργάνωσης και σημαντικών επενδύσεων Η Γενική είναι πλέον μια πλήρως ανταγωνιστική τράπεζα με:  Νέα εμπορική προσέγγιση  Νέα προϊόντα  Νέα οργανωτική δομή Αντικειμενικοί στόχοι για την περίοδο  Βελτίωση του δείκτη αποτελεσματικότητας  Βελτίωση του δείκτη απόδοσης ιδίων κεφαλαίων  Αύξηση του μεριδίου αγοράς Μέσω επέκτασης του δικτύου καταστημάτων: +30 μέχρι το 2008 Μέσω εναλλακτικών δικτύων


Κατέβασμα ppt "25 / 05 / 2006 ΕΤΗΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2005. 05/06/06 2 Προφίλ του Ομίλου Société Générale Περίπου 20 εκατ. πελάτες λιανικής στη Γαλλία και στο εξωτερικό."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google