Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος

2 Ορισμός Διαφήμιση ενός προϊόντος ονομάζεται η μαζική, απρόσωπη, ταυτοποιημένη και πληρωμένη ενημέρωση των καταναλωτών για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες του προϊόντος, με σκοπό να πεισθούν να το αγοράσουν.

3 Κύρια σημεία:  Ενημέρωση  Μαζική  Απρόσωπη  Ταυτοποιημένη  Πληρωμένη  Αύξηση πωλήσεων

4 Ο ρόλος της διαφήμισης Ο βασικός ρόλος της διαφήμισης ουσιαστικά είναι δίπτυχος:  Ενημερωτικός  Πειστικός

5 Οικονομική της διαφήμισης  Βραχυχρόνια περίοδος  Μεσοχρόνια περίοδος  Μακροχρόνια περίοδος

6 Πλεονεκτήματα της διαφήμισης  Αυξάνει τη ζήτηση του προϊόντος  Ενημερώνει τους καταναλωτές για τα προϊόντα  Καθιστά αποτελεσματικά τον ανταγωνισμό  Υποβοηθά την τοποθέτηση νέων προϊόντων στην αγορά  Μειώνει την πιθανότητα εγκατάστασης τοπικού μονοπωλίου  Προωθεί την απασχόληση  Συντελεί στη μόρφωση των πολιτών

7 Μειονεκτήματα της διαφήμισης  Συντελεί στην αύξηση της λιανικής τιμής του προϊόντος  Αλλοιώνει τις φυσικές προτιμήσεις των καταναλωτών

8 Πότε χρειάζεται η διαφήμιση των προϊόντων  Εισαγωγή στις νέες αγορές των νέων προϊόντων  Προώθηση εξαγωγών των προϊόντων  Όταν υπάρχει υπερπαραγωγή του προϊόντος  Ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για τις διαιτολογικές ιδιότητες των αγροτικών προϊόντων  Όταν οι εναλλακτικές μέθοδοι της διαφήμισης δεν είναι αποδοτικές

9 Πότε δεν χρειάζεται η διαφήμιση των προϊόντων  Όταν υπάρχει έλλειψη του προϊόντος στην αγορά  Όταν υπάρχει κορεσμός (πλήρης ικανοποίηση) του προϊόντος στην αγορά  Όταν το προϊόν είναι αγαθό πρώτης ανάγκης  Όταν δεν υπάρχουν ανταγωνιστές  Όταν υπάρχουν πολλοί πωλητές ενός ομοιογενούς προϊόντος  Όταν το προϊόν αλλάζει τελική μορφή

10 Προϋποθέσεις αποδοτικής διαφήμισης  Διαφοροποίηση προϊόντος  Ποιοτική ομοιομορφία του προϊόντος  Αμετάβλητη ποιότητα του προϊόντος  Ακόρεστη αγορά  Μεγάλη διακινούμενη ποσότητα

11 Προβλήματα αποδοτικής διαφήμισης των αγροτικών προϊόντων  Ανομοιομορφία στην ποιότητα  Αστάθεια στην ποιότητα  Αλλαγή μορφής  Κορεσιμότητα

12 Λόγοι συλλογικής διαφήμισης των αγροτικών προϊόντων  Η δυσκολία διαφοροποίησης  Η ύπαρξη οικονομιών μεγέθους στη διαφήμιση

13 Προσδιορισμός των δαπανών διαφήμισης  Η οριακή μέθοδος  Η μέθοδος της αποδοτικότητας της επένδυσης  Η μέθοδος του αντικειμενικού σκοπού

14 Σχεδιασμός του διαφημιστικού προγράμματος  Καθορισμό των στόχων της διαφήμισης  Επιλογή των μέσων διαφήμισης  Δημιουργία του διαφημιστικού μηνύματος  Προσδιορισμό της έκτασης, της συχνότητας και της χρονικής μετάδοσης του μηνύματος  Υπολογισμό των απαιτούμενων δαπανών διαφήμισης  Μέτρηση της αναποτελεσματικότητας της διαφήμισης

15 Εναλλακτικές μέθοδοι της διαφήμισης  Μείωση των τιμών των προϊόντων  Μεταποίηση των προϊόντων  Αποθήκευση των προϊόντων  Επέκταση και βελτίωση του δικτύου μεταφορών  Τυποποίηση και συσκευασία των προϊόντων  Οι εκθέσεις, επιδείξεις κλπ.

16 Τα μέσα διαφήμισης  Η τηλεόραση  Το ραδιόφωνο  Οι εφημερίδες  Τα περιοδικά  Τα φυλλάδια  Οι αφίσες


Κατέβασμα ppt "ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google