Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Προγραμματισμός διδακτικού έργου σχ. έτους 2015-16 ΝΑΝΑ ΜΙΜΙΛΙΔΟΥ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ10.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Προγραμματισμός διδακτικού έργου σχ. έτους 2015-16 ΝΑΝΑ ΜΙΜΙΛΙΔΟΥ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ10."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Προγραμματισμός διδακτικού έργου σχ. έτους 2015-16 ΝΑΝΑ ΜΙΜΙΛΙΔΟΥ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ10

3 Διδασκόμενα μαθήματα Α΄ ανάθεσης για Κοινωνιολόγους (ΠΕ10) Γυμνάσιο Υ.Α. 115475/Γ2/ 21-08-2013 Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (2ώρες/εβδ.)

4 ΓΕΛ Ω.Π.Α-Β ΛΥΚΕΙΟΥ (ΝΟΜΟΣ 4186-ΦΕΚ 193/17-09-2013) Ω.Π.Γ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΝΟΜΟΣ 4327-ΦΕΚ 50/14-5-2015) Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου (3ώρες/εβδ.) (ΦΕΚ 932/14-04-2014) Πολιτική Παιδεία Β’ Λυκείου (2ώρες/εβδ.) (ΦΕΚ 934/14-04-2014) Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών Β’ Λυκείου ομάδας Προσανατολισμού (2ώρες/εβδ.)

5 Γ’ Λυκείου Κοινωνιολογία ομάδων προσανατολισμού (2ώρες/εβδ.) ΦΕΚ 1374/25-09-2003 Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών γενικής παιδείας (1ώρα/εβδ.) ΦΕΚ 131/07-02-2002

6 ΕΠΑΛ ΦΕΚ-1053/05-06-2015 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ - ΗΘΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

7

8 Ύλη-Κοινωνιολογίας ομάδων προσανατολισμού (2ώρες/εβδ.) ΦΕΚ 1374/25-09-2003 Κεφ. 1. Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία Κεφ. 5. Εκπαίδευση παράγοντας αναπαραγωγής και αλλαγής της κοινωνίας Κεφ. 6. Εργασία ανεργία και κοινωνικές ανισότητες Κεφ. 7. Μορφές και κοινωνικές βάσεις της εξουσίας Κεφ. 8. Το άτομο, η κοινωνία και τα μέσα μαζικής επικοινωνίας Κεφ. 9. Αποκλίνουσα συμπεριφορά: παρεμβατικότητα και εγκληματικότητα Κεφ. 10. Ετερότητα, διαπολιτισμικές και διακοινωνιακές σχέσεις * Το κεφ. 5 έχει διδαχθεί στους φετινούς μαθητές της Γ’Λυκείου

9 Ύλη-Ιστορίας Κοινωνικών Επιστημών γενικής παιδείας (1ώρα/εβδ.) ΦΕΚ 131/07-02-2002 Κεφ 1: Επιστήμη και Κοινωνικές Επιστήμες 1.2. : Η εξέλιξη των κοινωνικών επιστημών μέχρι τον 16 ο αιώνα 1.2.1. Αρχαιότητα 1.2.2. Θεολογική σκέψη και Κοινωνικές Επιστήμες 1.2.3.Επιστήμη και Κοινωνικές Επιστήμες 1.2.4. Οι Κοινωνικές Επιστήμες τον 16 ο αι.

10 Κεφ 3: Θεμελιωτές των Κοινωνικών Επιστημών 3.1 : Πολιτική Επιστήμη 3.1.1. Τόμας Χομπς: Η θεμελίωση του απολυταρχικού κράτους 3.1.2. Ο Τζων Λοκ και η φιλελευθεροποίηση του κράτους 3.1.3. Ζαν-Ζακ Ρουσσώ: Οι όροι ενός δημοκρατικού κράτους 3.1.4. Καρλ Μαρξ: Η θεωρία των παραγωγικών δυνάμεων και κριτική του κράτους 3.2: Οικονομική επιστήμη 3.2.2. Ο Ρικάρντο και οι αρχές της κλασικής Πολ. Οικονομίας 3.2.4. Τζων Κέυνς: Η πολιτική του κράτους στη μεγάλη κρίση

11 3.4. Ψυχολογία 3.4.1. Β. Βουντ, ενδοσκόπηση και Πειραματική Ψυχολογία 3.4.2. Τζων Γουότσον, η μελέτη της συμπεριφοράς 3.4.3. Ο Μαρξ Βερτχάιμερ και η μορφολογική σχολή (Gestalt Psychology) 3.4.4. Ο Σ. Φρόυντ και η γένεση της Ψυχανάλυσης 3.4.5. Κοινωνική Ψυχολογία 3.5.: Ανθρωπολογία 3.5.1. Ο Μαλινόφσκι, θεμελιωτής της έρευνας πεδίου και του λειτουργισμού στην Ανθρωπολογία 3.5.4. Η γαλλική σχολή Κοινωνικής Ανθρωπολογίας-Ο Κλωντ Λέβι Στρως και η θεμελίωση του γαλλικού στρουκτουραλισμού 3.5.5. Η Αμερικανική σχολή Κοινωνικής Ανθρωπολογίας- Η Μάργκαρετ Μηντ και η Πολιτισμική Ανθρωπολογία

12 Κεφ 5: Σύγχρονη Κοινωνική Οργάνωση καιΣυμπεριφορές 5.1 Η Σύγχρονη Κοινωνική Πραγματικότητα 5.1.1. Το κράτος-έθνος 5.1.3. Πολυπολιτισμικότητα-διαπολιτισμικές σχέσεις 5.1.4. παγκοσμιοποίηση 5.2 Φαινόμενα κοινωνικού κατακερματισμού που απαιτούν σύνθετη επιστημονική προσέγγιση 5.2.1. Κοινωνικός αποκλεισμός 5.2.2. Ανεργία 5.2.3. Μεταναστευτικά ρεύματα-ρατσισμός 5.2.4. Βία στην κοινωνία

13 5.3 Τεχνολογία και Κοινωνία 5.3.1. Περιβάλλον 5.3.2. Βιοτεχνολογία-Βιοηθική 5.3.3(4). Τα ανθρώπινα δικαιώματα Λεξιλόγιο Βιβλίο καθηγητή Τετράδιο εργασίας μαθητή

14 Σχέδιο μαθήματος: Στόχοι Μέθοδοι & τεχνικές Εποπτικό υλικό Γνωστικά προαπαιτούμενα Βασικά σημεία της ενότητας Έννοιες-Γνωστικά σχήματα Λέξεις-κλειδιά Φύλλα εργασίας Φύλλο αξιολόγησης Υποστηρικτικό υλικό

15 Πορεία μαθήματος : Αφόρμηση (Φωτογραφίες, σχόλια του βιβλίου, σκίτσα, κείμενα, παραδείγματα, φύλλα εργασίας, διαφημίσεις, video, κλπ.) Καταιγισμός ιδεών-Κατηγοριοποίηση ιδεών Σύνδεση με προηγούμενες γνώσεις Εννοιολογικός προσδιορισμός- εννοιολογικός χάρτης Σύνδεση με παραδείγματα-εφαρμογές Ερωτήσεις/ασκήσεις κατανόησης Συζήτηση Ανακεφαλαίωση-βασικά σημεία της ενότητας Φύλλο αξιολόγησης Πιθανές δραστηριότητες έρευνας για το σπίτι Μεταγνωστικά αποτελέσματα

16


Κατέβασμα ppt "Προγραμματισμός διδακτικού έργου σχ. έτους 2015-16 ΝΑΝΑ ΜΙΜΙΛΙΔΟΥ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ10."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google