Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο άνθρωπος συλλαμβάνει και κατανοεί τον κόσμο μέσα από τις εικόνες. Αυτή η αλήθεια μας έδωσε αφορμή για το θέμα μας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο άνθρωπος συλλαμβάνει και κατανοεί τον κόσμο μέσα από τις εικόνες. Αυτή η αλήθεια μας έδωσε αφορμή για το θέμα μας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Ο άνθρωπος συλλαμβάνει και κατανοεί τον κόσμο μέσα από τις εικόνες. Αυτή η αλήθεια μας έδωσε αφορμή για το θέμα μας.

3 Η εικόνα κρύβει την ανάγκη του ανθρώπου για επαφή, για καλλιτεχνική έκφραση, για συμβολισμό, για επικοινωνία μέσω μηνυμάτων που ξετυλίγονται μέσα από αυτήν.

4 Και παρόλο που στις μέρες μας θεοποιείται και παγιδεύει τον άνθρωπο στον αυτοθαυμασμό παραμένει ένα δυνατό και κοφτερό εργαλείο της αλήθειας, ένα σακουλάκι με αρώματα της φύσης, ένα διαπλανητικό μάτι των οριζόντων του νου.

5 Η εικόνα:  στην επιστήμη εμμένει στη λεπτομέρεια  στην τεχνολογία εξελίσσει την αίσθηση την όρασης  στην ποίηση ζεσταίνει την ψυχή  στη μόδα δείχνει το απλά ωραίο

6 Η ομάδα μας αναζήτησε πληροφορίες, τις αξιολόγησε, τις έβαλε σε εικόνες και σας τις παρουσιάζει. Κάθε υποομάδα ανέλυσε μια άλλη πτυχή του θέματος:  Η εικόνα στην ενημέρωση  Η εικόνα στη διαφήμιση  Η εικόνα στη μόδα

7 Απευθυνθήκαμε στους μαθητές του ΓΕ.Λ καθώς και του Γυμνασίου Κυπαρισσίας. Συλλέξαμε τις παρακάτω πληροφορίες σχετικά με το ρόλο της εικόνας στα κοινωνικά δίκτυα, και σας τις παρουσιάζουμε σε μορφή διαγράμματος.

8 1)Έχετε λογαριασμό σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;

9 2)Ποια είναι η πιο συνηθισμένη σας δραστηριότητα;

10 3)Πόσες φωτογραφίες αναρτάτε ημερησίως;

11 4)Τι είδους φωτογραφίες αναρτάτε;

12 5)Πόσες από αυτές είναι selfie?

13 6)Πόσο επεξεργασμένες είναι οι φωτογραφίες σας;

14 7)Ποιοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στις φωτογραφίες σας;

15 8) Α. Έχετε γνωρίσει νέα άτομα από τις φωτογραφίες τους στο διαδίκτυο;

16 Β. Αν ναι συμπίπτει η εντύπωση της φωτογραφίας με την πραγματικότητα;

17  Από την παραπάνω έρευνα, συμπεραίνουμε ότι στις μέρες μας τα κοινωνικά δίκτυα είναι πολύ διαδεδομένα, ιδιαίτερα στους νέους, η πλειοψηφία των οποίων διαθέτει τουλάχιστον ένα λογαριασμό σε αυτά. Παρόλο που το chat είναι η πιο συνηθισμένη δραστηριότητα, μεγάλο ποσοστό κατέχει και η δημοσίευση φωτογραφιών. Οι περισσότερες από αυτές είναι προσωπικές, κυρίως selfies, η πλέον δημοφιλέστερη τάση που κατακλύζει το διαδίκτυο.  Διαπιστώσαμε επίσης ότι οι περισσότεροι νέοι σήμερα επεξεργάζονται ψηφιακά τις φωτογραφίες τους, με σκοπό ένα πιο όμορφο αποτέλεσμα. Αυτό έχει ως συνέπεια την αλλοίωση των φωτογραφιών και την παραπλάνηση των διαδικτυακών τους «φίλων».

18 Μετά από διεξοδική ερευνα όσον αφορά την εικονα, πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στην ζωή μας κατά τον 21 ο αιώνα Καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως η εικόνα έχει την ιδιότητα να ερεθίζει τις αισθήσεις με τρόπο μοναδικό,να πείθει τον νου ακόμα και για τα πιο απίθανα και περίεργα που σίγουρα θα αμφισβητούσε ειδάλλως...

19 Η εικόνα στην ενημέρωση ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

20 Το καθοριστικό κλικ των παρακάτω εικόνων, μπορεί να μην άλλαξε τις ίδιες τις στιγμές που απαθανάτισε, άλλαξε όμως την οπτική μεγάλου μέρους της ανθρωπότητας και έγειρε την πλάστιγγα υπέρ της γνώσης και της ευαισθητοποίησης. Και τελικά, έκανε την υπερβολή του «μια εικόνα χίλιες λέξεις» να μοιάζει ανεπαρκής.

21 Loyalist Militiaman at the Moment of Death, Robert Capa, 1936 Πρόκειται για μία από τις πιο γνωστές και πιο πολυσυζητημένες φωτογραφίες πολέμου: Ο φερόμενος ως ρεπουμπλικάνος Borrell Garcia δέχεται πυρά και σκοτώνεται ακριβώς την στιγμή της λήψης, κατά την διάρκεια μάχης του ισπανικού εμφυλίου. Η αυθεντικότητα της φωτογραφίας έχει δεχθεί αρκετά πυρά κατά καιρούς –ότι πρόκειται για «στημένη» σκηνή, ότι το μέρος δεν ταυτίζεται με εκείνο στο οποίο πέθανε ο αναρχικός Garcia κλπ. Σε κάθε περίπτωση όμως, έγινε αντιπολεμικό λάβαρο σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο, αφότου δημοσιεύθηκε στο γαλλικό περιοδικό VU και στη συνέχεια στο αμερικανικό Life.

22 Segregated Water Fountains in North Carolina, Elliott Erwitt, 1950 Κοιτάζοντας την συγκεκριμένη φωτογραφία, αντιλαμβάνεται κανείς πόσα άλλαξαν μέσα σε μισό αιώνα. Οι κοινωνικοί διαχωρισμοί μέχρι και την δεκαετία του ’50 επέβαλαν την ύπαρξη διαφορετικής βρύσης για «λευκούς» και «έγχρωμους». Η ανάγκη για αλλαγή, όμως, δεν τελειώνει ποτέ. Πολλές κοινωνικές ομάδες βρίσκονται ακόμη υπό καθεστώς άτυπου ρατσισμού, και σίγουρα η φωτογραφία του Erwitt μιλά στην ψυχή τους.

23 Οι ερωτευμένοι διαδηλωτές, Rich Lam Ο Αυστραλός Scott Jones και η Καναδή φίλη του, Alex Thomas, βρίσκονται στο έδαφος και φιλιούνται παθιασμένα. Κι όλα αυτά, λίγο μετά από ένα χτύπημα αστυνομικού προς την κοπέλα με την ασπίδα του, που την έριξε στην άσφαλτο. Το περιστατικό συνέβη στον Καναδά, μετά την ήττα των Vancouver Canucks από τους Boston Bruins σε τελικό κυπέλλου. Οι δικοί μας χούλιγκαν σπάζουν βιτρίνες, οι δικοί τους… τον πάγο.

24 Ο JFK Jr χαιρετά το φέρετρο του πατέρα του, Stan Stearns, 1963 Τον Νοέμβριο του 1963, η Αμερική είδε σε ζωντανή αναμετάδοση την δολοφονία του Προέδρου της. Μετά το εμβληματικό video του θανάτου του J.F. Kennedy, μία στατική εικόνα πήρε με τη σειρά της τον δρόμο της αναγωγής της σε σύμβολο: Ο μικρός γιος του Προέδρου χαιρετά το φέρετρο του πατέρα του, ενώ η συντετριμμένη Jackie στέκεται δίπλα του με την αδερφή του. Ο ασπρόμαυρος θρήνος των Ηνωμένων Πολιτειών σε όλη του την έκταση.

25 Ένα λεπτό στην αιωνιότητα του χρόνου στάθηκε αρκετό για το «κλικ» που θα ξεσήκωνε παγκόσμιο κίνημα κατά της επέμβασης των Αμερικανών στον πόλεμο του Βόρειου με το Νότιο Βιετνάμ, η οποία χαρακτηρίστηκε ως η μεγαλύτερη ένοπλη σύγκρουση μεταξύ Δύσης και Ανατολής κατά την διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου.

26  Στις 8 Ιουνίου 1972, ο φωτογράφος του Associated Press, Huynh Cong Ut, σήκωσε τη μηχανή του μπροστά στο πλήθος που έτρεχε πανικόβλητο να ξεφύγει από τις βόμβες ναπάλμ και αιχμαλώτισε την εικόνα που μπορούσε να περιγράψει πιο γλαφυρά από οποιοδήποτε ρεπορτάζ τη φρίκη αυτού του πολέμου. Ήταν η πρώτη φορά που φαινόταν ξεκάθαρα η θυσία του άμαχου πληθυσμού στο Βιετνάμ και η απαρχή της λήξης του πιο αμφισβητούμενου πολέμου στην σύγχρονη αμερικανική ιστορία.  Πίσω από την πιο διάσημη φωτογραφία του 20ού αιώνα, όμως, υπάρχει και μια συγκλονιστική προσωπική ιστορία.  Ο 21χρονος Βιετναμένος φωτογράφος Huynh Cong Ut, οταν έστειλε τη φωτογραφία του κοριτσιού στο πρακτορείο ειδήσεων φοβήθηκε πως δεν θα δημοσιοποιηθεί ποτέ λόγω της αυστηρής πολιτικής του για το γυμνό στις φωτογραφίες. Ο υπεύθυνος για το τμήμα των φωτογραφιών, Horst Faas, από την πρώτη κιόλας ματιά κατάλαβε αυτή θα ήταν η εξαίρεση του κανόνα. Μια εξαίρεση που τιμήθηκε με το βραβείο Pulitzer

27 Η εικόνα στη διαφήμιση ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΟΥΝ

28  Ασχοληθήκαμε επίσης με το ρόλο της εικόνας στη διαφήμιση και το πόσο αυτή επηρεάζει την αντίληψη καθώς και τη συνείδηση των θεατών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποιες φορές να τους αφυπνίζει και να τους ευαισθητοποιεί ενώ άλλες να προπαγανδίζει στη συνείδηση τους και να επηρεάζει την κρίση τους.  Οι παρακάτω εικόνες είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα διαφημίσεων που άλλαξαν τον κόσμο προς το καλύτερο μέσω των μηνυμάτων που περνούν.

29 Ο πάσχων από AIDS και ακτιβιστής Ντέιβιντ Κίρμπι και η οικογένειά του. Διαφήμιση της Benetton το 1990, η οποία προωθούσε την ενημέρωση και την προστασία από τον θανατηφόρο ιό.

30 To κέντρο αισθητικής «Xiomara Coronado» στη Νότια Αμερική λάνσαρε την παραπάνω διαφήμιση, υποστηρίζοντας ότι η Αντζελίνα Τζολί και η Πάρις Χίλτον θα έχουν αυτή την όψη ύστερα από μερικά χρόνια αν δεν φροντίσουν από τώρα το δέρμα τους.

31 Μετά από ένα παιδί, τι μπορεί να τραβήξει άμεσα την προσοχή του ματιού; Το αίμα φυσικά, το οποίο χρησιμοποιείται πολύ έξυπνα στην δεύτερη διαφήμιση της WWF, η οποία συμβουλεύει τους ταξιδιώτες να αποφεύγουν τα εξωτικά «ζωικά» σουβενίρ. Διαφορετικά, κάθε σας βήμα θα αφήνει το αιματηρό αποτύπωμά του.

32 Οι πλαστικές σακούλες σκοτώνουν!.

33 Η μόδα έχει περισσότερα θύματα από όσα νομίζετε.

34 «Δεν χρειάζονται χρήματα. Μπορείς να σώσεις έως και τρεις ανθρώπους απλώς δωρίζοντας αίμα». Ο Ερυθρός Σταυρός της Αυστραλίας τονίζει τη σημασία της αιμοδοσίας.

35 Όλοι μπορούμε να βρεθούμε θύματα βίας. Ας ενεργοποιηθούμε!

36 Όχι στην βία των γυναικών! Όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα και ανάγκες.

37 Η εικόνα στη μόδα Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ

38 Γενικά η μόδα... o Είναι ανακυκλώσιμη, σπάνια πρωτότυπη. o Δεχόμαστε καθημερινά πληθώρα μηνυμάτων που περιλαμβάνουν μόδα και καθημερινές εμφανίσεις, τις οποίες μιμούνται ο ένας μετά τον άλλον. o Ανάλογα με τη φορεσιά το μήνυμα που θέλει να εισέλθει στον δέκτη, ο τρόπος της φωτογραφίας και οι εκφράσεις των μοντέλων, καθώς και η τοποθέτηση των αντικειμένων αλλάζει!

39 Ανέμελο – νεανικό στυλ, πρωινή διάθεση, χαρά. Ιδανική φωτογραφία (στάση σώματος και χαμόγελο) για να παρακινήσει άτομα, ώστε να αντιγράψουν αυτό το στυλ.

40 All Star Converse _ Διαχρονική μόδα Ελαφρύ πουλόβερ, δερμάτινο παντελόνι με ραφές, (τυχαίος και μοιραίος) κότσος Καθημερινό παπούτσι, συνηθισμένο σχέδιο Μοντέλο Chuck Taylor, παράδειγμα προς μίμηση από τις εφήβους

41 Candice : διάσημο μοντέλο, δυναμικό βλέμμα και στάση, γυμνασμένο σώμα, αθλητική, ελαφρώς ιδρωμένη Σε παρακινεί να αρχίσεις γυμναστική ή να συνεχίσεις την προσπάθεια

42 Γυαλιά Ray Ban club master Μοντέλο David Beckham : + κούρεμα αξύριστος, σηκωμένος γιακάς Ως fan ενός ποδοσφαιριστή, το όνειρο κάθε αγοριού είναι η μίμηση

43 Το μεγαλύτερο μέρος των αντρών αλλά και των γυναικών αγοράζουν ρούχα επειδή τους κάνει να νιώθουν καλύτερα. Οι άντρες δεν ενδιαφέρονται αν η μόδα αλλάζει σε αντίθεση με τις γυναίκες. >. Αυτό έχει αλλάξει!

44 Ο νέος συμφωνεί με το ιδεολογικό περιεχόμενο της μόδας, δηλαδή με τις ιδέες και την λογική της. Έπειτα με την μόδα γεμίζει τα κενά του χαρακτήρα του, δηλαδή αποκτά αυτοπεποίθηση.Τέλος κερδίζει σε κοινωνικό κύρος, καθώς μέσω της μόδας γίνεται πιο εύκολα αποδεκτός σε διάφορες κοινωνικές ομάδες. Τα Μ.Μ.Ε. καθορίζουν την τάση της μόδας για καταναλωτικούς λόγους, γι’αυτό και προβάλλουν τις διάφορες τάσεις της. Οι ηθοποιοί, οι τραγουδιστές, τα μοντέλα και οι αθλητές επηρεάζουν τους νέους και τους ψυχαναγκάζουν να ταυτιστούν με μια τάση της μόδας. Άρα οι περισσότεροι νέοι έχουν υποστεί «πλύση εγκεφάλου» μέσω των διαφημίσεων.

45 Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Αδαμόπουλος Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος Γιώργος Γεωργακόπουλος Ανδρέας Γιαννοπούλου Χαρά Θεοδωροπούλου Δήμητρα Καρανάνος Αγαθοκλής Κομποχόλη Ελένη Κουρούβανη Δήμητρα Μάντζαρη Αλεξάνδρα Μαντζώρου Μαρία Μάτση Μαρίνα Μόρα Μαριάντζελα Ράμμου Ιουλία Σμυρνής Νίκος


Κατέβασμα ppt "Ο άνθρωπος συλλαμβάνει και κατανοεί τον κόσμο μέσα από τις εικόνες. Αυτή η αλήθεια μας έδωσε αφορμή για το θέμα μας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google