Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ

2  Α. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

3  ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΚΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ :  Α. Πόροι ( υλικοί, οικονομικοί, ανθρώπινοι, ΓΝΩΣΗ )  Β. Εξουσία ( αρμοδιότητες, έλεγχος )  Γ. Δυνατότητα αλλαγών ( δυστοκία – μεγάλες μεταρρυθμίσεις – που αργούν !, ευελιξία – μικρές συνεχείς αλλαγές )

4  ΚΡΑΤΟΣ ( κεντρικό και τοπικό / τοπική αυτοδιοίκηση )  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ( συνδικάτα εκπαιδευτικών, επιστημονικοί – ερευνητικοί φορείς )  ΓΟΝΕΙΣ – ΜΑΘΗΤΕΣ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ & ΑΓΟΡΑ ( Συνδικάτα, Κορπορατιστικά συμφέροντα, ομάδες συμφερόντων, χώρος των επιχειρήσεων, εκκλησία... κ. α.)

5 Κρατικός – διοικητικός έλεγχος ( έλεγχος μέσω της διοικητικής πυραμίδας ) Επαγγελματικός έλεγχος ( έμφαση στο ρόλο των ειδικών ) Καταναλωτικός έλεγχος ( έλεγχος μέσω της αγοράς, New Public Management) Διοίκηση Ολικής Ποιότητας ( συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων, συνεχής έλεγχος και αναπροσαρμογές, έμφαση στην ικανοποίηση των αποδεκτών της υπηρεσίας )

6 ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ( π. χ. Π. Δ. Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, κλπ ) ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

7  Πενταμελές περιφερειακο υπηρεσιακό και πειθαρχικό συμβούλιο για το προσωπικό της Πρωτοβάθμιας ( ΠΥΣΠΕ ) και δευτεροβάθμιας ( ΠΥΣΔΕ ) εκπαίδευσης. Λειτουργεί στην έδρα κάθε διεύθυνσης.  Αποτελείται από :  α. τον διευθυντή εκπαίδευσης της οικείας διεύθυνσης  β. δύο εκπαιδευτικούς με βαθμό Α και διοικητική εμπειρία  γ. δύο αιρετούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών

8  Συντάσσουν πίνακες για την ανάδειξη στελεχών της εκπαίδευσης ( παλαιότερα επέλεγαν απευθείας και τους διευθυντές των σχολικών μονάδων – σήμερα μεσολαβεί και εκλογή από το σύλλογο των διδασκόντων )  Ρυθμίζουν την υπηρεσιακή κατάσταση του εκπαιδευτικού προσωπικού ( τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες τακτικού προσωπικού & αναπληρωτών )  Γνωμοδοτούν για τη συνάφεια μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών του διδακτικού προσωπικού  Αποφασίζουν για πειθαρχικά ζητήματα που αφορούν το διδακτικό προσωπικό

9 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ( μόρια ) ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ( μόρια ) Επιστημονική και Παιδαγωγική κατάρτιση 249 Υπηρεσιακή κατάσταση / διοικητική εμπειρία 14 Συνέντευξη / ψηφοφορία 1512 Συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο 120 ΣΥΝΟΛΟ 6535

10 ΕΙΣΡΟΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΡΟΕΣ Θεσμικό πλαίσιοΠολιτικό – οικονομικό περιβάλλον Εκπαιδευτικά αποτελέσματα ( αναφέρονται σε όλες τις εισροές ) Αναλυτικά ΠρογράμματαΚοινωνικό - πολιτισμικό περιβάλλον Βιβλία Τοπικό περιβάλλον - Βαθμός αστικότητας Πόροι Φορείς που παρεμβαίνουν ( ΟΤΑ, Συνδικαλιστικες οργανώσεις, τοπικοί φορείς, επιχειρήσεις κλπ ) ΥποδομήΓονείς Κτήρια Προσωπικό Μαθητές Απόφοιτοι - μαθητές


Κατέβασμα ppt "ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google