Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη

2 Περίγραμμα παρουσίασης Ταυτότητες και αποτυπώματα Θετική ψηφιακή παρουσία “Σύνδεση με σύνεση”

3 Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Ταυτότητες και αποτυπώματα Έφηβοι και online φήμη

4 Τι είναι ένα ψηφιακό αποτύπωμα; Ψηφιακό αποτύπωμα είναι το μέγεθος της online παρουσίας κάθε ατόμου, καθώς σχετίζεται με τον αριθμό των ατόμων που επικοινωνεί συνδεδεμένο σε σχέση με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

5 Πότε ξεκινάει το ψηφιακό σου αποτύπωμα; (UK) 73% των παιδιών < 2 έχουν κάποιο είδος ψηφιακού αποτυπώματος 37% των νεογέννητων έχουν μία online ζωή από την ημέρα που γεννιούνται. 7% < 2 ετών έχουν και 5% έχουν προφίλ σε ΜΚΔ 70% των μαμάδων είπαν ότι η ικανότητα του να μοιράζονται φωτό με την οικογένεια και φίλους ήταν το αρχικό τους κίνητρο

6 Κατανοώντας online ταυτότητες: “Γιου χάβ δι ράιτ το ριμέιν πράιβετ, ένιθινγκ γιου ποστ, καν εντ γουίλ μπι γιουζντ αγκένστ γιου!” Μάρκα Εγώ Όταν πλοηγείσαι στο Διαδίκτυο, μπορείς να έχεις τον πλήρη έλεγχο των προσωπικών σου στοιχείων εφόσον χρησιμοποιείς τις ρυθμίσεις προστασίας προσωπικών δεδομένων που σου παρέχουν οι διάφορες ιστοσελίδες, αν συνομιλείς μόνο με φίλους που εμπιστεύεσαι και αν δημοσιεύεις μόνο φωτογραφίες που δεν μπορούν να τις δουν όλοι.

7 Διαφορετικές online ταυτότητες Μάρκα Εγώ Δημόσια Ιδιωτική; Ψυχαγωγική Άραγε εσύ: - χρησιμοποιείς τις ρυθμίσεις προστασίας προσωπικών δεδομένων που σου παρέχουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης; - επιλέγεις μόνο τους φίλους που εμπιστεύεσαι στο Διαδίκτυο; - δημοσιεύεις φωτογραφίες σου, αφού πρώτα αναλογιστείς τις πιθανές συνέπειες;

8 Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Θετική ψηφιακή παρουσία Έφηβοι και online φήμη

9 Το ψηφιακό σου αποτύπωμα μπορεί να επηρεάσει την πραγματική σου ζωή…

10 Πώς μπορείς να ζητήσεις βοήθεια και να καταγγείλεις επιζήμιες συμπεριφορές στο Διαδίκτυο; Η ΕΕ λαμβάνει αυστηρότατα μέτρα κατά των επιζήμιων συμπεριφορών (όπως π.χ. το "grooming*"/σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκων μέσω Διαδικτύου το "cyberbullying*"/ κυβερνοεκφοβισμός και το “sexting*”), εκσυγχρονίζοντας και κάνοντας πιο ασφαλή τα διαδικτυακά λογισμικά και τις τεχνολογίες κινητών τηλεφώνων. Αν θέλεις να ζητήσεις συμβουλές για το πώς μπορείς ν' αντιμετωπίσεις ένα ύποπτο περιεχόμενο ή μια επιλήψιμη συμπεριφορά στο Διαδίκτυο, επικοινώνησε με τη γραμμή βοήθειας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (* βλ. επίσης στις αντίστοιχες ιστοσελίδες του κόμβου “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”).

11 Μικρές συμβουλές: Διασφάλισε ότι έχεις μία θετική online παρουσία Μάθε στην οικογένεια και τους φίλους σου για την ανάρτηση online πληροφοριών Διασφάλισε ότι καθορίζεις τις ρυθμίσεις απορρήτου περί ιδιωτικότητας στα ΜΚΔ Κράτα στοιχεία για την online παρουσία σου

12 Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού 5/2/2013 “Σύνδεση με σύνεση” «Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μας στους online κόσμους Online rights and responsibilities» Έφηβοι και online φήμη

13 Η ζωή αλλάζει: 1994/2012/2030;

14 Τι χρειάζεται για να γίνει ασφαλέστερο το Διαδίκτυο; Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2013: «Connect with respect! - Σύνδεση με σύνεση!» στο πλαίσιο του πρώτου επετειακού εορτασμού των 10 χρόνων από την καθιέρωσή της για πρώτη φορά το Φέτος, η θεματική έχει βαρύνουσα σημασία: «Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μας στους online κόσμους - Online rights and responsibilities». Όλοι μαζί μπορούμε να βάλουμε την τεχνολογία και την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, στο επίκεντρο των σχολείων και να κάνουμε κάθε μέρα του έτους … Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.

15 “Το Διαδίκτυο είμαστε εμείς”…

16 Πώς μετατρέπουμε την αρνητική εικόνα σε θετική; Αναρτώντας ανάλογο περιεχόμενο και αναδεικνύοντας τα θετικά στοιχεία Χρησιμοποιώντας τα ΜΚΔ με σύνεση και συνεργατική διάθεση Πρόσεχε τι δημοσιεύεις: Φωτογραφίες και σχόλια μπορούν να παραμείνουν στο Διαδίκτυο επ’ αόριστον και βρίσκονται σε δημόσια θέα (μπορούν να τις δουν οι γονείς σου, οι γείτονες, οι εκπαιδευτικοί, οι μέλλοντες εργοδότες σου, διάφοροι άγνωστοι). Σκέψου λοιπόν καλά, προτού δημοσιεύσεις κάτι!

17 Αντί επιλόγου... ‘Ο χρόνος σας είναι περιορισμένος. Μην τον σπαταλάτε, λοιπόν, ζώντας τη ζωή κάποιου άλλου ανθρώπου. Μην παγιδευτείτε από το δόγμα τού να ζείτε από τα αγαθά της σκέψης ενός άλλου. Μην αφήσετε το θόρυβο από την άποψη άλλων ανθρώπων να πνίξει τη δική σας, εσωτερική φωνή. Και, το πιο σημαντικό απ' όλα, να έχετε πάντα το θάρρος να ακολουθείτε την καρδιά και τη διαίσθησή σας. Αυτά τα δύο, κάπως, πάντοτε, γνωρίζουν ήδη τι εσύ πραγματικά θέλεις να γίνεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα...’ Steve Jobs, Ιούνιος 2005


Κατέβασμα ppt "Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google