Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

EΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» EΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016 ΥΠΕΥΘ Y ΝΗ ΚΑΘΗΓ H ΤΡΙΑ : ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "EΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» EΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016 ΥΠΕΥΘ Y ΝΗ ΚΑΘΗΓ H ΤΡΙΑ : ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 EΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» EΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘ Y ΝΗ ΚΑΘΗΓ H ΤΡΙΑ : ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ

2 ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ : ΚΑΡΙΝΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

3 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ;;; Ελικόπτερο ονομάζεται το αεροσκάφος χωρίς σταθερά πτερά και με μεγάλο οριζόντιο έλικα που μπορεί να απογειώνεται και να προσγειώνεται κατακόρυφα.

4 ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ;;; T ο 400 π. χ. οι Everett-Heath (1986) και ο Liberatore (1998) μας δίνουν μια λεπτομερή ιστορία για αυτές τις κατασκευές. Το 1754, ο Ρώσος Mikhail Lomonosov, δημιούργησε μια νέα μηχανή, που λειτουργούσε με καύσιμο.

5 Το 1438 ο Leonardo Da Vinci έφτιαξε μια μηχανή με δύο έλικες οι οποίοι περιστρέφονταν αντίστροφα.

6 Το 1874 ο Γερμανός Wilheim von Achenbach, δημιούργησε την πρώτη μηχανή που είχε κάτι σαν ουρά. Το 1878 ένα Ρωσικό ελικόπτερο έκανε την εμφάνιση του από τον Lodygin. T ο 1912 που ο Boris Yur'ev κατασκεύασε μια μηχανή που ήταν λιγότερο περίπλοκη από όλες εκείνες που είχαν δημιουργηθεί ως τότε. T ο 1925 ο Αυστραλός μηχανικός Raoul Hafner, κατασκεύασε μια μηχανή που παρείχε την δυνατότητα της εναλλαγής πορείας.

7 Το 1922, ένας Ρώσος μηχανικός ο Georges de Bothezat, δημιούργησε ένα από τα μεγαλύτερα ελικόπτερα του Αμερικάνικου στρατού το " Ιπτάμενο Χταπόδι ".

8 ΤΟ ΟΙ ΔΙAΣΗΜΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟI, LOUIS BREGUET ΚΑΙ RENE DORAND ΚΑΤΑΣΚΕYΑΣΑΝ ΕΠΙΤEΛΟΥΣ ΈΝΑ ΕΛΙΚOΠΤΕΡΟ ΠΟΥ ΈΜΟΙΑΖΕ ΠΟΛY ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝA. vsvs ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΈΝΑ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ

9 ΑΠΟ ΠΙΑ ΜΕΡΟΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ;;; ΚΑΜΠΙΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΗΧΑΝΗ ΚΥΡΙΟΣ ΕΛΙΚΑΣ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ

10 ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;;; Αεροδυναμικά, το ρεύμα αέρα που περνάει από την επιφάνια του έλικα είναι πολύ δύσκολο να οριστεί και μετά από τόσα χρόνια έρευνας δεν έχει περιγραφεί ακόμα πλήρως. Η δυνατότητα ορισμού και πρόβλεψης των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών του έλικα, είναι το κλειδί για την πρόβλεψη της απόδοσης του ελικοπτέρου επί συνόλου. Τα μακριά λεπτά στρεφόμενα (twist) πτερύγια, τα οποία αλλάζουν κλήση (flap up and down), είναι προσαρμοσμένα σε μια άρθρωση η οποία είναι προσκολλημένη στο σώμα του αεροσκάφους. Για να υπάρχει έλεγχος των αεροδυναμικών δυνάμεων του έλικα, η γωνία του κάθε πτερυγίου του έλικα αλλάζει ξεχωριστά καθώς αυτά περιστρέφονται.

11 ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ;;; Στο μέλλον τα ελικόπτερα θα έχουν την δυνατότητα προσγείωσης σε άνισες, απόκρημνες ή ακόμη και σε κινούμενες επιφάνειες σύμφωνα με μ ' ενα σύστημα - Mission Adaptive Rotor program- που δημιουργεί η DARPA. Ενώ ισχύει οτι τα ελικόπτερα ήδη έχουν την ικανότητα προσγείωσης σε πολλές περιοχές όπου άλλα αεροσκάφη δεν μπορούν να προσγειωθούν, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλά μέρη όπου η προσγείωση είναι δύσκολη ή αδύνατη, λόγω του εδάφους. Το συγκεκριμένο σύστημα θα επιτρέπει την προσγείωση και την απογείωση του ελικοπτέρου με περισσότερη ευκολία και ασφάλεια που θα μειώσει τις ζημιές που μπορει να υποστεί ενα ελικόπτερο, από μια ανώμαλη προσγείωση, κατά 80%.

12

';
Διαφημίσεις Google