Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Trendence Graduate Barometer 2016 Σχετικά με την έρευνα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Trendence Graduate Barometer 2016 Σχετικά με την έρευνα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 trendence Graduate Barometer 2016 Σχετικά με την έρευνα

2 Βασικές πληροφορίες και οφέλη Graduate Barometer Europe και το Ινστιτούτο trendence Το Ινστιτούτο trendence »Περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας σε έρευνες αγοράς εργασίας και διαρκής ποιοτική αναβάθμιση βάσει των δεδομένων της επιτροπής μας ερευνών αγοράς »Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 500.000 απόφοιτοι, σπουδαστές και νέοι επαγγελματίες από όλο τον κόσμο λαμβάνουν μέρος στις έρευνές μας σχετικά με τις επαγγελματικές προσδοκίες τους και την επιλογή εργοδότη »Η δέσμευση του Ινστιτούτου trendence για ερευνητικά αποτελέσματα υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα βασικά στελέχη της ομάδας μας είναι και μέλη της ESOMAR, καθώς και από την απόλυτη προσήλωσή μας σε διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα έρευνας αγοράς, μεταξύ των οποίων το DIN ISO 20252 και DIN 77500 »το Ινστιτούτο trendence προβαίνει επίσης σε έντυπες και ηλεκτρονικές δημοσιεύσεις με στόχο τη στήριξη αποφοίτων και σπουδαστών στις αποφάσεις τους σχετικά με τη μελλοντική τους σταδιοδρομία »το Ινστιτούτο trendence είναι μέρος του ομίλου Group GTI, του μεγαλύτερου εκδότη παγκοσμίως σε θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας, με γραφεία στην Ευρώπη και την Ασία. Οι πελάτες μας είναι κυρίως οργανισμοί με διεθνείς ή παγκόσμιες δραστηριότητες Τελευταία έκδοση: trendence Graduate Barometer 2015 »Η μεγαλύτερη έρευνα στην Ευρώπη σχετικά με σπουδαστές, με περίπου 280.000 συμμετέχοντες από 950 πανεπιστήμια-συνεργάτες »Χρονικό πλαίσιο κύριας φάσης: Οκτώβριος 2014–Φεβρουάριος 2015 »Στην Ελλάδα: 7.613 συμμετέχοντες »Ειδικές Εκδόσεις: »Έκδοση Business: 1511 συμμετέχοντες »Έκδοση Μηχανολογίας/Πληροφορικής: 3873 συμμετέχοντες »Σύνολο: 7.613 συμμετέχοντες Όντας συνεργάτης μας επωφελείστε γιατί… »…λαμβάνετε έγκυρα εμπειρικά δεδομένα σχετικά με το πώς οι σπουδαστές αξιολογούν την ποιότητα των ακαδημαϊκών σας προγραμμάτων και υποδομών »…συγκεντρώνετε συγκριτικά στοιχεία, ανεξάρτητα από επίσημες κατατάξεις, σχετικά με τη θέση του πανεπιστημίου σας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο »…οι υπηρεσίες σας σταδιοδρομίας έχουν τη δυνατότητα να στηρίξουν τους σπουδαστές με σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τρέχουσες ευκαιρίες επαγγελματικής σταδιοδρομίας »…έχετε πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα σχετικά με κανάλια πληροφόρησης και επικοινωνίας που προτιμούν οι σπουδαστές σας σχεδιάζοντας τα επόμενα βήματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας »…λαμβάνετε πληροφορίες για όλες τις εταιρείες που εκφράζουν ενδιαφέρον ή δραστηριοποιούνται στο πανεπιστήμιό σας, βελτιώνοντας συνεπώς τις δυνατότητες συνεργασίας Οφέλη για τους σπουδαστές σας »Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν δωρεάν μια ενημερωτική έκθεση σχετικά με θέματα απασχόλησης και επαγγελματικής σταδιοδρομίας, με το πέρας της συμπλήρωσης του online ερωτηματολογίου »Δίνεται η δυνατότητα στους σπουδαστές να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους σχετικά με τις σπουδές και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στη μητρική τους γλώσσα – η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου διαρκεί μόλις 20 – 25 λεπτά »Οι σπουδαστές έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ξεχωριστά δώρα Ενδιαφέρεστε; – Θα είναι μεγάλη μας χαρά αν γίνετε ένας από τους συνεργάτες του Ινστιτούτου trendence! Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για συμμετοχή ή οποιαδήποτε ερώτηση: Michalis Sifakis - University Relations Manager ΕΛΛΑΔΑ E-Mail: Michalis.Sifakis@trendence.comMichalis.Sifakis@trendence.com Τηλέφωνο: 0049 30 2592988 610

3 Περιεχόμενα και πρακτικά αποτελέσματα Βασικοί λόγοι για να γίνετε συνεργάτης του Ινστιτούτου trendence: Διαχείριση ποιότητας – Υπηρεσίες Σταδιοδρομίας – Πανεπιστημιακό Μάρκετινγκ Περιεχόμενα έρευνας »Ανάδραση με το πανεπιστήμιο: »Οι συμμετέχοντες αξιολογούν το πανεπιστήμιό τους βάσει 28 κριτηρίων που καλύπτουν τόσο ακαδημαϊκά όσο και θέματα υποδομών »Η έρευνά μας επικεντρώνεται σε θέματα τα οποία σύμφωνα με προκαταρκτικές δοκιμές είναι ζωτικής σημασίας για τους σπουδαστές, ενώ τα πανεπιστήμια μπορούν να παρέμβουν άμεσα »Η ατομική αξιολόγηση των σπουδαστών με τη μορφή ανοιχτών σχολίων ολοκληρώνει τη διαδικασία ανάδρασης »Πανεπιστήμιο προτίμησης στην περίπτωση συνέχισης των σπουδών »Περαιτέρω συστάσεις: Θα συνιστούσαν οι σπουδαστές σας το πανεπιστήμιό σας; Θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας  Εργασία και επαγγελματική σταδιοδρομία: Ποιες είναι οι προσδοκίες των σπουδαστών στην πρώτη τους απασχόληση σχετικά με τον μισθό και το ωράριο εργασίας;  Επικοινωνία: Ποιες μεθόδους επικοινωνίας χρησιμοποιούν κατά κόρον οι σπουδαστές για την ενημέρωσή τους σε θέματα εργασίας και επαγγελματικής σταδιοδρομίας; Ποια είναι τα πιο δημοφιλή μέσα ενημέρωσης μεταξύ των σπουδαστών, τα οποία με τη σειρά τους οι εργοδότες θα χρησιμοποιήσουν για την παροχή πληροφοριών σε θέματα εργασίας και σταδιοδρομίας  Ελκυστικότητα εργοδοτών: Ποιοι εργοδότες είναι πιο ελκυστικοί; Ποιοι εργοδότες είναι πιο γνωστοί μεταξύ των σπουδαστών, λόγω δραστηριοτήτων τους στα πανεπιστήμια; Καλό είναι να γνωρίζετε: »ότι το Ινστιτούτο trendence δεν προβαίνει στη δημοσίευση κανενός σχολίου αναφορικά με τα πανεπιστήμια, για παράδειγμα με τη μορφή κατάταξης των πανεπιστημίων. Τα συμμετέχοντα μέλη μπορούν να δημοσιεύσουν τα αποτελέσματά τους, εφόσον το επιθυμούν. Θα σας παρακαλούσαμε εντούτοις σε αυτή την περίπτωση να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας. Πρακτικά οφέλη για το πανεπιστήμιό σας »«Έτοιμες προς χρήση» εκθέσεις: σωστά δομημένες, λεπτομερείς, με αναλυτικές εξηγήσεις και ελκυστική παρουσίαση »Συγκρίσεις μεταξύ των απαντήσεων των σπουδαστών σας με εκείνες άλλων συμμετεχόντων στη χώρα σας και ολόκληρη την Ευρώπη »Ανώνυμο σύστημα συγκριτικής αναφοράς με άλλα πανεπιστήμια με τη μορφή βασικών δεικτών επιδόσεων, σύστημα σύγκρισης 5 βαθμίδων βασιζόμενο στην ιδέα traffic-light »Χρήσιμες εκθέσεις για: Τους ελέγχους σας ποιότητας: Πώς θα μπορούσε το πανεπιστήμιό σας να ανταποκριθεί καλύτερα στις ανάγκες και επιθυμίες των σπουδαστών; Το πανεπιστημιακό marketing: Πώς αξιολογείτε την ανταγωνιστικότητά σας; Ποια είναι τα δυνατά σας σημεία; Τις υπηρεσίες σας σταδιοδρομίας και τη συνεργασία με επιχειρήσεις: Ποιες είναι οι προσδοκίες των σπουδαστών όσον αφορά την επαγγελματική σταδιοδρομία και ποιες πιθανές μεθόδους προσέγγισης από πλευράς εργοδοτών προτιμούν; Την αξιολόγηση εταιρικών δραστηριοτήτων και κατά πόσον αυτές είναι ελκυστικές στο περιβάλλον του πανεπιστημίου

4 Ποιοι σπουδαστές αποτελούν την ομάδα-στόχο; »Φοιτητές που ολοκληρώνουν τις σπουδές τους σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο. Μας ενδιαφέρει η γνώμη σπουδαστών όλων των εξαμήνων, αλλά ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε σε φοιτητές που βαίνουν προς την ολοκλήρωση των σπουδών τους, καθώς η έρευνά μας επικεντρώνεται σε θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας »Κυρίως σπουδαστές που παρακολουθούν ένα πλήρες πρόγραμμα σπουδών »Αντικείμενο σπουδών: Σπουδαστές όλων των αντικειμένων. Αν επιθυμείτε να στείλετε πρόσκληση σε επιλεγμένη ομάδα σπουδαστών, το ενδιαφέρον μας εστιάζεται στους τομείς της Μηχανικής, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών Διαδικασία και Περίγραμμα Λαμβάνοντας μέρος στην έρευνα trendence Graduate Barometer Κύρια φάση της έρευνας »Ο αρμόδιος επικοινωνίας με τα πανεπιστήμια, με την ελληνική ως μητρική γλώσσα, θα είναι διαρκώς στη διάθεσή σας μέσω E-Mail ή τηλεφώνου, για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία έχετε »Ποσοστά ανταπόκρισης καταγράφονται από το Ινστιτούτο trendence σε καθημερινή βάση, ενώ σας αποστέλλονται τακτικές ενημερώσεις »Χρήσιμες συμβουλές και παροχή βοήθειας από το Ινστιτούτο trendence για την επίτευξη υψηλού ποσοστού ανταπόκρισης Τρόποι επικοινωνίας με τους σπουδαστές - συστάσεις E-Mail: Η εμπειρία μάς έχει δείξει ότι η πιο γρήγορη και αποτελεσματική μέθοδος συμμετοχής είναι μέσω της αποστολής E-Mail στους σπουδαστές σας  Καλύτερη μέθοδος, εφόσον οι διευθύνσεις E-Mail είναι διαθέσιμες  Θα λάβετε όλα τα απαραίτητα πρότυπα κείμενα, τα οποία τηρούν τις τεχνικές σας προδιαγραφές, επομένως το μόνο που μένει να κάνετε είναι να τα διανείμετε. Λειτουργία cookies διασφαλίζει ότι οι σπουδαστές θα συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο μία μόνο φορά, ενώ θα μπορούν να συνεχίσουν τη συμπλήρωσή του σε περίπτωση διακοπής Άλλες μέθοδοι: Προσπέκτους/ ενημερωτικά δελτία/αναρτήσεις σε ενδοδικτυακές-διαδικτυακές σελίδες Μετά την κύρια φάση »Με το πέρας της κύριας φάσης τον Φεβρουάριο, ξεκινάμε με την ανάλυση και το φιλτράρισμα των δεδομένων. Εκθέσεις που αφορούν το προφίλ των σπουδαστών σας σε σύγκριση με τους εθνικούς και ευρωπαϊκούς μέσους όρους, θα είναι έτοιμες μέχρι το Φθινόπωρο του 2016 »Ο ελάχιστος αριθμός απαντήσεων για μια έγκυρη στατιστικά έρευνα είνα 50. Εφόσον υπάρχουν αρκετές απαντήσεις, μπορείτε να επιλέξετε μια Καθολική έκθεση (προφίλ των σπουδαστών σας ανεξαρτήτως ειδικότητας), μια έκθεση Business προσανατολισμού (προφίλ σπουδαστών τμημάτων Οικονομίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων, κτλ) ή μια έκθεση για τους τομείς Μηχανολογίας/Πληροφορικής/Φυσικών επιστημών (προφίλ σπουδαστών των εν λόγω τομέων) – όλες σε σύγκριση με εθνικούς και ευρωπαϊκούς μέσους όρους »Οι εκθέσεις είναι απολύτως δωρεάν ενώ παρέχουμε και βοήθεια για την ερμηνεία των δεδομένων, αν το επιθυμείτε Προετοιμασία »Το ερωτηματολόγιο είναι προσβάσιμο online από τις αρχές Οκτωβρίου 2015 μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου 2016 »Για τη συμμετοχή σας, αρκεί να απευθύνετε πρόσκληση στους σπουδαστές και σχετική υπενθύμιση για την ολοκλήρωση της έρευνας »Λίγες εβδομάδες αρκούν για την επίτευξη σημαντικού ποσοστού ανταπόκρισης, γεγονός που συνεπάγεται σημαντικά οφέλη για το πανεπιστήμιό σας με ελάχιστο κόπο και σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα »Σας παρέχουμε όλα τα απαραίτητα υλικά συμμετοχής (πρότυπα κείμενα E-Mail, προσπέκτους, σύνδεσμος ενεργοποίησης). Και ασφαλώς, χωρίς καμία χρέωση »Πριν την έναρξη της συμμετοχής σας, θα συζητήσουμε από κοινού για τα ακόλουθα ζητήματα: »Αποτελεσματικές μέθοδοι πρόσκλησης σπουδαστών »Κατάλληλη στιγμή για την αποστολή των προσκλήσεων (για την αποφυγή κωλλυμάτων σε σχέση με άλλες σημαντικές δραστηριότητες ή αξιολογήσεις) »Αριθμός σπουδαστών που θα προσκληθούν 2. 3. 1.


Κατέβασμα ppt "Trendence Graduate Barometer 2016 Σχετικά με την έρευνα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google