Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες

2 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού

3 Υλικά κλεψύδρα υλικά για στήσιμο μοναπατιών ό,τι θέλετε για θησαυρό (π.χ. καραμέλες) Υλικά

4 Οδηγίες Οι παίκτες πρέπει να βρουν τον αριθμό των γρίφων που γράφει στην αρχή κάθε μονοπατιού, πριν αλλάξουν μονοπάτι.

5 Πρέπει να περάσουν από όλα τα μονοπάτια. Αφήνουν γρίφους και αντικείμενα εκεί που τα βρίσκουν, πριν συνεχίσουν. Στο τελευταίο μονοπάτι είναι το τέρμα!

6 Τα μέλη της ομάδας περπατούν πιασμένοι χέρι-χέρι όλοι μαζί. Αν αφήσουν τα χέρια τους, ξεκινούν από την αρχή. Μόνο ένας κάθε φορά επιτρέπεται να αφήνει το χέρι του, για να πιάσει τον γρίφο/αντικείμενο.

7 Επιτρέπονται 3 βοήθειες από τους κριτές, μετά από τέλος του χρόνου της κλεψύδρας. Απαγορεύεται η χρήση ηλεκτρονικών ανιχνευτών ή σκαπανικών εργαλείων.

8 Λεξομαχίες

9 Υλικά λεξικό κέρμα σε φάκελο κάρτα με Α/Ω διαχωριστική γραμμή τσουβάλια

10 Οδηγίες Υπάρχουν 2 ομάδες, που συναντιούνται στη διαχωριστική γραμμή ανά ζευγάρια.

11 Ο κριτής ρίχνει ένα κέρμα. Αν βγει κορώνα, τα ζευγάρια λένε ταυτόχρονα και γρήγορα μια λέξη που να αρχίζει από Α ή από ένα γράμμα όσο πιο κοντά στο Α γίνεται. Αν βγει γράμματα, τα ζευγάρια λένε ταυτόχρονα και γρήγορα μια λέξη που να αρχίζει από Ω ή από ένα γράμμα όσο πιο κοντά στο Ω γίνεται.

12 Δεν επιτρέπεται να πούμε τις λέξεις «ΑΛΦΑ» ή «ΩΜΕΓΑ». Όποιου η λέξη αρχίζει από μεγαλύτερο/μικρότερο αρχικό γράμμα κερδίζει, π.χ. αν πουν μήλο-πορτοκάλι, κερδίζει αυτός που είπε μήλο με την κορώνα, αλλά κερδίζει αυτός που είπε πορτοκάλι με τα γράμματα. Αν κι οι δυο παίκτες του ζευγαριού πουν λέξη που αρχίζει από το ίδιο γράμμα, τότε εξετάζουμε το δεύτερο (ή και το τρίτο, το τέταρτο κλπ.) γράμμα κάθε λέξης με τα ίδια κριτήρια για να βγει ο νικητής του ζευγαριού.

13 Αν πουν την ίδια ακριβώς λέξη, τότε το ζευγάρι ξαναπαίζει. Αν πουν λέξεις που η μία είναι σύνθετη, κερδίζει αυτός που είπε την μικρότερη λέξη, π.χ. αν πουν μαύρο-μαυροπίνακας, κερδίζει αυτός που είπε μαύρο.

14 Χρειαζόμαστε ένα λεξικό, για να ελέγχουμε την ορθογραφία, αν χρειαστεί. Κάθε παίκτης-ρια δεν μπορεί να πει την ίδια λέξη δεύτερη φορά στο παιχνίδι.

15 Αυτός που κερδίζει σε κάθε ζευγάρι συναγωνίζεται με τον νικητή του διπλανού ζευγαριού, μέχρι να μείνουν στο τέλος οι τελικοί νικητές όλων των αρχικών ζευγαριών. Τότε αυτοί κάνουν τσουβαλομαχία, για να αναδειχτεί ο τελικός νικητής.

16

17 Ο παρουσίαση αυτή δημιουργήθηκε από τα παιδιά του Ε1 του 12 ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιού Φαλήρου στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος «Με θάρρος για παιχνίδι» Συντονίστρια: Μιράντα Κουμανάκου Συνεργαζόμενη εκπαιδευτικός: Παρασκευή Δουκάκη Σχολικό Έτος:


Κατέβασμα ppt "Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google