Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique""— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα “Espace Numerique” της Σχολής Αλισαβάκης Εμμανουήλ Καθηγητής Χημείας Ελληνογαλλικής Σχολής Αγίας Παρασκευής Ευγένιος Ντελακρουά

2 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Ιστορική αναδρομή Ενημέρωση - Πληροφορία Εκκλησία του Δήμου Ανακοινώσεις (προφορικά) Ανακοινώσεις (γραπτά – αφίσες) Πίνακες ανακοινώσεων Η πρώτη μορφή ασύγχρονης επικοινωνίας με ανάδραση

3 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Ιστορική αναδρομή Ασύγχρονη επικοινωνία : Γράφει κάποιος όποτε θέλει κάτι και παίρνει απάντηση όποτε μπορέσει από τον άλλο. Συγκεκριμένο κοινό : Συνήθως το προσωπικό μιας εταιρείας ή μιας ομάδας ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα ή ιδιότητες. Μεγάλη χρονική διάρκεια : Η διαδικασία ερωτήσεων - απαντήσεων μπορεί να διαρκέσει μεγάλο χρονικό διάστημα. Κεντρικός έλεγχος αναρτήσεων : Κάποιος ελέγχει τα θέματα και αν κρίνει ότι πρέπει φροντίζει την ανανέωσή τους. Πίνακας ανακοινώσεων Στην ηλεκτρονική του μορφή λέγεται… Bulletin Board System

4 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Bulletin Board System (BBS) Ιστορική αναδρομή Στη μετεξέλιξη του μέσα από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ έγινε… FORUM

5 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής FORUM Αμφίδρομη Ασύγχρονη Επικοινωνία

6 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΣ

7 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Επικοινωνία Σχολής με γονείς και όχι μόνο

8 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Μέσα από τα φόρουμ ο καθηγητής με τους μαθητές του

9 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ Φαίνεται η διαφορά μέρας και ώρας.

10 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ Εδώ φαίνεται η ανταλλαγή των απόψεων

11 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Γενικά 1.Προσβλητική γλώσσα. 2.Πολλαπλές εγγραφές. 3.Πολλά παραπλήσια θέματα 4.Ψεύτικες ταυτότητες. Ειδικά για τα σχολεία 1.Οι μαθητές δυσκολεύονται να γράψουν επώνυμα και να «εκτεθούν». 2.Είναι πολύ επιφυλακτικοί στο τι θα γράψουν στο καθηγητή τους – και όχι μόνο. 3.Φοβούνται ότι οι απορίες και οι απόψεις τους είναι «χαζές» και προτιμούν να μην τις εκφράζουν. 4.Θεωρούν ότι η πρωινή παρουσία τους στο σχολείο είναι αρκετή και δεν χρειάζεται να «μεταφέρουν» το σχολείο και στο σπίτι.

12 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; 1.Να προωθήσουμε τις ομαδικές εργασίες, που σημαίνει ότι το forum είναι ο χώρος που μπορεί να πραγματοποιηθούν τέτοιες εργασίες. 2.Μέσα από τα forum οι μαθητές ανταλλάσσουν απόψεις αλλά και συνεργάζονται. 3.Οι μαθητές να παροτρύνονται να χρησιμοποιούν forum για να εκφράζουν απορίες αλλά και να απαντούν απορίες συμμαθητών τους αν γνωρίζουν την απάντηση. 4.Μέσα στην τάξη να παροτρύνονται να εκφράζουν την άποψή τους σε συζητήσεις για να αποκτήσουν το θάρρος της γνώμης τους και στη συνέχεια να καταγράφουν την άποψη τους σε forum. 5.Να μη δοθεί η μορφή «υποχρεωτικής εργασίας» η συμμετοχή στο forum.

13 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Ευχαριστώ Μανώλης Αλισαβάκης Καθηγητής Χημείας Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής Ευγένιος Ντελακρουά manaliss@gmail.com

14 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής Ευγένιος Ντελακρουά www.lfh.gr

15 Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής


Κατέβασμα ppt "Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique""

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google